abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 16:42:01 #101
236335 neen
schone schijn
pi_75885063
Vriendin van me ging vandaag naar haar ouders in Amsterdam, na 3.5 uur was ze in Apeldoorn
het lijkt niet wat het is
pi_75885143
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook zoiets ja .
Lekker he? En ik was nog wel met de auto, terwijl ik morgen met het OV moet! Gelukkig heb ik al een soort van toezegging gekregen dat het oké is als ik niet kom (behalve als het reizen ineens weer op rolletjes loopt natuurlijk).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:45:44 #103
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75885233
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah, is het er lekker?
Als je eenmaal een stuk naar het zuiden de sneeuw uitfietst wordt het beter. Alleen de Pyreneeen was even wat zwaar, vooral op de terugweg met de tassen vol natuurlijk. Verder goed te doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75885248
held!
Ja doei.
pi_75885297
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten (en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo . Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
De Yankee Doodle waar ik ooit ben geweest ziet er in mijn herinneringen niet zo oer-Amerikaans uit hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:49:54 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75885405
Yeeey! De RPM-lessen van vanavond gaan door! Even denken.. 19:00 aanwezig zijn betekent hier half 7 te voet vertrekken .

Maar gaan zal ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75885551
gisteren zei je dat je lijf een wandeling al niet zo aan kon en toch ga je spinnen?

denk je een beetje om je gezondheid en om je gestel?

Slank #901 - Sneeuw, weeralarm en chocolademelk met slagroom
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:56:57 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75885703
De wandeling van gister was wel iets langer dan die naar de sportschool. Waarschijnlijk red ik het ook wel als ik om kwart voor 7 aanloop, maar ik wil me niet hoeven haasten.

En ja, het zou vast beter zijn als ik niet zou gaan, maar ik moet van mezelf omdat ik niet wil vervetten zo voor de kerst . Daarna gewoon lekker warme douche en dan op tijd naar bed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75885806
never mind
Ja doei.
pi_75885857
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
pi_75885864
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
Co doet een P.F.je
Ja doei.
pi_75885910
En een stomme ook nog, want ik begrijp ineens dat ze gewoon miss_s aan het verbeteren is.
pi_75885931
het is de sneeuw, het maakt niet uit
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 17:17:30 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75886456
!
Niet meer actief op Fok!
pi_75886458
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Scrooge
Helpt het als ik zeg dat we bij zijn ouders en zus zitten
ik begrijp opeens waarom ik nog thuis woon, mijn ouders zijn er nooit en daarom vind ik het wel fijn
nu word ik een beetje gek van alle mensen om mij heen

Maar goed vriendje heeft net wentelteefjes voor ons gemaakt
pi_75886552
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75886636
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
pi_75886831
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
Klopt, die is alleen maar klein. Cosmopolitan komt soms ook in dat formaat.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75886969
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.

Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel )
pi_75887034
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.

Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel )
Les 21?
pi_75887102
O: magere yoghurt met muesli
T: boterham pindakaas
L: boterham pindakaas, cup a soup tomaat
T: mandarijntje, 2 dropjes, 4 kerstschuimpjes
D: viscuisine, bloemkool met kaassaus
T: mandarijn en banaan

Ik heb al helemaal het idee dat ik morgen vrij ben, maar misschien rijden de bussen en treinen wel gewoon goed
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75887187
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Les 21?

Ongeveer na een kwartier ofzo, en toen was ik dus al half dood
pi_75887326
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....

Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
pi_75887649
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef conleche het volgende:
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....

Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
Maar hij komt best vaak voor hoor, bijna in iedere les
Overigens ben ik eigenlijk nog bij les 19, maar ik dacht als ik 4x8 kan rennen kan ik dit misschien ook. Nou net aan

En dank je
  maandag 21 december 2009 @ 17:43:03 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75887675
Ik vind normaal lopen al een uitdaging nu laat staan hardlopen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')