Küçük Emrah?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Ayca het volgende:
Oeh ik weet er nog een, ben alleen zijn naam kwijthij speelde in zo'n serie (niet echt een tip..
)
arghh...
geef je groot geljkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef Garso het volgende:
Zoveel Turkse meiden en dan komen ze hiermee opdagen:
Turkse pitbabes tijdens de MotoGP - door - Martijn_fijn @ maandag 10 april 2006 @ 13:39
Konden ze nou echt geen mooiere dames vinden voor zo'n groot internationaal evenement?
En dan klagen als men een grapje maakt over Turke vrouwen op een snorfiets
Burak Ozcivit?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Ayca het volgende:
Hij had zo zn haar(donker, half lang) naar achter..had een stoppelbaardje ehmm volgens mij was die serie op kanal d maar weet het niet zeker
Bedoel je Memoli?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Ayca het volgende:
Hij had zo zn haar(donker, half lang) naar achter..had een stoppelbaardje ehmm volgens mij was die serie op kanal d maar weet het niet zeker
Hij is niet compleet lelijk, maar die wenkbrauwen, die kunnen echt niet.quote:
Weet ik veel waar jullie meisjes van tegenwoordig op vallen!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze eerder die van Garso knap vindt.
Geen van beide, maar bekeek het even door de ogen van Ayca.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jullie meisjes van tegenwoordig op vallen!
Jaquote:
Adil Isik is een Turkse babe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Adil Isik
[ afbeelding ]
Turkse Babes
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
Adil Isik is een merk/ontwerper
http://www.adilisik.com/
Adi ustunde model, ze kan je idd bekend voorkomen maar ze heet geen Adil Isikquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Maar zij komt mij bekend voor, dat model?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |