6 uur achter elkaar? * jaloers isquote:Op woensdag 23 december 2009 09:34 schreef Ahava het volgende:
.
Orea, waardeloos zeg, dat slechte slapen! Ik ben ook wel moe maar niet zoals jij, en ik slaap 's nachts toch wel zo'n 6 uur achter elkaar. En nu 2 weken vrij dus ik kan overdag lekker rustig aan doen (moet ik dat wel doen!) en bijslapen.
bloedneuzen: check!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, met een beetje geluk houd je die neus de komende maanden. En dan met als toetje ook bloedneuzen erbij, heerlijk joh! Dag na de bevalling was het weg. Ik duim verder hoor!
Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Martijn keek gister toen ik mezelf uitkleedde per ongeluk naar de boobs![]()
![]()
Vroeg meteen of m'n tepels ooit weer normaal zouden gaan worden
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uitquote:Op woensdag 23 december 2009 10:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn man wil helemaal niet dat ze weer normaal worden, al vind ie het wel vervelend dat ie eraf moet blijven!
Lijnloos. zet em op!
Ik vraag er over een week of 30 nog wel een keer naar, dan...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik kreeg van de kraamhulp te horen dat ik echte voedingstepels hadquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit
Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Ik heb bij 5 weken een voedingsBH gekocht, ik had namelijk maar 1 BH die echt mijn maat was, en heel veel die eigenlijk te klein waren, maar had bij die winkel een verkeerd advies gekregen omdat hun cups gewoon niet goed waren voor mij. Die ene goeie draag ik nog steeds met veel plezier, maar merk wel dat de voedingsBH al krapper is gaan zitten. En dat terwijl ik hem echt ruim had gekocht. Ik dacht, waarom eerst zwangerschapsBH's kopen en daarna voedingsBHs. Misschien moet ik in januari toch even naar de Hema...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, m'n tepelhoven zijn nogal groot aan het worden. Zeker als ik het voor de verandering eens níet koud heb. Kan ook niet zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Als ik het wat koud heb worden ze wat kleiner en ziet het er al beter uit
Ik draag overigens nog steeds m'n gewone BH's, heb er wel een BH vergroter tussen gejast, maar de cup past eigenlijk nog goed. Okay ze zijn wat strakker en ietwat groter, maar dit gaat prima. De aderen beginnen hier ook te komen, maar niet ontsierend ofzo.
Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef leonieke het volgende:
Kom eens een foto showen Ahava, dan kunnen we beter oordelen
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef DJRandall het volgende:
Ik heb 's nachts geloof ik nogal wat issues te verwerken, gezien mijn bizarre dromen, maar vannacht ging over familie, Leonieke.
Dat ze me van alles probeerden aan te smeren en daar geld voor vroegen....En dat ze me niet zomaar wilden helpen. Nu heb ik al geen contact met die mensen, maar vond het wel grappig in context met gisteren....
Ah ah, dat durf je binnen een paar maand wel hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Ahava het volgende:
[..]
Haha, nee, nog maar even niet hoor! Het is nog niet echt te zien, alleen door mijn vriend en mij omdat wij mijn lijf zo goed kennen. Bovendien, dat durf ik helemaal niet!
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een k*tfamilie heb je daar
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dusquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef DJRandall het volgende:
[..]
![]()
Zeg, hoe gaat het nu met jou? Beetje aan het bijkomen deze dagen? Je werkt altijd zo hard...
Je hebt groot gelijk, lekker hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus![]()
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzienMaar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevallingquote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling
Zegt hier iemand dan, dat het niet normaal is?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Lijnloos wat fantastischquote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet... (je mag de veranderingen in je lichaam hier toch wel bespreken?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Minke, wat mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald momentquote:Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet...
Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |