abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 16:42:01 #101
236335 neen
schone schijn
pi_75885063
Vriendin van me ging vandaag naar haar ouders in Amsterdam, na 3.5 uur was ze in Apeldoorn
het lijkt niet wat het is
pi_75885143
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook zoiets ja .
Lekker he? En ik was nog wel met de auto, terwijl ik morgen met het OV moet! Gelukkig heb ik al een soort van toezegging gekregen dat het oké is als ik niet kom (behalve als het reizen ineens weer op rolletjes loopt natuurlijk).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:45:44 #103
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75885233
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah, is het er lekker?
Als je eenmaal een stuk naar het zuiden de sneeuw uitfietst wordt het beter. Alleen de Pyreneeen was even wat zwaar, vooral op de terugweg met de tassen vol natuurlijk. Verder goed te doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75885248
held!
Ja doei.
pi_75885297
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten (en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo . Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
De Yankee Doodle waar ik ooit ben geweest ziet er in mijn herinneringen niet zo oer-Amerikaans uit hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:49:54 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75885405
Yeeey! De RPM-lessen van vanavond gaan door! Even denken.. 19:00 aanwezig zijn betekent hier half 7 te voet vertrekken .

Maar gaan zal ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75885551
gisteren zei je dat je lijf een wandeling al niet zo aan kon en toch ga je spinnen?

denk je een beetje om je gezondheid en om je gestel?

Slank #901 - Sneeuw, weeralarm en chocolademelk met slagroom
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:56:57 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75885703
De wandeling van gister was wel iets langer dan die naar de sportschool. Waarschijnlijk red ik het ook wel als ik om kwart voor 7 aanloop, maar ik wil me niet hoeven haasten.

En ja, het zou vast beter zijn als ik niet zou gaan, maar ik moet van mezelf omdat ik niet wil vervetten zo voor de kerst . Daarna gewoon lekker warme douche en dan op tijd naar bed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75885806
never mind
Ja doei.
pi_75885857
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
pi_75885864
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
Co doet een P.F.je
Ja doei.
pi_75885910
En een stomme ook nog, want ik begrijp ineens dat ze gewoon miss_s aan het verbeteren is.
pi_75885931
het is de sneeuw, het maakt niet uit
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 17:17:30 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75886456
!
Niet meer actief op Fok!
pi_75886458
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Scrooge
Helpt het als ik zeg dat we bij zijn ouders en zus zitten
ik begrijp opeens waarom ik nog thuis woon, mijn ouders zijn er nooit en daarom vind ik het wel fijn
nu word ik een beetje gek van alle mensen om mij heen

Maar goed vriendje heeft net wentelteefjes voor ons gemaakt
pi_75886552
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75886636
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
pi_75886831
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
Klopt, die is alleen maar klein. Cosmopolitan komt soms ook in dat formaat.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75886969
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.

Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel )
pi_75887034
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.

Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel )
Les 21?
pi_75887102
O: magere yoghurt met muesli
T: boterham pindakaas
L: boterham pindakaas, cup a soup tomaat
T: mandarijntje, 2 dropjes, 4 kerstschuimpjes
D: viscuisine, bloemkool met kaassaus
T: mandarijn en banaan

Ik heb al helemaal het idee dat ik morgen vrij ben, maar misschien rijden de bussen en treinen wel gewoon goed
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75887187
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Les 21?

Ongeveer na een kwartier ofzo, en toen was ik dus al half dood
pi_75887326
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....

Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
pi_75887649
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef conleche het volgende:
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....

Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
Maar hij komt best vaak voor hoor, bijna in iedere les
Overigens ben ik eigenlijk nog bij les 19, maar ik dacht als ik 4x8 kan rennen kan ik dit misschien ook. Nou net aan

En dank je
  maandag 21 december 2009 @ 17:43:03 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75887675
Ik vind normaal lopen al een uitdaging nu laat staan hardlopen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 december 2009 @ 17:44:59 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75887744
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Je bedoelt het formaat hè? Niet andere bladen van dat formaat.

Is het niet gewoon tabloid?
Niet meer actief op Fok!
pi_75887858
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt het formaat hè? Niet andere bladen van dat formaat.

Is het niet gewoon tabloid?
Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75887908
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
De glamour is leuk! En redelijk goedkoop voor zijn soort. Ik heb er ook net een jaarabonnement op voor 30 euro en als cadeau heb ik een huidverzorgingspakket van Dermalogica gekozen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888212
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
Oh. ik heb zo'n aanbieding dat zowel ik als jij een cadeau kunnen uitzoeken.

Jij (en ik dan ook) kan dan kiezen uit:

een dermatlogica set twv 95,50, een tas twv 50, moschino parfum twv 59,95, of een top van Daryl van Wow, twv 69.00 Voor foto's van die cadeau's zie: http://www.glamour.nl/abonnementen/
pi_75888333
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh. ik heb zo'n aanbieding dat zowel ik als jij een cadeau kunnen uitzoeken.

Jij (en ik dan ook) kan dan kiezen uit:

een dermatlogica set twv 95,50, een tas twv 50, moschino parfum twv 59,95, of een top van Daryl van Wow, twv 69.00 Voor foto's van die cadeau's zie: http://www.glamour.nl/abonnementen/
Ik krijg te zien: Max Factor Make-up, Remington steiltang, Kiplingtas, Glamorous bag en een jurk van Supertrash
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888370
Die dermalogica aanbieding stamt ook al uit oktober of november, dus die zal wel op zijn inmiddels
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888390
Ik wil trouwens de Max Factor wel denk ik Is dat goed Co?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 december 2009 @ 18:04:24 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888409
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888413
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Die dermalogica aanbieding stamt ook al uit oktober of november, dus die zal wel op zijn inmiddels
Ik las bij iemand op Haifs ook dat ze de stijltang niet meer hadden. Maar die heb ik al, van de Action Durf 'm alleen niet te gebruiken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888464
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
Hier is 't aan het dooien.

Zo heb je 't over Friezen,
zo heb je 't over dooien
De Elfstedentocht, oh wat bocht, is Berenburg, Berenburg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888483
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
Ik zit dat front op buienradar al in de gaten te houden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:08:32 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75888520
Berenburg

Zo gegrilde tartaar, ui, paprika en knoflook, rode kool, gekoookte aardappels en spinazie weer achter de kiezen.
Nu even douchen.

Mijn lijst even door de kcal checker gehaald, 1900 kcal, zonder de berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75888530
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Had hij serieus het risico moeten lopen om in Zwolle te stranden?
Wees blij dat hij lekker warm bij zijn broer zit.

Ik denk trouwens dat morgen reizen ook niet mee gaat vallen.
Hier sneeuwt het inmiddels weer en morgen valt er nog veel meer bij.
  maandag 21 december 2009 @ 18:10:24 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888584
Woensdag blijft het droog en dan donderdag weer 70% kans op sneeuw. Dat wordt leuk glibberen naar Purmerend vrijdag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888628
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woensdag blijft het droog en dan donderdag weer 70% kans op sneeuw. Dat wordt leuk glibberen naar Purmerend vrijdag.
Ik moet naar Friesland vrijdag

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a white christmas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888639
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil trouwens de Max Factor wel denk ik Is dat goed Co?
Nou het is wel goed, maar stond niet bij mijn aanbiedingen.

Ik kreeg dat papier pas net binnen, dus het is nog wel geldig. Dus 30 euro en dan kiezen uit die 4 cadeaus.
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:17 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888654
Ja, dat is wel leuk, een witte kerst. Maar voor de rest kan de sneeuw me op dit moment even gestolen worden...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888658
Hmm morgen dus ook nog niet reizen, dat betekent dat ik niet mijn cadeautje kan geven en dat we ook niet kunnen gaan zwemmen/uiteten voor ons 2 jaar samenzijn
Toch jammer
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:40 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888663
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik moet naar Friesland vrijdag

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a white christmas
Ik moet zaterdag naar Friesland!

Witte kerst is dan wel weer leuk, alleen was het leuker geweest als het dan pas was begonnen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 18:13:19 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888685
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Hmm morgen dus ook nog niet reizen, dat betekent dat ik niet mijn cadeautje kan geven en dat we ook niet kunnen gaan zwemmen/uiteten voor ons 2 jaar samenzijn
Toch jammer
Je bent nu toch bij je vriendje .
Niet meer actief op Fok!
pi_75888687
Oei, ik moet naar Veenendaal donderdagavond en dan weer terug naar A'dam op vrijdag.
pi_75888705
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet zaterdag naar Friesland!

Witte kerst is dan wel weer leuk, alleen was het leuker geweest als het dan pas was begonnen .
Ik moet vanuit het midden van het land komen met de auto, dat wordt wat Had inderdaad liever gehad dat het dan pas was begonnen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:14:35 #148
236335 neen
schone schijn
pi_75888728
Ik ben reeds in Friesland
Diegene die vandaag van hier naar Amsterdam ging is 6 uur onderweg geweest.
het lijkt niet wat het is
pi_75888731
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:13 schreef conleche het volgende:
Oei, ik moet naar Veenendaal donderdagavond en dan weer terug naar A'dam op vrijdag.
Wat moet je in Veenendaal off all places?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:15:11 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888746
Vrijdag Gouda --> Purmerend. Zaterdag Purmerend --> Zutphen. Zondag: Zutphen --> Gouda.

Greet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888759
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent nu toch bij je vriendje .
Ja maar mijn cadeautje is thuis
pi_75888764
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdag Gouda --> Purmerend. Zaterdag Purmerend --> Zutphen. Zondag: Zutphen --> Gouda.

Greet .
Greet

Maareh, succes alvast
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:16:23 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888792
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar mijn cadeautje is thuis
Hihi, dat is kut .
Niet meer actief op Fok!
pi_75888811
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Had hij serieus het risico moeten lopen om in Zwolle te stranden?
Wees blij dat hij lekker warm bij zijn broer zit.

Ik denk trouwens dat morgen reizen ook niet mee gaat vallen.
Hier sneeuwt het inmiddels weer en morgen valt er nog veel meer bij.
'Stranden' zou het niet zijn geweest, mijn zus woont in Zwolle op een kwartiertje vanaf het station. Dus mocht 'ie vandaag inderdaad niet verder zijn gekomen, dan had 'ie morgen alleen dat laatste stuk nog maar hoeven te proberen.

Ik weet ook wel dat ik er een groter probleem van maak dan het eigenlijk is, hoor. Maar ik vind alleen thuis zijn nog altijd eng (vroeger nare dingen meegemaakt op dat gebied) en ik voel me een beetje opgefokt hierdoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 december 2009 @ 18:17:20 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888824
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Greet

Maareh, succes alvast
Thnx Jij ook .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 december 2009 @ 18:18:15 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888847
Ik kan me wel voorstellen dat DaD baalt. Je bent niet gewend alleen te slapen en je verheugt je er zo op dat 'ie thuis komt, blijft 'ie nóg een nacht weg.

Ik zou ook balen als Mark dat zou flikken en hij is m'n vriendje niet eens edit: en dan doel ik niet op dat samen slapen-gedeelte, slimmeriken!
Niet meer actief op Fok!
pi_75888852
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihi, dat is kut .
Niet grappig inderdaad
Maar ik laat gewoon een plaatje ervan zien dat ik online heb gevonden
pi_75888857
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat moet je in Veenendaal off all places?
Daar woont mijn papa.
pi_75888886
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou het is wel goed, maar stond niet bij mijn aanbiedingen.

Ik kreeg dat papier pas net binnen, dus het is nog wel geldig. Dus 30 euro en dan kiezen uit die 4 cadeaus.
Ow kak, want dat Dermalogica lijkt me niks Sorry
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888998
Ik moet mijn cadeau nog binnenkrijgen, want ik ben ook pas net abonnee. Ik geloof dat ik wel die set had? Maar weet het niet meer zeker.
pi_75889178
Hmpfff.. Ik ging net op mijn plaat omdat ik de waterkoker op moest halen die ik zelf niet eens gebruikt heb Hele harde knal.. Word ik uitgelachen door twee negers die boven staan. Echt heeeel hard en heeeeel lang.










Ik was niet beschaamd of zo, want vallen is niet beschamend.. Maar toch zijn ze dom!
pi_75889217
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef conleche het volgende:
En een stomme ook nog, want ik begrijp ineens dat ze gewoon miss_s aan het verbeteren is.
Dat had ik dus ook
pi_75889284
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Wil je een jaar abo op de Glamour? 10 euro !
pi_75889291
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar woont mijn papa.
Ah! Leuk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889312
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
Ik moet mijn cadeau nog binnenkrijgen, want ik ben ook pas net abonnee. Ik geloof dat ik wel die set had? Maar weet het niet meer zeker.
Ik heb net het eerste blad ontvangen en toen stond dat ik het cadeau 'binnenkort' zou ontvangen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889345
Ik heb de dermalogica set maar ik wil er nog een!!!
pi_75889398
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb de dermalogica set maar ik wil er nog een!!!
Hebberd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889415
Maar eigenlijk is het wel een goed idee, abonnement cadeau doen en zelf een cadeau
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889514
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een goed idee, abonnement cadeau doen en zelf een cadeau
Ja dat deed ik heel vaak bij mijn moeder. Maar ik geloof niet dat ze prijs gaat stellen op de Glamour. Is toch meer een Nouveau type.
pi_75889559
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat deed ik heel vaak bij mijn moeder. Maar ik geloof niet dat ze prijs gaat stellen op de Glamour. Is toch meer een Nouveau type.
Hihi, maar misschien geven ze bij de Nouveau wel héle leuke cadeautjes?

Even kijken of ik er één aan m'n zusje cadeau kan doen, nog voor haar verjaardag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:50:25 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75889964
Yeaaah geglibber naar supermarkt overleefd! Deed er wel superlang over, want de sneeuw is overal hard geworden en da's gek als je er dan op gaat staat want soms zak je weg en soms niet

Nouja, dan eten we om half 8, ook prima
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75890183
Ik doe alles nu maar gewoon lopend. Binnen de stad is dat nog wel te doen. Geen mens die mij nu in een auto/op een fiets krijgt ... zelfs mn vriend niet . Daar ben ik gister maar naartoe gelopen, 7 km oid? Nog best weinig.

Maar dit jaar is het eerste jaar dat ik sneeuw wel aardig vind . Omdat ik normaal altijd naar school moest/kranten lopen, en nu is het eindelijk eens sneeuw terwijl ik alleen binnen de stad dingen hoef te doen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75892968
Ik ben net naar huis gefietst, maar ga morgen ook maar alles lopend doen. Is nog leuk ook
  maandag 21 december 2009 @ 20:00:31 #174
236335 neen
schone schijn
pi_75893402
Ik ben de hele dag binnen geweest

Ik vind dit weer maar niks.
het lijkt niet wat het is
pi_75894673
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 21 december 2009 @ 20:26:10 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75894674
Heb al 4 ochtenden 40 km PER UUR op de snelweg gereden
Maar door planningwisseling heb ik ineens vrij tot donderdag
Dan 28 dec, 30 dec, 31 dec, 1 jan. en 2 jan werken, dan weer 2 dagen vrij

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 21-12-2009 20:41:41 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 december 2009 @ 20:26:57 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75894720
Hoi Ewelina, hoe gaat het?

Neen, even over de drempel heen hoor, lekker naar buiten, goed voor de weerstand
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 december 2009 @ 20:49:05 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75895836
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Ik wel. Het valt allemaal best wel mee. Mijn man is gewoon naar zijn werk in Duitsland gereden (80 km waarvan 20 km over B wegen en weer terug) en ik gewoon naar mijn werk in Nederland (70 km waarvan 35 km over heuvelige Bwegen met heul veul sneeuw en weer terug natuurlijk) en het ging best allemaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75896151
Hier (Zuid- Limburg) valt de sneeuw-stress wel mee! Bussen reden vandaag gewoon, ze waren zelfs op tijd.
En al mn kerstcadeaus zijn binnen *opgelucht ademhaalt*, maar wat wás het druk. Was ook wel te verwachten natuurlijk, maar toch.

Lijstje:
*Cornflakes met melk (ja, alweer, muesli, yoghurt en brood waren op )
*Twee boterhammen met pain du provence
*Tompouce, warme chocolademelk met slagroom
*Pizza, berg tomaat/komkommer/mozarellasalade

Broertjelief viert zn verjaardag, dus er rennen zes 14-jarige jochies door t huis. Nice *zet muziek nog maar wat harder*
Smile, open your eyes, love and go on
  maandag 21 december 2009 @ 20:58:53 #180
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75896378
zo, eindelijk thuis! vanochtend om 07.40 vertrokken met de fiets, 08,50 op het werk aangekomen (normaal 25 min). wat een tocht eerste stuk ging nog best redelijk, maar eenmaal uit utrecht was er nérgens gestrooid of geschoven, het laatste stuk moest ik echt tot in mijn kuiten in de sneeuw, mijn fiets en mezelf vooruit duwen. goede work-out voor je benen
Daarna moesten we nog brood hebben, dus mocht ik lopend naar de supermarkt: nog ruim een uur gewandeld, 's avonds weer bijna een uur teruggefietst (ging wat beter inmiddels!) en net een uur gesport. en nu ben ik moe

Men, ik heb 2 auto;s uit de sneeuw helpen duwen en er nog wel 10 vast zien staan, wat een ramp zeg!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 december 2009 @ 21:05:04 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75896771
En weer terug van RPM. Er leken eerst maar 2 mensen te zijn, mij incluis, maar uiteindelijk waren er 10 ofzo .

't Ging redelijk. Heb sinds een week of 2 elke keer dat ik onwijs begin te trillen na 2 of 3 nummers. Heel irritant. Eerste keer dacht ik dat het was omdat ik op een lege maag aan het fietsen was, maar dat is de laatste aantal keren toch echt niet het geval geweest. Snap er niks van .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75896953
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snap er niks van .
nee, ik ook niet

-edit- laat maar -edit-
Ja doei.
pi_75897010
-edit-
Ja doei.
pi_75897083
Net een bonbon op heeft 8 uur lang voor mijn neus gestaan en toen kon ik er toch niet meer vanaf blijven
pi_75897146
alsie maar lekker was
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 21:10:51 #186
331 Merel
Be here now.
pi_75897147
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75897197
Moet dat nou op zo'n toon?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75897198
Lijstje van vandaag:

O: 2 knackebrodjes kaas en 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kampioentjes filet americain
T: 2 handjes cashewnoten
D: flinke lading couscoussalade
T: misschien nog een plakje koek van de Bossche Koek die in mijn kerstpakket zat
Ja doei.
pi_75897264
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Moet dat nou op zo'n toon?
je hebt gelijk, al ge-edit.. een eikenhouten deur luistert beter.
Ja doei.
pi_75897266
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
alsie maar lekker was
Hij was erg lekker dus gelukkig was dit de enige met dit smaakje anders had ik er nu meer op
  maandag 21 december 2009 @ 21:13:13 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75897292
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat doe je jezelf aan
Ik zou écht niet gaan als ik niet zou denken dat het enigszins goed zou gaan . Echt niet. Dan draai ik de weerstand gewoon iets lager en dat werkt over het algemeen prima. Ik begrijp gewoon niet waarom het nou ineens minder gaat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75897337
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vind en dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in dat vind ik zo naar!
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 21:15:48 #193
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75897472
Kersenbonbons...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75897484
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Kersenbonbons...
om maar eens wat te noemen
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 21:16:17 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75897502
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vind en dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in dat vind ik zo naar!
Ohja, chocolade-teleurstelling is zo naar!

"Hmm yay chocolaaa! "
*hap*


Dat er van die hele sterke blubber in zit idd! Bweurk.

XM: je hebt toch last van een bepaald iets? Misschien handig om eens naar de dokter te gaan, even vragen hoe het zit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75897511
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vind en dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in dat vind ik zo naar!
Ja, dat heb ik inderdaad ook vaak
Maar deze was erg lekker
  maandag 21 december 2009 @ 21:18:03 #197
331 Merel
Be here now.
pi_75897614
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Kersenbonbons...
Daar ben ik toen ik 16 was eens flink aangeschoten van geworden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 21 december 2009 @ 21:18:06 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75897616
Sowieso bonbons met drank . Dat is echt fffieeesss.

@Maria: mja, ik verdenk combi kou / EDS. Straks vanzelf een paar dagen (4) pauze door de kerst. Maar eens kijken of het daarna beter gaat .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75897657
Kersenbonbons
pi_75897789
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Hmpfff.. Ik ging net op mijn plaat omdat ik de waterkoker op moest halen die ik zelf niet eens gebruikt heb Hele harde knal.. Word ik uitgelachen door twee negers die boven staan. Echt heeeel hard en heeeeel lang.










Ik was niet beschaamd of zo, want vallen is niet beschamend.. Maar toch zijn ze dom!
Misschien was het gewoon een hele grappige val!
Volgende keer gewoon zeggen: ey swaatjes, N.T.L. (niet te laaaaang)

Voor de betekenis van ntl verwijs ik je naar een willekeurig profiel op partypeeps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')