abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 17:44:59 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75887744
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Je bedoelt het formaat hè? Niet andere bladen van dat formaat.

Is het niet gewoon tabloid?
Niet meer actief op Fok!
pi_75887858
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt het formaat hè? Niet andere bladen van dat formaat.

Is het niet gewoon tabloid?
Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75887908
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
De glamour is leuk! En redelijk goedkoop voor zijn soort. Ik heb er ook net een jaarabonnement op voor 30 euro en als cadeau heb ik een huidverzorgingspakket van Dermalogica gekozen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888212
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
Oh. ik heb zo'n aanbieding dat zowel ik als jij een cadeau kunnen uitzoeken.

Jij (en ik dan ook) kan dan kiezen uit:

een dermatlogica set twv 95,50, een tas twv 50, moschino parfum twv 59,95, of een top van Daryl van Wow, twv 69.00 Voor foto's van die cadeau's zie: http://www.glamour.nl/abonnementen/
pi_75888333
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh. ik heb zo'n aanbieding dat zowel ik als jij een cadeau kunnen uitzoeken.

Jij (en ik dan ook) kan dan kiezen uit:

een dermatlogica set twv 95,50, een tas twv 50, moschino parfum twv 59,95, of een top van Daryl van Wow, twv 69.00 Voor foto's van die cadeau's zie: http://www.glamour.nl/abonnementen/
Ik krijg te zien: Max Factor Make-up, Remington steiltang, Kiplingtas, Glamorous bag en een jurk van Supertrash
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888370
Die dermalogica aanbieding stamt ook al uit oktober of november, dus die zal wel op zijn inmiddels
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888390
Ik wil trouwens de Max Factor wel denk ik Is dat goed Co?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 december 2009 @ 18:04:24 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888409
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888413
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Die dermalogica aanbieding stamt ook al uit oktober of november, dus die zal wel op zijn inmiddels
Ik las bij iemand op Haifs ook dat ze de stijltang niet meer hadden. Maar die heb ik al, van de Action Durf 'm alleen niet te gebruiken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888464
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
Hier is 't aan het dooien.

Zo heb je 't over Friezen,
zo heb je 't over dooien
De Elfstedentocht, oh wat bocht, is Berenburg, Berenburg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888483
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
Ik zit dat front op buienradar al in de gaten te houden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:08:32 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75888520
Berenburg

Zo gegrilde tartaar, ui, paprika en knoflook, rode kool, gekoookte aardappels en spinazie weer achter de kiezen.
Nu even douchen.

Mijn lijst even door de kcal checker gehaald, 1900 kcal, zonder de berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75888530
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Had hij serieus het risico moeten lopen om in Zwolle te stranden?
Wees blij dat hij lekker warm bij zijn broer zit.

Ik denk trouwens dat morgen reizen ook niet mee gaat vallen.
Hier sneeuwt het inmiddels weer en morgen valt er nog veel meer bij.
  maandag 21 december 2009 @ 18:10:24 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888584
Woensdag blijft het droog en dan donderdag weer 70% kans op sneeuw. Dat wordt leuk glibberen naar Purmerend vrijdag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888628
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woensdag blijft het droog en dan donderdag weer 70% kans op sneeuw. Dat wordt leuk glibberen naar Purmerend vrijdag.
Ik moet naar Friesland vrijdag

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a white christmas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888639
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil trouwens de Max Factor wel denk ik Is dat goed Co?
Nou het is wel goed, maar stond niet bij mijn aanbiedingen.

Ik kreeg dat papier pas net binnen, dus het is nog wel geldig. Dus 30 euro en dan kiezen uit die 4 cadeaus.
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:17 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888654
Ja, dat is wel leuk, een witte kerst. Maar voor de rest kan de sneeuw me op dit moment even gestolen worden...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888658
Hmm morgen dus ook nog niet reizen, dat betekent dat ik niet mijn cadeautje kan geven en dat we ook niet kunnen gaan zwemmen/uiteten voor ons 2 jaar samenzijn
Toch jammer
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:40 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888663
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik moet naar Friesland vrijdag

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a white christmas
Ik moet zaterdag naar Friesland!

Witte kerst is dan wel weer leuk, alleen was het leuker geweest als het dan pas was begonnen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 18:13:19 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888685
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Hmm morgen dus ook nog niet reizen, dat betekent dat ik niet mijn cadeautje kan geven en dat we ook niet kunnen gaan zwemmen/uiteten voor ons 2 jaar samenzijn
Toch jammer
Je bent nu toch bij je vriendje .
Niet meer actief op Fok!
pi_75888687
Oei, ik moet naar Veenendaal donderdagavond en dan weer terug naar A'dam op vrijdag.
pi_75888705
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet zaterdag naar Friesland!

Witte kerst is dan wel weer leuk, alleen was het leuker geweest als het dan pas was begonnen .
Ik moet vanuit het midden van het land komen met de auto, dat wordt wat Had inderdaad liever gehad dat het dan pas was begonnen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:14:35 #148
236335 neen
schone schijn
pi_75888728
Ik ben reeds in Friesland
Diegene die vandaag van hier naar Amsterdam ging is 6 uur onderweg geweest.
het lijkt niet wat het is
pi_75888731
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:13 schreef conleche het volgende:
Oei, ik moet naar Veenendaal donderdagavond en dan weer terug naar A'dam op vrijdag.
Wat moet je in Veenendaal off all places?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:15:11 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888746
Vrijdag Gouda --> Purmerend. Zaterdag Purmerend --> Zutphen. Zondag: Zutphen --> Gouda.

Greet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')