Küçük Emrah?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Ayca het volgende:
Oeh ik weet er nog een, ben alleen zijn naam kwijthij speelde in zo'n serie (niet echt een tip..
)
arghh...
geef je groot geljkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef Garso het volgende:
Zoveel Turkse meiden en dan komen ze hiermee opdagen:
Turkse pitbabes tijdens de MotoGP - door - Martijn_fijn @ maandag 10 april 2006 @ 13:39
Konden ze nou echt geen mooiere dames vinden voor zo'n groot internationaal evenement?
En dan klagen als men een grapje maakt over Turke vrouwen op een snorfiets
Burak Ozcivit?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Ayca het volgende:
Hij had zo zn haar(donker, half lang) naar achter..had een stoppelbaardje ehmm volgens mij was die serie op kanal d maar weet het niet zeker
Bedoel je Memoli?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Ayca het volgende:
Hij had zo zn haar(donker, half lang) naar achter..had een stoppelbaardje ehmm volgens mij was die serie op kanal d maar weet het niet zeker
Hij is niet compleet lelijk, maar die wenkbrauwen, die kunnen echt niet.quote:
Weet ik veel waar jullie meisjes van tegenwoordig op vallen!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze eerder die van Garso knap vindt.
Geen van beide, maar bekeek het even door de ogen van Ayca.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jullie meisjes van tegenwoordig op vallen!
Jaquote:
Adil Isik is een Turkse babe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Adil Isik
[ afbeelding ]
Turkse Babes
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
Adil Isik is een merk/ontwerper
http://www.adilisik.com/
Adi ustunde model, ze kan je idd bekend voorkomen maar ze heet geen Adil Isikquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Maar zij komt mij bekend voor, dat model?
7.3 V12.. Niet slechtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Garso het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)-one-77-doet-355-kmu
lekker fout![]()
* Garso gaat zn bed in en droomt over een Aston Martin
laatste bezoek: 1 minuut, 46 seconden geleden.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 minuut, 46 seconden geleden.
Yalanci!!!!!!!!!!!!
De eiffeltoren is best frisjes nuquote:Op woensdag 23 december 2009 02:18 schreef Ayca het volgende:
Het moet eigenlijk wel natuurlijk..
maarja... nog iets leuks te vertellen?
Internaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:48 schreef IHVK het volgende:
Als dit een internaat was, dan zouden jullie nu straf krijgen omdat jullie praten terwijl het licht uit is.
Ik weet niet of mijn gebeden worden verhoord hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Internaat.![]()
Wil je morgen voor mij bidden? Ik moet naar de tandarts namelijk. Aangezien ik een gavur ben zullen mijn gebeden toch niet verhoord worden. Jullie zijn mijn enige hoop.
InsAllah.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn gebeden worden verhoord hoor.![]()
Maar ik zal het proberen.
En al helemaal als je rotte tanden hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
amin
tandartsfobie lijkt me wel lastig.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een foto van mij, ik kon even helaas geen betere vinden sorry, maar deze is ook goed toch?
Dat is ook zo dom he. Mijne doet dat ook altijd: maar jij ben zo jonge jongen! zoveel voellingen jij moet echt betel poetsen en mindel snoepen hoo!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En al helemaal als je rotte tanden hebt.Ik ben al twee jaar niet meer geweest, kesin herif yarim saat cene yapacak.
HAHAHA.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook zo dom he. Mijne doet dat ook altijd: maar jij ben zo jonge jongen! zoveel voellingen jij moet echt betel poetsen en mindel snoepen hoo!
(Korea ofzo)
geen tursu.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA.
Ik moet van de tandarts zuur laten staan. Dus dat betekent geen light frisdranken, geen tursu, geen limon, geen zure snoepjes, balbalbla. Damn, dan neem ik nog liever een kunstgebit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |