abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 16:42:01 #101
236335 neen
schone schijn
pi_75885063
Vriendin van me ging vandaag naar haar ouders in Amsterdam, na 3.5 uur was ze in Apeldoorn
het lijkt niet wat het is
pi_75885143
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook zoiets ja .
Lekker he? En ik was nog wel met de auto, terwijl ik morgen met het OV moet! Gelukkig heb ik al een soort van toezegging gekregen dat het oké is als ik niet kom (behalve als het reizen ineens weer op rolletjes loopt natuurlijk).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:45:44 #103
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75885233
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah, is het er lekker?
Als je eenmaal een stuk naar het zuiden de sneeuw uitfietst wordt het beter. Alleen de Pyreneeen was even wat zwaar, vooral op de terugweg met de tassen vol natuurlijk. Verder goed te doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75885248
held!
Ja doei.
pi_75885297
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten (en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo . Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
De Yankee Doodle waar ik ooit ben geweest ziet er in mijn herinneringen niet zo oer-Amerikaans uit hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:49:54 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75885405
Yeeey! De RPM-lessen van vanavond gaan door! Even denken.. 19:00 aanwezig zijn betekent hier half 7 te voet vertrekken .

Maar gaan zal ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75885551
gisteren zei je dat je lijf een wandeling al niet zo aan kon en toch ga je spinnen?

denk je een beetje om je gezondheid en om je gestel?

Slank #901 - Sneeuw, weeralarm en chocolademelk met slagroom
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:56:57 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75885703
De wandeling van gister was wel iets langer dan die naar de sportschool. Waarschijnlijk red ik het ook wel als ik om kwart voor 7 aanloop, maar ik wil me niet hoeven haasten.

En ja, het zou vast beter zijn als ik niet zou gaan, maar ik moet van mezelf omdat ik niet wil vervetten zo voor de kerst . Daarna gewoon lekker warme douche en dan op tijd naar bed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75885806
never mind
Ja doei.
pi_75885857
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
pi_75885864
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
Co doet een P.F.je
Ja doei.
pi_75885910
En een stomme ook nog, want ik begrijp ineens dat ze gewoon miss_s aan het verbeteren is.
pi_75885931
het is de sneeuw, het maakt niet uit
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 17:17:30 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75886456
!
Niet meer actief op Fok!
pi_75886458
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Scrooge
Helpt het als ik zeg dat we bij zijn ouders en zus zitten
ik begrijp opeens waarom ik nog thuis woon, mijn ouders zijn er nooit en daarom vind ik het wel fijn
nu word ik een beetje gek van alle mensen om mij heen

Maar goed vriendje heeft net wentelteefjes voor ons gemaakt
pi_75886552
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75886636
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
pi_75886831
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
Klopt, die is alleen maar klein. Cosmopolitan komt soms ook in dat formaat.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75886969
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.

Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel )
pi_75887034
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.

Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel )
Les 21?
pi_75887102
O: magere yoghurt met muesli
T: boterham pindakaas
L: boterham pindakaas, cup a soup tomaat
T: mandarijntje, 2 dropjes, 4 kerstschuimpjes
D: viscuisine, bloemkool met kaassaus
T: mandarijn en banaan

Ik heb al helemaal het idee dat ik morgen vrij ben, maar misschien rijden de bussen en treinen wel gewoon goed
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75887187
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Les 21?

Ongeveer na een kwartier ofzo, en toen was ik dus al half dood
pi_75887326
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....

Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
pi_75887649
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef conleche het volgende:
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....

Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
Maar hij komt best vaak voor hoor, bijna in iedere les
Overigens ben ik eigenlijk nog bij les 19, maar ik dacht als ik 4x8 kan rennen kan ik dit misschien ook. Nou net aan

En dank je
  maandag 21 december 2009 @ 17:43:03 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75887675
Ik vind normaal lopen al een uitdaging nu laat staan hardlopen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 december 2009 @ 17:44:59 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75887744
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Je bedoelt het formaat hè? Niet andere bladen van dat formaat.

Is het niet gewoon tabloid?
Niet meer actief op Fok!
pi_75887858
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt het formaat hè? Niet andere bladen van dat formaat.

Is het niet gewoon tabloid?
Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75887908
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
De glamour is leuk! En redelijk goedkoop voor zijn soort. Ik heb er ook net een jaarabonnement op voor 30 euro en als cadeau heb ik een huidverzorgingspakket van Dermalogica gekozen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888212
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde bladen met hetzelfde onderwerp en hetzelfde formaat. Het kwam d'r wat ongelukkig uit.
Maar ik denk dat ik dan idd op zoek was naar de Glamour. Ik heb op Stars al eens een proefabbo gehad (en die hadden geen leuke cadeaus ).
Oh. ik heb zo'n aanbieding dat zowel ik als jij een cadeau kunnen uitzoeken.

Jij (en ik dan ook) kan dan kiezen uit:

een dermatlogica set twv 95,50, een tas twv 50, moschino parfum twv 59,95, of een top van Daryl van Wow, twv 69.00 Voor foto's van die cadeau's zie: http://www.glamour.nl/abonnementen/
pi_75888333
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh. ik heb zo'n aanbieding dat zowel ik als jij een cadeau kunnen uitzoeken.

Jij (en ik dan ook) kan dan kiezen uit:

een dermatlogica set twv 95,50, een tas twv 50, moschino parfum twv 59,95, of een top van Daryl van Wow, twv 69.00 Voor foto's van die cadeau's zie: http://www.glamour.nl/abonnementen/
Ik krijg te zien: Max Factor Make-up, Remington steiltang, Kiplingtas, Glamorous bag en een jurk van Supertrash
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888370
Die dermalogica aanbieding stamt ook al uit oktober of november, dus die zal wel op zijn inmiddels
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888390
Ik wil trouwens de Max Factor wel denk ik Is dat goed Co?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 december 2009 @ 18:04:24 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888409
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888413
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Die dermalogica aanbieding stamt ook al uit oktober of november, dus die zal wel op zijn inmiddels
Ik las bij iemand op Haifs ook dat ze de stijltang niet meer hadden. Maar die heb ik al, van de Action Durf 'm alleen niet te gebruiken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888464
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
Hier is 't aan het dooien.

Zo heb je 't over Friezen,
zo heb je 't over dooien
De Elfstedentocht, oh wat bocht, is Berenburg, Berenburg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888483
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sneeuwt weer behoorlijk in Gouda.
Ik zit dat front op buienradar al in de gaten te houden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:08:32 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75888520
Berenburg

Zo gegrilde tartaar, ui, paprika en knoflook, rode kool, gekoookte aardappels en spinazie weer achter de kiezen.
Nu even douchen.

Mijn lijst even door de kcal checker gehaald, 1900 kcal, zonder de berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75888530
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Had hij serieus het risico moeten lopen om in Zwolle te stranden?
Wees blij dat hij lekker warm bij zijn broer zit.

Ik denk trouwens dat morgen reizen ook niet mee gaat vallen.
Hier sneeuwt het inmiddels weer en morgen valt er nog veel meer bij.
  maandag 21 december 2009 @ 18:10:24 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888584
Woensdag blijft het droog en dan donderdag weer 70% kans op sneeuw. Dat wordt leuk glibberen naar Purmerend vrijdag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888628
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woensdag blijft het droog en dan donderdag weer 70% kans op sneeuw. Dat wordt leuk glibberen naar Purmerend vrijdag.
Ik moet naar Friesland vrijdag

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a white christmas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75888639
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil trouwens de Max Factor wel denk ik Is dat goed Co?
Nou het is wel goed, maar stond niet bij mijn aanbiedingen.

Ik kreeg dat papier pas net binnen, dus het is nog wel geldig. Dus 30 euro en dan kiezen uit die 4 cadeaus.
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:17 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888654
Ja, dat is wel leuk, een witte kerst. Maar voor de rest kan de sneeuw me op dit moment even gestolen worden...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75888658
Hmm morgen dus ook nog niet reizen, dat betekent dat ik niet mijn cadeautje kan geven en dat we ook niet kunnen gaan zwemmen/uiteten voor ons 2 jaar samenzijn
Toch jammer
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:40 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888663
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik moet naar Friesland vrijdag

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a white christmas
Ik moet zaterdag naar Friesland!

Witte kerst is dan wel weer leuk, alleen was het leuker geweest als het dan pas was begonnen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 18:13:19 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888685
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Hmm morgen dus ook nog niet reizen, dat betekent dat ik niet mijn cadeautje kan geven en dat we ook niet kunnen gaan zwemmen/uiteten voor ons 2 jaar samenzijn
Toch jammer
Je bent nu toch bij je vriendje .
Niet meer actief op Fok!
pi_75888687
Oei, ik moet naar Veenendaal donderdagavond en dan weer terug naar A'dam op vrijdag.
pi_75888705
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet zaterdag naar Friesland!

Witte kerst is dan wel weer leuk, alleen was het leuker geweest als het dan pas was begonnen .
Ik moet vanuit het midden van het land komen met de auto, dat wordt wat Had inderdaad liever gehad dat het dan pas was begonnen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:14:35 #148
236335 neen
schone schijn
pi_75888728
Ik ben reeds in Friesland
Diegene die vandaag van hier naar Amsterdam ging is 6 uur onderweg geweest.
het lijkt niet wat het is
pi_75888731
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:13 schreef conleche het volgende:
Oei, ik moet naar Veenendaal donderdagavond en dan weer terug naar A'dam op vrijdag.
Wat moet je in Veenendaal off all places?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:15:11 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888746
Vrijdag Gouda --> Purmerend. Zaterdag Purmerend --> Zutphen. Zondag: Zutphen --> Gouda.

Greet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')