Als dat zou kunnen... ik teken er voor! (Maar helaas heb ik weinig in te brengen, dus we zien wel)quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef NieuweUser het volgende:
Spannend Lijnloos!! Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!! En er is dus al een begin!!![]()
![]()
Misschien komt jullie kindje dan toch nog voor de Kerst!
Bij mij braken nog geen 48 uur na dat inwendig onderzoek mijn vliezen, dus wie weet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef Lijnloos het volgende:Meteen ook inwendig onderzoekje gehad en de boel is al aan het verstrijken en iets met een vingertop... maar de vk gaf ook al aan dat dit niks hoeft te betekenen, kan vanavond gebeuren, maar voor hetzelfde geld sta ik daar maandag gewoon weer voor controle.
Nog niet begonnenquote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
en ik op 15!![]()
Ben je al begonnen aan het kamertje Leonie?
Ja ik heb ook zoiets van: het gaat opeens wel heel erg snel! Als de feestdagen om zijn dan nog maar een week of 6![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou me als broer zijnde echt schamen...
Wel fijn dat je bloeddruk zo stabiel is nu!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
@Pessie, Ja, ik ga er ook vanuit hoor dat Lily eerder is, misschien heeft ze die kleine gewoon al in haar handen...![]()
@NieuweUser, ik had dit ook niet verwacht hoor... ze overviel me er deels ook wel mee, maar zoals zij het uitlegde deed ze het voornamelijk omdat ik nu met de bloeddruk extra in de gaten wordt gehouden. Ze gaf ook al aan dat als er misschien al 2/3 cm ontsluiting was, dat ze dan al zouden gaan inleiden. Maar aan de andere kant is die bloeddruk en alles nu zo stabiel al de laatste weken dat ze zich geen zorgen maakt en ik de boel ook rustig af mag wachten. Het is allemaal niet zo ernstig als bij Tan bijvoorbeeld.
Mja, ik zou het het liefst ook anders zien, hoor, maar het moet voor iedereen fijn zijn/blijven en mijn man nu opjagen zou gewoon niet realistisch zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef NieuweUser het volgende:
Dat lijkt me ook erg duur Leonieke!
En wat knap dat je je neer kunt leggen bij zo'n oplossing, om te wachten met het kamertje. Ik zou echt gek worden, maar ben dan ook echt een perfectionist!
WTFquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog niet begonnenWe hebben een offerte gevraagd (zwak, hé, I know), maar hij vertelde al dat het ongeveer 15 euro/m² zou zijn om te schilderen. Na de kerstvakantie krijgen we de offerte, maar ik vrees echt dat we dit niet gaan betalen. Ik zou eens moeten uitrekenen om hoeveel vierkante meters het precies gaat. Ze zijn nu op vakantie, dus dat wordt nog wat wachten.
We hebben gelukkig nog een slaapkamer over, dus stel dat we de kamer zelf doen en hij is niet af met de geboorte, is het nog geen drama. Dan kunnen we de kleine nog tijdelijk in de andere kamer leggen tot de kinderkamer af is. Weg stress dus(alhoewel
)
Merk je helemaal niks van ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit hier gewoon plaatsvervangend boos te worden
Hij wordt ook nog eens de PETER???quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef leonieke het volgende:
Het is dat ik er niet meer van schrik door onze vorige ervaring ermeemaar sommige mensen kennen echt geen schaamte. En één iemand is mijn schoonbroer
![]()
Ik kan me er eigenlijk zelfs al niet meer boos in makenTeleurgesteld, dat wel
Zeker omdat hij ook nog eens de peter van onze zoon wordt[sub] (hij kon het op die manier inkleden zodat we zeker niet gingen verwachten dat hij de rest van onze huis zomaar ff zou schilderen) [/sub]
Ah weet je? Dan maar wat trager, wat achter op schema, maar zodat we er allemaal (mijn man en ik toch) een goed gevoel aan overhouden. Het kamertje geraakt ooit wel af
![]()
Dus zwangeren hier: u niet te veel opjagen, hé. Doen wij hier ook niet meer (toch niet voor de kamer)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf voor te stellen wat er hier in huis zou gebeuren als het broertje van Martijn met een rekening aan zou komen na het klussen....
In alle scenario's die ik kan bedenken bijft er van broertjelief niet veel over
Ow ja, juist, ik ging voor de hormonsteraward voor volgend jaar...quote:@leonieke
Kan mezelf voorstellen dat het moeilijk is om zoiets tegen familie te zeggen, maar hij heeft blijkbaar ook niet echt moeite met jullie als 'reguliere' klant behandelen. Vooral omdat hij het zelf aanbood. Ik bedoel, het gaat hier niet over het zetten van een bijbouw waar je een paar weken mee bezig bent. Het is een kamertje schilderen.... Succes met je hormonen als hij de offerte daadwerkelijk bij je inlevert...
Ja, ik heb één zus en mijn man één broer. De keuze voor doopmeter en dooppeter is dan vlug gemaaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij wordt ook nog eens de PETER???
Ik kan gewoon echt geen woorden meer verzinnen om uiting te geven aan mijn verbazing.....
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelfquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ow ja, juist, ik ging voor de hormonsteraward voor volgend jaar...![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelf
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelf
Mijn man is de computernerd in de familie... moet ik nog meer zeggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou zo ook niet willen zijn hoor... Vraag me af wat er gaat gebeuren als ze zelf eens hulp nodig hebben bij het een of ander, ik zou een rekening inleveren....
Nee, ze zou proberen haar man te instrueren volgens mij! Ik ben ook errug benieuwd!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Had Lily eigenlijk iemand die voor haar het goede nieuws kwam plaatsen of heeft ze een I-phone en krijgen we live verslag uit het ziekenhuis?
Ik hoop zo dat alles goed is met haar en haar dochter en dat ze niet de hele dag hoeft te wachten tot ze aan de beurt is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Nee, ze zou proberen haar man te instrueren volgens mij! Ik ben ook errug benieuwd!!!
Dat noemen ze nu zwanger zijn. Hormonenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:
Is er wat aan die chaggerijnigheid te doen?
Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimenDan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.
Ik eet een bakje vanille vla voor ik ga slapen. Werkt bij mij, zou je kunnen proberen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:
Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimenDan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.
Hier dus drie van de 4 muren in anderhalf uur zelf geschilderd. Twee weken geleden.....Dus ik zou het inderdaad ook lekker zelf doen in de vakantie. Heeft me dus een emmer latex gekost, meer niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
WTF
Leonieke, dan kom IK je nog wel helpen schilderen als het zo moet....
Damn zeg, bij je eigen broer!
Zit hier gewoon plaatsvervangend boos te worden
Uitgaande van een hoogte van 2,50m en een kamertje van 3x3 kom ik uit op zo'n 30m2 wat dan weer neerkomt op zo'n 450 euro
Welkom in de wereld van de zwangeren....al heb ik persoonlijk tegenwoordig geen enkele moeite met slapen. Maar wat wel wil helpen is op andere momenten gewoon toegeven aan je vermoeidheid. Neem je rust waar het kan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:
Hoe is het met jou dan? Al thuis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik kwam even kijken naar Lily nieuws en Lijnloos feliciteren met de 40wk mijlpaal. Zet em op meid, nog eventjes!
Ow heerlijk even overdag slapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef DaviniaHR het volgende:
flugel, als je nog twijfels hebt of je beeb plakt,lees ff je posts terug!![]()
![]()
Heb net 3 uur geslapen!![]()
madam was weer uitgefloept, en na indalingsweeën versie 5 was ik een beetje moe geloof ik!
godmozeskriebel, ik denk dat ik een week ga slapen na de bevalling!![]()
Nou Lily gaat er sowieso nog een bij doen, die is nu vast druk bezig of aan het genieten (of aan het wachten nog steeds, maar dat hoop ik niet voor haar).quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
duimt voor Lilyben benieuwd!!
ben ik nou de enige tnt met een decembermeisje??
laat de volgende maar komen hoor...
De wieg is nog niet klaar, maar wel bijnaquote:
Zo herkenbaar. Daarom er aan toegeven dat je dus moet rusten tussendoor. En waarschijnlijk gaat het vanzelf beter hoor! Al merk ik ook, dat ik me pas goed voel, sinds ik niet meer werk.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef Orea het volgende:
Nou Flugel, op zich ben ik best te pruimen, behalve als ik uit mijn werk kom. En ik sta voor een 2 uurtjes per dag ziekgemeld, zodat ik eerder naar huis kan, want tot 5 uur trek ik echt niet momenteel. Maar als ik dan thuis kom, dán op dat moment kan de wereld wel van me vergaan!tis dus echt gewoon als het allemaal even te veel is geweest. Nu lig ik languit op de bank met de laptop en is het weer goed..
Maar ik ben normaal nogal een slaper, dus ik moet hier zó aan wennen... hoop zo dat het kind van mij het slapen meekrijgt!! Hahaha en hij/zij zal het eten van mijn vent wel meekrijgen, dus das aanleggen en slapen de eerste maandenof is dat wishfull thinking?
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hmmm... of ik ben zojuist spontaan heeeeeel incontinent geworden, of.... plons?
Echt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
48 tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:19 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu wordt 't zeker voor kerst
![]()
(toch met gebroken vliezen, is het toch maximaal 24 ofzo).
Verschilt per ziekenhuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:19 schreef ymme het volgende:
Ik zei binnen 48 uur, niet binnen 12 uur!! Succes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
Ja we mogen nog 1x terugkomen (a.s. maandag).quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Asy, volgens mij heeft jouw zoon het voorbeeld van de mijne opgevolgd en wil hij gewoon niet op de foto voordat hij geboren is. Maar misschien mag je nog een keer terug, 3 maal is scheeps recht.
Lijnloos,dat is een goed begin van een bevalling. Succes en zet hem op.
Ligt aan je vk/gyn en aan of de kleine is ingedaald!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:19 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu wordt 't zeker voor kerst
![]()
succes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ziekenhuis gebeld, want inmiddels al 2 kraamverbanden vol ongeveer... We gaan nu die
kant op voor een ctg! Voel verder nog niks wat op weeën lijkt.
Ik hou jullie op de hoogte!
succes meid! Je wordt mamaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ziekenhuis gebeld, want inmiddels al 2 kraamverbanden vol ongeveer... We gaan nu die
kant op voor een ctg! Voel verder nog niks wat op weeën lijkt.
Ik hou jullie op de hoogte!
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Asyniur het volgende:
freecell, balen van die cosleeper zeg! Wil je schoonvader hem niet alsnog maken dan?
Wáár dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef flugeltje het volgende:
freecel, balen van de co-sleeper. Er staan er trouwens ook best veel op Marktplaats is dat een optie?
was een tijdje geleden aan het kijken en toen stonden er toch best wel wat op Marktplaats, zie nu ook dat ze er niet meer opstaan, vaag....quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....
[..]
Wáár dan?
Ik zie er maar 3 en dat zijn dure nieuwe met lange levertijd
Welke zoektermen heb je dan nog meer behalve co-sleeper?
http://link.marktplaats.nl/306556938quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....
[..]
Wáár dan?
Ik zie er maar 3 en dat zijn dure nieuwe met lange levertijd
Welke zoektermen heb je dan nog meer behalve co-sleeper?
Maar je zei toch dat je ook een wiegje had voor op de slaapkamer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Hij heeft een ledikantje waar hij één van kan maken inderdaad, maar dan nog is het wel even werk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar je zei toch dat je ook een wiegje had voor op de slaapkamer?
Dan kan baby2 daar toch zolang in slapen terwijl je schoonvader dan die cosleeper maakt?
of je haalt bij IKEA zo'n goedkoop bedje en laat je schoonvader daar een cosleeper van maken...
Ik zou gewoon nog even hinten richting je schoonvader danquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft een ledikantje waar hij één van kan maken inderdaad, maar dan nog is het wel even werk.
En ja, we hébben een wiegje (in principe voor op de babykamer) en dat werkte bij Leander zo verschrikkelijk niet
Die heeft uiteindelijk meer bij ons in geslapen dan in zijn wiegje de eerste 3 maanden. Dat wilde ik nu juist voorkomen.
Samenvatting: we hebben nu dezelfde situatie als bij Leander, namelijk wel een goede slaapplaats, maar we wilden het nu juist anders
Ga ik sowieso nog doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog even hinten richting je schoonvader dan
Misschien is het minder werk dan je denkt...
en nu? afwachten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, even snel weer een berichtje van mij... we zijn weer thuis. Boel was inderdaad gebroken, maar bij gebrek aan weeen of klachten mochten we weer naar huis. Ik heb ons eten weer even genuked (ik stond dus te koken toen de boel los ging) zodat we in elk geval geen lege maag hebben zo.
Whehquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en nu? afwachten?
Klinkt zo als anti-climax. Heb je daar het water in je sokken staan betekent dat nog geen aktie....
Mijn bevalling is ook met gebroken vliezen gebroken en ik had ook nog geen weeen gehad toen de vk op controle kwam. Ze had de deur nog niet achter zich dicht getrokken of.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nou gelukkig geen natte sokken... Maar anti-climax is het wel een beetje. Toch moet ik zeggen dat ik me nog op alle vlakken erg relaxed voel. Af en toe een harde buik in combi met beetje "ongesteldheidsgevoel"... maar geen enkele regelmaat of tempo.
Ik ga inderdaad zo effe lekker douchen en in bed liggen om alvast/nog wat slaap te pakken. Nu is het inderdaad afwachten, mochten de weeen echt doorkomen dan weer melden of als het vruchtwater tcoh een ander kleurtje krijgt. Anders morgen om 15:30 uur melden voor ctg en kijken of en hoe ze gaan inleiden.
Edit: oh, voor de meiden die bij mijn twitter kunnen, gelieve niets in mijn richting twitteren want dan ziet mijn broertje het misschien en we willen nog niemand inlichten...
Hoera!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef lily het volgende:
Hier een berichtje van de man van lily.
Onze dochter Leah is om 13.48 geboren en alles is goed.
Ze weegt 4060 en is 52 cm en een prachtig meisje met zwarte haartjes. Echt een poppetje.
Lily vond de ks heftig maar het is goed gegaan.
Vrijdag of zaterdag komen ze thuis.
Nee hoor! Ik wilde al proost zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Moonah het volgende:
Ooooh Lily! Hoera! Gefeliciteerd met Leah!
(ben ik nou de enige voor wie die naam onlosmakelijk verbonden is met? )
Lily en Lilyman (en zonen) Gefeliciteerd met Leah! Wat een mooie naam!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef lily het volgende:
Hier een berichtje van de man van lily.
Onze dochter Leah is om 13.48 geboren en alles is goed.
Ze weegt 4060 en is 52 cm en een prachtig meisje met zwarte haartjes. Echt een poppetje.
Lily vond de ks heftig maar het is goed gegaan.
Vrijdag of zaterdag komen ze thuis.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Lijnloos het volgende:
Trek het nog goed maar het begint nu wel door te komen... Weeën om de 4-7 minuten sinds een uurtje en het wordt wel rottiger, maar blijft goed te hebben. Liggen lekker in bed, serious request kijken/luisteren ...
haha idem hier!quote:
moet jij niet gewoon slapen en zo, ipv midden in de nacht kinderkamertjes klussen?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef DJRandall het volgende:
Hier een heerlijke rust over me. Heb net de meubeltjes in het kamertje kunnen zetten. Eindelijk zijn de grote klussen klaar.
Moet nu alleen nog deel van de commode opnieuw doen, een vlak op de muur schilderen, gordijnen maken en hangen, en, en, en, nog meer.....
moet jij niet gewoon bevallen en zo....quote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
moet jij niet gewoon slapen en zo, ipv midden in de nacht kinderkamertjes klussen?
Pff, moet jij zeggen....quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef octopussy het volgende:
DJRandall, inderdaad naar bed jij![]()
zal ik maar niet zeggen dat ik het vandaag op mijn heupen had en na een tripje naar de Ikea samen met lief de hele huiskamer heb omgegooid qua indelingAuwww
Fijn dat je ervan hebt kunnen genieten, daar gaat het om he?quote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Asyniur het volgende:
Incantrix, ik heb erg genoten. We hebben 2 of 3 mooie plaatjes (hij gaapt dan of hij ligt heel lief met zijn vuistje naast zijn gezicht te slapen doet zijn papa ook) en voor de rest niks. Ik heb in een deuk gelegen om ons eigenwijsje. Heerlijk zo'n kind...
![]()
en gisteravond in bed moest ik er even om huilen; mijn man zei: ik ben zo nieuwsgierig naar hem, ik kan hem er wel uittrekken; we krijgen heus een baby, een klein jongetje voor onszelf dat ik mag houden![]()
6 uur achter elkaar? * jaloers isquote:Op woensdag 23 december 2009 09:34 schreef Ahava het volgende:
.
Orea, waardeloos zeg, dat slechte slapen! Ik ben ook wel moe maar niet zoals jij, en ik slaap 's nachts toch wel zo'n 6 uur achter elkaar. En nu 2 weken vrij dus ik kan overdag lekker rustig aan doen (moet ik dat wel doen!) en bijslapen.
bloedneuzen: check!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, met een beetje geluk houd je die neus de komende maanden. En dan met als toetje ook bloedneuzen erbij, heerlijk joh! Dag na de bevalling was het weg. Ik duim verder hoor!
Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Martijn keek gister toen ik mezelf uitkleedde per ongeluk naar de boobs![]()
![]()
Vroeg meteen of m'n tepels ooit weer normaal zouden gaan worden
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uitquote:Op woensdag 23 december 2009 10:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!
Lijnloos. zet em op!
Ik vraag er over een week of 30 nog wel een keer naar, dan...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik kreeg van de kraamhulp te horen dat ik echte voedingstepels hadquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit
Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik heb bij 5 weken een voedingsBH gekocht, ik had namelijk maar 1 BH die echt mijn maat was, en heel veel die eigenlijk te klein waren, maar had bij die winkel een verkeerd advies gekregen omdat hun cups gewoon niet goed waren voor mij. Die ene goeie draag ik nog steeds met veel plezier, maar merk wel dat de voedingsBH al krapper is gaan zitten. En dat terwijl ik hem echt ruim had gekocht. Ik dacht, waarom eerst zwangerschapsBH's kopen en daarna voedingsBHs. Misschien moet ik in januari toch even naar de Hema...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit
Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef leonieke het volgende:
Kom eens een foto showen Ahava, dan kunnen we beter oordelen
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef DJRandall het volgende:
Ik heb 's nachts geloof ik nogal wat issues te verwerken, gezien mijn bizarre dromen, maar vannacht ging over familie, Leonieke.
Dat ze me van alles probeerden aan te smeren en daar geld voor vroegen....En dat ze me niet zomaar wilden helpen. Nu heb ik al geen contact met die mensen, maar vond het wel grappig in context met gisteren....
Ah ah, dat durf je binnen een paar maand wel hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Ahava het volgende:
[..]
Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een k*tfamilie heb je daar
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dusquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef DJRandall het volgende:
[..]
![]()
Zeg, hoe gaat het nu met jou? Beetje aan het bijkomen deze dagen? Je werkt altijd zo hard...
Je hebt groot gelijk, lekker hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus![]()
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzienMaar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevallingquote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling
Zegt hier iemand dan, dat het niet normaal is?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Lijnloos wat fantastischquote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet... (je mag de veranderingen in je lichaam hier toch wel bespreken?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Minke, wat mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald momentquote:Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet...
Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben normaal al een landkaart met aders ed, maar moet je me zien als ik zwanger ben
Lichtblauwe kabels over mijn hele lijf en vooral op mijn decolleté en borsten
Een luchtfoto van de Biesbosch is er niets bij
nog eens gelezen en ik heb niet zo goed gelezen vanmorgen geloof ik. Sorry dames!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald moment![]()
Heel herkenbaar. Ik heb morgen de 12 weken echo, en ik heb een brok zenuwen in mijn keel. Vandaag ben ik precies 12 weken, en de weegschaal geeft aan dat ik twee kilo ben afgevallen de laatste twee weken. Nu kan ik helemaal niet wachten tot morgen... zucht. Wat ben ik toch ook een zenuw-hor-monster...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
Ik zeg dat ook regelmatig tegen mezelf, maar het lukt me steeds maar niet en daar baal ik enorm van. Kan nu alleen maar hopen dat de echo in januari weer goed is en ik dan genoeg vertrouwen weet te vinden om eindelijk te genieten....quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
Jaaaahhh!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
quote:
Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet meequote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Ahava het volgende:
De dag van tevoren kan ik die zenuwen ook vast niet meer bedwingen, MinnieMin. En ik viel eerst ook af (ben nu íets aangekomen, dus dan heb je helemaal het idee dat het niet klopt. Maar het zegt dus allemaal helemaal niets!
Misschien dat ik daar al een beetje aan gewend ben geraakt door die hele medische mallemolen: elke maand allerlei verschijnselen die net zo goed konden betekenen dat ik zwanger was als dat ik ongesteld zou gaan worden. Daar werd ik zo moe van dat ik uiteindelijk alle tekenen van mijn lijf onderging zonder oordeel. Ik begon niet te speculeren over wel of niet zwanger. Ik voelde iets (of juist niet) en dat was dat. Dat principe pas ik nu ook toe.
Het is zoals het is. Is het fout, dan kan ik daar niets aan veranderen, zeker niet door heel zenuwachtig te zijn, en is het goed dan is het goed. Ik zie het wel weer met de echo. (Klinkt makkelijker dan het is, maar ja.)
Maar zoals gezegd, een dag voor de echo barst ik ook weer van de spanning. Helemaal weg krijg je het nooit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Het gaat snel dan opeens he?
![]()
![]()
[..]
Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet mee![]()
Ik denk zelf (waarschijnlijk onterecht) dat dat wel meevalt, als de echo morgen gewoon goed is. Maar dat zou best wel eens tegen beter weten in kunnen zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
Zelfs hier met 33 weken heb ik dat nog hoor.
Dus dames, bereidt je er maar op voor. Dit zal de hele zwangerschap blijven (natuurlijk maakt zorgen/angst etc plaats voor geluk en blijdschap), en van horen van, blijft het ook ná de zwangerschap gewoon nog hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
En ik besef eigenlijk nog maar net, dat ik zwanger ben joh.
Daar ben ik even stil van... Wel genieten van je zwangerschap hoor Leonieke!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog steeds last hoor van die onzekerheid voor een controleVolgende week de 32-weken echo en waarschijnlijk zal ik de nacht ervoor weer niet slapen en helemaal gestresseerd zijn. Nog een geluk dat ze mijn bloeddruk niet meten bij een echo
Oh, maar ik geniet wel, hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Daar ben ik even stil van... Wel genieten van je zwangerschap hoor Leonieke!
Goed zo!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar ik geniet wel, hoorMaar met mate
![]()
En ik vind het geschop in mijn buik wel geruststellend, maar de schrik blijft er wel inzitten.
(en stiekem ga ik wel blij zijn als alles achter de rug is en ik onze zoon in mijn armen kan houdenen dan zullen er idd andere zorgen beginnen
)
Je staat in de top 16...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef leonieke het volgende:
En ow, we zijn vandaag 23/12 en ik ben uitgerekend op 23/02![]()
Maar ik blijf gewoon zen hoor![]()
wat ben je gemeen!quote:
Het was niet mijn bedoeling om je er druk over te laten maken hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
wat ben je gemeen!![]()
Ik denk dat het superstresserend zal worden eens sindell op nr 1 zal staan. Dan staan er een aantal dames zo dicht bij elkaar dat ze zelfs allemaal op 1 dag kunnen bevallen![]()
Het is misschien nog goed voor mijn gemoedsrust dat ik zo lang mogelijk ga werken. Heb ik minder tijd om me er druk in te maken.
Jij gaat gewoon al in januari bevallenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef ymme het volgende:
Ja februari zou wel eens een echte babyboom kunnen worden.
(hoor ik daar ook bij)
Geen probleem, hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je er druk over te laten maken hoor![]()
Dat wordt inderdaad een babyboom... Een beetje zoals nu in december ook was. Leuk
Maar je bent dus nog niet ongeduldig aan het worden?
Nou zowel mijn man als ik, hebben wel echt dat idee.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon al in januari bevallen![]()
Oh, gelukkig...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen probleem, hoorEcht druk maak ik me nog niet. Wel af en toe wat stress of ik het wel ga kunnen, maar dat had ik 3 maand geleden ook.
En ongeduldig? Laat het uit... neenee, dat mag ik nog niet zijn, aangezien we nog steeds niets gedaan hebben voor het kind. Ik zie het zo voor mij dat op het moment dat ik de boeken voor het geboortekaartje ga halen ik te horen ga krijgen dat ze nog 3 weken uitgeleend zijn ofzo
Zou inderdaad maar eens aanmaken met de kaartjes ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen probleem, hoorEcht druk maak ik me nog niet. Wel af en toe wat stress of ik het wel ga kunnen, maar dat had ik 3 maand geleden ook.
En ongeduldig? Laat het uit... neenee, dat mag ik nog niet zijn, aangezien we nog steeds niets gedaan hebben voor het kind. Ik zie het zo voor mij dat op het moment dat ik de boeken voor het geboortekaartje ga halen ik te horen ga krijgen dat ze nog 3 weken uitgeleend zijn ofzo
Creatief zijn we niet, dus het wordt een standaardkaartje uit één van de befaamde boeken (was onze huwelijksaankondiging ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Oh, gelukkig...Tuurlijk ga je dat kunnen!
![]()
Ik ben nu al aan het nadenken over het kaartje(Maar ik ga het dan ook zelf maken, dus dat is ook een beetje anders). En het kamertje, ben je daar wel al een eind mee?
(Als je dit allemaal al eens verteld hebt, sorry, maar ik ben een paar weken niet zo vaak online geweest)
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Zou inderdaad maar eens aanmaken met de kaartjes ja.Hop hop, schiet op..
Hier is alles baby-klaar.
Zelfs de klossen en po al in huis
Bij ons zal het alleszins een drukker worden. Ofwel de drukker van onze huwelijkskaarten ofwel die via de winkel waar we het doopsuiker zullen kopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef mama_papa het volgende:
Waar laten jullie je geboortekaartjes afdrukken?
Ik heb al heel erg lang mijn eigen ontworpen kaartje klaar, maar ik vind die drukkerij zó duur!!!
Kom mij maar halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]Je bent verdorie maar 8 dagen eerder dan ik uitgerekend.
Geen zin om hier alles op orde te komen zetten?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |