Als het je zo dwars zit, waarom ga jij dan niet naar hem toe in Utrecht?quote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij bent tenminste bij je vriend, Sarabi..
Ik denk dat m'n vriend best thuis had kunnen komen vandaag maar hij wil het niet proberen. Dus nu ben ik een beetje pissig..
Euhm, volgens mij is 'ie geen fan van liften...quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm... En hij kan met niemand meerijden?
Zullen z'n broer en diens vriendin blij mee zijn, nog meer mensen in hun eenkamerappartementje.quote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als het je zo dwars zit, waarom ga jij dan niet naar hem toe in Utrecht?
Tuurlijk, jij niet dan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat helemaal naar spanje om boodschappen te doen?
Ah, is het er lekker?quote:Op maandag 21 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
nee, Mr.Mo wel, die is vanmiddag even geweest
Ja heel erg fijnquote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik dat je essay af isfijn is dat he?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja heel erg fijnJe weet zelf wel hoe het voelt als je je essay staat uit te printen en in een snelhechter doet
.
Lol, daar ben ik ook bang voor!quote:Op maandag 21 december 2009 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ofwel: "KLAAAARRR!!
![]()
![]()
"
Danwel: "Ze doen het er maar mee!Pff!"
En in geval twee haal ik meestal hogere cijfers dan in één.![]()
idem bij laatst ingeleverde essay.. crap, vond ik het.. ben benieuwd wat de docente er van vindtquote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, daar ben ik ook bang voor!. De vorige keer leverde ik een - naar mijn mening - prutessay in en kreeg ik een 9. En nu vind ik dat ik een geweldig essay heb geschreven, maar ik geloof niet dat ik hoger dan een 9 ga krijgen. Ergo: ik krijg een 9 voor een prutessay en een 9 voor een topessay
.
Ik ook zoiets jaquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag 4,5 uur gereisd, 5 uur gewerkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |