abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 09:38:45 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_75958560
Lily gefeliciteerd!

Lijnloos zet hem op!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75958669
Lily...Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannen met t kleine meiske erbij in jullie gezin! Heel veel geluk met Leah!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 23 december 2009 @ 09:44:01 #203
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75958685
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:34 schreef Ahava het volgende:
.

Orea, waardeloos zeg, dat slechte slapen! Ik ben ook wel moe maar niet zoals jij, en ik slaap 's nachts toch wel zo'n 6 uur achter elkaar. En nu 2 weken vrij dus ik kan overdag lekker rustig aan doen (moet ik dat wel doen!) en bijslapen.

6 uur achter elkaar? * jaloers is

Ik 'slaap' 3 tot 4 uur aan een stuk momenteel en dan ook nog eens heel erg licht... Ben erg vaak wakker omdat ik m'n draai niet echt kan vinden, ineens is ons bed dus ook te klein, Martijn veuls te warm en m'n kussen stom

Toch ben ik redelijk uitgerust, dus ik schijn er niet echt onder te lijden....

Vannacht/vanochtend gelukkig geen last meer van de banden. Wel heb ik een dichte neus, niet verstopt ofzo, want snuiten helpt niets, maar hij zit gewoon dicht alsof de boel van binnen is opgezet... Ach ja, hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen

Martijn keek gister toen ik mezelf uitkleedde per ongeluk naar de boobs Vroeg meteen of m'n tepels ooit weer normaal zouden gaan worden

Lang verhaal kort, ondanks dat de boobs nog steeds niet pijnlijk zijn, ik geen last lijk te hebben van de hormonen en de misselijkheid binnen de perken blijft heb ik nog genoeg 'kwaaltjes' over waaruiit je zou kunnen concluderen dat ik toch echt en nog steeds zwanger ben....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 23 december 2009 @ 09:44:52 #204
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75958708
Hoe krijg je zo'n ding zoals poppedein onder je naam?
(Popje ) dat bedoel ik

Wilikook
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_75958906
Flugel, met een beetje geluk houd je die neus de komende maanden. En dan met als toetje ook bloedneuzen erbij, heerlijk joh! Dag na de bevalling was het weg. Ik duim verder hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 23 december 2009 @ 09:59:38 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959126
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, met een beetje geluk houd je die neus de komende maanden. En dan met als toetje ook bloedneuzen erbij, heerlijk joh! Dag na de bevalling was het weg. Ik duim verder hoor!
bloedneuzen: check!

vooral omdat ik vaak peuter om de boel open te krijgen
pi_75959360
Verstopte neuzen en bloedneuzen, heb ik ook. Vooral 's avonds. En ik heb sinds gisteren opeens van die zichtbare aders op mijn voorgevel, net alsof ik uiers heb... Het wordt er allemaal niet echt mooier op, nu.
pi_75959712
Lily, je meisje is er! Leah, mooie naam!
Nu bijkomen van de ks, en dan hopelijk lekker genieten van je gezin.
Gefeliciteerd!

Lijnloos, indien nog nodig....succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 23 december 2009 @ 10:21:09 #209
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75959782
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Martijn keek gister toen ik mezelf uitkleedde per ongeluk naar de boobs Vroeg meteen of m'n tepels ooit weer normaal zouden gaan worden

Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!

Lijnloos. zet em op!
  woensdag 23 december 2009 @ 10:25:43 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959919
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!

Lijnloos. zet em op!
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit

Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
pi_75960287
Lily van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

En wat blijf ik het fantastisch vinden dat flugeltje hier post
pi_75960306
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik vraag er over een week of 30 nog wel een keer naar, dan...

En ter geruststelling: ik heb geloof ik tot een week of 17 mijn normale bh's kunnen dragen, ondanks dat ze wel een stuk krapper waren geworden. Daarna heb ik nog een week of 5 normale bh's gedragen die 2 cupmaten groter waren, maar dat vond ik geen succes. Daarin leken mijn borsten enorm. Dus toen ben ik maar overgegaan op van die meegroeigevallen van de Hema. Het was even wennen, maar mijn borsten leken wel meer in proportie.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:47:06 #213
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75960676
Lily, gefeliciteerd met Leah . Mooie naam . Een hele mooie kraamtijd toegewenst .

Lijnloos, oh je bent begonnen/bezig/klaar? Wat spannend, ben heel benieuwd .
  woensdag 23 december 2009 @ 10:47:47 #214
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75960708
quote:

[..]

Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit

Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik kreeg van de kraamhulp te horen dat ik echte voedingstepels had . En bedankt .
Fijn voor m'n kindjes natuurlijk, maar ik kan me wel mooiere tepels bedenken
pi_75960818
heb ff niet bijgelezen (zag dat lily wel bevallen was gefeliciteerd)

Net de 20 weken echo gehad.
Hij is helemaal in orde en zat op 20 weken en 2 dagen maar we zitten echt op precies 20 weken nu.
WIJ weten ook wat het wordt.
Maar eerst ff opa en oma's informeren

Echt stil liggen was trouwens niet van toepassing wat was ie bewegelijk !
  woensdag 23 december 2009 @ 11:13:16 #216
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75961619
quote:

[..]

Ik heb bij 5 weken een voedingsBH gekocht, ik had namelijk maar 1 BH die echt mijn maat was, en heel veel die eigenlijk te klein waren, maar had bij die winkel een verkeerd advies gekregen omdat hun cups gewoon niet goed waren voor mij. Die ene goeie draag ik nog steeds met veel plezier, maar merk wel dat de voedingsBH al krapper is gaan zitten. En dat terwijl ik hem echt ruim had gekocht. Ik dacht, waarom eerst zwangerschapsBH's kopen en daarna voedingsBHs. Misschien moet ik in januari toch even naar de Hema...
Oh en mij ntepelhoven zijn ook enorm, en bijna continu opgezet, en ze doen pijn! Heb gewoon goedgevulde borsten nu, terwijl ik normaal zakjes met vulling heb. Mn man vind goedgevuld mooier, en de enorme tepels interessant.

Lijnloos klaar? ?
pi_75961691
Harley, jompel voor goede echo!

Zo, hier kom ik net uit bed. Is geloof ik een beetje het ritme van afgelopen weken. Knock-out tot half 11. Ach ja, het kan.....
pi_75962384
Mijn buik(je) lijkt wel een groeispurtje te maken. Ben zo benieuwd hoe lang het duurt voordat het ook voor anderen zichtbaar is.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75962501
Kom eens een foto showen Ahava, dan kunnen we beter oordelen
pi_75962603
Ik heb 's nachts geloof ik nogal wat issues te verwerken, gezien mijn bizarre dromen, maar vannacht ging over familie, Leonieke.
Dat ze me van alles probeerden aan te smeren en daar geld voor vroegen....En dat ze me niet zomaar wilden helpen. Nu heb ik al geen contact met die mensen, maar vond het wel grappig in context met gisteren....
pi_75962840
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef leonieke het volgende:
Kom eens een foto showen Ahava, dan kunnen we beter oordelen
Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!
pi_75962857
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef DJRandall het volgende:
Ik heb 's nachts geloof ik nogal wat issues te verwerken, gezien mijn bizarre dromen, maar vannacht ging over familie, Leonieke.
Dat ze me van alles probeerden aan te smeren en daar geld voor vroegen....En dat ze me niet zomaar wilden helpen. Nu heb ik al geen contact met die mensen, maar vond het wel grappig in context met gisteren....
Wat een k*tfamilie heb je daar
pi_75962928
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Ahava het volgende:

[..]

Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!
Ah ah, dat durf je binnen een paar maand wel hoor
pi_75962995
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat een k*tfamilie heb je daar

Zeg, hoe gaat het nu met jou? Beetje aan het bijkomen deze dagen? Je werkt altijd zo hard...
pi_75963174
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Zeg, hoe gaat het nu met jou? Beetje aan het bijkomen deze dagen? Je werkt altijd zo hard...
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzien Maar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken
pi_75963356
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzien Maar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken
Je hebt groot gelijk, lekker hoor!
pi_75963502
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75963529
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling
pi_75963627
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling
Dat kan natuurlijk ook
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75963803
Bij mij is het eigenlijk zo dat je het (voorlopig) enkel aan mijn buik ziet dat ik zwanger ben. Maar mijn buik is dan ook megagroot aan het worden Zelf heb ik dat gevoel niet als ik naar beneden kijk (ik vind het nog wel schattig) maar als ik een foto neem Of als een student mij komt vertellen dat het ook wel een kerstmannetje zal worden, dan zinkt de moed toch even in mijn schoenen. Ik moet namelijk nog 2 maand
pi_75963880
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
pi_75963910
Maar er is toch ook niemand die zegt dat het niet normaal is? Ik vind het juist leuk en spannend om te zien hoe mijn lijf verandert maar er gebeurt nog niet zo veel, haha. Juist in het begin is er nog niet zo veel waar je aan kunt merken dat je zwanger bent (tenzij je misselijk bent enzo) maar in je hoofd ben je er wel erg mee bezig. Dan zoek je naar iets waaraan je het ook kunt zien. Bij mij werkt dat tenminste zo.
pi_75963932
Minke mooie naam!
Gefeliciteerd Lijnloos! Ben benieuwd naar je verhaal en foto's, maar nu eerst genieten!!

pi_75963965
Yeah, van harte, Lijnloos!
pi_75963969
Lijnloos gefeliciteerd met je dochter!!! En wat een leuke naam!!
pi_75964004
welkom Minke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75964010
Lily gefeliciteerd met jullie dochter.

En Lijnloos ook gefeliciteerd met Minke
pi_75964068
quote:

Zegt hier iemand dan, dat het niet normaal is?
  woensdag 23 december 2009 @ 12:16:08 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75964083
joehoe lijnloos, dat heb je 'm maar mooi geflikt! wat een prachtig bericht, gefeliciteerd met jullie Minke! ik vind 't een hele leuke naam!
in de haak.
pi_75964088
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Lijnloos wat fantastisch Proficiat!
pi_75964112
Lijnloos, van harte met Minke!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 23 december 2009 @ 12:17:08 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75964129
quote:

Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet... (je mag de veranderingen in je lichaam hier toch wel bespreken? )

Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...
  woensdag 23 december 2009 @ 12:17:44 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75964151
quote:
Minke, wat mooi

Van harte met je beeb
pi_75964269
Ik ben juist ontzettend trots op mijn lichaam. Zo trots dat ik zelfs een aantal professionele half naakt foto's heb laten maken met 34 weken zwangerschap. Voor ik uberhaupt 1 kind had woog ik 50 kilo en had maatje 32/34. Was een pannelat zeg maar. Nu heb ik maat 38, rondingen waar ze behoren te zitten en eindelijk borsten. Vroeger had ik een cup A en nu een cup E (okay zwanger dan wel, maar dat wordt straks weer een D cup). Ik voel me op mijn 30e en zwanger van de 3e vrouwelijker dan toen ik 24 en niet zwanger was.
pi_75964283
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet...

Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...
Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald moment
pi_75964321
quote:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Minke Geniet lekker van je meisje en je kraamtijd.
pi_75964444
quote:
gefeliciteerd!!!!!

geniet ze allemaal
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 23 december 2009 @ 12:25:34 #248
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75964506
Lijnloos, gefeliciteerd met jullie dochter Minke!! Geniet ervan!

Ik moet zeggen dat ik er heel erg aan moet wennen dat mijn lichaam aan het veranderen is. Het is al 15 jaar hetzelfde en nu krijg ik inene een pens en dikkere tieten, ik kan nog niet zeggen dat ik mezelf ubervrouwelijk en sexy voel zoals volgens de boekjes zou moeten.
Komt vast wel maar ik zit nu in de overgang van eigenlijk niets naar een klein buikje (zo een van is ze nou dikker geworden of is ze zwanger????).
pi_75964574
Lijnloos gefeliciteerd met je meisje
Schitterende naam, Minke

Geniet er van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75964654
Sjee, ik ben even een paar dagen minder aanwezig, en heel het decemberlijstje is verdwenen.

Allemaal heel erg gefeliciteerd en heel veel goeds, liefde en geluk toegewenst!

Liefs Minnie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')