Ik wel. Het valt allemaal best wel mee. Mijn man is gewoon naar zijn werk in Duitsland gereden (80 km waarvan 20 km over B wegen en weer terug) en ik gewoon naar mijn werk in Nederland (70 km waarvan 35 km over heuvelige Bwegen met heul veul sneeuw en weer terug natuurlijk) en het ging best allemaal.quote:Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, ik begrijp echt niet waarom je pissig op je vriend bent.![]()
Ik zou écht niet gaan als ik niet zou denken dat het enigszins goed zou gaanquote:
Ohja, chocolade-teleurstelling is zo naar!quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vinden dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in
dat vind ik zo naar!
Ja, dat heb ik inderdaad ook vaakquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind bonbons altijd 'eng' omdat er maar weinig zijn die ik echt lekker vinden dan neem ik zo enthousiast een hap, als iemand me verteld heeft dat er praline ofzo inzit (wat ik wel lekker vind) en dan zit er stiekem iets met drank in
dat vind ik zo naar!
Daar ben ik toen ik 16 was eens flink aangeschoten van gewordenquote:
Misschien was het gewoon een hele grappige val!quote:Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Hmpfff.. Ik ging net op mijn plaat omdat ik de waterkoker op moest halen die ik zelf niet eens gebruikt hebHele harde knal.. Word ik uitgelachen door twee negers die boven staan. Echt heeeel hard en heeeeel lang.
![]()
Ik was niet beschaamd of zo, want vallen is niet beschamend.. Maar toch zijn ze dom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |