Dat noemen ze nu zwanger zijn. Hormonenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:
Is er wat aan die chaggerijnigheid te doen?
Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimenDan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.
Ik eet een bakje vanille vla voor ik ga slapen. Werkt bij mij, zou je kunnen proberen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:
Pfff, echt ik heb geen reden om sjaggo te zijn.. Maar slecht slapen (vannacht wéér, iemand goede tips??) en druk op 't werk = eind van de middag OP en echt niet te pruimenDan denk je 's avonds 'boooh ik ben zó moe! Heerlijk slapen vannacht'. Slaap je in en een uur later weer klaarwakker. En dat de hele nacht door.
Hier dus drie van de 4 muren in anderhalf uur zelf geschilderd. Twee weken geleden.....Dus ik zou het inderdaad ook lekker zelf doen in de vakantie. Heeft me dus een emmer latex gekost, meer niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
WTF
Leonieke, dan kom IK je nog wel helpen schilderen als het zo moet....
Damn zeg, bij je eigen broer!
Zit hier gewoon plaatsvervangend boos te worden
Uitgaande van een hoogte van 2,50m en een kamertje van 3x3 kom ik uit op zo'n 30m2 wat dan weer neerkomt op zo'n 450 euro
Welkom in de wereld van de zwangeren....al heb ik persoonlijk tegenwoordig geen enkele moeite met slapen. Maar wat wel wil helpen is op andere momenten gewoon toegeven aan je vermoeidheid. Neem je rust waar het kan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Orea het volgende:
Hoe is het met jou dan? Al thuis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik kwam even kijken naar Lily nieuws en Lijnloos feliciteren met de 40wk mijlpaal. Zet em op meid, nog eventjes!
Ow heerlijk even overdag slapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef DaviniaHR het volgende:
flugel, als je nog twijfels hebt of je beeb plakt,lees ff je posts terug!![]()
![]()
Heb net 3 uur geslapen!![]()
madam was weer uitgefloept, en na indalingsweeën versie 5 was ik een beetje moe geloof ik!
godmozeskriebel, ik denk dat ik een week ga slapen na de bevalling!![]()
Nou Lily gaat er sowieso nog een bij doen, die is nu vast druk bezig of aan het genieten (of aan het wachten nog steeds, maar dat hoop ik niet voor haar).quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
duimt voor Lilyben benieuwd!!
ben ik nou de enige tnt met een decembermeisje??
laat de volgende maar komen hoor...
De wieg is nog niet klaar, maar wel bijnaquote:
Zo herkenbaar. Daarom er aan toegeven dat je dus moet rusten tussendoor. En waarschijnlijk gaat het vanzelf beter hoor! Al merk ik ook, dat ik me pas goed voel, sinds ik niet meer werk.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef Orea het volgende:
Nou Flugel, op zich ben ik best te pruimen, behalve als ik uit mijn werk kom. En ik sta voor een 2 uurtjes per dag ziekgemeld, zodat ik eerder naar huis kan, want tot 5 uur trek ik echt niet momenteel. Maar als ik dan thuis kom, dán op dat moment kan de wereld wel van me vergaan!tis dus echt gewoon als het allemaal even te veel is geweest. Nu lig ik languit op de bank met de laptop en is het weer goed..
Maar ik ben normaal nogal een slaper, dus ik moet hier zó aan wennen... hoop zo dat het kind van mij het slapen meekrijgt!! Hahaha en hij/zij zal het eten van mijn vent wel meekrijgen, dus das aanleggen en slapen de eerste maandenof is dat wishfull thinking?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |