Lekker he?quote:
Als je eenmaal een stuk naar het zuiden de sneeuw uitfietst wordt het beter. Alleen de Pyreneeen was even wat zwaar, vooral op de terugweg met de tassen vol natuurlijk. Verder goed te doen.quote:
De Yankee Doodle waar ik ooit ben geweest ziet er in mijn herinneringen niet zo oer-Amerikaans uit hoorquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten(en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo
. Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ik zit nog bij mijn vriendthuis
, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
Co doet een P.F.jequote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gelezen, dus als je het erna hebt uitgelegd, dan spuit elf, maar so be it: Is het aan????
Helpt het als ik zeg dat we bij zijn ouders en zus zittenquote:
Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Klopt, die is alleen maar klein. Cosmopolitan komt soms ook in dat formaat.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Glamour heb je ook in een kleine uitvoering volgens mij?
Les 21?quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie Claire? Maar dat kan je qua inhoud verder niet echt met Stars vergelijken.
Ik ben een beetje verslaafd aan hardlopen geloof ik![]()
Evy met sneeuw is toch iets moeilijker dan normaal. Ik redde het alleen door in mijn hoofd heel hard: aaaahhaaaha! JEALOUSY mee te zingen (als je Evy loopt weet je wat ik bedoel)
Maar hij komt best vaak voor hoor, bijna in iedere lesquote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef conleche het volgende:
Het is wel heel erg dat ik me kan herinneren welk liedje in welke les.....
Kudo's dat je in dit weer nog loopt trouwens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |