abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 14:07:22 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75878330
CF! Goed toch dat je nu lekker opschiet!
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:04 schreef loveli het volgende:
Het is wit en kruipt tastend over de vloer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwehehe
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 december 2009 @ 14:07:47 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75878349


En eentje van Herman Finkers:

Wat is erger dan wintertenen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over de shoes, ik heb nog 'nette' schoenen bij me in een plastic tasje, maar ik heb vandaag zoiets van: zoek het lekker allemaal maar uit .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75878451
. . . Er stond net iemand op de deur te kloppen om te zeggen dat m'n sleutels nog aan de buitenkant in het slot zaten. . . . Echt al sinds zaterdagavond dus!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 december 2009 @ 14:14:10 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75878627
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
. . . Er stond net iemand op de deur te kloppen om te zeggen dat m'n sleutels nog aan de buitenkant in het slot zaten. . . . Echt al sinds zaterdagavond dus!
! Waren ze niet vastgevroren?

Ik wilde net vragen of je al naar buiten bent geweest vandaag, maar niet dus, blijkbaar . Het is hier helemaal niet koud. Ik ging met handschoenen en oorwarmers naar de AH en ik kwam zonder handschoenen en oorwarmers terug .

Supergrappig dat je achter élke smiley een punt zet btw. Wel zo aardig, dan rollen ze niet tegen elkaar aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_75878680
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
@CF: jij bent dan ook een echte bikkel. als ik van mn werk zou houden zou ik ook s avonds in het weekend en s nachts wel doorwerken...

Ik vind dit ook niet een heel dol project, het is dat commerciële project dat ik steeds onder het mom van 'druk met onderwijs' voor me uit heb geschoven. Als ik het wat slimmer had gepland, hoefde ik echt geen nachten door te werken Ik zal blij zijn als het af is.

Loveli
pi_75878756
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

! Waren ze niet vastgevroren?

Ik wilde net vragen of je al naar buiten bent geweest vandaag, maar niet dus, blijkbaar . Het is hier helemaal niet koud. Ik ging met handschoenen en oorwarmers naar de AH en ik kwam zonder handschoenen en oorwarmers terug .

Supergrappig dat je achter élke smiley een punt zet btw. Wel zo aardig, dan rollen ze niet tegen elkaar aan .
Nee, dat niet. Jeetje, ik ben nu helemaal blij dat we aan de binnenkant schuifsloten hebben, anders had iedereen zo binnen kunnen stappen. .

Ik ga zo even naar de supermarkt, en ik zit te twijfelen of ik nog even naar de Kwantum ga... even een stukje lopen, ik word gek van dat binnen zitten. En ik heb nog een tegoedbon. Maar ik hoef niets van die winkel en ik moet studeren. .

Je bent consequent of je bent het niet, hè? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75879873
TVP Kast is opgeruimd, we zijn nu hele stapels Allerhande en Boodschappens door aan het spitten, recepten uitscheuren en opbergen en de bladen daarna wegmieteren.

De volgende stap is de keukenla onder de oven, ik ging net ff plakband zoeken OMG.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 december 2009 @ 14:46:58 #33
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75880074
Zo, de boodschappen zijn binnen!

Heb op de fiets zelfs nog een brommer (scootahhh) ingehaald.

Maar als je ergens wilt komen, moet je zo'n ANWB auto kopen, die komen echt overal! Waar 20 meter verderop ietmand stond te slippen met z'n wielen en niet weg kwam, kon de anwb auto mij zelfs gewoon wegslepen, alsof het niks was! En hij heeft me gelukkig ook weer thuis afgezet, heeft me meteen even laten voelen hoe al die electronica werkt. Plankgas op een weggetje, auto trekt netjes rustig op en bleef bestuurbaar. Remen, idem. Kortom, als je ergens heen moet zijn traction control, ECS en ABS toch wel erg handig.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75880108
geweldig!

mocht je zelf rijden?
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 14:48:05 #35
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75880116
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:


En eentje van Herman Finkers:

Wat is erger dan wintertenen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over de shoes, ik heb nog 'nette' schoenen bij me in een plastic tasje, maar ik heb vandaag zoiets van: zoek het lekker allemaal maar uit .
En voor de elitaire theatergangers:

Wat is er pijnlijker dan het doorzien van het menselijk karma?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75880218
Neeeee, het ging zo:

Wat is er pijnlijker dan het doorzien van het menselijk bestaan?
- Het tegenwerken van je karma?
Nee, sneeuwballen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 december 2009 @ 14:52:46 #37
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75880343
Oja... M'n Finkers-quotes zijn een beetje roestig geworden...

En toepasselijk voor de mensen die met besneeuwde laarzen binnen komen:

"Geeft niet, het droogt wel weer op!"
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75880362
ze zijn dan ook niet zo leuk dat je ze onthouden kunt
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 14:59:28 #39
70532 loveli
N
pi_75880654
Traction, ABS en ECS of welke afkorting er ook staat zijn zooooo overrated als je lol wilt hebben...
crap in = crap out
pi_75880716
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:52 schreef Wolve000 het volgende:
Oja... M'n Finkers-quotes zijn een beetje roestig geworden...

En toepasselijk voor de mensen die met besneeuwde laarzen binnen komen:

"Geeft niet, het droogt wel weer op!"
Dat mochten wij toen zeggen in de schouwburg
Pas later, toen ze de voorstelling uitzonden werd me duidelijk waar die zin op sloeg

"Wat maken ze die thermopane dik tegenwoordig he?"
"Nee dat is de serre"
"Ooohh is dat de serre...."

Ik kan uren doorgaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75881028
ik godzijdank niet..

vorige week nog geprobeerd om Finkers te lachen, maar af en toe een zacht gegniffel was het meeste wat ik op kon brengen
Ja doei.
pi_75881568
zo ik heb heel sneaky al mijn Culture & History slides uitgeprint op 't werk
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 15:22:33 #43
3185 Adelante
To let it go now
pi_75881619
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat mochten wij toen zeggen in de schouwburg
Pas later, toen ze de voorstelling uitzonden werd me duidelijk waar die zin op sloeg

"Wat maken ze die thermopane dik tegenwoordig he?"
"Nee dat is de serre"
"Ooohh is dat de serre...."

Ik kan uren doorgaan
Eerste of Twee Kerstdag komt zijn laatste show (na de pauze) op tv
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75882613
De kerstsfeer zit hier een beetje onder het vriespunt
pi_75882692
Nou ik zit nog bij mijn vriend thuis, zou eigenlijk naar huis gaan maar er rijden inderdaad geen treinen
Wou vandaag gaan sporten en weer normaal eten (wat hier moeilijk gaat) dus dat valt een beetje tegen
  maandag 21 december 2009 @ 15:46:11 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75882738
hihihi, op MSN ook meer mensen die de sneeuw nu wel zat zijn .
Ik vind het nog steeds leuk .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 15:46:55 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75882776
Het was druk in de supermarkt!
Heb de kerstbuit binnen, ben blij dat ik geen etentje hoef te regelen.
Heb lekker lychees meegenomen, hoort toch wel bij kerst, en natuurlijk een luxe stol, en een huzarensalade voor de jongens.
1e kerstdag met mijn familie naar een "all you can eat american restaurant' Leuk voor de kinderen, dus daarom.
2e kerstdag komen mijn vriends kinderen in de avond pas en hebben dan al gegeten, wij zijn dus lekker samen en dan eten we gewoon stamppot.
3e kerstdag met vriends familie uit eten bij v.d. Valk.

Zie wel een beetje tegen al dat eten aan, vreet me toch altijd helemaal vol
Nou ja, morgen en 1e kerstdag tijd om te hometrainen, extra lang dan moet het kunnen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 december 2009 @ 15:49:17 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75882862
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
1e kerstdag met mijn familie naar een "all you can eat american restaurant'
Yankee Doodle toevallig? Ik wil altijd nog een keer in een echt Amerikaans restaurant eten (en dan niet MacDonalds ofzo), maar van die restaurants die eruit zien als dat restaurant in Happy Days ofzo . Of zoals dat restaurant waar John Travolta en Uma Thurman gaan eten en dansen in Pulp Fiction.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 15:49:36 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75882878
Herman is de beste
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75882885
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Viking84 het volgende:
hihihi, op MSN ook meer mensen die de sneeuw nu wel zat zijn .
Ik vind het nog steeds leuk .
Ik vind de sneeuw enig. Bepaalde personen minder. Best lastig om dan nog leuke cadeautjes te kopen voor die bepaalde personen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')