abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75920710
Het deel waar we vol verwachting wachten op info van Lily en haar dochter

Zwangerschap en geboorte deel 606

26 december 2009: Sidn3y

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
07 juli 2010: MinnieMin
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[/quote]

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 29-12-2009 11:31:55 ]
pi_75920910
Ah, meteen een nieuw topic, goed bezig Faja! En jij ook al weer aan de meldplicht! Gaat snel...

Veel mijlpalen weer vandaag, dinsdag is gewoon een goeie dag

Hier weer uit ziekenhuis terug, met stickertje voor zowel mij als Frummeltje. Meteen ook inwendig onderzoekje gehad en de boel is al aan het verstrijken en iets met een vingertop... maar de vk gaf ook al aan dat dit niks hoeft te betekenen, kan vanavond gebeuren, maar voor hetzelfde geld sta ik daar maandag gewoon weer voor controle. Maar, het begin is er nu vind ik het wel echt spannend worden.
pi_75920991
Spannend Lijnloos!! Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!! En er is dus al een begin!!
Misschien komt jullie kindje dan toch nog voor de Kerst!
pi_75921012
Ik probeerde dus in een gesloten topic te posten. Dat gaat niet he?

He? Maar Pessie, wanneer ben je dan uitgerekend? Ik ben namelijk 10 weken vandaag en ik dachat dat wij maar 1 dag verschilden.

Zeker spannend, Lijnloos! Wel fijn dat je weer bent goedgekeurd.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75921023
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef NieuweUser het volgende:
Spannend Lijnloos!! Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!! En er is dus al een begin!!
Misschien komt jullie kindje dan toch nog voor de Kerst!
Als dat zou kunnen... ik teken er voor! (Maar helaas heb ik weinig in te brengen, dus we zien wel)
pi_75921029
Vorige zwangerschap had ik ergens met 37 weken al 3 cm ontsluiting (staat me bij) en ben pas 41 weken en 2 dagen bevallen. Zegt idd helemaal niks. Hoop wel voor je dat het opschiet natuurlijk.
pi_75921084
Yay Lijnloos, goed nieuws!

Hier urine ingeleverd en helemaal schoon. Dus als het weer begint te steken dan bel ik de vlos wel even.
Maar het lijkt over te zijn
pi_75921119
Volgens mij had ik nog niets van me laten horen vandaag
Lijnloos 40 weken En ook al aan het verstrijken. Daar ben ik ook zo benieuwd naar.
Faja 37 weken

Net 2 uur in de badkamer bezig geweest, ipv naar peuterzwemmen maar in bad gegaan en peuter lekker laten aanmodderen. Nu komt m'n mama me helpen in huis
pi_75921192
Fijn dat je urine schoon is Freecell! Nu hopen dat je geen steken meer krijgt.

Mijn VK zei dat ze bij 41 weken een inwendig onderzoek gaan doen om te kijken of er al wat gaande is.
pi_75921243
Nog 8 wachtenden voor mij.
Ik lees even leuk mee, omdat het aardig dichtbij begint te komen.
pi_75921435
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef Lijnloos het volgende:Meteen ook inwendig onderzoekje gehad en de boel is al aan het verstrijken en iets met een vingertop... maar de vk gaf ook al aan dat dit niks hoeft te betekenen, kan vanavond gebeuren, maar voor hetzelfde geld sta ik daar maandag gewoon weer voor controle.
Bij mij braken nog geen 48 uur na dat inwendig onderzoek mijn vliezen, dus wie weet!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:29 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75921661
Ahava, ik ben vandaag 9 weken en ben 27 juli uitgerekend. Volgende week woensdag de echo dus dan weten we de echte datum.

Lijnloos, we wachten af! Maar eerst Lily toch?
pi_75922167
O, dan heb ik verkeerd gekeken op je ticker! Ik ben 20 juli uitgerekend. Ik begon al te twijfelen of ik wel goed rekende, maar de arts zei zelf dat ik 14 december 8 weken en 6 dagen was. Maar goed, mysterie opgelost.
Fijn dat je volgende week de echo hebt!
pi_75922445
@Pessie, Ja, ik ga er ook vanuit hoor dat Lily eerder is, misschien heeft ze die kleine gewoon al in haar handen...

@NieuweUser, ik had dit ook niet verwacht hoor... ze overviel me er deels ook wel mee, maar zoals zij het uitlegde deed ze het voornamelijk omdat ik nu met de bloeddruk extra in de gaten wordt gehouden. Ze gaf ook al aan dat als er misschien al 2/3 cm ontsluiting was, dat ze dan al zouden gaan inleiden. Maar aan de andere kant is die bloeddruk en alles nu zo stabiel al de laatste weken dat ze zich geen zorgen maakt en ik de boel ook rustig af mag wachten. Het is allemaal niet zo ernstig als bij Tan bijvoorbeeld.
pi_75922973
Joepie, voor het stickertje
pi_75922982
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

en ik op 15!
Ben je al begonnen aan het kamertje Leonie?

Ja ik heb ook zoiets van: het gaat opeens wel heel erg snel! Als de feestdagen om zijn dan nog maar een week of 6
Nog niet begonnen We hebben een offerte gevraagd (zwak, hé, I know), maar hij vertelde al dat het ongeveer 15 euro/m² zou zijn om te schilderen. Na de kerstvakantie krijgen we de offerte, maar ik vrees echt dat we dit niet gaan betalen. Ik zou eens moeten uitrekenen om hoeveel vierkante meters het precies gaat. Ze zijn nu op vakantie, dus dat wordt nog wat wachten.
We hebben gelukkig nog een slaapkamer over, dus stel dat we de kamer zelf doen en hij is niet af met de geboorte, is het nog geen drama. Dan kunnen we de kleine nog tijdelijk in de andere kamer leggen tot de kinderkamer af is. Weg stress dus (alhoewel )
pi_75923340
Je bent gek als je het doet!
écht!
pi_75923585
Mja, het lijkt me ook gigantisch duur
Ik denk dat we gewoon voor optie twee zullen gaan. Het zelf doen, maar daarom niet persé tegen de geboorte alles klaar hebben. Mijn heeft een nog drukker eerste semester achter de rug en zou nu eigenlijk moeten studeren voor zijn examens.
We kunnen de baby gewoon in de reservekamer leggen (wat eigenlijk onze slaapkamer zou moeten zijn echt, het klopt hélemaal niet bij ons boven voor het moment ) en dan bv in de paasvakantie het kamertje opknappen, of in de grote vakantie als we meer tijd hebben. En dan kan ik ook helpen (want dat mag ik nu blijkbaar niet meer doen wel lief natuurlijk )
pi_75923644
Nou voor 15e zou ik het zeker ook zelf doen... gemiddeld kamertje van 3 bij 3, heb je al gauw een flink opervlak van 30 m2... nou reken maar uit. Daar kun je heel wat potten verf van halen en een fijne kwast of roller en het zelf doen. Maar goed, het is natuurlijk jullie beslissing...
pi_75923696
Dat lijkt me ook erg duur Leonieke!
En wat knap dat je je neer kunt leggen bij zo'n oplossing, om te wachten met het kamertje. Ik zou echt gek worden, maar ben dan ook echt een perfectionist!
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:00:59 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75923769
Ik zou me als broer zijnde echt schamen...
pi_75923885
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou me als broer zijnde echt schamen...
Ik ook
3 van mijn broers hebben HTS bouwkunde en die komen alledrie helpen met klussen, maar ze vragen niet ineens een ingenieurssalaris om te klussen!
Sterker nog: ze nemen hun materiaal zelf mee en ik mag niet eens beginnen over dat betalen
pi_75923917
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
@Pessie, Ja, ik ga er ook vanuit hoor dat Lily eerder is, misschien heeft ze die kleine gewoon al in haar handen...

@NieuweUser, ik had dit ook niet verwacht hoor... ze overviel me er deels ook wel mee, maar zoals zij het uitlegde deed ze het voornamelijk omdat ik nu met de bloeddruk extra in de gaten wordt gehouden. Ze gaf ook al aan dat als er misschien al 2/3 cm ontsluiting was, dat ze dan al zouden gaan inleiden. Maar aan de andere kant is die bloeddruk en alles nu zo stabiel al de laatste weken dat ze zich geen zorgen maakt en ik de boel ook rustig af mag wachten. Het is allemaal niet zo ernstig als bij Tan bijvoorbeeld.
Wel fijn dat je bloeddruk zo stabiel is nu! En afwachten is misschien ook beter, tenzij het natuurlijk te lang duurt.
pi_75923988
Hier heeft ieder gewoon geholpen, met als beloning een lekker bak koffie en koekjes
Ik zou zoiets zelf ook doen als 'vriendendienstje'
pi_75924010
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef NieuweUser het volgende:
Dat lijkt me ook erg duur Leonieke!
En wat knap dat je je neer kunt leggen bij zo'n oplossing, om te wachten met het kamertje. Ik zou echt gek worden, maar ben dan ook echt een perfectionist!
Mja, ik zou het het liefst ook anders zien, hoor, maar het moet voor iedereen fijn zijn/blijven en mijn man nu opjagen zou gewoon niet realistisch zijn.
Het scheelt natuurlijk dat de rest van het huis ook nog niet afgewerkt is. De baby moet niet té verwend worden, hé
pi_75924047
Even een vraagje, over het gaan wandelen met je baby in de wandelwagen.

Wat doen jullie extra in de wandelwagen? Dan heb ik het over eventueel een deken/kind in een wrapper/kind gewoon jasje aan, en eventueel een klein dekentje als extra. En een hdroluier onder het hoofdje?
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:25:29 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75924824
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nog niet begonnen We hebben een offerte gevraagd (zwak, hé, I know), maar hij vertelde al dat het ongeveer 15 euro/m² zou zijn om te schilderen. Na de kerstvakantie krijgen we de offerte, maar ik vrees echt dat we dit niet gaan betalen. Ik zou eens moeten uitrekenen om hoeveel vierkante meters het precies gaat. Ze zijn nu op vakantie, dus dat wordt nog wat wachten.
We hebben gelukkig nog een slaapkamer over, dus stel dat we de kamer zelf doen en hij is niet af met de geboorte, is het nog geen drama. Dan kunnen we de kleine nog tijdelijk in de andere kamer leggen tot de kinderkamer af is. Weg stress dus (alhoewel )
WTF

Leonieke, dan kom IK je nog wel helpen schilderen als het zo moet....

Damn zeg, bij je eigen broer!

Zit hier gewoon plaatsvervangend boos te worden

Uitgaande van een hoogte van 2,50m en een kamertje van 3x3 kom ik uit op zo'n 30m2 wat dan weer neerkomt op zo'n 450 euro
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75925003
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]
Merk je helemaal niks van ...
Maar je hebt wel gelijk ja... 't is wel een beetje apart.
pi_75925072
Ik vind het ook niet normaal Leonieke, om je familie zoveel geld te vragen voor zo'n klusje als een kamertje schilderen... dat je de materiaalkosten moet betalen, oke, dat snap ik nog, maar dit is te belachelijk voor woorden... ik zou hem ook zeggen dat het zo niet hoeft... dat het dan maar wat langer duurt, maar dat je het dan liever zelf doet... moeilijk met familie...
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:35:13 #30
259886 pessie
pi_75925232
Leonieke, ik zou het echt niet doen. Verder geen handige mensen in jullie omgeving die wel even willen helpen? Wij hebben een paar jaar geleden nog vrienden geholpen 3 weken voor de baby kwam. Verven is een avond werk, en het is klaar.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:35:34 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75925252
Ik zit mezelf voor te stellen wat er hier in huis zou gebeuren als het broertje van Martijn met een rekening aan zou komen na het klussen....

In alle scenario's die ik kan bedenken bijft er van broertjelief niet veel over

@leonieke

Kan mezelf voorstellen dat het moeilijk is om zoiets tegen familie te zeggen, maar hij heeft blijkbaar ook niet echt moeite met jullie als 'reguliere' klant behandelen. Vooral omdat hij het zelf aanbood. Ik bedoel, het gaat hier niet over het zetten van een bijbouw waar je een paar weken mee bezig bent. Het is een kamertje schilderen.... Succes met je hormonen als hij de offerte daadwerkelijk bij je inlevert...
pi_75925259
Nou ja zeg Leonieke!! Ik vind het schandalif dat familie geld vraagt om te komen schilderen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75925358
Het is dat ik er niet meer van schrik door onze vorige ervaring ermee maar sommige mensen kennen echt geen schaamte. En één iemand is mijn schoonbroer
Ik kan me er eigenlijk zelfs al niet meer boos in maken Teleurgesteld, dat wel Zeker omdat hij ook nog eens de peter van onze zoon wordt (hij kon het op die manier inkleden zodat we zeker niet gingen verwachten dat hij de rest van onze huis zomaar ff zou schilderen)

Ah weet je? Dan maar wat trager, wat achter op schema, maar zodat we er allemaal (mijn man en ik toch ) een goed gevoel aan overhouden. Het kamertje geraakt ooit wel af

Dus zwangeren hier: u niet te veel opjagen, hé. Doen wij hier ook niet meer (toch niet voor de kamer )
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:39:51 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75925414
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef leonieke het volgende:
Het is dat ik er niet meer van schrik door onze vorige ervaring ermee maar sommige mensen kennen echt geen schaamte. En één iemand is mijn schoonbroer
Ik kan me er eigenlijk zelfs al niet meer boos in maken Teleurgesteld, dat wel Zeker omdat hij ook nog eens de peter van onze zoon wordt[sub] (hij kon het op die manier inkleden zodat we zeker niet gingen verwachten dat hij de rest van onze huis zomaar ff zou schilderen) [/sub]

Ah weet je? Dan maar wat trager, wat achter op schema, maar zodat we er allemaal (mijn man en ik toch ) een goed gevoel aan overhouden. Het kamertje geraakt ooit wel af

Dus zwangeren hier: u niet te veel opjagen, hé. Doen wij hier ook niet meer (toch niet voor de kamer )
Hij wordt ook nog eens de PETER???

Ik kan gewoon echt geen woorden meer verzinnen om uiting te geven aan mijn verbazing.....
pi_75925418
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf voor te stellen wat er hier in huis zou gebeuren als het broertje van Martijn met een rekening aan zou komen na het klussen....

In alle scenario's die ik kan bedenken bijft er van broertjelief niet veel over
quote:
@leonieke
Kan mezelf voorstellen dat het moeilijk is om zoiets tegen familie te zeggen, maar hij heeft blijkbaar ook niet echt moeite met jullie als 'reguliere' klant behandelen. Vooral omdat hij het zelf aanbood. Ik bedoel, het gaat hier niet over het zetten van een bijbouw waar je een paar weken mee bezig bent. Het is een kamertje schilderen.... Succes met je hormonen als hij de offerte daadwerkelijk bij je inlevert...
Ow ja, juist, ik ging voor de hormonsteraward voor volgend jaar...
pi_75925493
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hij wordt ook nog eens de PETER???

Ik kan gewoon echt geen woorden meer verzinnen om uiting te geven aan mijn verbazing.....
Ja, ik heb één zus en mijn man één broer. De keuze voor doopmeter en dooppeter is dan vlug gemaakt
En dan weten dat we van mijn zus massa's spullen zomaar mogen gebruiken, gewoon omdat we zussen zijn (al ga ik wel nog op zoek gaan naar een mooi geschenk hoor voor mijn zus om haar te bedanken een bongo-bon ofzo)
pi_75925567
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

[..]

Ow ja, juist, ik ging voor de hormonsteraward voor volgend jaar...
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelf
pi_75925593
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelf
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:44:35 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75925601
Leo, een peter mag ook een hele goeie vriend zijn he? Hier in NL dan tenminste. Volgens mij heb je aan een goeie vriend vele malen meer dan aan zo'n zo'n zo'n zo'n 'broer' (ik kan er niet eens een woord voor vinden )

Kun je niet als je 'm de volgende keer ziet subtiel eens laten vallen wat de meter allemaal wel niet voor jullie doet? Of is de plaat voor zo'n kop werkelijk zo groot als ik begin te vermoeden na jouw verhalen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:46:25 #40
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75925670
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik ben in dit soort gevallen echt in staat om in de auto te stappen met m'n verfkwasten en naar België te rijden... Niet omdat ik zwanger ben, maar omdat ik dit soort dingen oprecht gewoon niet snap.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:48:28 #41
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75925755
Hahaha flugeltje mocht je af en toe nog twijfels hebben over dat je hummeltje een plakkerdje is dan is het nu ook wel bewezen hoor! Denk om je hart.

Neemt niet weg dat ik het ook geen stijl vind hoor van je zwager Leonieke.
pi_75925810
Had Lily eigenlijk iemand die voor haar het goede nieuws kwam plaatsen of heeft ze een I-phone en krijgen we live verslag uit het ziekenhuis?
Ik hoop zo dat alles goed is met haar en haar dochter en dat ze niet de hele dag hoeft te wachten tot ze aan de beurt is.
pi_75925816
Mja, het zou niet euh... echt geapprecieerd worden als we zijn broer zouden passeren (toch niet bij mijn schoonouders. Ze zijn eigenlijk nog van het principe dat grootouders peter en meter horen te zijn en we passeren dus al mijn schoonvader).

En dat van mijn zus? Dat weten ze hoor We krijgen vaak de vraag of we al veel gekocht hebben en dan is ons standaardantwoord dat we niet zoveel moeten kopen omdat we massa's spullen van mijn zus krijgen.

Hij is zelfstandig schilder en verdient op die manier zijn brood en vindt dus gewoon niet dat hij ergens gratis kan gaan werken (alsof we hem niet iets zouden geven ), zelfs niet bij zijn broer. Maar moest mijn dat in zijn hoofd halen zou ik hem al lang op zijn plek gezet hebben, mijn schoonzus vindt het daarentegen allemaal maar normaal (ze zat er ook bij toen het bedrag genoemd werd). Ah, we zijn gewoon anders dan hen twee en daar ben ik eigenlijk best blij om
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:52:14 #44
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75925881
Gelukkig wel zeg... dat jullie anders zijn dan he!
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:54:10 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75925966
Ik zou zo ook niet willen zijn hoor... Vraag me af wat er gaat gebeuren als ze zelf eens hulp nodig hebben bij het een of ander, ik zou een rekening inleveren....
pi_75926031
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou zo ook niet willen zijn hoor... Vraag me af wat er gaat gebeuren als ze zelf eens hulp nodig hebben bij het een of ander, ik zou een rekening inleveren....
Mijn man is de computernerd in de familie... moet ik nog meer zeggen?

Maar nu ga ik maar zwijgen of jouw bloeddruk staat aan 160/120
pi_75927141
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Had Lily eigenlijk iemand die voor haar het goede nieuws kwam plaatsen of heeft ze een I-phone en krijgen we live verslag uit het ziekenhuis?
Ik hoop zo dat alles goed is met haar en haar dochter en dat ze niet de hele dag hoeft te wachten tot ze aan de beurt is.
Nee, ze zou proberen haar man te instrueren volgens mij! Ik ben ook errug benieuwd!!!
pi_75927251
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Nee, ze zou proberen haar man te instrueren volgens mij! Ik ben ook errug benieuwd!!!
Ben ook heel benieuwd hoe het gaat/gegaan is...
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:51:22 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75928052
Mag ik even jubelen hier?
Het wiegje is geverfd! En de kap die erop komt, is omwikkeld met rood lint wat een rotwerk zeg Nu moet op de kap 'alleen nog maar' stof en een kanten randje en dan moet manlief de wielen er nog aanzetten en dan is de wieg zo goed als af!

En dadelijk de pretecho
Misschien beter dat ik me maar even ga omkleden. Zit hier in een soort joggingbroek met fleecetrui...

ik heb trouwens ooit een 2-kamerappartement gesaust in 1 dag (alle muren 2x); kwestie van heel vroeg beginnen en laat ophouden

Ik weet niet of iemand het telefoonnummer van lily heeft en even wil sms-en
pi_75928112
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Lily is!
pi_75928142
O ja, en een rare zwager inderdaad, Leonieke. Maar ja, je weet wel gelijk wat je aan hem hebt. Daar ben je dus klaar mee, toch?
pi_75928166
Asy, geniet van je pretecho straks en even showen als het wiegje klaar is hoor!!
pi_75928329
Oh Asy, veel plezier inderdaad! Hopelijk laat Harry zich nu van zijn betere (lees: minder sjago) kan t zien!
pi_75928696
Is er wat aan die chaggerijnigheid te doen?

Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimen Dan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.

pi_75929091
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:

Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimen Dan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.

Dat noemen ze nu zwanger zijn. Hormonen

Maar leuk is het niet nee.
pi_75929445
Lekker Asy, dat het wiegje op schiet. Klinkt leuk! Mijn man is volgende week vrij en heeft beloofd dan bezig te gaan met het wiegje in elkaar zetten, plinten afwerken en kozijnen schoonmaken. Als het meezit kunnen we de meubeltjes ook ophalen maar ik denk dat dat na nieuwjaar wordt.

Ik hoop dat Lily haar dochtertje al vast heeft!!
pi_75929981
Asy, wiegje klaar

Wij hebben een wieg voor in de babykamer en voor in onze kamer wilde ik graag een co-sleeper bestellen. Mijn schoonpapa vond dat onzin en vond dat hij wel één kon maken. Hij is heel handig dus mooizo!

Maar toen ik er laatst naar vroeg was hij het vergeten En nu weet ik niet meer of het hem nog wordt (ook ivm verhuizen ed) en ben ik te laat om er één te bestellen.
En ik wilde écht graag een co-sleeper....

En chagrijnigheid? Praat me er niet van Al vind ik dat ik wel wat redenen heb zo hier en daar vandaag
Maar serieus, álles frustreert me vandaag en dat is heel vermoeiend...
pi_75930288
Ik kwam even kijken naar Lily nieuws en Lijnloos feliciteren met de 40wk mijlpaal. Zet em op meid, nog eventjes!
pi_75931127
Orea die chagerijnigheid herken is wel.. het hoort er helaas bij. En dat slapen, lekker veel thee drinken s'avonds? warme douche?, ik had/heb het altijd zo koud in bed dus heb nog maar even van die dikke sokken gekocht en ik droom ook ineens heel veel.

Asy alweer thuis van de pretecho?

Vanmiddag een zwangerschapsbroek gescoord 50% korting
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:02:26 #60
259886 pessie
pi_75931184
quote:

Ik eet een bakje vanille vla voor ik ga slapen. Werkt bij mij, zou je kunnen proberen...
pi_75931186
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

WTF

Leonieke, dan kom IK je nog wel helpen schilderen als het zo moet....

Damn zeg, bij je eigen broer!

Uitgaande van een hoogte van 2,50m en een kamertje van 3x3 kom ik uit op zo'n 30m2 wat dan weer neerkomt op zo'n 450 euro
Hier dus drie van de 4 muren in anderhalf uur zelf geschilderd. Twee weken geleden.....Dus ik zou het inderdaad ook lekker zelf doen in de vakantie. Heeft me dus een emmer latex gekost, meer niet.
Maar ik zou ook bijna in de auto richting België stappen ja, dus ik snap jouw boosheid wel.....
Tis dat ik momenteel mijn eigen babykamer frustraties heb, maar anders.....
quote:

Welkom in de wereld van de zwangeren....al heb ik persoonlijk tegenwoordig geen enkele moeite met slapen. Maar wat wel wil helpen is op andere momenten gewoon toegeven aan je vermoeidheid. Neem je rust waar het kan.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik kwam even kijken naar Lily nieuws en Lijnloos feliciteren met de 40wk mijlpaal. Zet em op meid, nog eventjes!
Hoe is het met jou dan? Al thuis?
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:05:18 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75931298
flugel, als je nog twijfels hebt of je beeb plakt,lees ff je posts terug!
We hebben een H
We hebben een O
We hebben een R
We hebben een M
We hebben een O
We hebben een N
We hebben een S
We hebben een T
We hebben een E
We hebben een R

Hormonster! Owh, flugel gaat volgend jaar voor de 5 awards! Zwangerschap met een sterretje, homonster award, mooiste buik, leukste kinderkamer, en nog 1 voor de leuk

Heb net 3 uur geslapen!
madam was weer uitgefloept, en na indalingsweeën versie 5 was ik een beetje moe geloof ik!
godmozeskriebel, ik denk dat ik een week ga slapen na de bevalling!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75931441
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef DaviniaHR het volgende:
flugel, als je nog twijfels hebt of je beeb plakt,lees ff je posts terug!

Heb net 3 uur geslapen!
madam was weer uitgefloept, en na indalingsweeën versie 5 was ik een beetje moe geloof ik!
godmozeskriebel, ik denk dat ik een week ga slapen na de bevalling!
Ow heerlijk even overdag slapen
Fijn dat het even kon

En na de bevalling heb je kraamhulp, dus dan heb je alle kans om te slapen
pi_75931621
duimt voor Lily ben benieuwd!!
ben ik nou de enige tnt met een decembermeisje??
laat de volgende maar komen hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75931870
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
duimt voor Lily ben benieuwd!!
ben ik nou de enige tnt met een decembermeisje??
laat de volgende maar komen hoor...
Nou Lily gaat er sowieso nog een bij doen, die is nu vast druk bezig of aan het genieten (of aan het wachten nog steeds, maar dat hoop ik niet voor haar).

En ik doe mijn best, maar madam vind het nog gezellig binnen geloof ik. Moet eens wat beter gaan letten op de harde buiken en zo, niet dat ze pijnlijk zijn, maar ze vallen me wel steeds meer op... zeker gezien de relaxte toestand waarin ik nu eigenlijk verkeer (lekker op de bank).
pi_75932311
Wat is een tnt?

Lily ik hoop dat je jouw meisje al een tijdje in jouw armen hebt liggen en jullie zo verliefd zijn dat niemand tijd heeft om hier iets te komen melden

Orea, het betert wel, hoor Ik ben wel blij dat ik nu twee weken vakantie heb. Ik moet namelijk een beetje opletten met mails beantwoorden op het werk Ik raak nogal makkelijk euh... geprikkeld ( ) en dan is mijn antwoord soms misschien net iets erover (de laatste keer heb ik zelfs 2 uur gewacht om te antwoorden en als ik de mail dan achteraf las, vond ik hem er nog over).
pi_75932360
tnt = tot nu toe (denk ik)
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:38:25 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75932600
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
Asy, wiegje klaar

De wieg is nog niet klaar, maar wel bijna

Even snel (voordat we gaan eten): heerlijk eigenwijs kind
handjes voor gezicht, half gezichtje in wand gedrukt; toen mama even ging staan en even heeft staan hupsen en porren had meneer zich helemaal gedraaid en was met het gezicht recht in de wand gaan liggen; toen was er dus niks meer te zien behalve zijn rug!
pi_75932662
ah
Verstand verdwijnt zeker ook door een zwangerschap?
pi_75932700
Nog even jompelen voor Orea d'r knipperhartje!!! Koel koel koel koel!
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:44:24 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75932835
haha Davinia, zo'n hormonster ben ik niet hoor. Martijn vind het ook haske meevallen momenteel. Maar ik heb wel last van m'n banden vandaag, dus alles lijkt nog steeds goed te gaan

Asy, bijna wiegje

Maar nog steeds geen duidelijke echo begrijp ik?

Orea, ik slaap ook niet al te best. Heel licht en vaak wakker. En el-le-ke keer dat ik wakker ben moet ik natuurlijk piesen. Dus dan weer m'n bed uit en de kou in.... Het schijnt er bij te horen... Sjagerijnig ben ik dan weer helemaal niet. Wel wat afwezig soms.

freecel, balen van de co-sleeper. Er staan er trouwens ook best veel op Marktplaats is dat een optie?
pi_75933041
Nou, nóg meer thee voor het slapen gaan doe ik maar niet want dan weet ik zeker dat ik niet slaap ivm piesen Maar vla is te proberen! Ik zou alles proberen momenteel.. En dan ga ik ook maar gewoon als ik zoals nu met bijna dicht vallende oogleden zit, daaraan toegeven. Was bang dat ik anders 's nachts niet slaap, maar dat doe ik toch amper dus kan ik inderdaad net zo goed nu wat meepakken!

wel fijn herkenbaarheid te lezen

Asy, wat een héérlijk eigenwijs kind!
pi_75933145
Nou Flugel, op zich ben ik best te pruimen, behalve als ik uit mijn werk kom. En ik sta voor een 2 uurtjes per dag ziekgemeld, zodat ik eerder naar huis kan, want tot 5 uur trek ik echt niet momenteel. Maar als ik dan thuis kom, dán op dat moment kan de wereld wel van me vergaan! tis dus echt gewoon als het allemaal even te veel is geweest. Nu lig ik languit op de bank met de laptop en is het weer goed..

Maar ik ben normaal nogal een slaper, dus ik moet hier zó aan wennen... hoop zo dat het kind van mij het slapen meekrijgt!! Hahaha en hij/zij zal het eten van mijn vent wel meekrijgen, dus das aanleggen en slapen de eerste maanden of is dat wishfull thinking?
pi_75933539
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef Orea het volgende:
Nou Flugel, op zich ben ik best te pruimen, behalve als ik uit mijn werk kom. En ik sta voor een 2 uurtjes per dag ziekgemeld, zodat ik eerder naar huis kan, want tot 5 uur trek ik echt niet momenteel. Maar als ik dan thuis kom, dán op dat moment kan de wereld wel van me vergaan! tis dus echt gewoon als het allemaal even te veel is geweest. Nu lig ik languit op de bank met de laptop en is het weer goed..

Maar ik ben normaal nogal een slaper, dus ik moet hier zó aan wennen... hoop zo dat het kind van mij het slapen meekrijgt!! Hahaha en hij/zij zal het eten van mijn vent wel meekrijgen, dus das aanleggen en slapen de eerste maanden of is dat wishfull thinking?
Zo herkenbaar. Daarom er aan toegeven dat je dus moet rusten tussendoor. En waarschijnlijk gaat het vanzelf beter hoor! Al merk ik ook, dat ik me pas goed voel, sinds ik niet meer werk.....
Er gebeurt van alles in je lichaam, dat kost veel energie. Lukt het slapen 's nachts niet, dan maar 's middags toch? Het ergste dat kan gebeuren is dat je 's nachts niet goed slaapt...
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:14:53 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75933819
Orea, gewoon slapen als je moe bent hoor! Ik sliep in het begin ook echt úren!
in de weekenden was ik alleen maar wakker om te eten, verder sliep ik bijna de hele tijd
Ow, ik zie nu met nog eens teruglezen dat je 's nachts slecht slaapt. Hmm, daar had ik geen last van. Misschien een beker warme melk ofzo? Geen koffie meer 's middags en 's avonds. En verder ook geen oplossing... Ja misschien een boek lezen ofzo?

freecell, balen van die cosleeper zeg! Wil je schoonvader hem niet alsnog maken dan?

amaranta, waar blijft je verhaal? En we willen natuurlijk nog veel meer foto's!
pi_75933829
Hmmm... of ik ben zojuist spontaan heeeeeel incontinent geworden, of.... plons?
pi_75933893
pi_75933940
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:

Nu wordt 't zeker voor kerst

(toch met gebroken vliezen, is het toch maximaal 24 ofzo).
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:19:30 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75933954
quote:
Echt?
Ow spannend!
Ik geef alvast een voorzetje:
pi_75933972
Wat spannend Lijnloos!

Ik kwam ook kijken voor Lily nieuws.
pi_75933973
hoop dat de weeen snel doorzetten dan...
grote plons of kleine plons??

bel ff je vk, zij kan het snel bevestigen, die van mij had voldoende aan druppel die ik hd opgevangen in een glas
pi_75933975
quote:

goooooooooooooooooooooo Lijnloos!!!
succes meid!
pi_75933976
Hóó wacht ff. Dat betekend dus ook, dat ik binnen een paar dagen, in de top tien sta van de lijst.
pi_75933982
Oeh Lijnloos zet hem op !!
pi_75933990
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:19 schreef ymme het volgende:

[..]

48 tegenwoordig
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:20:56 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75933997
quote:

Verschilt per ziekenhuis.
Binnen 24 uur bevallen anders wordt je medische indicatie. En in het ziekenhuis houden ze 48 tot 72 uur aan....
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 18:22:00 #87
43556 miss_dynastie
pi_75934022
Zet em op lijnloos

Ik ben heeeeeel benieuwd naar het kleintje van Lily
pi_75934030
Hopelijk beginnen de weeen snel Lijnloos.
En wordt het geen medische indicatie.
pi_75934203
Asy, volgens mij heeft jouw zoon het voorbeeld van de mijne opgevolgd en wil hij gewoon niet op de foto voordat hij geboren is. Maar misschien mag je nog een keer terug, 3 maal is scheeps recht.

Lijnloos, dat is een goed begin van een bevalling. Succes en zet hem op.
pi_75934272
quote:
Ik zei binnen 48 uur, niet binnen 12 uur!! Succes!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_75934279
quote:
zettemop meid!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:30:27 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75934282
Lijnloos

Kei-spannend
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:30:32 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75934287
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Asy, volgens mij heeft jouw zoon het voorbeeld van de mijne opgevolgd en wil hij gewoon niet op de foto voordat hij geboren is. Maar misschien mag je nog een keer terug, 3 maal is scheeps recht.

Lijnloos, dat is een goed begin van een bevalling. Succes en zet hem op.
Ja we mogen nog 1x terugkomen (a.s. maandag).
Ik moet er steeds maar om lachen, dat hij zo eigenwijs is Die mevrouw zei dat het voor mij in elk geval een pretecho was
pi_75934337
quote:

[..]

Ligt aan je vk/gyn en aan of de kleine is ingedaald!
Hier hanteren ze 48 uur en mag je lopen etc als de kleine is ingedaald, anders moet je blijven liggen.
pi_75934350
Lijnloos!!
pi_75934589
Lijnloos nu afwachten of de weeën ook beginnen Spannend!

Heerlijk om je zo ontzettend zwanger te lezen Flugel

Asy, fijn dat je nog een 3e kans krijgt. 3 keer scheepsrecht misschien.
pi_75934648
Ziekenhuis gebeld, want inmiddels al 2 kraamverbanden vol ongeveer... We gaan nu die
kant op voor een ctg! Voel verder nog niks wat op weeën lijkt.

Ik hou jullie op de hoogte!
pi_75934702
Succes Lijnloos!! En dat nog wel op de uitgerekende datum!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 18:45:16 #99
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75934738
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ziekenhuis gebeld, want inmiddels al 2 kraamverbanden vol ongeveer... We gaan nu die

succes!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:48:26 #100
259886 pessie
pi_75934848
Whaa Lijnloos! Je bent begonnen! Succes!!!!!

Lily?? Waar is je meisje??
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:52:38 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75934983
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:42 schreef Lijnloos het volgende:

succes meid! Je wordt mama
pi_75935000
Lijnloos!
Misschien deden die harde buiken stiekem toch al wat
pi_75935203
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Asyniur het volgende:

freecell, balen van die cosleeper zeg! Wil je schoonvader hem niet alsnog maken dan?
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef flugeltje het volgende:

freecel, balen van de co-sleeper. Er staan er trouwens ook best veel op Marktplaats is dat een optie?
Wáár dan?
Ik zie er maar 3 en dat zijn dure nieuwe met lange levertijd

Welke zoektermen heb je dan nog meer behalve co-sleeper?
pi_75935435
quote:

succes dame!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:04:41 #105
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75935482
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....
[..]

Wáár dan?

was een tijdje geleden aan het kijken en toen stonden er toch best wel wat op Marktplaats, zie nu ook dat ze er niet meer opstaan, vaag....
pi_75935566
quote:

[..]

[..]

Wáár dan?

http://link.marktplaats.nl/306556938

ik zag deze ook staan, misschien is dit iets?

of deze
http://link.marktplaats.nl/305372368

[ Bericht 7% gewijzigd door Faja-Lobi op 22-12-2009 19:17:04 ]
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 19:08:15 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75935629
Lijnloos wat leuk, je plonst er gewoon even tussendoor Leuk en spannend
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:10:24 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75935727
quote:
Maar je zei toch dat je ook een wiegje had voor op de slaapkamer?
Dan kan baby2 daar toch zolang in slapen terwijl je schoonvader dan die cosleeper maakt?
of je haalt bij IKEA zo'n goedkoop bedje en laat je schoonvader daar een cosleeper van maken...
pi_75935976
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar je zei toch dat je ook een wiegje had voor op de slaapkamer?
Dan kan baby2 daar toch zolang in slapen terwijl je schoonvader dan die cosleeper maakt?
of je haalt bij IKEA zo'n goedkoop bedje en laat je schoonvader daar een cosleeper van maken...
Hij heeft een ledikantje waar hij één van kan maken inderdaad, maar dan nog is het wel even werk.
En ja, we hébben een wiegje (in principe voor op de babykamer) en dat werkte bij Leander zo verschrikkelijk niet
Die heeft uiteindelijk meer bij ons in geslapen dan in zijn wiegje de eerste 3 maanden. Dat wilde ik nu juist voorkomen.

Samenvatting: we hebben nu dezelfde situatie als bij Leander, namelijk wel een goede slaapplaats, maar we wilden het nu juist anders
pi_75935998
Lijnloos aan het plonsen....whoeiiii

Succes meid!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:27:35 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75936410
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij heeft een ledikantje waar hij één van kan maken inderdaad, maar dan nog is het wel even werk.
En ja, we hébben een wiegje (in principe voor op de babykamer) en dat werkte bij Leander zo verschrikkelijk niet
Die heeft uiteindelijk meer bij ons in geslapen dan in zijn wiegje de eerste 3 maanden. Dat wilde ik nu juist voorkomen.

Samenvatting: we hebben nu dezelfde situatie als bij Leander, namelijk wel een goede slaapplaats, maar we wilden het nu juist anders
Ik zou gewoon nog even hinten richting je schoonvader dan
Misschien is het minder werk dan je denkt...
pi_75936610
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zou gewoon nog even hinten richting je schoonvader dan
Misschien is het minder werk dan je denkt...
Ga ik sowieso nog doen
pi_75936870
Lijnloos wat doe je! Laat je me nu echt als laatste 2009 dame achter! Wat spannend! Ik had de vorige keer na 2 uur van het breken m'n kindje in m'n armen dus wie weet hoe snel jij nu mama gaat zijn! Hoop dat je snel mag
pi_75937521
Wat is er weer een hoop gebeurd hier. gefeliciteerd voor alle nieuwe ouders

Ben ook erg benieuwd naar hoe het lily vergaat.
En lijnloos ook al aan de bak. De decemberbabies verdwijnen als sneeuw voor de zon uit het lijstje

Ik heb vandaag mijn eerste positiebroek gekocht. Wat een verademing (letterlijk en figuurlijk ). Vind het stiekem zelf wel een mijlpaal
pi_75939191
Zo, even snel weer een berichtje van mij... we zijn weer thuis. Boel was inderdaad gebroken, maar bij gebrek aan weeen of klachten mochten we weer naar huis. Ik heb ons eten weer even genuked (ik stond dus te koken toen de boel los ging) zodat we in elk geval geen lege maag hebben zo.
pi_75939216
spannend Lijnloos!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75939218
lijnloos Wat spannend! En op je uitgerekende datum

Orea: gewoon slapen als je moe bent. Tijdens de grote vakantie, toen ik net zwanger was, deed ik bijna niets anders dan slapen. Een beetje zoals Asy (het was toch Asy die vertelde dat ze enkel at en sliep, hé? )
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:37:35 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75939318
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, even snel weer een berichtje van mij... we zijn weer thuis. Boel was inderdaad gebroken, maar bij gebrek aan weeen of klachten mochten we weer naar huis. Ik heb ons eten weer even genuked (ik stond dus te koken toen de boel los ging) zodat we in elk geval geen lege maag hebben zo.
en nu? afwachten?

Klinkt zo als anti-climax. Heb je daar het water in je sokken staan betekent dat nog geen aktie....
pi_75939585
CP: dat is ook een mijlpaal joh!

Lijnloos Spannend! En nu? Morgen weer melden oid?
pi_75939615
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

en nu? afwachten?

Klinkt zo als anti-climax. Heb je daar het water in je sokken staan betekent dat nog geen aktie....
Wheh
Maar ik bedacht inderdaad hetzelfde.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:45:32 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75939660
Oeh, lijnloos! Wat spannend! Ga lekker nog ff wat slapen, je merkt het vanzelf als de weën doorzetten.

freecell, er zijn best wel wat wiegjes die je kan ombouwen tot bankje. bankje is net als een cosleeper, dus mss is dat een idee?

Ieks, als lijnloos en lily van het lijstje gaan, ben ik tweede!
En sidn3y heeft zich vandaag ook niet gemeld, dus mss sta ik morgen wel bovenaan!
Wishful thinking

[ Bericht 14% gewijzigd door DaviniaHR op 22-12-2009 20:52:41 ]
pi_75939803
Sidn3y heeft net nog gereageerd Davinia

Lijnloos met natte sokken, whaaaa
pi_75940181
Haha, nou gelukkig geen natte sokken... Maar anti-climax is het wel een beetje. Toch moet ik zeggen dat ik me nog op alle vlakken erg relaxed voel. Af en toe een harde buik in combi met beetje "ongesteldheidsgevoel"... maar geen enkele regelmaat of tempo.

Ik ga inderdaad zo effe lekker douchen en in bed liggen om alvast/nog wat slaap te pakken. Nu is het inderdaad afwachten, mochten de weeen echt doorkomen dan weer melden of als het vruchtwater tcoh een ander kleurtje krijgt. Anders morgen om 15:30 uur melden voor ctg en kijken of en hoe ze gaan inleiden.

Edit: oh, voor de meiden die bij mijn twitter kunnen, gelieve niets in mijn richting twitteren want dan ziet mijn broertje het misschien en we willen nog niemand inlichten...
pi_75941208
Hier een berichtje van de man van lily.

Onze dochter Leah is om 13.48 geboren en alles is goed.
Ze weegt 4060 en is 52 cm en een prachtig meisje met zwarte haartjes. Echt een poppetje.
Lily vond de ks heftig maar het is goed gegaan.
Vrijdag of zaterdag komen ze thuis.
pi_75941269
Wat fijn dat alles goed is Lily en familie!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Leah!!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:19:56 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75941279
Hartelijk gefeliciteerd Lily, en man van Lily en zoopntjes van Lily met de geboorte van Leah. Tis een flinke meid zo te zien!
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:20:00 #127
259886 pessie
pi_75941282
Spannend Lijnloos!! Succes!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:20:27 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75941300
Ja man van lily, het is je gelukt te posten

Jullie meisje is er en wat een mooie naam!

Van harte jullie allemaal

dinsdag 22 december 2009 @ 21:21:02 #129
259886 pessie
pi_75941320
Gefeliciteerd met Leah!
pi_75941349
Wat een lieve naam Heel veel geluk jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:21:50 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75941354
Flike meid, die Leah. Mooie naam
Van harte Lily en gezin!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75941379
Lily gefeliciteerd met jullie meisje en wát een geweldige naam
Geniet ervan, met zn vijfjes vanaf nu
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:22:39 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75941393
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nou gelukkig geen natte sokken... Maar anti-climax is het wel een beetje. Toch moet ik zeggen dat ik me nog op alle vlakken erg relaxed voel. Af en toe een harde buik in combi met beetje "ongesteldheidsgevoel"... maar geen enkele regelmaat of tempo.

Ik ga inderdaad zo effe lekker douchen en in bed liggen om alvast/nog wat slaap te pakken. Nu is het inderdaad afwachten, mochten de weeen echt doorkomen dan weer melden of als het vruchtwater tcoh een ander kleurtje krijgt. Anders morgen om 15:30 uur melden voor ctg en kijken of en hoe ze gaan inleiden.

Edit: oh, voor de meiden die bij mijn twitter kunnen, gelieve niets in mijn richting twitteren want dan ziet mijn broertje het misschien en we willen nog niemand inlichten...
Mijn bevalling is ook met gebroken vliezen gebroken en ik had ook nog geen weeen gehad toen de vk op controle kwam. Ze had de deur nog niet achter zich dicht getrokken of.....
pi_75941395
Oh Lily, je meisje is er! Leah, wat een mooie naam ook.
Man van Lily, goed gedaan hoor! We zijn je dankbaar...

Jij en Lily en jullie zonen van harte gefelicteerd met jullie dochter en zusje. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en kunnen jullie toch nog een deel van de kerst met zijn 5-jes thuis vieren.
pi_75941400
Van harte met Leah!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75941446
Lily, man en zoons, gefeliciteerd met Leah!! Wat een onwijs mooie naam zeg!!!
Fijn dat alles goed gegaan is!!!
pi_75941468
Lily en familie, gefeliciteerd met jullie dochter Leah!!!
pi_75941495
Leah leuke naam! Goed gedaan man, ook het posten en Lily helemaal goed gedaan
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:25:05 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75941509
Lily en fam. van harte met de geboorte van Leah!
Heel veel succes gewenst met het herstel!

dinsdag 22 december 2009 @ 21:25:20 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75941526
gefeliciteerd Lily en man en zoons met Leah
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75941540
Joehoeeeeee, Leah is geboren!! Lily en familie gefeliciteerd en zo te horen toch nog een beetje kerst thuis
pi_75941548
Gefeliciteerd met Leah!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75941660
Lily gefeliciteerd met Leah!
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 21:31:23 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75941819
Een Leah is geboren Leuke naam, ook in combi met beide broers
Gefeliciteerd Lily, mrLily en grote broers
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:32:21 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75941866
Oh Leah, wat een prachtige naam vind ik dat toch!
Gefeliciteerd Lilly en mannen!

Lijnloos, wat spannend joh! Ik hoop dat er snel het eea gaat gebeuren voor je!
pi_75941890
Lijnloos, spannend! Succes!
Lily, lilyman en zonen, gefeliciteerd met jullie dochter/zusje Leah! En wat een lang eind is ze zeg. Geniet van elkaar en succes met herstellen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 21:34:32 #147
5428 crew  miss_sly
pi_75941996
lily, je meisje is er
gefeliciteerd lily, man en mannetjes
schitterende naam Leah
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75942033
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef lily het volgende:

Ze weegt 4060 en is 52 cm en een prachtig meisje met zwarte haartjes. Echt een poppetje.
Hoera!!! Gefeliciteerd!!!!
#geen
pi_75942308
Man van Lily bedankt voor de update en uiteraard Lily, man en grote broers van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Leah!!
pi_75942426
Joepie !!! Leah is er !!! Gefeliciteerd allemaal!
pi_75942910
gefeliciteerd Lily & familie
allemaal genieten en feest vieren nu!
pi_75942958
Jaaaa, Lily en man hebben een dochter! Prachtige naam inderdaad, lief, mooi, bijzonder!
En wat goed, dat zinnetje: alles is goed. Mooi.

Geniet van Leah, knap rustig op en hopelijk, hopelijk lekker samen thuis met kerst!
Veel geluk met zijn vijven, wauw!!! Gefeliciteerd allemaal!

(En spreken jullie Leah Engels of Nederlands uit?)
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:50:46 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75942981
Gefeliciteerd Lily, man en (groooooote ) zonen, met jullie dochter en zusje Leah!
Lieve naam. Ik wens jullie veel geluk samen!
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 21:54:59 #154
43556 miss_dynastie
pi_75943235
Jaaaa, daar is ze dan, jullie Leah
Lily, man, D en D, heel hartelijk gefeliciteerd
pi_75943600
ja daar is leah lilly en fam van harte met jullie dochter en zusje!

en lijnloos spannend zet hem op
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:11:40 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75944288
Ooooh Lily! Hoera! Gefeliciteerd met Leah!
(ben ik nou de enige voor wie die naam onlosmakelijk verbonden is met ? )
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75944319
Lily van harte gefeliciteerd met Leah
Wat een flinke meid al zeg!

En Lijnloos bezig?? Spannennnnndddd. Zet hm op Lijntje!
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:35:29 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75945748
Lily en man, grote broers, gefeliciteerd met jullie meisje! Haar naam past helemaal bij jullie!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_75945869
Leah! Welkom op dit bolleke wat wij aarde noemen meisje!

Mooie naam Lily! En opknapse nu!
pi_75945944
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Moonah het volgende:
Ooooh Lily! Hoera! Gefeliciteerd met Leah!
(ben ik nou de enige voor wie die naam onlosmakelijk verbonden is met ? )
Nee hoor! Ik wilde al proost zeggen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:10:39 #161
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75947873
Gefeliciteerd met Leah!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_75948758
Gefeliciteerd met Leah

Hier even een minder bericht, vanmiddag om 5 uur is de vrouw opgenomen in het ziekenhuis nadat ze al even niet lekker was (misselijk, moe, veel vocht en soms duizelig). Na controle bij de VK bleek er sporen van eiwit in haar urine te zitten en dus direct naar het ziekenhuis

Na controle daar bleek alles wel ok zoals wij konden merken aan de gyn. Geen zwangerschapsvergiftiging zei hij alleen moet ze zeker tot donderdag blijven ter observatie ( 24 uur urine controle). En de kerst word alleen samen vieren, rust en rustig aan zei hij.
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:28:40 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75948768
Lijnloos spannend, trek je het nog een beetje? of nerveus?

Lilly, man van Lilly en grote broers van harte met jullie zusje leuke lieve mooie naam
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75949116
Lily en familie, gefeliciteerd met Leah!
pi_75949414
Lily gefeliciteerd met Leah!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75949970
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef lily het volgende:

Lily en Lilyman (en zonen) Gefeliciteerd met Leah! Wat een mooie naam!
pi_75950329
Trek het nog goed maar het begint nu wel door te komen... Weeën om de 4-7 minuten sinds een uurtje en het wordt wel rottiger, maar blijft goed te hebben. Liggen lekker in bed, serious request kijken/luisteren ...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 december 2009 @ 00:00:03 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75950344
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Lijnloos het volgende:
Trek het nog goed maar het begint nu wel door te komen... Weeën om de 4-7 minuten sinds een uurtje en het wordt wel rottiger, maar blijft goed te hebben. Liggen lekker in bed, serious request kijken/luisteren ...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75950360
Jeej, Leah...welkom hier en Lily, Lilyman en Lilyzonen: gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!

pi_75950740
Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan!

Lily, Lilyman en Lilyzoons, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.... Leah!
Hele leuke naam!

Lijnloos, klinkt goed!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 23 december 2009 @ 00:13:13 #171
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75950939
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:

Nee hoor! Ik wilde al proost zeggen
haha idem hier!
heel veel geluk gewenst met Leah, Lily!
(hoe spreken jullie haar naam uit, trouwens? omdat je D&D allebei op z'n engels uitspreekt vroeg ik me dat ineens af).
in de haak.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:13:46 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75950959
zet 'm op, lijnloos!
in de haak.
pi_75951168
Hier een heerlijke rust over me. Heb net de meubeltjes in het kamertje kunnen zetten. Eindelijk zijn de grote klussen klaar.
Moet nu alleen nog deel van de commode opnieuw doen, een vlak op de muur schilderen, gordijnen maken en hangen, en, en, en, nog meer.....
  woensdag 23 december 2009 @ 00:30:10 #174
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75951772
Lily heeft een dochter Veel geluk met z`n vijven
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75951928
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef DJRandall het volgende:
Hier een heerlijke rust over me. Heb net de meubeltjes in het kamertje kunnen zetten. Eindelijk zijn de grote klussen klaar.
Moet nu alleen nog deel van de commode opnieuw doen, een vlak op de muur schilderen, gordijnen maken en hangen, en, en, en, nog meer.....
moet jij niet gewoon slapen en zo, ipv midden in de nacht kinderkamertjes klussen?
pi_75952016
Veel succes Lijnloos
pi_75952142
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

moet jij niet gewoon slapen en zo, ipv midden in de nacht kinderkamertjes klussen?
moet jij niet gewoon bevallen en zo....

pi_75953327
Aah Lijnloos, wat goed dat je nu echt actie hebt Zet hem op ! Ik wil morgenochtend een vers beebje zien hoor.

Lily en gezin, van harte gefeliciteerd met Leah . Rust lekker uit en herstel goed van je ks

Co_OL, wat rot dat het niet zo lekker gaat met je lief Weten ze hoe het kan dat er eiwit in de urine zit? Nu moeten jullie dus rustig aan doen met de feestdagen, wat ook wel voordelen heeft: je kan lekker de laatste kerst met z'n tweetjes (dit is jullie eerste toch?) knus thuis doorbrengen. Verwen haar maar goed hoor

DJRandall, inderdaad naar bed jij
zal ik maar niet zeggen dat ik het vandaag op mijn heupen had en na een tripje naar de Ikea samen met lief de hele huiskamer heb omgegooid qua indeling Auwww
pi_75953612
Lily van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_75953714
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef octopussy het volgende:
DJRandall, inderdaad naar bed jij
zal ik maar niet zeggen dat ik het vandaag op mijn heupen had en na een tripje naar de Ikea samen met lief de hele huiskamer heb omgegooid qua indeling Auwww
Pff, moet jij zeggen....

Maar ik ga al, trusten mensen. En morgen een nieuwe beeb van Lijnloos.....
pi_75954408
Kleine update: zijn weer in zh aan de ctg... Weeën worden gemener en komen steeds sneller. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
  woensdag 23 december 2009 @ 01:50:33 #182
190853 RockabeIIa
pi_75954618
Succes Lijnloos!!!
pi_75955916
Hmm, net weer onderzoek gehad maar ontsluiting is nog niet op gang, weer die vingertop

ctg weer aan de kant maar we mogen nu proberen nog wat te slapen, lief heeft een stretcher gekregen.... Is ook goed moe. Ik ook trouwens, maar ben benieuwd...

Edit (3.30 uur): slapen lukt mij voor geen meter, elke keer als ik wil gaan liggen komt er weer een wee en ze worden nu echt naar. Merk dat staand het best op te vangen is.

Co_ol, wat kloterig voor je meissie. Hoop dat ze het met veel rust nog kan uitzingen en dat jullie kerst wel thuis kunnen vieren!

[ Bericht 15% gewijzigd door Lijnloos op 23-12-2009 03:31:24 ]
pi_75956522
Lijnloos, kan je het nog aan? Lijkt me dat je nu wel aardig vermoeid begint te raken
Vind het wel onwijs spannend zo hoor

Heb nog maar even weer mijn computer aangeslingerd na een geroosterde boterham met boter en kaas. Kon niet slapen en heb in 1 ruk het boekje van Claudia de Breij uitgelezen. Erg vermakelijk (en herkenbaar ) leesvoer. Had wel even een vorkheftruck nodig om uit bed te komen. Mijn bekken zijn nu echt aan gort geloof ik
pi_75956617
Succes lieve lijnloos, je kunt het! Je bent al super Gied bezig
  woensdag 23 december 2009 @ 04:27:39 #186
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75956692
Oh wauw, Lily, wat een prachyig nieuws, heel erg gefeliciteerd voor jou en je gezin!! En die naam, wat mooi!

En Lijnloos, woah, zet 'm op meissie! (al hoop ik stiekum dat je je kleintje al aan het bewonderen bent.. Alhoewel, gezien de tijden van je posts liever niet, ik wens je geen weeënstorm ofzo.. Maar lieverd, ik denk aan je!

Asy, haha, toch weer eigenwijs, die kleine Heb je wel kunnen genieten van de echo?

Co_Ol, balen zeg, dat is echt heel vervelend..?Sterkte voor jou en je dame!
3!
  woensdag 23 december 2009 @ 06:07:27 #187
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75956805
Liliy wat een mooie naam!!!! Gefeliciteerd met jullie dochter & zusje!
Hoop dat je snel opknapt!

Lijnloos meis, ben erg benieuwd hoe de rest van de nacht gegaan is!
Zet hem op!!!
pi_75956985
Lijnloos, zet 'm op meisje hopenlijk zet 't goed door nu!
  woensdag 23 december 2009 @ 07:46:59 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75957098
Leah is er! lily en familie van harte gefeliciteerd!!

Lijnloos, hopelijk heeft het toch nog doorgezet. In elk geval een extra voor jou, just in case...

Co_ol, jammer van je meissie... Hopelijk knapt ze snel weer op...

Incantrix, ik heb erg genoten. We hebben 2 of 3 mooie plaatjes (hij gaapt dan of hij ligt heel lief met zijn vuistje naast zijn gezicht te slapen doet zijn papa ook ) en voor de rest niks. Ik heb in een deuk gelegen om ons eigenwijsje. Heerlijk zo'n kind...
en gisteravond in bed moest ik er even om huilen; mijn man zei: ik ben zo nieuwsgierig naar hem, ik kan hem er wel uittrekken; we krijgen heus een baby, een klein jongetje voor onszelf dat ik mag houden
pi_75957267
Oeh Asy, dat soort dingen moeten mannen van zwangere vrouwen ook helemaal niet zeggen Daar kunnen ze niet tegen!

Lijnloos! Issie er al?
pi_75957447
Lijnloos je ziet het vast niet meer maar nog snel even een paar kan vast geen kwaad. Succes!
  woensdag 23 december 2009 @ 08:33:09 #192
95408 Incantrix
pi_75957515
Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar hoe het is met Lijnloos?
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Asyniur het volgende:
Incantrix, ik heb erg genoten. We hebben 2 of 3 mooie plaatjes (hij gaapt dan of hij ligt heel lief met zijn vuistje naast zijn gezicht te slapen doet zijn papa ook ) en voor de rest niks. Ik heb in een deuk gelegen om ons eigenwijsje. Heerlijk zo'n kind...
en gisteravond in bed moest ik er even om huilen; mijn man zei: ik ben zo nieuwsgierig naar hem, ik kan hem er wel uittrekken; we krijgen heus een baby, een klein jongetje voor onszelf dat ik mag houden
Fijn dat je ervan hebt kunnen genieten, daar gaat het om he? En wat lief, een gapend beebje in je buik, en wat geweldig dat je al iets hebt gezien dat zijn papa ook doet!! En daar zou ik ook om kunnen huilen, wat lief
3!
pi_75957817
Goedemorgen. Wauw updates van Lijnloos uit het ziekenhuis maar al een aantal uur niet meer. Zal het wel veels te druk hebben met bevallen of inmiddels van genieten / slapen na een lange nacht.

Cool ook al met de vrouw naar het ziekenhuis. Rustig aan doen.

Oh en: MELD
pi_75957839
Lily, gefeliciteerd! En hopelijk herstel je spoedig, want de kerst in het zh is ook niet alles...

Stiekem ga ik hier ook Lijnloos alvast een klein feli'tje geven, want de baby zal er nu toch minimaal bijna zijn...

Oh en een update:

Hier is alles vandaag rustig (37+4). Ik ga voor de verandering weer eens de hele dag niets doen... Morgen weer CTG, en allerhande lichaamssappen inleveren. Daarna controle bij de gyn, waarbij ze een nieuwe groeiecho gaat maken. Ik ben benieuwd hoe groot ze inmiddels is en of de gyn een mogelijke inleiding gaat bespreken als ze groot genoeg is.

Aan de ene kant hoop ik dat namelijk, aangezien het voor ons best zwaar is om om de andere dag een halve dag in het zh door te brengen. Maar aan de andere kant weet ik ook niet of ik dat wel wil, aangezien ik haar niet wil laten komen als ze het nog naar haar zin heeft in mijn buik. Bovendien zie ik ook best wel tegen een ingeleide bevalling op.

[ Bericht 55% gewijzigd door DeMajoor op 23-12-2009 09:04:38 ]
  woensdag 23 december 2009 @ 09:01:50 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75957906
Balen Cool dat je meisje in het ziekenhuis ligt, doe idd maar rustig aan. Voordeel van met de kerst rustig doen is dat er nogal veel leuke dingen op tv zijn. (ook al zijn het ieder jaar dezelfde dingen )

Lijnloos zet 'm op meissie, volgens mij ben je al mama inmiddels
  woensdag 23 december 2009 @ 09:03:31 #196
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75957937
Zo ik heb me een hele tijd hier niet laten zien, maar hier ben ik dan weer

Heb nog niet bijgelezen, dus ik moet nog een aantal topics doornemen. Zag wel al veel verse baby's! Alle verse mama's en papa's, van harte gefeliciteerd met jullie wonders! Heel veel geluk met z'n allen!

Wat ik wel zag is dan lijnloos bezig is! Lijnloos, zet m op! (Als de nog nodig is )
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 23 december 2009 @ 09:19:58 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75958209
mama_papa, fijn dta je er weer bent. We hadden je al gemist...

DeMajoor, kan me voorstellen dat het vermoeiend en vervelend is om zo vaak naar het ziekenhuis te moeten. Gelukkig kun je het wel relativeren. En straks kun je je niet eens meer herinneren hóe vervelend het was, alleen maar dat het niet fijn was...
tenminste dat idee heb ik als ik kijk naar de kwaaltjes in het begin van de zwangerschap: ik kan me nu al niet meer voor de geest halen hoe naar het écht was, alleen maar dat het niet leuk was...

Lijnloos, doe eens even melden met je baby?
pi_75958431
Lily van harte met je dochter Leah!

Lijnloos, wat fijn dat het uit zichzelf is begonnen maar wel balen dat de ontsluiting nog niet wilde vorderen. Hoop dat het ondertussen allemaal ingehaald is en dat je al aan het genieten bent! (en dat je daarna snel naar huis mag)

Co_ol wat vervelend van je vrouw. Hopelijk is het toch een storm in een glas water en blijft de diagnose dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. En een rustige kerst met z'n tweetjes, ik zie het probleem niet
Sterkte in ieder geval!

Oh enne ik ben weer wakker en ga vandaag zo rustig mogelijk zoveel mogelijk proberen te doen
pi_75958456
Klopt, dat hou ik me nu ook steeds voor. Die 5 weken leveren straks een herinnering op van hooguit een minuut.
pi_75958472
Oe, spannend hier!

Lily en man, van harte met Leah! Wat een leuke naam. Ik heb ook direct de associatie met 'andere' Leah maar dat is alleen maar positief.

Lijnloos, zet 'm op, meid ! Ik ben heel benieuwd hoe het ervoor staat bij je.

Orea, waardeloos zeg, dat slechte slapen! Ik ben ook wel moe maar niet zoals jij, en ik slaap 's nachts toch wel zo'n 6 uur achter elkaar. En nu 2 weken vrij dus ik kan overdag lekker rustig aan doen (moet ik dat wel doen!) en bijslapen.

Hahaha, die kleine van jou is wel een apie hoor, Asy! Gelukkig kun je er zelf wel om lachen. En wat je man zei, daar zou ik ook van smelten.
  woensdag 23 december 2009 @ 09:38:45 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_75958560
Lily gefeliciteerd!

Lijnloos zet hem op!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75958669
Lily...Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannen met t kleine meiske erbij in jullie gezin! Heel veel geluk met Leah!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 23 december 2009 @ 09:44:01 #203
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75958685
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:34 schreef Ahava het volgende:
.

Orea, waardeloos zeg, dat slechte slapen! Ik ben ook wel moe maar niet zoals jij, en ik slaap 's nachts toch wel zo'n 6 uur achter elkaar. En nu 2 weken vrij dus ik kan overdag lekker rustig aan doen (moet ik dat wel doen!) en bijslapen.

6 uur achter elkaar? * jaloers is

Ik 'slaap' 3 tot 4 uur aan een stuk momenteel en dan ook nog eens heel erg licht... Ben erg vaak wakker omdat ik m'n draai niet echt kan vinden, ineens is ons bed dus ook te klein, Martijn veuls te warm en m'n kussen stom

Toch ben ik redelijk uitgerust, dus ik schijn er niet echt onder te lijden....

Vannacht/vanochtend gelukkig geen last meer van de banden. Wel heb ik een dichte neus, niet verstopt ofzo, want snuiten helpt niets, maar hij zit gewoon dicht alsof de boel van binnen is opgezet... Ach ja, hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen

Martijn keek gister toen ik mezelf uitkleedde per ongeluk naar de boobs Vroeg meteen of m'n tepels ooit weer normaal zouden gaan worden

Lang verhaal kort, ondanks dat de boobs nog steeds niet pijnlijk zijn, ik geen last lijk te hebben van de hormonen en de misselijkheid binnen de perken blijft heb ik nog genoeg 'kwaaltjes' over waaruiit je zou kunnen concluderen dat ik toch echt en nog steeds zwanger ben....
  woensdag 23 december 2009 @ 09:44:52 #204
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75958708
Hoe krijg je zo'n ding zoals poppedein onder je naam?
(Popje ) dat bedoel ik

Wilikook
pi_75958906
Flugel, met een beetje geluk houd je die neus de komende maanden. En dan met als toetje ook bloedneuzen erbij, heerlijk joh! Dag na de bevalling was het weg. Ik duim verder hoor!
  woensdag 23 december 2009 @ 09:59:38 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959126
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, met een beetje geluk houd je die neus de komende maanden. En dan met als toetje ook bloedneuzen erbij, heerlijk joh! Dag na de bevalling was het weg. Ik duim verder hoor!
bloedneuzen: check!

vooral omdat ik vaak peuter om de boel open te krijgen
pi_75959360
Verstopte neuzen en bloedneuzen, heb ik ook. Vooral 's avonds. En ik heb sinds gisteren opeens van die zichtbare aders op mijn voorgevel, net alsof ik uiers heb... Het wordt er allemaal niet echt mooier op, nu.
pi_75959712
Lily, je meisje is er! Leah, mooie naam!
Nu bijkomen van de ks, en dan hopelijk lekker genieten van je gezin.
Gefeliciteerd!

Lijnloos, indien nog nodig....succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 23 december 2009 @ 10:21:09 #209
259886 pessie
pi_75959782
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Martijn keek gister toen ik mezelf uitkleedde per ongeluk naar de boobs Vroeg meteen of m'n tepels ooit weer normaal zouden gaan worden

Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!

Lijnloos. zet em op!
  woensdag 23 december 2009 @ 10:25:43 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959919
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!

Lijnloos. zet em op!
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit

Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
pi_75960287
Lily van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

En wat blijf ik het fantastisch vinden dat flugeltje hier post
pi_75960306
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik vraag er over een week of 30 nog wel een keer naar, dan...

En ter geruststelling: ik heb geloof ik tot een week of 17 mijn normale bh's kunnen dragen, ondanks dat ze wel een stuk krapper waren geworden. Daarna heb ik nog een week of 5 normale bh's gedragen die 2 cupmaten groter waren, maar dat vond ik geen succes. Daarin leken mijn borsten enorm. Dus toen ben ik maar overgegaan op van die meegroeigevallen van de Hema. Het was even wennen, maar mijn borsten leken wel meer in proportie.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:47:06 #213
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75960676
Lily, gefeliciteerd met Leah . Mooie naam . Een hele mooie kraamtijd toegewenst .

Lijnloos, oh je bent begonnen/bezig/klaar? Wat spannend, ben heel benieuwd .
  woensdag 23 december 2009 @ 10:47:47 #214
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75960708
quote:

[..]

Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit

Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik kreeg van de kraamhulp te horen dat ik echte voedingstepels had . En bedankt .
Fijn voor m'n kindjes natuurlijk, maar ik kan me wel mooiere tepels bedenken
pi_75960818
heb ff niet bijgelezen (zag dat lily wel bevallen was gefeliciteerd)

Net de 20 weken echo gehad.
Hij is helemaal in orde en zat op 20 weken en 2 dagen maar we zitten echt op precies 20 weken nu.
WIJ weten ook wat het wordt.
Maar eerst ff opa en oma's informeren

Echt stil liggen was trouwens niet van toepassing wat was ie bewegelijk !
  woensdag 23 december 2009 @ 11:13:16 #216
259886 pessie
pi_75961619
quote:

[..]

Ik heb bij 5 weken een voedingsBH gekocht, ik had namelijk maar 1 BH die echt mijn maat was, en heel veel die eigenlijk te klein waren, maar had bij die winkel een verkeerd advies gekregen omdat hun cups gewoon niet goed waren voor mij. Die ene goeie draag ik nog steeds met veel plezier, maar merk wel dat de voedingsBH al krapper is gaan zitten. En dat terwijl ik hem echt ruim had gekocht. Ik dacht, waarom eerst zwangerschapsBH's kopen en daarna voedingsBHs. Misschien moet ik in januari toch even naar de Hema...
Oh en mij ntepelhoven zijn ook enorm, en bijna continu opgezet, en ze doen pijn! Heb gewoon goedgevulde borsten nu, terwijl ik normaal zakjes met vulling heb. Mn man vind goedgevuld mooier, en de enorme tepels interessant.

Lijnloos klaar? ?
pi_75961691
Harley, jompel voor goede echo!

Zo, hier kom ik net uit bed. Is geloof ik een beetje het ritme van afgelopen weken. Knock-out tot half 11. Ach ja, het kan.....
pi_75962384
Mijn buik(je) lijkt wel een groeispurtje te maken. Ben zo benieuwd hoe lang het duurt voordat het ook voor anderen zichtbaar is.
pi_75962501
Kom eens een foto showen Ahava, dan kunnen we beter oordelen
pi_75962603
Ik heb 's nachts geloof ik nogal wat issues te verwerken, gezien mijn bizarre dromen, maar vannacht ging over familie, Leonieke.
Dat ze me van alles probeerden aan te smeren en daar geld voor vroegen....En dat ze me niet zomaar wilden helpen. Nu heb ik al geen contact met die mensen, maar vond het wel grappig in context met gisteren....
pi_75962840
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef leonieke het volgende:
Kom eens een foto showen Ahava, dan kunnen we beter oordelen
Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!
pi_75962857
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef DJRandall het volgende:
Ik heb 's nachts geloof ik nogal wat issues te verwerken, gezien mijn bizarre dromen, maar vannacht ging over familie, Leonieke.
Dat ze me van alles probeerden aan te smeren en daar geld voor vroegen....En dat ze me niet zomaar wilden helpen. Nu heb ik al geen contact met die mensen, maar vond het wel grappig in context met gisteren....
Wat een k*tfamilie heb je daar
pi_75962928
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Ahava het volgende:

[..]

Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!
Ah ah, dat durf je binnen een paar maand wel hoor
pi_75962995
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat een k*tfamilie heb je daar

Zeg, hoe gaat het nu met jou? Beetje aan het bijkomen deze dagen? Je werkt altijd zo hard...
pi_75963174
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Zeg, hoe gaat het nu met jou? Beetje aan het bijkomen deze dagen? Je werkt altijd zo hard...
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzien Maar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken
pi_75963356
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzien Maar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken
Je hebt groot gelijk, lekker hoor!
pi_75963502
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75963529
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling
pi_75963627
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling
Dat kan natuurlijk ook
pi_75963803
Bij mij is het eigenlijk zo dat je het (voorlopig) enkel aan mijn buik ziet dat ik zwanger ben. Maar mijn buik is dan ook megagroot aan het worden Zelf heb ik dat gevoel niet als ik naar beneden kijk (ik vind het nog wel schattig) maar als ik een foto neem Of als een student mij komt vertellen dat het ook wel een kerstmannetje zal worden, dan zinkt de moed toch even in mijn schoenen. Ik moet namelijk nog 2 maand
pi_75963880
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
pi_75963910
Maar er is toch ook niemand die zegt dat het niet normaal is? Ik vind het juist leuk en spannend om te zien hoe mijn lijf verandert maar er gebeurt nog niet zo veel, haha. Juist in het begin is er nog niet zo veel waar je aan kunt merken dat je zwanger bent (tenzij je misselijk bent enzo) maar in je hoofd ben je er wel erg mee bezig. Dan zoek je naar iets waaraan je het ook kunt zien. Bij mij werkt dat tenminste zo.
pi_75963932
Minke mooie naam!
Gefeliciteerd Lijnloos! Ben benieuwd naar je verhaal en foto's, maar nu eerst genieten!!

pi_75963965
Yeah, van harte, Lijnloos!
pi_75963969
Lijnloos gefeliciteerd met je dochter!!! En wat een leuke naam!!
pi_75964004
welkom Minke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75964010
Lily gefeliciteerd met jullie dochter.

En Lijnloos ook gefeliciteerd met Minke
pi_75964068
quote:

Zegt hier iemand dan, dat het niet normaal is?
  woensdag 23 december 2009 @ 12:16:08 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75964083
joehoe lijnloos, dat heb je 'm maar mooi geflikt! wat een prachtig bericht, gefeliciteerd met jullie Minke! ik vind 't een hele leuke naam!
in de haak.
pi_75964088
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Lijnloos wat fantastisch Proficiat!
pi_75964112
Lijnloos, van harte met Minke!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 23 december 2009 @ 12:17:08 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75964129
quote:

Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet... (je mag de veranderingen in je lichaam hier toch wel bespreken? )

Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...
  woensdag 23 december 2009 @ 12:17:44 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75964151
quote:
Minke, wat mooi

Van harte met je beeb
pi_75964269
Ik ben juist ontzettend trots op mijn lichaam. Zo trots dat ik zelfs een aantal professionele half naakt foto's heb laten maken met 34 weken zwangerschap. Voor ik uberhaupt 1 kind had woog ik 50 kilo en had maatje 32/34. Was een pannelat zeg maar. Nu heb ik maat 38, rondingen waar ze behoren te zitten en eindelijk borsten. Vroeger had ik een cup A en nu een cup E (okay zwanger dan wel, maar dat wordt straks weer een D cup). Ik voel me op mijn 30e en zwanger van de 3e vrouwelijker dan toen ik 24 en niet zwanger was.
pi_75964283
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet...

Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...
Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald moment
pi_75964321
quote:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Minke Geniet lekker van je meisje en je kraamtijd.
pi_75964444
quote:
gefeliciteerd!!!!!

geniet ze allemaal
  woensdag 23 december 2009 @ 12:25:34 #248
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75964506
Lijnloos, gefeliciteerd met jullie dochter Minke!! Geniet ervan!

Ik moet zeggen dat ik er heel erg aan moet wennen dat mijn lichaam aan het veranderen is. Het is al 15 jaar hetzelfde en nu krijg ik inene een pens en dikkere tieten, ik kan nog niet zeggen dat ik mezelf ubervrouwelijk en sexy voel zoals volgens de boekjes zou moeten.
Komt vast wel maar ik zit nu in de overgang van eigenlijk niets naar een klein buikje (zo een van is ze nou dikker geworden of is ze zwanger????).
pi_75964574
Lijnloos gefeliciteerd met je meisje
Schitterende naam, Minke

Geniet er van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75964654
Sjee, ik ben even een paar dagen minder aanwezig, en heel het decemberlijstje is verdwenen.

Allemaal heel erg gefeliciteerd en heel veel goeds, liefde en geluk toegewenst!

Liefs Minnie.
pi_75964684
Ik ben normaal al een landkaart met aders ed, maar moet je me zien als ik zwanger ben
Lichtblauwe kabels over mijn hele lijf en vooral op mijn decolleté en borsten

Een luchtfoto van de Biesbosch is er niets bij
pi_75965134
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben normaal al een landkaart met aders ed, maar moet je me zien als ik zwanger ben
Lichtblauwe kabels over mijn hele lijf en vooral op mijn decolleté en borsten

Een luchtfoto van de Biesbosch is er niets bij
pi_75965343
Ow en ik kan er niet mee zitten en mijn man lacht me vierkant uit en gaat ze volgen met z'n vingers
pi_75965392
Kijk Sindn3y nou toch
Lonely at the top
pi_75965427
Ja! Sidn3y helemaal alleen overgebleven in 2009!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:46:36 #256
190853 RockabeIIa
pi_75965433
Lijnloos, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Minke. Goed gedaan! En onwijs leuke naam! Wat zullen jullie fijn de feestdagen in gaan
pi_75965510
Minke, leuke, lieve naam!
(lijkt wel wat op Meike)

heel hartelijk gefeliciteerd Lijnloos!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75965555
quote:
nog eens gelezen en ik heb niet zo goed gelezen vanmorgen geloof ik. Sorry dames!
Dan maar heel veel succes voor de llm en een pot lijm voor de startmama's en een knuffel voor iedereen ertussenin
pi_75965649
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald moment
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
pi_75965677
Dankjewel, Jelief!
pi_75965812
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
Heel herkenbaar. Ik heb morgen de 12 weken echo, en ik heb een brok zenuwen in mijn keel. Vandaag ben ik precies 12 weken, en de weegschaal geeft aan dat ik twee kilo ben afgevallen de laatste twee weken. Nu kan ik helemaal niet wachten tot morgen... zucht. Wat ben ik toch ook een zenuw-hor-monster...

Ik heb wel echt groeiende borsten en buik, maar niets stelt mij momenteel gerust ben ik bang.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:59:04 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75965923
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook regelmatig tegen mezelf, maar het lukt me steeds maar niet en daar baal ik enorm van. Kan nu alleen maar hopen dat de echo in januari weer goed is en ik dan genoeg vertrouwen weet te vinden om eindelijk te genieten....

@jelief
  woensdag 23 december 2009 @ 13:00:30 #263
95408 Incantrix
pi_75965973
quote:
Jaaaahhh!!

Lieve Lijnloos en Lijnman, héél erg gefeliciteerd! Hardstikke geweldig, veel geluk!
3!
pi_75966108
Ik sta in de top tien
pi_75966128
De dag van tevoren kan ik die zenuwen ook vast niet meer bedwingen, MinnieMin. En ik viel eerst ook af (ben nu íets aangekomen, dus dan heb je helemaal het idee dat het niet klopt. Maar het zegt dus allemaal helemaal niets!

Misschien dat ik daar al een beetje aan gewend ben geraakt door die hele medische mallemolen: elke maand allerlei verschijnselen die net zo goed konden betekenen dat ik zwanger was als dat ik ongesteld zou gaan worden. Daar werd ik zo moe van dat ik uiteindelijk alle tekenen van mijn lijf onderging zonder oordeel. Ik begon niet te speculeren over wel of niet zwanger. Ik voelde iets (of juist niet) en dat was dat. Dat principe pas ik nu ook toe.
Het is zoals het is. Is het fout, dan kan ik daar niets aan veranderen, zeker niet door heel zenuwachtig te zijn, en is het goed dan is het goed. Ik zie het wel weer met de echo. (Klinkt makkelijker dan het is, maar ja.)

Maar zoals gezegd, een dag voor de echo barst ik ook weer van de spanning. Helemaal weg krijg je het nooit.
pi_75966207
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef ymme het volgende:
Ik sta in de top tien
Het gaat snel dan opeens he?
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Ahava het volgende:
De dag van tevoren kan ik die zenuwen ook vast niet meer bedwingen, MinnieMin. En ik viel eerst ook af (ben nu íets aangekomen, dus dan heb je helemaal het idee dat het niet klopt. Maar het zegt dus allemaal helemaal niets!

Misschien dat ik daar al een beetje aan gewend ben geraakt door die hele medische mallemolen: elke maand allerlei verschijnselen die net zo goed konden betekenen dat ik zwanger was als dat ik ongesteld zou gaan worden. Daar werd ik zo moe van dat ik uiteindelijk alle tekenen van mijn lijf onderging zonder oordeel. Ik begon niet te speculeren over wel of niet zwanger. Ik voelde iets (of juist niet) en dat was dat. Dat principe pas ik nu ook toe.
Het is zoals het is. Is het fout, dan kan ik daar niets aan veranderen, zeker niet door heel zenuwachtig te zijn, en is het goed dan is het goed. Ik zie het wel weer met de echo. (Klinkt makkelijker dan het is, maar ja.)

Maar zoals gezegd, een dag voor de echo barst ik ook weer van de spanning. Helemaal weg krijg je het nooit.
Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet mee
pi_75966209
Zelfs hier met 33 weken heb ik dat nog hoor.
Dus dames, bereidt je er maar op voor. Dit zal de hele zwangerschap blijven (natuurlijk maakt zorgen/angst etc plaats voor geluk en blijdschap), en van horen van, blijft het ook ná de zwangerschap gewoon nog hoor
pi_75966229
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Het gaat snel dan opeens he?
[..]

Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet mee
En ik besef eigenlijk nog maar net, dat ik zwanger ben joh.
pi_75966247
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
Zelfs hier met 33 weken heb ik dat nog hoor.
Dus dames, bereidt je er maar op voor. Dit zal de hele zwangerschap blijven (natuurlijk maakt zorgen/angst etc plaats voor geluk en blijdschap), en van horen van, blijft het ook ná de zwangerschap gewoon nog hoor
Ik denk zelf (waarschijnlijk onterecht) dat dat wel meevalt, als de echo morgen gewoon goed is. Maar dat zou best wel eens tegen beter weten in kunnen zijn
pi_75966266
Lieve Lijnloos en vriend, gefeliciteerd met Minke!
pi_75966308
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:

[..]

En ik besef eigenlijk nog maar net, dat ik zwanger ben joh.
En voor je het weet heb je de lieve kleine in je armen
pi_75966562
Is ook moeilijk hoor, MinnieMin! Ik wil ook niet zeggen dat ik dat perfect beheers. En net wat Ymme zegt, het hoort ook bij ouder worden, blijkbaar. Die zorgen gaan nooit meer helemaal weg, dus we moeten er maar aan wennen, geloof ik.
pi_75966607
Mijn moeder zegt altijd: Kleine kinderen, kleine zorgen. Grote kinderen, grote zorgen.

Dus........
pi_75966661
Lijnloos gefeliciteer met Minke! Wat een frisse naam zeg

En nu sta ik echt bovenaan Dat is me vorige keer niet gelukt, toen ben ik voorgepiept

En de veranderingen van het lichaam, ach, die buik gaat gelukkig wel weer weg en al die blauwe aderen zullen nog wel wat langer te zien zijn maar gaan vast ook wel weer een keer weg. Verder valt het allemaal wel mee. Ik heb liever dat de vergeetachtigheid snel weg gaat, maar vorige keer is die juist pas na de bevalling gekomen en nu nog een tandje verergerd dus ik ben bang... (en ik kan ook niet meer hoofdrekenen sinds m'n vorige zwangerschap, ook heel vervelend )
  woensdag 23 december 2009 @ 13:20:03 #275
259886 pessie
pi_75966692
Lijnloos gefeliciteerd met Minke!!

Wat betreft groeien, jullie weten al dat ik bij 8.5 weken een andere broek moest...
Wat betreft angst dat het niet goed zit, die is door de misselijkheid mee het riool ingegaan! Als ik me voel zoals ik me voel zal die beeb echt nog wel plakken. Maar ik heb zelf geen miskraam gehad, en mijn moeder heeft ook geen miskraam gehad (alleen een vroeggeboorte, dat heeft het kindje helaas niet overleefd). Dus ik blijf positief. We zien het volgende week woensdag!
pi_75966711
Ik heb nog steeds last hoor van die onzekerheid voor een controle Volgende week de 32-weken echo en waarschijnlijk zal ik de nacht ervoor weer niet slapen en helemaal gestresseerd zijn. Nog een geluk dat ze mijn bloeddruk niet meten bij een echo
  woensdag 23 december 2009 @ 13:25:49 #277
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_75966948
alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje

zo weet ik zeker dat ik niemand vergeet
Be happy with the little things in life
  Jubileum moderator woensdag 23 december 2009 @ 13:27:27 #278
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75967020
Lijnloos van harte met Minke
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75967073
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog steeds last hoor van die onzekerheid voor een controle Volgende week de 32-weken echo en waarschijnlijk zal ik de nacht ervoor weer niet slapen en helemaal gestresseerd zijn. Nog een geluk dat ze mijn bloeddruk niet meten bij een echo
Daar ben ik even stil van... Wel genieten van je zwangerschap hoor Leonieke!
  woensdag 23 december 2009 @ 13:36:12 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75967416
Gefeliciteerd lijnloos!
pi_75967642
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Daar ben ik even stil van... Wel genieten van je zwangerschap hoor Leonieke!
Oh, maar ik geniet wel, hoor Maar met mate
En ik vind het geschop in mijn buik wel geruststellend, maar de schrik blijft er wel inzitten.
(en stiekem ga ik wel blij zijn als alles achter de rug is en ik onze zoon in mijn armen kan houden en dan zullen er idd andere zorgen beginnen )
  woensdag 23 december 2009 @ 13:47:13 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_75967896
Ik was dus echt nog net op tijd met succes wensen voor Lijnloos

Gefeliciteerd met Minke!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75967904
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oh, maar ik geniet wel, hoor Maar met mate
En ik vind het geschop in mijn buik wel geruststellend, maar de schrik blijft er wel inzitten.
(en stiekem ga ik wel blij zijn als alles achter de rug is en ik onze zoon in mijn armen kan houden en dan zullen er idd andere zorgen beginnen )
Goed zo!

Haha, inderdaad. Dan komen de écht zorgen pas...
Ik had mezelf nooit als overbezorgde moeder gezien, maar als dit nog maar een voorproefje is van wat nog moet komen... dan hou ik mijn hart vast
pi_75968010
En ow, we zijn vandaag 23/12 en ik ben uitgerekend op 23/02
Maar ik blijf gewoon zen hoor
pi_75968212
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef leonieke het volgende:
En ow, we zijn vandaag 23/12 en ik ben uitgerekend op 23/02
Maar ik blijf gewoon zen hoor
Je staat in de top 16...
  woensdag 23 december 2009 @ 13:55:17 #286
190853 RockabeIIa
pi_75968270
MinnieMin, het verschil is dat je hem of haar dan kunt zien en in de buik kan dat niet a la minute. En inderdaad, als ze eruit zijn heb je andere zorgen. Dan nog kunnen ze niks zeggen en moet je vaak raden wat er aan de hand is. Maar geloof me, lachjes van baby'tjes zijn helend en maken alles goed

Men zegt ook wel es kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen en ik denk dat dat wel klopt
  woensdag 23 december 2009 @ 14:00:14 #287
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75968491
Lijnloos gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Sidn3y lonely in de lijst, succes meid!!

Ik sta gedeelde 8de plek met octo Slikt even heel goed
  woensdag 23 december 2009 @ 14:04:50 #288
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75968689
Lijnloos! Gefeliciteerd meiske!
Wat een mooie naam *o*
pi_75968712
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Je staat in de top 16...
wat ben je gemeen!

Ik denk dat het superstresserend zal worden eens sindell op nr 1 zal staan. Dan staan er een aantal dames zo dicht bij elkaar dat ze zelfs allemaal op 1 dag kunnen bevallen
Het is misschien nog goed voor mijn gemoedsrust dat ik zo lang mogelijk ga werken. Heb ik minder tijd om me er druk in te maken.
pi_75968815
Ja februari zou wel eens een echte babyboom kunnen worden.

(hoor ik daar ook bij)
pi_75968838
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

wat ben je gemeen!

Ik denk dat het superstresserend zal worden eens sindell op nr 1 zal staan. Dan staan er een aantal dames zo dicht bij elkaar dat ze zelfs allemaal op 1 dag kunnen bevallen
Het is misschien nog goed voor mijn gemoedsrust dat ik zo lang mogelijk ga werken. Heb ik minder tijd om me er druk in te maken.
Het was niet mijn bedoeling om je er druk over te laten maken hoor

Dat wordt inderdaad een babyboom... Een beetje zoals nu in december ook was. Leuk
Maar je bent dus nog niet ongeduldig aan het worden?
pi_75969066
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef ymme het volgende:
Ja februari zou wel eens een echte babyboom kunnen worden.

(hoor ik daar ook bij)
Jij gaat gewoon al in januari bevallen
pi_75969211
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Het was niet mijn bedoeling om je er druk over te laten maken hoor

Dat wordt inderdaad een babyboom... Een beetje zoals nu in december ook was. Leuk
Maar je bent dus nog niet ongeduldig aan het worden?
Geen probleem, hoor Echt druk maak ik me nog niet. Wel af en toe wat stress of ik het wel ga kunnen, maar dat had ik 3 maand geleden ook.

En ongeduldig? Laat het uit... neenee, dat mag ik nog niet zijn, aangezien we nog steeds niets gedaan hebben voor het kind. Ik zie het zo voor mij dat op het moment dat ik de boeken voor het geboortekaartje ga halen ik te horen ga krijgen dat ze nog 3 weken uitgeleend zijn ofzo
pi_75969411
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef leonieke het volgende:

[..]

Jij gaat gewoon al in januari bevallen
Nou zowel mijn man als ik, hebben wel echt dat idee.
Omdat hij boven het gemiddelde gewicht zit, en al vroeg begon met indalen (2 weken terug).
Maar ja, dat zet natuurlijk allemaal niets hoor.

3 februari is manlief jarig. Dus die datum liever niet. En tja, de 15de ik weet het niet. Dubbel, omdat het dus de sterfdatum is van mijn schoonvader. Zou wel mooi zijn aan de ene kant. Geboren op de sterfdatum van opa, en naar opa vernoemd zijn.

Maar ik zelf vind 28 januari een mooie datum (en waarom dat weet ik niet).
pi_75969432
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Geen probleem, hoor Echt druk maak ik me nog niet. Wel af en toe wat stress of ik het wel ga kunnen, maar dat had ik 3 maand geleden ook.

En ongeduldig? Laat het uit... neenee, dat mag ik nog niet zijn, aangezien we nog steeds niets gedaan hebben voor het kind. Ik zie het zo voor mij dat op het moment dat ik de boeken voor het geboortekaartje ga halen ik te horen ga krijgen dat ze nog 3 weken uitgeleend zijn ofzo
Oh, gelukkig... Tuurlijk ga je dat kunnen!

Ik ben nu al aan het nadenken over het kaartje (Maar ik ga het dan ook zelf maken, dus dat is ook een beetje anders). En het kamertje, ben je daar wel al een eind mee?
(Als je dit allemaal al eens verteld hebt, sorry, maar ik ben een paar weken niet zo vaak online geweest )
pi_75969470
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zou inderdaad maar eens aanmaken met de kaartjes ja. Hop hop, schiet op..

Hier is alles baby-klaar.
Zelfs de klossen en po al in huis
  woensdag 23 december 2009 @ 14:22:40 #297
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75969533
Waar laten jullie je geboortekaartjes afdrukken?
Ik heb al heel erg lang mijn eigen ontworpen kaartje klaar, maar ik vind die drukkerij zó duur!!!
pi_75969637
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Oh, gelukkig... Tuurlijk ga je dat kunnen!

Ik ben nu al aan het nadenken over het kaartje (Maar ik ga het dan ook zelf maken, dus dat is ook een beetje anders). En het kamertje, ben je daar wel al een eind mee?
(Als je dit allemaal al eens verteld hebt, sorry, maar ik ben een paar weken niet zo vaak online geweest )
Creatief zijn we niet, dus het wordt een standaardkaartje uit één van de befaamde boeken (was onze huwelijksaankondiging ook ).
En het kamertje? Is Flugeltje in de buurt? Nee, we zijn nog niet aan het kamertje begonnen. Maar hebben eigenlijk al beslist dat we het niet op tijd zullen afkrijgen waardoor de baby tijdelijk in de andere vrije kamer zal slapen (de kamer die eigenlijk onze slaapkamer zou moeten zijn) zodat we de babykamer kunnen vrijhouden tot we hem gaan schilderen. Meubels erin, meubels eruit en dan meubels er weer in, lijkt ons een beetje overkill Maar misschien moeten we wel eens meubeltjes gaan zoeken, ja

Sh*t, als ik het zo lees, lijkt het echt alsof het ons niet interesseert, hé maar dat is echt niet zo, hoor.
pi_75969675
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef ymme het volgende:

[..]

Zou inderdaad maar eens aanmaken met de kaartjes ja. Hop hop, schiet op..

Hier is alles baby-klaar.
Zelfs de klossen en po al in huis
Je bent verdorie maar 8 dagen eerder dan ik uitgerekend.

Geen zin om hier alles op orde te komen zetten?
pi_75969731
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef mama_papa het volgende:
Waar laten jullie je geboortekaartjes afdrukken?
Ik heb al heel erg lang mijn eigen ontworpen kaartje klaar, maar ik vind die drukkerij zó duur!!!
Bij ons zal het alleszins een drukker worden. Ofwel de drukker van onze huwelijkskaarten ofwel die via de winkel waar we het doopsuiker zullen kopen.
Al heb ik geen flauw idee hoeveel ons dat zal kosten
pi_75969841
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je bent verdorie maar 8 dagen eerder dan ik uitgerekend.

Geen zin om hier alles op orde te komen zetten?
Kom mij maar halen.
Dan is in een mum van tijd, alles zo geregeld.

Meubels bestellen ben ik heeeeel goed in. Kaartjes ook.
En vooral in knopen doorhakken enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')