quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben normaal al een landkaart met aders ed, maar moet je me zien als ik zwanger ben
Lichtblauwe kabels over mijn hele lijf en vooral op mijn decolleté en borsten
Een luchtfoto van de Biesbosch is er niets bij
nog eens gelezen en ik heb niet zo goed gelezen vanmorgen geloof ik. Sorry dames!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald moment![]()
Heel herkenbaar. Ik heb morgen de 12 weken echo, en ik heb een brok zenuwen in mijn keel. Vandaag ben ik precies 12 weken, en de weegschaal geeft aan dat ik twee kilo ben afgevallen de laatste twee weken. Nu kan ik helemaal niet wachten tot morgen... zucht. Wat ben ik toch ook een zenuw-hor-monster...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
Ik zeg dat ook regelmatig tegen mezelf, maar het lukt me steeds maar niet en daar baal ik enorm van. Kan nu alleen maar hopen dat de echo in januari weer goed is en ik dan genoeg vertrouwen weet te vinden om eindelijk te genieten....quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
Jaaaahhh!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
quote:
Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet meequote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Ahava het volgende:
De dag van tevoren kan ik die zenuwen ook vast niet meer bedwingen, MinnieMin. En ik viel eerst ook af (ben nu íets aangekomen, dus dan heb je helemaal het idee dat het niet klopt. Maar het zegt dus allemaal helemaal niets!
Misschien dat ik daar al een beetje aan gewend ben geraakt door die hele medische mallemolen: elke maand allerlei verschijnselen die net zo goed konden betekenen dat ik zwanger was als dat ik ongesteld zou gaan worden. Daar werd ik zo moe van dat ik uiteindelijk alle tekenen van mijn lijf onderging zonder oordeel. Ik begon niet te speculeren over wel of niet zwanger. Ik voelde iets (of juist niet) en dat was dat. Dat principe pas ik nu ook toe.
Het is zoals het is. Is het fout, dan kan ik daar niets aan veranderen, zeker niet door heel zenuwachtig te zijn, en is het goed dan is het goed. Ik zie het wel weer met de echo. (Klinkt makkelijker dan het is, maar ja.)
Maar zoals gezegd, een dag voor de echo barst ik ook weer van de spanning. Helemaal weg krijg je het nooit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Het gaat snel dan opeens he?
![]()
![]()
[..]
Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet mee![]()
Ik denk zelf (waarschijnlijk onterecht) dat dat wel meevalt, als de echo morgen gewoon goed is. Maar dat zou best wel eens tegen beter weten in kunnen zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
Zelfs hier met 33 weken heb ik dat nog hoor.
Dus dames, bereidt je er maar op voor. Dit zal de hele zwangerschap blijven (natuurlijk maakt zorgen/angst etc plaats voor geluk en blijdschap), en van horen van, blijft het ook ná de zwangerschap gewoon nog hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
En ik besef eigenlijk nog maar net, dat ik zwanger ben joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |