1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wow, zwemmen die ijsberen zo ver als ze pinquins willen snacken dan?quote:
quote:
deze?quote:Op maandag 21 december 2009 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kon het South park fragmentje zo snel niet vinden.
Daar moet ik aan toe voegen dat de anderen onvoorspelbaarder zijn. Er is een heel brutale die wil bijten en die je hand echt naar binnen graait. Lange grijpnagels en zo. Maar Petahr zou zoiets nooooit doenquote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij geeft zelf aan of hij geaaid wil worden of niet. Gewoon goed luisteren. Hij is lief. We noemen hem Peter (met limburgs accentje)
Ik was aan het douchen toenquote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb in het vorige topic nog voor je gejompeld, maar daar kreeg ik geen reactie op.... jompels voor jou zijn nu op
Nee ik ben braaf aangekleed!quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef JJH het volgende:
Ook al aangekleed? Of loop je nog in je blote tochus rond.
Ik merkte ook al duidelijk verschil tussen 'de witte' en de rest! Petahrrrrr (hihi) komt ook echt tegen het hek gedrukt en de rest blijft in het midden liggen loeren vanaf een boomstam.quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef nokwanda het volgende:
Mijn laatste post en antwoord aan Greys over de aaibaarheid van de poolvosjes
[..]
Daar moet ik aan toe voegen dat de anderen onvoorspelbaarder zijn. Er is een heel brutale die wil bijten en die je hand echt naar binnen graait. Lange grijpnagels en zo. Maar Petahr zou zoiets nooooit doen
okee, okee dan.quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was aan het douchen toen
ik zag ze net wel
quote:Op maandag 21 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
Zo'n sneeuwkunstwerk en dan ook nog in de 'Hardebollenstraat' te Utrecht
http://www.nufoto.nl/foto(...)raat-te-utrecht.html
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een rotleven heb je toch ook![]()
[ afbeelding ]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 21 december 2009 10:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik ben braaf aangekleed!
Oh en nu ik jou toch zie, we hebben dit weekend heul veul koekjes gebakkenje koekjeboekje is al oud en versleten bijna
![]()
Ik vond het weer genoeg kerstsfeer... ik vier dit jaar geen kerst, en ik had deze foto gekregen van mijnquote:
Dat aapje heeft een vrouwtje. Ze zijn met z'n tweeen. Ik heb er nu extra op gelet. En ittt wat ik eerder dacht kunnen ze idd niet naar buiten. En dan nu echt douchen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik merkte ook al duidelijk verschil tussen 'de witte' en de rest! Petahrrrrr (hihi) komt ook echt tegen het hek gedrukt en de rest blijft in het midden liggen loeren vanaf een boomstam.
Overigens zat dat aapje in het olifantengebouw weer heel zielig, echt elke keer![]()
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
lol... wel "mooi" gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
Ik hoor net op de radio dat de instanties geen idee hebben hoe ze daar gekomen is.quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
Die Laura is gevonden he, ze is herkend op SintMaarten
Zeilmeisje Laura Dekker op Sint Maarten
Laura Dekker met haar vader (L) en haar advocaat Laura Dekker met haar vader (L) en haar advocaat Foto: ANP
Update: maandag 21 dec 2009, 09:30
De 14-jarige zeilster Laura Dekker is op St. Maarten. Dat zegt een woordvoerder van de kinderbescherming.Zondag meldde een woordvoerster van de familie dat het meisje dat solo rond de wereld wilde zeilen werd vermist.
Laura zou zondagavond door de politie van St. Maarten zijn opgespoord. Ze is onder toezicht gesteld. Volgens de woordvoerder van de kinderbescherming zal ze zo snel mogelijk naar Nederland terugkomen.
De 14-jarige Laura werd vrijdagmiddag als vermist opgegeven door Bureau Jeugdzorg. Ze had een brief achtergelaten voor haar vader, bij wie ze woont in Wijk bij Duurstede.
Onder toezicht
Laura wilde afgelopen najaar beginnen aan haar zeiltocht rond de wereld. Om te voorkomen dat ze vertrok, werd ze door de rechter onder toezicht gesteld van Jeugdzorg. Het toezicht duurt tot juli komend jaar.
Laura's zeilboot ligt nog in de haven. Laura had 3500 euro aan contanten opgenomen.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
Laura Dekker met haar vader (L) en haar advocaat Laura Dekker met haar vader (L) en haar advocaat Foto: ANP
De 14-jarige zeilster Laura Dekker is op St. Maarten. Dat zegt een woordvoerder van de kinderbescherming.Zondag meldde een woordvoerster van de familie dat het meisje dat solo rond de wereld wilde zeilen werd vermist.
Laura zou zondagavond door de politie van St. Maarten zijn opgespoord. Ze is onder toezicht gesteld. Volgens de woordvoerder van de kinderbescherming zal ze zo snel mogelijk naar Nederland terugkomen.
De 14-jarige Laura werd vrijdagmiddag als vermist opgegeven door Bureau Jeugdzorg. Ze had een brief achtergelaten voor haar vader, bij wie ze woont in Wijk bij Duurstede.
Onder toezicht
Laura wilde afgelopen najaar beginnen aan haar zeiltocht rond de wereld. Om te voorkomen dat ze vertrok, werd ze door de rechter onder toezicht gesteld van Jeugdzorg. Het toezicht duurt tot juli komend jaar.
Laura's zeilboot ligt nog in de haven. Laura had 3500 euro aan contanten opgenomen.
quote:
spuit 19quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
Onder toezicht
Niet met de zeilboot?quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat de instanties geen idee hebben hoe ze daar gekomen is.
Ik gok met het vliegtuig.
*Schop onder eigen kont geeft. Ik moet andere dingen doen.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat de instanties geen idee hebben hoe ze daar gekomen is.
Ik gok met het vliegtuig.
*Schop onder eigen kont geeft. Ik moet andere dingen doen.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet met de zeilboot?
Beetje een tegenvaller van Laura hoor
ow ok, k lees niet terug, en in dit topic stond t niet. sorryquote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das al heel vaak gepost hier inmiddels hoor
Dan neem je vast één pannekoekjequote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh is t al pauze?
Ik heb trek in mn pannekoekenbento
Fotooooooooooooooooooooooooo!quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh is t al pauze?
Ik heb trek in mn pannekoekenbento
Kijk! Dat zijn de goede berichten!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef nieslief het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Heb de tocht weer overleefd naar de fysio
Er is nog eens een cm sneeuw bijgevallen vannacht
Vogeltjesvoeder gekocht en opgehangen
Muis is weer uit z'n dak gegaan in de tuin
Mr.Lief heeft besloten dat hij vandaag te 'ziek' is om te werken
Mininiesjes hebben besloten dat ze de woonkamer gaan verbouwen
Fotooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef nieslief het volgende:
Mininiesjes hebben besloten dat ze de woonkamer gaan verbouwen
Nee ik moet sterk zijnquote:
quote:
verveel jij je toevallig?quote:
Hij is goed he?quote:
quote:
Oh lekkerrrrrrr! Die van de aldi/lidl?quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik moet sterk zijn![]()
Oh ik heb ook tutti frutti dr in
Ja die maak ik straks wel, als ik ga eten.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef JJH het volgende:
Geer is boos. Ik had haar per ongeluk een half uur geleden opgesloten in mijn slaapkamer, en haar niet gehoord.
Nu zit op het randje van de bank boos naar me te kijken.
*Boos terugkijkt.
Nu echt weg.
Jaquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja![]()
Er is hier niemand en ik heb skyradio op staan voor de kerstliedjes maar daar word ik opstandig van
Speciaal voor jou net een foto gemaakt en die aan het laden. Was alleen wel nadat ik de tafel en de bank en de stoel teruggezet had. Alleen het speelgoed laten liggen.........quote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja![]()
Er is hier niemand en ik heb skyradio op staan voor de kerstliedjes maar daar word ik opstandig van
quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekkerrrrrrr! Die van de aldi/lidl?
Want die tutti frutti van de Lidl vind ik echt superlekker! (Da's toch dat gedroogde fruit?).
Ik heb nog steeds de maoam niet op, goed he? Neem er elke dag 3 of 4.
Hahahahahahahahaquote:
Ze was echt zoooooooooooooooo teleurgesteldquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
...
En ik dacht ja ze zijn wel leuk die IKEA ratten, maar das wel weer een hele overdreven reactie zeg![]()
Want dr ligt zo een zwart ratje in dat kleine bontmandje.
Dacht ze dat t Kees was![]()
Ik kwam echt niet meer bij
Ik zei toch al dat t bijna geen verschil wasquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You make me proud!
Ik heb net de eerste zak leeg en ik bento al bijna een maand.
Ook best netjes he!
Tweede zak is nog dicht.
Ik heb die van de Aldi, was nu zo een speciale aanbieding.
Bij de Liddl kom ik nooit.
Oh je ratten zorgden net nog voor een geweldig moment hier trouwens![]()
Een van mn collegae is zo dol op Kees, van haar moest ik ze laatst ook alle 4 meenemen toch?
Zij heeft nooit dr lenzen in en kwam net boven.
Werd helemaal hysterisch "AAAAAAAAAAAAH WAT LEUK, WAT ZIE IK DAAR NOU , WAT EEN GAVE VERRASSING ZEG!!!!!!!!!". En ik dacht ja ze zijn wel leuk die IKEA ratten, maar das wel weer een hele overdreven reactie zegWant dr ligt zo een zwart ratje in dat kleine bontmandje.
Dacht ze dat t Kees was![]()
Ik kwam echt niet meer bij
het ziet er nu wel uit alsof ze schattig aan het spelen zijn!quote:
Nu wel ja vlak daarvoor nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het ziet er nu wel uit alsof ze schattig aan het spelen zijn!
Hihihi!quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat t bijna geen verschil was
quote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef MrSubtle het volgende:
Gisteren bijna een hele dag koekjes gebakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
Subtle... zijn dat...kokosmacroontjes?
quote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef MrSubtle het volgende:
Gisteren bijna een hele dag koekjes gebakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom kies je dan in godsnaam ervoor om die te bakkenquote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaaaaa
(ik vind kokos echt zooooo smerig overigens)
ehh, ik wil niet captain obvious spelen, maarre...quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaaaaa
Laat dat maar aan mij overquote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, ik wil niet captain obvious spelen, maarre...
Ik ga morgen op reis, maar zij gaat morgen terug naar haar familie in duitsland, dus we hebben een paar koekjestrommels vol gebakken voor haar familie voor kerst eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kies je dan in godsnaam ervoor om die te bakken
hij was toch niet alleen aan het bakken!quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kies je dan in godsnaam ervoor om die te bakken
Thank youquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef MrSubtle het volgende:
oh en de denneboompjes zijn kaneel-rum koekjes met schuim, en de maantjes zijn kruidige-hazelnoot-koekjes...
en jij hebt een bosch ovenquote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef MrSubtle het volgende:
oh en de denneboompjes zijn kaneel-rum koekjes met schuim, en de maantjes zijn kruidige-hazelnoot-koekjes...
Ja, laat lekker je baby in de auto énnnn dan nog de sleutels in het contact.quote:Man steelt auto met baby
ZEVENBERGEN - De politie heeft maandagochtend een 35-jarige man uit Oosterhout aangehouden die eerder op de ochtend bij het het station in Zevenbergen een auto gestolen had waarin een vijf maanden oude baby zat.
Kort na de diefstal had de man de baby met zitje en al afgegeven bij een supermarkt in Wagenberg, waarna hij er met de gestolen auto weer vandoor ging.
De gealarmeerde politie pakte de man in Geertruidenberg. Hij was met de auto van de weg geraakt.
Vermoedelijk zaten de sleutels nog in het contact, toen de man de auto stal. De baby wordt zo snel mogelijk weer met zijn ouders herenigd.
OMFG doe mij dat recept es pleasequote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ja nou dat had ik wel gelezen, maar dan nog zou ik toch echt niet iets bakken dat ik zelf afschuwelijk zou vinden hoorquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij was toch niet alleen aan het bakken!![]()
LE-ZEN Greys!
Erh nee... een Siemens?quote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jij hebt een bosch oven
/random
Die kwam uit een boekje van haar, dus dat heb ik even niet hierquote:
Je wil het gewoon niet gevenquote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die kwam uit een boekje van haar, dus dat heb ik even niet hier
quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet geven![]()
Met je stomme rotfoto's.
Ik ook van jouquote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet geven![]()
Met je stomme rotfoto's.
Is zij ook al zo'n koekenbakker?quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die kwam uit een boekje van haar, dus dat heb ik even niet hier
Ja daar kan ik nou net niks mee hequote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Ik weet de verhoudingen niet meer zeker...maar het was iets als 250 gr meel, 250 gr kokos(gemalen), 125 gr boter, 4x ei-wit (geklopt), 125 gram poedersuiker, 1 zakje vanille suiker... 130 graden heteluchtoven 35 minuten
Yepquote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is zij ook al zo'n koekenbakker?
It's a match made in cookie heaven!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen bijna middag allemaal!
dat laatste is gewoon asociaal!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
mn moeder belt net dat er iemand tegen hun auto aan is "gegleden"![]()
(hij stond gewoon geparkeerd, en die man gleed de weg af!)
En terwijl ze met die man alles aan het regelen was, gleed een mevrouw tegen een auto verderop aan en ze reed gewoon door!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
En terwijl ze met die man alles aan het regelen was, gleed een mevrouw tegen een auto verderop aan en ze reed gewoon door!
flinke deuk rechtsvoor, maar gelukkig niet de lamp oid geraakt... En inderdaad asociaal! Ze zijn gaan kijken en er zit een fikse kras op bij die andere auto! Ze hebben aangebeld bij die man en doorgegeven welke auto het is, moet als het goed is in de buurt zijn nog (kwam het plan "in" gereden om zo te zeggen)quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat laatste is gewoon asociaal!
hopelijk bij je ouders niet al te veel schade
quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Om 14:00 mag ik hem halen
Schandalig!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Gelukkig voor die mensen dat jullie het gezien hebben, en minder fijn voor de "daders".quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
flinke deuk rechtsvoor, maar gelukkig niet de lamp oid geraakt... En inderdaad asociaal! Ze zijn gaan kijken en er zit een fikse kras op bij die andere auto! Ze hebben aangebeld bij die man en doorgegeven welke auto het is, moet als het goed is in de buurt zijn nog (kwam het plan "in" gereden om zo te zeggen)
Wel balen, maar gelukkig gaan ze met dit weer toch liever niet met de auto!
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Helleuquote:
Ah kijk eens aanquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
en taxi's zijn onkwetsbaar?quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo maar eens een taxi reserveren voor morgen, ik ga niet het risico lopen op weg van huis naar het station een ongeluk te krijgen en daardoor de trein -> vlucht te missen![]()
Rijden alle treinen eigenlijk wel weer gewoon?
Nah zeg dat is schandalig.....quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus afquote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah kijk eens aanheb je wel lekkere hapjes voor 'm?
hier niet! Hier alleen stoptreinen sowieso, en nog niet alles... ook een aantal stukken waar helemaal niks rijdt...quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo maar eens een taxi reserveren voor morgen, ik ga niet het risico lopen op weg van huis naar het station een ongeluk te krijgen en daardoor de trein -> vlucht te missen![]()
Rijden alle treinen eigenlijk wel weer gewoon?
Wat een heldquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Slimquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de kapster maar afgezegd. Ik vrees dat ik de parkeerplaats niet af kom.
Zie je wel!quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
En ik, ik verveel mequote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Heeft iedereen nu door dat ik 45 kilometer van mijn bed zit ja.Met de bergschoenen aan was het prima lopen naar het werk vanaf de auto. Die ik op de gok in de sneeuw geparkeerd heb. Bij het inrijden bleek ik goed gegokt te hebben: het was een parkeerplek en geen stoep. Ben benieuwd hoe ik hem dadelijk eruit krijg.
![]()
Dan ga ik mijn afspraak bij haar logeeradres ophalen (ligt op de route), gaan we bij mij thuis babbelen en dan gooi ik haar eruit op het station. Ik zal maar even wachten om te kijken of er echt treinen rijden.![]()
En tot dusver heeft nog maar één persoon de dienst afgezegd ivm het weer.Ik heb bikkels.
![]()
Hoest hier nog? Koekjes, ratten en sneeuwavonturen zie ik?
Dat verteld de assistente je zo wel allemaal.quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus af
goed plan dan!quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de kapster maar afgezegd. Ik vrees dat ik de parkeerplaats niet af kom.
Geen idee, maar ik krijg net te horen dat ze ontkent!quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig voor die mensen dat jullie het gezien hebben, en minder fijn voor de "daders".
Hoe lang hebben ze ook alweer om zichzelf te melden?
Boh, hier kun je best rijden. Maar NS adviseert voor vandaag de trein te mijden omdat er beperkte dienstregeling is. Hoe het morgen is: geen idee, maar ik zou erg op tijd vertrekken. Vlieg je vanaf Schiphol of Eindhoven?quote:
ow fijnquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Nee, maar als een taxi een ongeluk krijgt komt er gewoon een nieuwe. Als ik een ongeluk krijg moet ik schadeformulieren gaan invullen en wegslepen regelen als het echt fout gaatquote:
Schipholquote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh, hier kun je best rijden. Maar NS adviseert voor vandaag de trein te mijden omdat er beperkte dienstregeling is. Hoe het morgen is: geen idee, maar ik zou erg op tijd vertrekken. Vlieg je vanaf Schiphol of Eindhoven?
Speciaal voor jou gemaakt klikquote:
truequote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, maar als een taxi een ongeluk krijgt komt er gewoon een nieuwe. Als ik een ongeluk krijg moet ik schadeformulieren gaan invullen en wegslepen regelen als het echt fout gaat
Even kijken hoe hij eraan is. Met kleine beetjes beginnen en als hij goed wakker is en niet misselijk wordt kan hij meestal vrij snel gewoon eten. Met poezen moet het wat rusitger aan, omdat het een buikOK is.quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus af
quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg net te horen dat ze ontkent!![]()
3 getuigen en die man heeft haar gevonden (auto/nummerbord), en gewoon niet toegeven...
da's toch helemaal erg!quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
3 getuigen en die man heeft haar gevonden (auto/nummerbord), en gewoon niet toegeven...
quote:
Heej hoi Draakje jou binnenkomst had ik dus even gemist. Alles goed?quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]helleu!
hoe gaat het daar behalve dat je je verveelt?
Jullie zijn toch getuige? Niets aan het handje hoor dan!quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil je niet hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, maar als een taxi een ongeluk krijgt komt er gewoon een nieuwe. Als ik een ongeluk krijg moet ik schadeformulieren gaan invullen en wegslepen regelen als het echt fout gaat
Ik zou eerst dreigen de politie te bellen als ze weigert een schadeformulier in te vullen, blijft ze weigeren dan zou ik het dreigement uitvoeren. Dan kun je met behulp van het schaderapport de schade verhalen. Met drie getuigen is dat goed te doen hoor. Dan kan ze ontkennen wat ze wil maar daar komt ze niet veel verder mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's toch helemaal erg!
en nu?
quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de term droeftoeter is van toepassing
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's toch helemaal erg!
en nu?
hoi Niesliefquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heej hoi Draakje jou binnenkomst had ik dus even gemist. Alles goed?
Dat gaat niet lukken denk ik, want dan beroept de gemeente zich er weer op dat ze niet overal tegelijk kunnen zijn en ook maar een bepaalde capaciteit hebben met strooiwagens. Nou ga ik de gemeente wel bellen zo of er in onze wijk uberhaupt helemaal niet gestrooid gaat worden, maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...![]()
Ik snap dat echt niet... het gaat toch niet expres? Je schijnt wel de gemeente aansprakelijk te kunnen stellen voor schade door anderen, omdat zij eigenlijk moeten strooien... Maar of dat gaat lukken?
Bouw er ski's onder: sneeuwscooter FTW!quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi Nieslief![]()
hier zn gangetje hoor
en bij jou nu en met de kleine niesliefjes?
ik vraag me alleen af of er ook sneeuwkettingen voor de scootmobiel ofzo bestaan hihihi
"hier" rond amsterdam is het wel rommelig idd (veel treinen die niet rijden evengoed nog), en ik hoor van Qwea dat er geen treinen rijden tussen alkmaar en amsterdam... Ik zou in elk geval ruim op tijd vertrekken...quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je niet hebben.Toen ik nog in Maastricht woonde en naar Zuid Afrika ging parkeerde een idioot zich in mijn flank. Ik had anderhalf uur speling + 2 uur incheck ingecalculeerd (zou in Weert op de trein stappen). Uiteindelijk waren we een half uur voor sluiten van de balie op Schiphol.
je moet naar Schiphol zeg je? Sterkte! Hopelijk is het morgen allemaal wat meer geregeld, gisteren scheen hel te zijn geweest en vandaag is het ook nog rommelig op het spoor.
nou maar hopen dat ze niet zo dom zijn om te blijven ontkennen dan wordt het allemaal nog vervelender als dat het al isquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...![]()
Ik snap dat echt niet... het gaat toch niet expres? Je schijnt wel de gemeente aansprakelijk te kunnen stellen voor schade door anderen, omdat zij eigenlijk moeten strooien... Maar of dat gaat lukken?
Droeftoeter idd.quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ik pak mezelf goed in, als in pyjama broek, gewone broek, skibroek enzoquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bouw er ski's onder: sneeuwscooter FTW!![]()
Kun jij nog een beetje het huis uit met dit weer?
Wellicht vandaag al.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"hier" rond amsterdam is het wel rommelig idd (veel treinen die niet rijden evengoed nog), en ik hoor van Qwea dat er geen treinen rijden tussen alkmaar en amsterdam... Ik zou in elk geval ruim op tijd vertrekken...
Daar had ik je al een dikke kus voor gegeven, maar vooruit nog eenquote:
Nou, de politie of de gemeente zelf zei het... maar mn ouders kunnen het sowieso regelen met die man, dus daarvoor hoeft het niet... En jij kreeg toch gratis strooizout?quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik, want dan beroept de gemeente zich er weer op dat ze niet overal tegelijk kunnen zijn en ook maar een bepaalde capaciteit hebben met strooiwagens. Nou ga ik de gemeente wel bellen zo of er in onze wijk uberhaupt helemaal niet gestrooid gaat worden, maar dat is een ander verhaal
De mininiesjes doen het prima hoor en ik eigenlijk ook. Ze zitten nu bij het raam achter bij de tuin te kijken of de vogeltjes al eten.quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi Nieslief![]()
hier zn gangetje hoor
en bij jou nu en met de kleine niesliefjes?
ik vraag me alleen af of er ook sneeuwkettingen voor de scootmobiel ofzo bestaan hihihi
Dat dacht ik ook al...quote:
Goed, sneeuw hè, veel sneeuw. En bij jou?quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]helleu!
hoe gaat het daar behalve dat je je verveelt?
Oh dan had ik die gemistquote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar had ik je al een dikke kus voor gegeven, maar vooruit nog een
Dat zou je inderdaad denken bijna... helemaal als ze blijven ontkennen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou maar hopen dat ze niet zo dom zijn om te blijven ontkennen dan wordt het allemaal nog vervelender als dat het al is
en idd het gaat nu niet express
je zou haast denken dat ze dan onverzekerd aan het rond rijden zijn, anders moet het toch allemaal ook niet zo'n probleem zijn
hihi liefquote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
De mininiesjes doen het prima hoor en ik eigenlijk ook. Ze zitten nu bij het raam achter bij de tuin te kijken of de vogeltjes al eten.
hihi ook veel sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 11:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed, sneeuw hè, veel sneeuw. En bij jou?
NEE NEE NEEquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken bijna... helemaal als ze blijven ontkennen.
of ze zijn natuurlijk verzekerd bij DATZO...
Daar dacht ik ook aan ja, al maakt dit het er niet veel beter op natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou maar hopen dat ze niet zo dom zijn om te blijven ontkennen dan wordt het allemaal nog vervelender als dat het al is
en idd het gaat nu niet express
je zou haast denken dat ze dan onverzekerd aan het rond rijden zijn, anders moet het toch allemaal ook niet zo'n probleem zijn
jamaar jamaar, daar mag je noooooooit toegeven dat iets jouw schuld is!quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NEE NEE NEE![]()
daar praten wij hier niet over![]()
*huivert* kutreclames
Ik krijg gratis strooizout, maar daar kan ik niet de hele laan mee doen? Die is vrij lang hoorquote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de politie of de gemeente zelf zei het... maar mn ouders kunnen het sowieso regelen met die man, dus daarvoor hoeft het niet... En jij kreeg toch gratis strooizout?
Geeft nix ik zoen graag en veelquote:
Hoe laat vlieg je dan? Vandaag heen en dan een hotel in Amsterdam nemen geen optie?quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef MrSubtle het volgende:
grr op ns.nl staat alleen "zeer veel treinen rijden niet" ... 9292 geeft geen informatie, en telefonisch word ik telkens ge-disconnect
Dat wordt lekker morgen om naar schiphol te komen
Vanavond vast gaan en bij Schiphol een hotelletje pakken voor de zekerheid?quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef MrSubtle het volgende:
grr op ns.nl staat alleen "zeer veel treinen rijden niet" ... 9292 geeft geen informatie, en telefonisch word ik telkens ge-disconnect
Dat wordt lekker morgen om naar schiphol te komen
hoedanook wil dus iedereen je vandaag al weghebbenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je dan? Vandaag heen en dan een hotel in Amsterdam nemen geen optie?
quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg gratis strooizout, maar daar kan ik niet de hele laan mee doen? Die is vrij lang hoor
En als de rest van de mensen het niet doet...Die hebben veekeeeesjun, dus die zitten lekker binnen naar hun ingesneeuwde auto te kijken en doen verder niets.
Net de gemeente gebeld of ze even willen komen strooien, toen zei ze 'maak maar een melding via de website'. Ik gedaan, krijg ik als antwoord dat ze het binnen vijf dagen zullen behandelen![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je dan? Vandaag heen en dan een hotel in Amsterdam nemen geen optie?
Lief toch, ze zorgen zo goed voor MrSquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond vast gaan en bij Schiphol een hotelletje pakken voor de zekerheid?
dat schiet dan echt op ja!quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg gratis strooizout, maar daar kan ik niet de hele laan mee doen? Die is vrij lang hoor
En als de rest van de mensen het niet doet...Die hebben veekeeeesjun, dus die zitten lekker binnen naar hun ingesneeuwde auto te kijken en doen verder niets.
Net de gemeente gebeld of ze even willen komen strooien, toen zei ze 'maak maar een melding via de website'. Ik gedaan, krijg ik als antwoord dat ze het binnen vijf dagen zullen behandelen![]()
wij proberen te helpen!quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoedanook wil dus iedereen je vandaag al weghebben
ik vin dat wel een goed plan hoorquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond vast gaan en bij Schiphol een hotelletje pakken voor de zekerheid?
Schiet lekker op he?quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mevrouw, als het dooit komen we wel strooien!
mooi? doe eens een foto? maes verveelt zich nl!quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
hier ook fijn ingesneeuwd heb net over 3 km een half uur gedaan
.
Internet doet het nog niet maar we zijn wel officieel verhuisd (en morgen kan ik weer internetten als ze zich aan hun woord houden).
Even wat spullen uit het oude huis pakken en ik ga me weer terug ploeteren
Oh enne tis wel heel mooi hier
quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
hier ook fijn ingesneeuwd heb net over 3 km een half uur gedaan
.
Internet doet het nog niet maar we zijn wel officieel verhuisd (en morgen kan ik weer internetten als ze zich aan hun woord houden).
Even wat spullen uit het oude huis pakken en ik ga me weer terug ploeteren
Oh enne tis wel heel mooi hier
heerlijk idd... gemeentes...quote:
niet eens om een foto zeuren vragen?quote:
Ik ook, omdat ze nu al van alle kanten waarschuwen dat de overlast nog lang niet klaar is. En voor vanmiddag en voor morgen wordt er weer sneeuw verwacht.quote:Op maandag 21 december 2009 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vin dat wel een goed plan hoor
Maar de ochtend zit er al weer opquote:Op maandag 21 december 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooi? doe eens een foto? maes verveelt zich nl!
helemaal voor zo'n reis!quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ze nu al van alle kanten waarschuwen dat de overlast nog lang niet klaar is. En voor vanmiddag en voor morgen wordt er weer sneeuw verwacht.
Dus dan moet je maatregelen nemen om ergens toch op tijd te kunnen zijn
wat!? nog een rat?quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje!
Tis ook geen weer om te verhuizen he![]()
Ik kreeg net een onwijs gaaf doch zeer egotripperig kerstkadootje van mn baas
Jompel jij voor wat ik denk dat jij jompelt?quote:
Wat, wat, wat, ennuh.......foto?quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje!
Tis ook geen weer om te verhuizen he![]()
Ik kreeg net een onwijs gaaf doch zeer egotripperig kerstkadootje van mn baas
ja, dat helemaal! Zou zonde zijn om je vlucht te missen...quote:
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik jompel voor het verhuizen van dat ene weet ik nixquote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jompel jij voor wat ik denk dat jij jompelt?
Want ik lees het er niet in namelijk
Ml-etje, hoe is 'dat ene' afgelopen?
En gefeliciteerd met je verhuizing!![]()
![]()
Mooi nietquote:
Tuurlijk wel, tis je vader, die lacht je niet terug uitquote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachendus nu kan ik dat niet meer voorstellen
dat ze verhuisd zijn denk ik?quote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jompel jij voor wat ik denk dat jij jompelt?
Want ik lees het er niet in namelijk
Ml-etje, hoe is 'dat ene' afgelopen?
En gefeliciteerd met je verhuizing!![]()
![]()
hihi dat wou ik ook nog zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik jompel voor het verhuizen van dat ene weet ik nix
quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachendus nu kan ik dat niet meer voorstellen
quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drie!, drie vlaamse gaaien!
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja ik miste mn vlucht omdat ik te koppig was om toch een dag eerder te gaan...
wij hadden allang in een hotel gezeten om de vlucht niet te missen!quote:
Ja maar we hebben al zo veel lol om dat ding gehad , ik vind t wel heel leukquote:
OMGquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drie!, drie vlaamse gaaien!
[ afbeelding ]
Ik overweeg dat dus ook te doenquote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hadden allang in een hotel gezeten om de vlucht niet te missen!
Mannen![]()
Dus om een beetje mannelijke trots ga je nu morgen lopen stressen?quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
als je nu begint met lopen, ben je er vast ook wel optijdquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik overweeg dat dus ook te doenalleen moet ik dan OOK naar schiphol, alleen een dag eerder
gewoon doen!quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik overweeg dat dus ook te doenalleen moet ik dan OOK naar schiphol, alleen een dag eerder
tofquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
wij hadden het weekend de hond van mn schoonouders weer een dagje te logeren
lief had deze toen gemaakt, let niet op mn zondags kloffie
[ afbeelding ]
maar vind het stiekum zo'n mooi plaatje en dat zeg ik nie snel als ik er zelf ook bij op sta
en dit is ook jammer dan:quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lees nu al vier keer over de post heen waarin dan staat wat het kadootje van haar baas is zeker?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Foto's van mij met alle vosjes behalve Petah die natuurlijk ergens anders zat (en waarvan ik even later weer kusjes kreeg). Zie dat graaipootje![]()
[ afbeelding ]
Wat een supertoffe foto!quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
maar vind het stiekum zo'n mooi plaatje en dat zeg ik nie snel als ik er zelf ook bij op sta
Die is mooi jaquote:Op maandag 21 december 2009 @ 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[afbeelding]
tis al weggekniptquote:Op maandag 21 december 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees nu al vier keer over de post heen waarin dan staat wat het kadootje van haar baas is zeker?
WAT is er nou egotripperig?
... erh... ja?quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus om een beetje mannelijke trots ga je nu morgen lopen stressen?
Lieve fotoquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een heeeeeeel mooi plaatje inderdaad!quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
Oohquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
onhandig he, die lijstjes!quote:
pssst dan morgen ook niet zeuren als je de vlucht wel hebt gemistquote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee tis meer uit luiheid... ik zit nu nog op de bank, vlieg morgen om 2 uur smiddags... wilde eigenlijk pas vanavond inpakken of morgenvroeg nog liever... maar dan moet ik nu plots in actie komen
Als je om twee uur vliegt moet je er uiterlijk twaalf uur zijn, eerder nog volgens mij tegenwoordig.quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee tis meer uit luiheid... ik zit nu nog op de bank, vlieg morgen om 2 uur smiddags... wilde eigenlijk pas vanavond inpakken of morgenvroeg nog liever... maar dan moet ik nu plots in actie komen
Ik dacht het... Ik zou het echt niet riskeren (ik zou nu al in de trein zitten...quote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je om twee uur vliegt moet je er uiterlijk twaalf uur zijn, eerder nog volgens mij tegenwoordig.
En vanaf jou is het... hoe lang normaal (zonder sneeuw) met de trein naar Schiphol? En dan eerst nog inpakken morgen en hopen op geen enkele vertraging met de sneeuw.
Ik zeg: gekkenwerk. Sorry
Ja net pap gebeld... we gaan met de auto. Zo even lang-parkeren regelen. Ik pak vanavond alvast even in, vertrekken we morgen wat eerder... moet te doen zijnquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je om twee uur vliegt moet je er uiterlijk twaalf uur zijn, eerder nog volgens mij tegenwoordig.
En vanaf jou is het... hoe lang normaal (zonder sneeuw) met de trein naar Schiphol? En dan eerst nog inpakken morgen en hopen op geen enkele vertraging met de sneeuw.
Ik zeg: gekkenwerk. Sorry
Ik ben altijd heel erg van de last minute dingen bij reizen... in het begin was ik ook heel stressigquote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht het... Ik zou het echt niet riskeren (ik zou nu al in de trein zitten...)
ok... ik ga voor je hopen dat het morgen rustig is op de weg...quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja net pap gebeld... we gaan met de auto. Zo even lang-parkeren regelen. Ik pak vanavond alvast even in, vertrekken we morgen wat eerder... moet te doen zijn
Ah jawel joh, dat loopt wel losquote:Op maandag 21 december 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok... ik ga voor je hopen dat het morgen rustig is op de weg...![]()
Misschien wil ze m naar je gooien?quote:Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Buurvrouw's poging nr. 2 om met de auto weg te komen is na 30 meter weer mislukt.
Not a good time to ask for my Kerstmokkie denk ik
Wel okee! Mijn rechter lichaamshelft is 2x zo dun als linksquote:
Doordat je je spieren daar niet gebruikt hebt?quote:Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel okee! Mijn rechter lichaamshelft is 2x zo dun als linksdus ik ben motorisch gestoord. Ik moet deze week naar het ziekenhuis en dan hopelijk heel snel fysiotherapie.
En met jou?
Yes, dat heeft oa door dat waterhoofd een half jaar stilgelegen en daar pluk ik nu de vruchten van.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doordat je je spieren daar niet gebruikt hebt?![]()
Maar alles doet het nu wel weer redelijk?
iig.
Met mij alles goed
Mens, wat ben je toch altijd akelig positiefquote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yes, dat heeft oa door dat waterhoofd een half jaar stilgelegen en daar pluk ik nu de vruchten van.
Hoiquote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef bigbird het volgende:
hallow, ik probeer het ook maar weer eens een keer
Valt wel meequote:Op maandag 21 december 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mens, wat ben je toch altijd akelig positief![]()
![]()
[ afbeelding ]
2010 gaat jouw jaar worden![]()
En nu dweil ik mezelf naar boven om te douchen en daarna naar pa en ma die lopend boodschappen voor me hebben gehaald
Hoi!quote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef bigbird het volgende:
hallow, ik probeer het ook maar weer eens een keer
Telkens als ik even bijgelezen ben en een post plaats word het weer druk en moet ik weer werken, of ik zit bij mijn schoonvader en de wasmachine is weer klaar etc..quote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi![]()
waarom zou je het niet meer proberen dan?
Met mij wel goed, manlief ok en met schoonpa merk ik steeds meer dat ie verdrietig is enzo.. Logisch wel rond deze tijd.quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Alles goed met jullie en je schoonvader?
Dat is inderdaad wel te begrijpen ja. Heel veel sterkte nog deze dagen in ieder geval.quote:Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef bigbird het volgende:
[..]
Met mij wel goed, manlief ok en met schoonpa merk ik steeds meer dat ie verdrietig is enzo.. Logisch wel rond deze tijd.
Beetje maffe tijd inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
hehe, eindelijk, ik begin slaap te krijgen
Ik moet weer eens bij mijn moeder pannenkoeken gaan eten.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft net een half uur door de sneeuw gewandeld zonder morren![]()
En mn pannekoeken waren mjaaaaaaaaammie.
Morgen weer in den bento![]()
Of zelf pannekoekjes bakkenquote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet weer eens bij mijn moeder pannenkoeken gaan eten.
Wordt? Met dt?quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef nieslief het volgende:
Heuj, lekker broodjes met wordt gegeten en choco met slagroom toe jummie.
Hoi Muis begrijp ik nou dat het de goede kant op gaat??
Hoi Bigbirdvoor jullie
quote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan.![]()
Die van mijn mama zijn véél lekkerder.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft net een half uur door de sneeuw gewandeld zonder morren![]()
En mn pannekoeken waren mjaaaaaaaaammie.
Morgen weer in den bento
quote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet weer eens bij mijn moeder pannenkoeken gaan eten.
Gij lui kreng!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik moet weer eens bij mijn moeder langsgaan als ze appeltaart gebakken heeft.
Ja zal ik zo ff uploaden heur , relaaaaaaaaxquote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]En nu ze aan sneeuw wennen gaat het dooien...
![]()
foto?
Jij klikspaan!quote:
Ik zie gewoon graag wat jij voor heerlijks eet terwijl ik een broodje ham heb...quote:Op maandag 21 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zal ik zo ff uploaden heur , relaaaaaaaax![]()
De klusjesman is hier de parkeerplaats sneeuwvrij aan het maken, en natuurlijk begint t net weer te sneeuwen![]()
Mn bazen snap ik ook niet hoor.
Heel wagenpark onder die konten en vandaag komen ze alletwee met de mini![]()
Ze gingen racend naar huis net![]()
En de straat hierachter is niet gestrooid
Ik dacht; deja vu, even zoeken!quote:Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij klikspaan!
Ok, JJH ik ben om, je bent lui
U is zo scherpquote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht; deja vu, even zoeken!
Lijkt me ook niet meer dan normaal toch?quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Valt wel meeje wil niet weten hoevaak ik gejankt heb de afgelopen weken
Ik ga je voorbeeld volgen en me aankleden
nja, ergens in mijn hoofd zit een chip waar ik compleet nutteloze informatie opsla...quote:
Tsjonge zeg ik moest echt 3 x kijken voor ik het zag.....quote:
Ja lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsjonge zeg ik moest echt 3 x kijken voor ik het zag.....![]()
Broodjes met worst je weet wel van die dunne worstjes uit de pan lekker warm met mosterd en curry.
Ik ook hoor... maar nu heb ik weer trek in broodjes wordt...quote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsjonge zeg ik moest echt 3 x kijken voor ik het zag.....![]()
Broodjes met worst je weet wel van die dunne worstjes uit de pan lekker warm met mosterd en curry.
alles is lekkerder als het met mate isquote:
als je wilt dat ik jompel moet je het maar zeggen, ben nu even lui...quote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, dat was schrikken... mijn poetsvrouw zou niet langskomen vandaag ivm het slechte weer... stond ze ineens toch in de woonkamer
Het huis was 1 grote teringbende nognet even snel opgeruimd dus
quote:
Ik ga even wat anders doen hoor ben er zo wel weer denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef tombolafan het volgende:
sow... hele topic gekilled door broodjes wordt en pannenkoeken? Koffie dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |