abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75964684
Ik ben normaal al een landkaart met aders ed, maar moet je me zien als ik zwanger ben
Lichtblauwe kabels over mijn hele lijf en vooral op mijn decolleté en borsten

Een luchtfoto van de Biesbosch is er niets bij
pi_75965134
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben normaal al een landkaart met aders ed, maar moet je me zien als ik zwanger ben
Lichtblauwe kabels over mijn hele lijf en vooral op mijn decolleté en borsten

Een luchtfoto van de Biesbosch is er niets bij
pi_75965343
Ow en ik kan er niet mee zitten en mijn man lacht me vierkant uit en gaat ze volgen met z'n vingers
pi_75965392
Kijk Sindn3y nou toch
Lonely at the top
pi_75965427
Ja! Sidn3y helemaal alleen overgebleven in 2009!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:46:36 #256
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75965433
Lijnloos, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Minke. Goed gedaan! En onwijs leuke naam! Wat zullen jullie fijn de feestdagen in gaan
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75965510
Minke, leuke, lieve naam!
(lijkt wel wat op Meike)

heel hartelijk gefeliciteerd Lijnloos!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75965555
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Jelief het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het moet mij toch van het hart:
Die veranderingen van je borsten en de rest van je lijf is NORMAAL.
Je krijgt een kind en je lijf zal nooit meer precies zo worden als het was.
nog eens gelezen en ik heb niet zo goed gelezen vanmorgen geloof ik. Sorry dames!
Dan maar heel veel succes voor de llm en een pot lijm voor de startmama's en een knuffel voor iedereen ertussenin
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75965649
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik kan me alleszins voorstellen dat het een geruststelling is. Het enige kwaaltje waar ik last van had, was vermoeidheid en ik vond het vreselijk dat ik het nergens anders kon aan merken. Ik heb mijn borsten bijna zelf blauw geknepen op een bepaald moment
Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75965677
Dankjewel, Jelief!
pi_75965812
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin ook maar toen heb ik besloten dat ik er niets mee opschoot om me er druk over te maken. Blijkbaar ben ik op deze manier zwanger. Ik heb mezelf gedwongen erop te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat werkt gelukkig (grotendeels). Dus nu kan ik er ook echt van genieten terwijl ik bijde vorige echo een week van tevoren al bloednerveus was, lukt het me nu dat voorlopig nog uit mijn hoofd te zetten. Niet aan denken, wegstoppen, is soms echt de beste oplossing.
Heel herkenbaar. Ik heb morgen de 12 weken echo, en ik heb een brok zenuwen in mijn keel. Vandaag ben ik precies 12 weken, en de weegschaal geeft aan dat ik twee kilo ben afgevallen de laatste twee weken. Nu kan ik helemaal niet wachten tot morgen... zucht. Wat ben ik toch ook een zenuw-hor-monster...

Ik heb wel echt groeiende borsten en buik, maar niets stelt mij momenteel gerust ben ik bang.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:59:04 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75965923
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Ahava het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook regelmatig tegen mezelf, maar het lukt me steeds maar niet en daar baal ik enorm van. Kan nu alleen maar hopen dat de echo in januari weer goed is en ik dan genoeg vertrouwen weet te vinden om eindelijk te genieten....

@jelief
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 23 december 2009 @ 13:00:30 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75965973
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Jaaaahhh!!

Lieve Lijnloos en Lijnman, héél erg gefeliciteerd! Hardstikke geweldig, veel geluk!
3!
pi_75966108
Ik sta in de top tien
pi_75966128
De dag van tevoren kan ik die zenuwen ook vast niet meer bedwingen, MinnieMin. En ik viel eerst ook af (ben nu íets aangekomen, dus dan heb je helemaal het idee dat het niet klopt. Maar het zegt dus allemaal helemaal niets!

Misschien dat ik daar al een beetje aan gewend ben geraakt door die hele medische mallemolen: elke maand allerlei verschijnselen die net zo goed konden betekenen dat ik zwanger was als dat ik ongesteld zou gaan worden. Daar werd ik zo moe van dat ik uiteindelijk alle tekenen van mijn lijf onderging zonder oordeel. Ik begon niet te speculeren over wel of niet zwanger. Ik voelde iets (of juist niet) en dat was dat. Dat principe pas ik nu ook toe.
Het is zoals het is. Is het fout, dan kan ik daar niets aan veranderen, zeker niet door heel zenuwachtig te zijn, en is het goed dan is het goed. Ik zie het wel weer met de echo. (Klinkt makkelijker dan het is, maar ja.)

Maar zoals gezegd, een dag voor de echo barst ik ook weer van de spanning. Helemaal weg krijg je het nooit.
pi_75966207
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef ymme het volgende:
Ik sta in de top tien
Het gaat snel dan opeens he?
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Ahava het volgende:
De dag van tevoren kan ik die zenuwen ook vast niet meer bedwingen, MinnieMin. En ik viel eerst ook af (ben nu íets aangekomen, dus dan heb je helemaal het idee dat het niet klopt. Maar het zegt dus allemaal helemaal niets!

Misschien dat ik daar al een beetje aan gewend ben geraakt door die hele medische mallemolen: elke maand allerlei verschijnselen die net zo goed konden betekenen dat ik zwanger was als dat ik ongesteld zou gaan worden. Daar werd ik zo moe van dat ik uiteindelijk alle tekenen van mijn lijf onderging zonder oordeel. Ik begon niet te speculeren over wel of niet zwanger. Ik voelde iets (of juist niet) en dat was dat. Dat principe pas ik nu ook toe.
Het is zoals het is. Is het fout, dan kan ik daar niets aan veranderen, zeker niet door heel zenuwachtig te zijn, en is het goed dan is het goed. Ik zie het wel weer met de echo. (Klinkt makkelijker dan het is, maar ja.)

Maar zoals gezegd, een dag voor de echo barst ik ook weer van de spanning. Helemaal weg krijg je het nooit.
Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet mee
pi_75966209
Zelfs hier met 33 weken heb ik dat nog hoor.
Dus dames, bereidt je er maar op voor. Dit zal de hele zwangerschap blijven (natuurlijk maakt zorgen/angst etc plaats voor geluk en blijdschap), en van horen van, blijft het ook ná de zwangerschap gewoon nog hoor
pi_75966229
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Het gaat snel dan opeens he?
[..]

Ik kan het rationeel ook precies zo beamen Ahava. Maar mijn gevoel doet gewoon niet mee
En ik besef eigenlijk nog maar net, dat ik zwanger ben joh.
pi_75966247
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
Zelfs hier met 33 weken heb ik dat nog hoor.
Dus dames, bereidt je er maar op voor. Dit zal de hele zwangerschap blijven (natuurlijk maakt zorgen/angst etc plaats voor geluk en blijdschap), en van horen van, blijft het ook ná de zwangerschap gewoon nog hoor
Ik denk zelf (waarschijnlijk onterecht) dat dat wel meevalt, als de echo morgen gewoon goed is. Maar dat zou best wel eens tegen beter weten in kunnen zijn
pi_75966266
Lieve Lijnloos en vriend, gefeliciteerd met Minke!
pi_75966308
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef ymme het volgende:

[..]

En ik besef eigenlijk nog maar net, dat ik zwanger ben joh.
En voor je het weet heb je de lieve kleine in je armen
pi_75966562
Is ook moeilijk hoor, MinnieMin! Ik wil ook niet zeggen dat ik dat perfect beheers. En net wat Ymme zegt, het hoort ook bij ouder worden, blijkbaar. Die zorgen gaan nooit meer helemaal weg, dus we moeten er maar aan wennen, geloof ik.
pi_75966607
Mijn moeder zegt altijd: Kleine kinderen, kleine zorgen. Grote kinderen, grote zorgen.

Dus........
pi_75966661
Lijnloos gefeliciteer met Minke! Wat een frisse naam zeg

En nu sta ik echt bovenaan Dat is me vorige keer niet gelukt, toen ben ik voorgepiept

En de veranderingen van het lichaam, ach, die buik gaat gelukkig wel weer weg en al die blauwe aderen zullen nog wel wat langer te zien zijn maar gaan vast ook wel weer een keer weg. Verder valt het allemaal wel mee. Ik heb liever dat de vergeetachtigheid snel weg gaat, maar vorige keer is die juist pas na de bevalling gekomen en nu nog een tandje verergerd dus ik ben bang... (en ik kan ook niet meer hoofdrekenen sinds m'n vorige zwangerschap, ook heel vervelend )
  woensdag 23 december 2009 @ 13:20:03 #275
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75966692
Lijnloos gefeliciteerd met Minke!!

Wat betreft groeien, jullie weten al dat ik bij 8.5 weken een andere broek moest...
Wat betreft angst dat het niet goed zit, die is door de misselijkheid mee het riool ingegaan! Als ik me voel zoals ik me voel zal die beeb echt nog wel plakken. Maar ik heb zelf geen miskraam gehad, en mijn moeder heeft ook geen miskraam gehad (alleen een vroeggeboorte, dat heeft het kindje helaas niet overleefd). Dus ik blijf positief. We zien het volgende week woensdag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')