abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 15:50:31 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75882914
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten (en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo . Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
Ja dit is al het vijfde jaar op rij en ik moet zeggen, je kan er nog lekker eten ook
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 15:50:41 #52
70532 loveli
N
pi_75882921
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten (wat hier moeilijk gaat) dus dat valt een beetje tegen

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
crap in = crap out
  maandag 21 december 2009 @ 15:51:24 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75882950
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
.

Always look on the bright side of life, Sas! .
Niet meer actief op Fok!
pi_75882987
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
* P.F Komt onder steen vandaan

OMG Gefeliciteeeeeeeeerd!
pi_75883012
O wat stom Ik dacht dat loveli al weken een vriend had en ik achter liep
pi_75883029
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef P.F het volgende:

[..]

* P.F Komt onder steen vandaan

OMG Gefeliciteeeeeeeeerd!
!
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 15:54:08 #57
70532 loveli
N
pi_75883045
Zo. Nu ga ik kilo's stoofpeertjes en melk kopen (cacao en slagroom zonder melk is ook zo wat). En basterdsuiker. En eieren. En pleepoetsmiddel
En beltegoed voor m'n ouders
crap in = crap out
pi_75883058
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!
Ja ik las weer eens te snel !!
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 15:55:15 #59
70532 loveli
N
pi_75883102
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef P.F het volgende:
O wat stom Ik dacht dat loveli al weken een vriend had en ik achter liep
Geeft niet, past wel in het kader van de positieve gevoelens.
crap in = crap out
pi_75883126
het wordt hier weer helemaal donker, ik denk dat het zo weer gaat sneeuwen
Ja doei.
pi_75883130
dat klinkt een stuk beter inderdaad
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis , zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen.
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten, maar in plaats daarvan zitten we met een wijntje/kop choco met slagroom bij de open haard en kruipen we dicht tegen elkaar aan
pi_75883174
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt hier weer helemaal donker, ik denk dat het zo weer gaat sneeuwen
Dat dacht ik hier ook, maar nee. Het wordt alleen maar donker (vork=sneeuwschep)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75883209
oh ja.. ik check net bui en radar, valt mee
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 15:57:32 #64
70532 loveli
N
pi_75883220
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Geeft niet, past wel in het kader van de positieve gevoelens.
In datzelfde kader heb ik gisteren op m'n werk de radio uitgedraaid elke keer als Rudolph the Rednosed Reindeer langskwam. En All I want for Cristmas. En Winter Wonderland. En vooral Flappie
crap in = crap out
pi_75883256
Jij bent tenminste bij je vriend, Sarabi. .

Ik denk dat m'n vriend best thuis had kunnen komen vandaag maar hij wil het niet proberen. Dus nu ben ik een beetje pissig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75883257
De radio stond dus gewoon uit
pi_75883283
zo, ik snoep nu lekker van wat ongezouten cashews

en ik wil naar huis !
Ja doei.
pi_75883299
DaD waar is je vriend?
pi_75883319
Ik zie net dat ik als enige sneeuw heb voor mijn deur !!
pi_75883327
Utrecht, P.F.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75883337
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij bent tenminste bij je vriend, Sarabi. .

Ik denk dat m'n vriend best thuis had kunnen komen vandaag maar hij wil het niet proberen. Dus nu ben ik een beetje pissig. .
Dat is inderdaad vervelender
Maar ik zou nu na 2 weken wel weer eens een nachtje thuis willen slapen en ik heb ook afentoe momentjes voor mezelf nodig
pi_75883400
revisienummerachtervoegsel

ja, het woord bestaat..

wie gaat er mee technisch-vertaler-scrabblen? !
Ja doei.
pi_75883451
De rest heeft geen sneeuw. IK WEL !
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 16:03:06 #74
70532 loveli
N
pi_75883457
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vervelender
Maar ik zou nu na 2 weken wel weer eens een nachtje thuis willen slapen en ik heb ook afentoe momentjes voor mezelf nodig
Scrooge
crap in = crap out
pi_75883471
Ja doei.
pi_75883472
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Utrecht, P.F.
Hmmmm... En hij kan met niemand meerijden?
pi_75883501


pi_75883517
Sneeeeeeuw !
pi_75883547
!
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:05:13 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75883564
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
Sneeeeeeuw !
Goeiemorgen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_75883565
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij bent tenminste bij je vriend, Sarabi. .

Ik denk dat m'n vriend best thuis had kunnen komen vandaag maar hij wil het niet proberen. Dus nu ben ik een beetje pissig. .
Als het je zo dwars zit, waarom ga jij dan niet naar hem toe in Utrecht?
pi_75883568
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmmmm... En hij kan met niemand meerijden?
Euhm, volgens mij is 'ie geen fan van liften...

Hij is zaterdag op bezoek bij z'n broer gegaan (sowieso al stom misschien, maar goed) en is daar nu nog.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75883642
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als het je zo dwars zit, waarom ga jij dan niet naar hem toe in Utrecht?
Zullen z'n broer en diens vriendin blij mee zijn, nog meer mensen in hun eenkamerappartementje. . En ik moet morgen gewoon weer werken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75883653
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goeiemorgen! .
puik dat je essay af is fijn is dat he?

Ja doei.
pi_75883722
Het is misschien wel ongezellig DaD, maar je hebt nu wel lekker een avondje om met vriendinnen een film te kijken of zo
  maandag 21 december 2009 @ 16:09:49 #86
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75883759
Wat vervelend van je vriend DaD! Gisteren was hij ook al niet thuis toch?

Ik ben echt enorm aan het genieten van het weer! Vanmorgen om 11 uur naar de stad gelopen en ben net weer thuis. Heb dus ongeveer 5 uur gelopen ( ) en alle kerstcadeautjes gekocht! Maar ik kan me voorstellen dat dit weer een stuk minder leuk is als je met de trein moet.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_75883881
het mag wel weer sneeuwen als ik thuis ben.. ga denk ik nog even een kopje koffie maken, begin maken aan nieuwe vertaling en dan op huis aan.

Ben gelukkig al wel weer een groot deel opgeschoten
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:16:41 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75884002
*knuffelt de verwarming* !

Nu nog even bedenken wat we gaan eten vanavond en dan inpakken en naar de supermercadooo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75884018
jij gaat helemaal naar spanje om boodschappen te doen?
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:18:21 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75884057
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat helemaal naar spanje om boodschappen te doen?
Tuurlijk, jij niet dan?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75884081
nee, Mr.Mo wel, die is vanmiddag even geweest
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 16:24:11 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75884252
Kwak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 december 2009 @ 16:24:59 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75884280
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
nee, Mr.Mo wel, die is vanmiddag even geweest
Ah, is het er lekker?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 december 2009 @ 16:25:03 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75884286
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

puik dat je essay af is fijn is dat he?


Ja heel erg fijn Je weet zelf wel hoe het voelt als je je essay staat uit te printen en in een snelhechter doet .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 16:26:30 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75884341
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja heel erg fijn Je weet zelf wel hoe het voelt als je je essay staat uit te printen en in een snelhechter doet .

Ofwel: " KLAAAARRR!! "
Danwel: "Ze doen het er maar mee! Pff!"

En in geval twee haal ik meestal hogere cijfers dan in één.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 december 2009 @ 16:30:06 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75884521
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]


Ofwel: " KLAAAARRR!! "
Danwel: "Ze doen het er maar mee! Pff!"

En in geval twee haal ik meestal hogere cijfers dan in één.
Lol, daar ben ik ook bang voor! . De vorige keer leverde ik een - naar mijn mening - prutessay in en kreeg ik een 9. En nu vind ik dat ik een geweldig essay heb geschreven, maar ik geloof niet dat ik hoger dan een 9 ga krijgen. Ergo: ik krijg een 9 voor een prutessay en een 9 voor een topessay .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 16:36:30 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75884814
En weer thuis! Weer 2 uur over gedaan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75884830
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol, daar ben ik ook bang voor! . De vorige keer leverde ik een - naar mijn mening - prutessay in en kreeg ik een 9. En nu vind ik dat ik een geweldig essay heb geschreven, maar ik geloof niet dat ik hoger dan een 9 ga krijgen. Ergo: ik krijg een 9 voor een prutessay en een 9 voor een topessay .
idem bij laatst ingeleverde essay.. crap, vond ik het.. ben benieuwd wat de docente er van vindt

oh, en klacht: ik heb buikpijn gelukkig eten we iets lichts vandaag
Ja doei.
pi_75884970
Vandaag 4,5 uur gereisd, 5 uur gewerkt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:40:37 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75884993
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag 4,5 uur gereisd, 5 uur gewerkt
Ik ook zoiets ja .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')