abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75928142
O ja, en een rare zwager inderdaad, Leonieke. Maar ja, je weet wel gelijk wat je aan hem hebt. Daar ben je dus klaar mee, toch?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75928166
Asy, geniet van je pretecho straks en even showen als het wiegje klaar is hoor!!
pi_75928329
Oh Asy, veel plezier inderdaad! Hopelijk laat Harry zich nu van zijn betere (lees: minder sjago) kan t zien!
pi_75928696
Is er wat aan die chaggerijnigheid te doen?

Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimen Dan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.

pi_75929091
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:

Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimen Dan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.

Dat noemen ze nu zwanger zijn. Hormonen

Maar leuk is het niet nee.
pi_75929445
Lekker Asy, dat het wiegje op schiet. Klinkt leuk! Mijn man is volgende week vrij en heeft beloofd dan bezig te gaan met het wiegje in elkaar zetten, plinten afwerken en kozijnen schoonmaken. Als het meezit kunnen we de meubeltjes ook ophalen maar ik denk dat dat na nieuwjaar wordt.

Ik hoop dat Lily haar dochtertje al vast heeft!!
pi_75929981
Asy, wiegje klaar

Wij hebben een wieg voor in de babykamer en voor in onze kamer wilde ik graag een co-sleeper bestellen. Mijn schoonpapa vond dat onzin en vond dat hij wel één kon maken. Hij is heel handig dus mooizo!

Maar toen ik er laatst naar vroeg was hij het vergeten En nu weet ik niet meer of het hem nog wordt (ook ivm verhuizen ed) en ben ik te laat om er één te bestellen.
En ik wilde écht graag een co-sleeper....

En chagrijnigheid? Praat me er niet van Al vind ik dat ik wel wat redenen heb zo hier en daar vandaag
Maar serieus, álles frustreert me vandaag en dat is heel vermoeiend...
pi_75930288
Ik kwam even kijken naar Lily nieuws en Lijnloos feliciteren met de 40wk mijlpaal. Zet em op meid, nog eventjes!
pi_75931127
Orea die chagerijnigheid herken is wel.. het hoort er helaas bij. En dat slapen, lekker veel thee drinken s'avonds? warme douche?, ik had/heb het altijd zo koud in bed dus heb nog maar even van die dikke sokken gekocht en ik droom ook ineens heel veel.

Asy alweer thuis van de pretecho?

Vanmiddag een zwangerschapsbroek gescoord 50% korting
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:02:26 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75931184
quote:

Ik eet een bakje vanille vla voor ik ga slapen. Werkt bij mij, zou je kunnen proberen...
pi_75931186
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

WTF

Leonieke, dan kom IK je nog wel helpen schilderen als het zo moet....

Damn zeg, bij je eigen broer!

Zit hier gewoon plaatsvervangend boos te worden

Uitgaande van een hoogte van 2,50m en een kamertje van 3x3 kom ik uit op zo'n 30m2 wat dan weer neerkomt op zo'n 450 euro
Hier dus drie van de 4 muren in anderhalf uur zelf geschilderd. Twee weken geleden.....Dus ik zou het inderdaad ook lekker zelf doen in de vakantie. Heeft me dus een emmer latex gekost, meer niet.
Maar ik zou ook bijna in de auto richting België stappen ja, dus ik snap jouw boosheid wel.....
Tis dat ik momenteel mijn eigen babykamer frustraties heb, maar anders.....
quote:

Welkom in de wereld van de zwangeren....al heb ik persoonlijk tegenwoordig geen enkele moeite met slapen. Maar wat wel wil helpen is op andere momenten gewoon toegeven aan je vermoeidheid. Neem je rust waar het kan.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik kwam even kijken naar Lily nieuws en Lijnloos feliciteren met de 40wk mijlpaal. Zet em op meid, nog eventjes!
Hoe is het met jou dan? Al thuis?
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:05:18 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75931298
flugel, als je nog twijfels hebt of je beeb plakt,lees ff je posts terug!
We hebben een H
We hebben een O
We hebben een R
We hebben een M
We hebben een O
We hebben een N
We hebben een S
We hebben een T
We hebben een E
We hebben een R

Hormonster! Owh, flugel gaat volgend jaar voor de 5 awards! Zwangerschap met een sterretje, homonster award, mooiste buik, leukste kinderkamer, en nog 1 voor de leuk

Heb net 3 uur geslapen!
madam was weer uitgefloept, en na indalingsweeën versie 5 was ik een beetje moe geloof ik!
godmozeskriebel, ik denk dat ik een week ga slapen na de bevalling!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75931441
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef DaviniaHR het volgende:
flugel, als je nog twijfels hebt of je beeb plakt,lees ff je posts terug!

Heb net 3 uur geslapen!
madam was weer uitgefloept, en na indalingsweeën versie 5 was ik een beetje moe geloof ik!
godmozeskriebel, ik denk dat ik een week ga slapen na de bevalling!
Ow heerlijk even overdag slapen
Fijn dat het even kon

En na de bevalling heb je kraamhulp, dus dan heb je alle kans om te slapen
pi_75931621
duimt voor Lily ben benieuwd!!
ben ik nou de enige tnt met een decembermeisje??
laat de volgende maar komen hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75931870
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
duimt voor Lily ben benieuwd!!
ben ik nou de enige tnt met een decembermeisje??
laat de volgende maar komen hoor...
Nou Lily gaat er sowieso nog een bij doen, die is nu vast druk bezig of aan het genieten (of aan het wachten nog steeds, maar dat hoop ik niet voor haar).

En ik doe mijn best, maar madam vind het nog gezellig binnen geloof ik. Moet eens wat beter gaan letten op de harde buiken en zo, niet dat ze pijnlijk zijn, maar ze vallen me wel steeds meer op... zeker gezien de relaxte toestand waarin ik nu eigenlijk verkeer (lekker op de bank).
pi_75932311
Wat is een tnt?

Lily ik hoop dat je jouw meisje al een tijdje in jouw armen hebt liggen en jullie zo verliefd zijn dat niemand tijd heeft om hier iets te komen melden

Orea, het betert wel, hoor Ik ben wel blij dat ik nu twee weken vakantie heb. Ik moet namelijk een beetje opletten met mails beantwoorden op het werk Ik raak nogal makkelijk euh... geprikkeld ( ) en dan is mijn antwoord soms misschien net iets erover (de laatste keer heb ik zelfs 2 uur gewacht om te antwoorden en als ik de mail dan achteraf las, vond ik hem er nog over).
pi_75932360
tnt = tot nu toe (denk ik)
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:38:25 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75932600
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
Asy, wiegje klaar

De wieg is nog niet klaar, maar wel bijna

Even snel (voordat we gaan eten): heerlijk eigenwijs kind
handjes voor gezicht, half gezichtje in wand gedrukt; toen mama even ging staan en even heeft staan hupsen en porren had meneer zich helemaal gedraaid en was met het gezicht recht in de wand gaan liggen; toen was er dus niks meer te zien behalve zijn rug!
pi_75932662
ah
Verstand verdwijnt zeker ook door een zwangerschap?
pi_75932700
Nog even jompelen voor Orea d'r knipperhartje!!! Koel koel koel koel!
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:44:24 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75932835
haha Davinia, zo'n hormonster ben ik niet hoor. Martijn vind het ook haske meevallen momenteel. Maar ik heb wel last van m'n banden vandaag, dus alles lijkt nog steeds goed te gaan

Asy, bijna wiegje

Maar nog steeds geen duidelijke echo begrijp ik?

Orea, ik slaap ook niet al te best. Heel licht en vaak wakker. En el-le-ke keer dat ik wakker ben moet ik natuurlijk piesen. Dus dan weer m'n bed uit en de kou in.... Het schijnt er bij te horen... Sjagerijnig ben ik dan weer helemaal niet. Wel wat afwezig soms.

freecel, balen van de co-sleeper. Er staan er trouwens ook best veel op Marktplaats is dat een optie?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75933041
Nou, nóg meer thee voor het slapen gaan doe ik maar niet want dan weet ik zeker dat ik niet slaap ivm piesen Maar vla is te proberen! Ik zou alles proberen momenteel.. En dan ga ik ook maar gewoon als ik zoals nu met bijna dicht vallende oogleden zit, daaraan toegeven. Was bang dat ik anders 's nachts niet slaap, maar dat doe ik toch amper dus kan ik inderdaad net zo goed nu wat meepakken!

wel fijn herkenbaarheid te lezen

Asy, wat een héérlijk eigenwijs kind!
pi_75933145
Nou Flugel, op zich ben ik best te pruimen, behalve als ik uit mijn werk kom. En ik sta voor een 2 uurtjes per dag ziekgemeld, zodat ik eerder naar huis kan, want tot 5 uur trek ik echt niet momenteel. Maar als ik dan thuis kom, dán op dat moment kan de wereld wel van me vergaan! tis dus echt gewoon als het allemaal even te veel is geweest. Nu lig ik languit op de bank met de laptop en is het weer goed..

Maar ik ben normaal nogal een slaper, dus ik moet hier zó aan wennen... hoop zo dat het kind van mij het slapen meekrijgt!! Hahaha en hij/zij zal het eten van mijn vent wel meekrijgen, dus das aanleggen en slapen de eerste maanden of is dat wishfull thinking?
pi_75933539
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef Orea het volgende:
Nou Flugel, op zich ben ik best te pruimen, behalve als ik uit mijn werk kom. En ik sta voor een 2 uurtjes per dag ziekgemeld, zodat ik eerder naar huis kan, want tot 5 uur trek ik echt niet momenteel. Maar als ik dan thuis kom, dán op dat moment kan de wereld wel van me vergaan! tis dus echt gewoon als het allemaal even te veel is geweest. Nu lig ik languit op de bank met de laptop en is het weer goed..

Maar ik ben normaal nogal een slaper, dus ik moet hier zó aan wennen... hoop zo dat het kind van mij het slapen meekrijgt!! Hahaha en hij/zij zal het eten van mijn vent wel meekrijgen, dus das aanleggen en slapen de eerste maanden of is dat wishfull thinking?
Zo herkenbaar. Daarom er aan toegeven dat je dus moet rusten tussendoor. En waarschijnlijk gaat het vanzelf beter hoor! Al merk ik ook, dat ik me pas goed voel, sinds ik niet meer werk.....
Er gebeurt van alles in je lichaam, dat kost veel energie. Lukt het slapen 's nachts niet, dan maar 's middags toch? Het ergste dat kan gebeuren is dat je 's nachts niet goed slaapt...
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:14:53 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75933819
Orea, gewoon slapen als je moe bent hoor! Ik sliep in het begin ook echt úren!
in de weekenden was ik alleen maar wakker om te eten, verder sliep ik bijna de hele tijd
Ow, ik zie nu met nog eens teruglezen dat je 's nachts slecht slaapt. Hmm, daar had ik geen last van. Misschien een beker warme melk ofzo? Geen koffie meer 's middags en 's avonds. En verder ook geen oplossing... Ja misschien een boek lezen ofzo?

freecell, balen van die cosleeper zeg! Wil je schoonvader hem niet alsnog maken dan?

amaranta, waar blijft je verhaal? En we willen natuurlijk nog veel meer foto's!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')