Jaquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten(en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo
. Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
Nou ik zit nog bij mijn vriendquote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen![]()
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten (wat hier moeilijk gaat) dus dat valt een beetje tegen
quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ik zit nog bij mijn vriendthuis
, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
* P.F Komt onder steen vandaanquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ik zit nog bij mijn vriendthuis
, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
* P.F Komt onder steen vandaan
OMGGefeliciteeeeeeeeerd!
Geeft niet, past wel in het kader van de positieve gevoelens.quote:Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef P.F het volgende:
O wat stomIk dacht dat loveli al weken een vriend had en ik achter liep
quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ik zit nog bij mijn vriendthuis
, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
Dat dacht ik hier ook, maar nee. Het wordt alleen maar donkerquote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt hier weer helemaal donker, ik denk dat het zo weer gaat sneeuwen
In datzelfde kader heb ik gisteren op m'n werk de radio uitgedraaid elke keer als Rudolph the Rednosed Reindeerquote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Geeft niet, past wel in het kader van de positieve gevoelens.
Dat is inderdaad vervelenderquote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij bent tenminste bij je vriend, Sarabi..
Ik denk dat m'n vriend best thuis had kunnen komen vandaag maar hij wil het niet proberen. Dus nu ben ik een beetje pissig..
Scroogequote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelender
Maar ik zou nu na 2 weken wel weer eens een nachtje thuis willen slapen en ik heb ook afentoe momentjes voor mezelf nodig
Als het je zo dwars zit, waarom ga jij dan niet naar hem toe in Utrecht?quote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij bent tenminste bij je vriend, Sarabi..
Ik denk dat m'n vriend best thuis had kunnen komen vandaag maar hij wil het niet proberen. Dus nu ben ik een beetje pissig..
Euhm, volgens mij is 'ie geen fan van liften...quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm... En hij kan met niemand meerijden?
Zullen z'n broer en diens vriendin blij mee zijn, nog meer mensen in hun eenkamerappartementje.quote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als het je zo dwars zit, waarom ga jij dan niet naar hem toe in Utrecht?
Tuurlijk, jij niet dan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat helemaal naar spanje om boodschappen te doen?
Ah, is het er lekker?quote:Op maandag 21 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
nee, Mr.Mo wel, die is vanmiddag even geweest
Ja heel erg fijnquote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik dat je essay af isfijn is dat he?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja heel erg fijnJe weet zelf wel hoe het voelt als je je essay staat uit te printen en in een snelhechter doet
.
Lol, daar ben ik ook bang voor!quote:Op maandag 21 december 2009 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ofwel: "KLAAAARRR!!
![]()
![]()
"
Danwel: "Ze doen het er maar mee!Pff!"
En in geval twee haal ik meestal hogere cijfers dan in één.![]()
idem bij laatst ingeleverde essay.. crap, vond ik het.. ben benieuwd wat de docente er van vindtquote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, daar ben ik ook bang voor!. De vorige keer leverde ik een - naar mijn mening - prutessay in en kreeg ik een 9. En nu vind ik dat ik een geweldig essay heb geschreven, maar ik geloof niet dat ik hoger dan een 9 ga krijgen. Ergo: ik krijg een 9 voor een prutessay en een 9 voor een topessay
.
Ik ook zoiets jaquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag 4,5 uur gereisd, 5 uur gewerkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |