Je hebt groot gelijk, lekker hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot en met 3 januari... heerlijk luieren dus![]()
Deze namiddag ga ik wel eindelijk eens beginnen schoonmaken. Het is hier al weken niet meer deftig gepoetst geraakt door de drukte op het werk en ik kan het echt niet meer aanzienMaar voorlopig lig ik toch nog even in mijn pyjama onder een dekentje in de zetel Music for life te kijken

Laat het mijne maar beter worden dan na de bevallingquote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.

quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat het mijne maar beter worden dan na de bevalling

Zegt hier iemand dan, dat het niet normaal is?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:

Lijnloos wat fantastischquote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!

Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet... (je mag de veranderingen in je lichaam hier toch wel bespreken?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:

Minke, wat mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!

Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald momentquote:Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat Ahava zegt.... Er is toch niemand die hier een probleem maakt van het feit dat je lichaam veranderd? Ik snap deze reactie dan ook niet...
Zelf ben ik juist blij met alles waarmee mijn zwangerschap bevestigd wordt. Dat ik het niet allemaal even mooi vind is een tweede...

quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:

gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |