succes meid! Je wordt mamaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ziekenhuis gebeld, want inmiddels al 2 kraamverbanden vol ongeveer... We gaan nu die
kant op voor een ctg! Voel verder nog niks wat op weeën lijkt.
Ik hou jullie op de hoogte!
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Asyniur het volgende:
freecell, balen van die cosleeper zeg! Wil je schoonvader hem niet alsnog maken dan?
Wáár dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef flugeltje het volgende:
freecel, balen van de co-sleeper. Er staan er trouwens ook best veel op Marktplaats is dat een optie?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hmmm... of ik ben zojuist spontaan heeeeeel incontinent geworden, of.... plons?
was een tijdje geleden aan het kijken en toen stonden er toch best wel wat op Marktplaats, zie nu ook dat ze er niet meer opstaan, vaag....quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....
[..]
Wáár dan?
Ik zie er maar 3 en dat zijn dure nieuwe met lange levertijd
Welke zoektermen heb je dan nog meer behalve co-sleeper?
http://link.marktplaats.nl/306556938quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat gaat hij niet meer redden voor die tijd wrs. Hij verhuist ons namelijk ook grotendeels....
[..]
Wáár dan?
Ik zie er maar 3 en dat zijn dure nieuwe met lange levertijd
Welke zoektermen heb je dan nog meer behalve co-sleeper?
Maar je zei toch dat je ook een wiegje had voor op de slaapkamer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Hij heeft een ledikantje waar hij één van kan maken inderdaad, maar dan nog is het wel even werk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar je zei toch dat je ook een wiegje had voor op de slaapkamer?
Dan kan baby2 daar toch zolang in slapen terwijl je schoonvader dan die cosleeper maakt?
of je haalt bij IKEA zo'n goedkoop bedje en laat je schoonvader daar een cosleeper van maken...
Ik zou gewoon nog even hinten richting je schoonvader danquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft een ledikantje waar hij één van kan maken inderdaad, maar dan nog is het wel even werk.
En ja, we hébben een wiegje (in principe voor op de babykamer) en dat werkte bij Leander zo verschrikkelijk niet
Die heeft uiteindelijk meer bij ons in geslapen dan in zijn wiegje de eerste 3 maanden. Dat wilde ik nu juist voorkomen.
Samenvatting: we hebben nu dezelfde situatie als bij Leander, namelijk wel een goede slaapplaats, maar we wilden het nu juist anders
Ga ik sowieso nog doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog even hinten richting je schoonvader dan
Misschien is het minder werk dan je denkt...
en nu? afwachten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, even snel weer een berichtje van mij... we zijn weer thuis. Boel was inderdaad gebroken, maar bij gebrek aan weeen of klachten mochten we weer naar huis. Ik heb ons eten weer even genuked (ik stond dus te koken toen de boel los ging) zodat we in elk geval geen lege maag hebben zo.
Whehquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en nu? afwachten?
Klinkt zo als anti-climax. Heb je daar het water in je sokken staan betekent dat nog geen aktie....
Mijn bevalling is ook met gebroken vliezen gebroken en ik had ook nog geen weeen gehad toen de vk op controle kwam. Ze had de deur nog niet achter zich dicht getrokken of.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nou gelukkig geen natte sokken... Maar anti-climax is het wel een beetje. Toch moet ik zeggen dat ik me nog op alle vlakken erg relaxed voel. Af en toe een harde buik in combi met beetje "ongesteldheidsgevoel"... maar geen enkele regelmaat of tempo.
Ik ga inderdaad zo effe lekker douchen en in bed liggen om alvast/nog wat slaap te pakken. Nu is het inderdaad afwachten, mochten de weeen echt doorkomen dan weer melden of als het vruchtwater tcoh een ander kleurtje krijgt. Anders morgen om 15:30 uur melden voor ctg en kijken of en hoe ze gaan inleiden.
Edit: oh, voor de meiden die bij mijn twitter kunnen, gelieve niets in mijn richting twitteren want dan ziet mijn broertje het misschien en we willen nog niemand inlichten...
Hoera!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef lily het volgende:
Hier een berichtje van de man van lily.
Onze dochter Leah is om 13.48 geboren en alles is goed.
Ze weegt 4060 en is 52 cm en een prachtig meisje met zwarte haartjes. Echt een poppetje.
Lily vond de ks heftig maar het is goed gegaan.
Vrijdag of zaterdag komen ze thuis.
Nee hoor! Ik wilde al proost zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Moonah het volgende:
Ooooh Lily! Hoera! Gefeliciteerd met Leah!
(ben ik nou de enige voor wie die naam onlosmakelijk verbonden is met? )
Lily en Lilyman (en zonen) Gefeliciteerd met Leah! Wat een mooie naam!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef lily het volgende:
Hier een berichtje van de man van lily.
Onze dochter Leah is om 13.48 geboren en alles is goed.
Ze weegt 4060 en is 52 cm en een prachtig meisje met zwarte haartjes. Echt een poppetje.
Lily vond de ks heftig maar het is goed gegaan.
Vrijdag of zaterdag komen ze thuis.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Lijnloos het volgende:
Trek het nog goed maar het begint nu wel door te komen... Weeën om de 4-7 minuten sinds een uurtje en het wordt wel rottiger, maar blijft goed te hebben. Liggen lekker in bed, serious request kijken/luisteren ...
haha idem hier!quote:
moet jij niet gewoon slapen en zo, ipv midden in de nacht kinderkamertjes klussen?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef DJRandall het volgende:
Hier een heerlijke rust over me. Heb net de meubeltjes in het kamertje kunnen zetten. Eindelijk zijn de grote klussen klaar.
Moet nu alleen nog deel van de commode opnieuw doen, een vlak op de muur schilderen, gordijnen maken en hangen, en, en, en, nog meer.....
moet jij niet gewoon bevallen en zo....quote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
moet jij niet gewoon slapen en zo, ipv midden in de nacht kinderkamertjes klussen?
Pff, moet jij zeggen....quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef octopussy het volgende:
DJRandall, inderdaad naar bed jij![]()
zal ik maar niet zeggen dat ik het vandaag op mijn heupen had en na een tripje naar de Ikea samen met lief de hele huiskamer heb omgegooid qua indelingAuwww
Fijn dat je ervan hebt kunnen genieten, daar gaat het om he?quote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Asyniur het volgende:
Incantrix, ik heb erg genoten. We hebben 2 of 3 mooie plaatjes (hij gaapt dan of hij ligt heel lief met zijn vuistje naast zijn gezicht te slapen doet zijn papa ook) en voor de rest niks. Ik heb in een deuk gelegen om ons eigenwijsje. Heerlijk zo'n kind...
![]()
en gisteravond in bed moest ik er even om huilen; mijn man zei: ik ben zo nieuwsgierig naar hem, ik kan hem er wel uittrekken; we krijgen heus een baby, een klein jongetje voor onszelf dat ik mag houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |