Als dat zou kunnen... ik teken er voor! (Maar helaas heb ik weinig in te brengen, dus we zien wel)quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef NieuweUser het volgende:
Spannend Lijnloos!! Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!! En er is dus al een begin!!![]()
![]()
Misschien komt jullie kindje dan toch nog voor de Kerst!
Bij mij braken nog geen 48 uur na dat inwendig onderzoek mijn vliezen, dus wie weet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef Lijnloos het volgende:Meteen ook inwendig onderzoekje gehad en de boel is al aan het verstrijken en iets met een vingertop... maar de vk gaf ook al aan dat dit niks hoeft te betekenen, kan vanavond gebeuren, maar voor hetzelfde geld sta ik daar maandag gewoon weer voor controle.
Nog niet begonnenquote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
en ik op 15!![]()
Ben je al begonnen aan het kamertje Leonie?
Ja ik heb ook zoiets van: het gaat opeens wel heel erg snel! Als de feestdagen om zijn dan nog maar een week of 6![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou me als broer zijnde echt schamen...
Wel fijn dat je bloeddruk zo stabiel is nu!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
@Pessie, Ja, ik ga er ook vanuit hoor dat Lily eerder is, misschien heeft ze die kleine gewoon al in haar handen...![]()
@NieuweUser, ik had dit ook niet verwacht hoor... ze overviel me er deels ook wel mee, maar zoals zij het uitlegde deed ze het voornamelijk omdat ik nu met de bloeddruk extra in de gaten wordt gehouden. Ze gaf ook al aan dat als er misschien al 2/3 cm ontsluiting was, dat ze dan al zouden gaan inleiden. Maar aan de andere kant is die bloeddruk en alles nu zo stabiel al de laatste weken dat ze zich geen zorgen maakt en ik de boel ook rustig af mag wachten. Het is allemaal niet zo ernstig als bij Tan bijvoorbeeld.
Mja, ik zou het het liefst ook anders zien, hoor, maar het moet voor iedereen fijn zijn/blijven en mijn man nu opjagen zou gewoon niet realistisch zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef NieuweUser het volgende:
Dat lijkt me ook erg duur Leonieke!
En wat knap dat je je neer kunt leggen bij zo'n oplossing, om te wachten met het kamertje. Ik zou echt gek worden, maar ben dan ook echt een perfectionist!
WTFquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog niet begonnenWe hebben een offerte gevraagd (zwak, hé, I know), maar hij vertelde al dat het ongeveer 15 euro/m² zou zijn om te schilderen. Na de kerstvakantie krijgen we de offerte, maar ik vrees echt dat we dit niet gaan betalen. Ik zou eens moeten uitrekenen om hoeveel vierkante meters het precies gaat. Ze zijn nu op vakantie, dus dat wordt nog wat wachten.
We hebben gelukkig nog een slaapkamer over, dus stel dat we de kamer zelf doen en hij is niet af met de geboorte, is het nog geen drama. Dan kunnen we de kleine nog tijdelijk in de andere kamer leggen tot de kinderkamer af is. Weg stress dus(alhoewel
)
Merk je helemaal niks van ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit hier gewoon plaatsvervangend boos te worden
Hij wordt ook nog eens de PETER???quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef leonieke het volgende:
Het is dat ik er niet meer van schrik door onze vorige ervaring ermeemaar sommige mensen kennen echt geen schaamte. En één iemand is mijn schoonbroer
![]()
Ik kan me er eigenlijk zelfs al niet meer boos in makenTeleurgesteld, dat wel
Zeker omdat hij ook nog eens de peter van onze zoon wordt[sub] (hij kon het op die manier inkleden zodat we zeker niet gingen verwachten dat hij de rest van onze huis zomaar ff zou schilderen) [/sub]
Ah weet je? Dan maar wat trager, wat achter op schema, maar zodat we er allemaal (mijn man en ik toch) een goed gevoel aan overhouden. Het kamertje geraakt ooit wel af
![]()
Dus zwangeren hier: u niet te veel opjagen, hé. Doen wij hier ook niet meer (toch niet voor de kamer)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf voor te stellen wat er hier in huis zou gebeuren als het broertje van Martijn met een rekening aan zou komen na het klussen....
In alle scenario's die ik kan bedenken bijft er van broertjelief niet veel over
Ow ja, juist, ik ging voor de hormonsteraward voor volgend jaar...quote:@leonieke
Kan mezelf voorstellen dat het moeilijk is om zoiets tegen familie te zeggen, maar hij heeft blijkbaar ook niet echt moeite met jullie als 'reguliere' klant behandelen. Vooral omdat hij het zelf aanbood. Ik bedoel, het gaat hier niet over het zetten van een bijbouw waar je een paar weken mee bezig bent. Het is een kamertje schilderen.... Succes met je hormonen als hij de offerte daadwerkelijk bij je inlevert...
Ja, ik heb één zus en mijn man één broer. De keuze voor doopmeter en dooppeter is dan vlug gemaaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij wordt ook nog eens de PETER???
Ik kan gewoon echt geen woorden meer verzinnen om uiting te geven aan mijn verbazing.....
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelfquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ow ja, juist, ik ging voor de hormonsteraward voor volgend jaar...![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelf
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik de concurrentie aangaan met Flugeltje... die is geloof ik nu hormonsteriger richting jouw schoonbroer dan jullie zelf
Mijn man is de computernerd in de familie... moet ik nog meer zeggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou zo ook niet willen zijn hoor... Vraag me af wat er gaat gebeuren als ze zelf eens hulp nodig hebben bij het een of ander, ik zou een rekening inleveren....
Nee, ze zou proberen haar man te instrueren volgens mij! Ik ben ook errug benieuwd!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Had Lily eigenlijk iemand die voor haar het goede nieuws kwam plaatsen of heeft ze een I-phone en krijgen we live verslag uit het ziekenhuis?
Ik hoop zo dat alles goed is met haar en haar dochter en dat ze niet de hele dag hoeft te wachten tot ze aan de beurt is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Nee, ze zou proberen haar man te instrueren volgens mij! Ik ben ook errug benieuwd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |