abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75888759
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent nu toch bij je vriendje .
Ja maar mijn cadeautje is thuis
pi_75888764
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdag Gouda --> Purmerend. Zaterdag Purmerend --> Zutphen. Zondag: Zutphen --> Gouda.

Greet .
Greet

Maareh, succes alvast
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:16:23 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888792
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar mijn cadeautje is thuis
Hihi, dat is kut .
Niet meer actief op Fok!
pi_75888811
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Had hij serieus het risico moeten lopen om in Zwolle te stranden?
Wees blij dat hij lekker warm bij zijn broer zit.

Ik denk trouwens dat morgen reizen ook niet mee gaat vallen.
Hier sneeuwt het inmiddels weer en morgen valt er nog veel meer bij.
'Stranden' zou het niet zijn geweest, mijn zus woont in Zwolle op een kwartiertje vanaf het station. Dus mocht 'ie vandaag inderdaad niet verder zijn gekomen, dan had 'ie morgen alleen dat laatste stuk nog maar hoeven te proberen.

Ik weet ook wel dat ik er een groter probleem van maak dan het eigenlijk is, hoor. Maar ik vind alleen thuis zijn nog altijd eng (vroeger nare dingen meegemaakt op dat gebied) en ik voel me een beetje opgefokt hierdoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 december 2009 @ 18:17:20 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75888824
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Greet

Maareh, succes alvast
Thnx Jij ook .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 december 2009 @ 18:18:15 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75888847
Ik kan me wel voorstellen dat DaD baalt. Je bent niet gewend alleen te slapen en je verheugt je er zo op dat 'ie thuis komt, blijft 'ie nóg een nacht weg.

Ik zou ook balen als Mark dat zou flikken en hij is m'n vriendje niet eens edit: en dan doel ik niet op dat samen slapen-gedeelte, slimmeriken!
Niet meer actief op Fok!
pi_75888852
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihi, dat is kut .
Niet grappig inderdaad
Maar ik laat gewoon een plaatje ervan zien dat ik online heb gevonden
pi_75888857
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat moet je in Veenendaal off all places?
Daar woont mijn papa.
pi_75888886
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou het is wel goed, maar stond niet bij mijn aanbiedingen.

Ik kreeg dat papier pas net binnen, dus het is nog wel geldig. Dus 30 euro en dan kiezen uit die 4 cadeaus.
Ow kak, want dat Dermalogica lijkt me niks Sorry
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75888998
Ik moet mijn cadeau nog binnenkrijgen, want ik ben ook pas net abonnee. Ik geloof dat ik wel die set had? Maar weet het niet meer zeker.
pi_75889178
Hmpfff.. Ik ging net op mijn plaat omdat ik de waterkoker op moest halen die ik zelf niet eens gebruikt heb Hele harde knal.. Word ik uitgelachen door twee negers die boven staan. Echt heeeel hard en heeeeel lang.










Ik was niet beschaamd of zo, want vallen is niet beschamend.. Maar toch zijn ze dom!
pi_75889217
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef conleche het volgende:
En een stomme ook nog, want ik begrijp ineens dat ze gewoon miss_s aan het verbeteren is.
Dat had ik dus ook
pi_75889284
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Dit weten jullie vast wel, je hebt zo'n blaadje dat Stars heet, maar er zijn meer van die blaadjes, het gaat me dan met name om het formaat (klein). Maar hoe heten die ook weer?
Wil je een jaar abo op de Glamour? 10 euro !
pi_75889291
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar woont mijn papa.
Ah! Leuk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889312
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
Ik moet mijn cadeau nog binnenkrijgen, want ik ben ook pas net abonnee. Ik geloof dat ik wel die set had? Maar weet het niet meer zeker.
Ik heb net het eerste blad ontvangen en toen stond dat ik het cadeau 'binnenkort' zou ontvangen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889345
Ik heb de dermalogica set maar ik wil er nog een!!!
pi_75889398
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb de dermalogica set maar ik wil er nog een!!!
Hebberd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889415
Maar eigenlijk is het wel een goed idee, abonnement cadeau doen en zelf een cadeau
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75889514
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een goed idee, abonnement cadeau doen en zelf een cadeau
Ja dat deed ik heel vaak bij mijn moeder. Maar ik geloof niet dat ze prijs gaat stellen op de Glamour. Is toch meer een Nouveau type.
pi_75889559
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat deed ik heel vaak bij mijn moeder. Maar ik geloof niet dat ze prijs gaat stellen op de Glamour. Is toch meer een Nouveau type.
Hihi, maar misschien geven ze bij de Nouveau wel héle leuke cadeautjes?

Even kijken of ik er één aan m'n zusje cadeau kan doen, nog voor haar verjaardag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 december 2009 @ 18:50:25 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75889964
Yeaaah geglibber naar supermarkt overleefd! Deed er wel superlang over, want de sneeuw is overal hard geworden en da's gek als je er dan op gaat staat want soms zak je weg en soms niet

Nouja, dan eten we om half 8, ook prima
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75890183
Ik doe alles nu maar gewoon lopend. Binnen de stad is dat nog wel te doen. Geen mens die mij nu in een auto/op een fiets krijgt ... zelfs mn vriend niet . Daar ben ik gister maar naartoe gelopen, 7 km oid? Nog best weinig.

Maar dit jaar is het eerste jaar dat ik sneeuw wel aardig vind . Omdat ik normaal altijd naar school moest/kranten lopen, en nu is het eindelijk eens sneeuw terwijl ik alleen binnen de stad dingen hoef te doen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75892968
Ik ben net naar huis gefietst, maar ga morgen ook maar alles lopend doen. Is nog leuk ook
  maandag 21 december 2009 @ 20:00:31 #174
236335 neen
schone schijn
pi_75893402
Ik ben de hele dag binnen geweest

Ik vind dit weer maar niks.
het lijkt niet wat het is
pi_75894673
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 21 december 2009 @ 20:26:10 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75894674
Heb al 4 ochtenden 40 km PER UUR op de snelweg gereden
Maar door planningwisseling heb ik ineens vrij tot donderdag
Dan 28 dec, 30 dec, 31 dec, 1 jan. en 2 jan werken, dan weer 2 dagen vrij

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 21-12-2009 20:41:41 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 december 2009 @ 20:26:57 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75894720
Hoi Ewelina, hoe gaat het?

Neen, even over de drempel heen hoor, lekker naar buiten, goed voor de weerstand
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 december 2009 @ 20:49:05 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75895836
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.
Ik wel. Het valt allemaal best wel mee. Mijn man is gewoon naar zijn werk in Duitsland gereden (80 km waarvan 20 km over B wegen en weer terug) en ik gewoon naar mijn werk in Nederland (70 km waarvan 35 km over heuvelige Bwegen met heul veul sneeuw en weer terug natuurlijk) en het ging best allemaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75896151
Hier (Zuid- Limburg) valt de sneeuw-stress wel mee! Bussen reden vandaag gewoon, ze waren zelfs op tijd.
En al mn kerstcadeaus zijn binnen *opgelucht ademhaalt*, maar wat wás het druk. Was ook wel te verwachten natuurlijk, maar toch.

Lijstje:
*Cornflakes met melk (ja, alweer, muesli, yoghurt en brood waren op )
*Twee boterhammen met pain du provence
*Tompouce, warme chocolademelk met slagroom
*Pizza, berg tomaat/komkommer/mozarellasalade

Broertjelief viert zn verjaardag, dus er rennen zes 14-jarige jochies door t huis. Nice *zet muziek nog maar wat harder*
Smile, open your eyes, love and go on
  maandag 21 december 2009 @ 20:58:53 #180
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75896378
zo, eindelijk thuis! vanochtend om 07.40 vertrokken met de fiets, 08,50 op het werk aangekomen (normaal 25 min). wat een tocht eerste stuk ging nog best redelijk, maar eenmaal uit utrecht was er nérgens gestrooid of geschoven, het laatste stuk moest ik echt tot in mijn kuiten in de sneeuw, mijn fiets en mezelf vooruit duwen. goede work-out voor je benen
Daarna moesten we nog brood hebben, dus mocht ik lopend naar de supermarkt: nog ruim een uur gewandeld, 's avonds weer bijna een uur teruggefietst (ging wat beter inmiddels!) en net een uur gesport. en nu ben ik moe

Men, ik heb 2 auto;s uit de sneeuw helpen duwen en er nog wel 10 vast zien staan, wat een ramp zeg!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 december 2009 @ 21:05:04 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75896771
En weer terug van RPM. Er leken eerst maar 2 mensen te zijn, mij incluis, maar uiteindelijk waren er 10 ofzo .

't Ging redelijk. Heb sinds een week of 2 elke keer dat ik onwijs begin te trillen na 2 of 3 nummers. Heel irritant. Eerste keer dacht ik dat het was omdat ik op een lege maag aan het fietsen was, maar dat is de laatste aantal keren toch echt niet het geval geweest. Snap er niks van .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75896953
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snap er niks van .
nee, ik ook niet

-edit- laat maar -edit-
Ja doei.
pi_75897010
-edit-
Ja doei.
pi_75897083
Net een bonbon op heeft 8 uur lang voor mijn neus gestaan en toen kon ik er toch niet meer vanaf blijven
pi_75897146
alsie maar lekker was
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 21:10:51 #186
331 Merel
Be here now.
pi_75897147
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75897197
Moet dat nou op zo'n toon?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75897198
Lijstje van vandaag:

O: 2 knackebrodjes kaas en 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kampioentjes filet americain
T: 2 handjes cashewnoten
D: flinke lading couscoussalade
T: misschien nog een plakje koek van de Bossche Koek die in mijn kerstpakket zat
Ja doei.
pi_75897264
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Moet dat nou op zo'n toon?
je hebt gelijk, al ge-edit.. een eikenhouten deur luistert beter.
Ja doei.
pi_75897266
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
alsie maar lekker was
Hij was erg lekker dus gelukkig was dit de enige met dit smaakje anders had ik er nu meer op
  maandag 21 december 2009 @ 21:13:13 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75897292
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat doe je jezelf aan
Ik zou écht niet gaan als ik niet zou denken dat het enigszins goed zou gaan . Echt niet. Dan draai ik de weerstand gewoon iets lager en dat werkt over het algemeen prima. Ik begrijp gewoon niet waarom het nou ineens minder gaat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75897337
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vind en dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in dat vind ik zo naar!
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 21:15:48 #193
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75897472
Kersenbonbons...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75897484
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Kersenbonbons...
om maar eens wat te noemen
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 21:16:17 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75897502
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vind en dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in dat vind ik zo naar!
Ohja, chocolade-teleurstelling is zo naar!

"Hmm yay chocolaaa! "
*hap*


Dat er van die hele sterke blubber in zit idd! Bweurk.

XM: je hebt toch last van een bepaald iets? Misschien handig om eens naar de dokter te gaan, even vragen hoe het zit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75897511
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vind en dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in dat vind ik zo naar!
Ja, dat heb ik inderdaad ook vaak
Maar deze was erg lekker
  maandag 21 december 2009 @ 21:18:03 #197
331 Merel
Be here now.
pi_75897614
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Kersenbonbons...
Daar ben ik toen ik 16 was eens flink aangeschoten van geworden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 21 december 2009 @ 21:18:06 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75897616
Sowieso bonbons met drank . Dat is echt fffieeesss.

@Maria: mja, ik verdenk combi kou / EDS. Straks vanzelf een paar dagen (4) pauze door de kerst. Maar eens kijken of het daarna beter gaat .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75897657
Kersenbonbons
pi_75897789
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Hmpfff.. Ik ging net op mijn plaat omdat ik de waterkoker op moest halen die ik zelf niet eens gebruikt heb Hele harde knal.. Word ik uitgelachen door twee negers die boven staan. Echt heeeel hard en heeeeel lang.










Ik was niet beschaamd of zo, want vallen is niet beschamend.. Maar toch zijn ze dom!
Misschien was het gewoon een hele grappige val!
Volgende keer gewoon zeggen: ey swaatjes, N.T.L. (niet te laaaaang)

Voor de betekenis van ntl verwijs ik je naar een willekeurig profiel op partypeeps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')