quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen bijna middag allemaal!
dat laatste is gewoon asociaal!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
mn moeder belt net dat er iemand tegen hun auto aan is "gegleden"![]()
(hij stond gewoon geparkeerd, en die man gleed de weg af!)
En terwijl ze met die man alles aan het regelen was, gleed een mevrouw tegen een auto verderop aan en ze reed gewoon door!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
En terwijl ze met die man alles aan het regelen was, gleed een mevrouw tegen een auto verderop aan en ze reed gewoon door!
flinke deuk rechtsvoor, maar gelukkig niet de lamp oid geraakt... En inderdaad asociaal! Ze zijn gaan kijken en er zit een fikse kras op bij die andere auto! Ze hebben aangebeld bij die man en doorgegeven welke auto het is, moet als het goed is in de buurt zijn nog (kwam het plan "in" gereden om zo te zeggen)quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat laatste is gewoon asociaal!
hopelijk bij je ouders niet al te veel schade
quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Om 14:00 mag ik hem halen
Schandalig!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Gelukkig voor die mensen dat jullie het gezien hebben, en minder fijn voor de "daders".quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
flinke deuk rechtsvoor, maar gelukkig niet de lamp oid geraakt... En inderdaad asociaal! Ze zijn gaan kijken en er zit een fikse kras op bij die andere auto! Ze hebben aangebeld bij die man en doorgegeven welke auto het is, moet als het goed is in de buurt zijn nog (kwam het plan "in" gereden om zo te zeggen)
Wel balen, maar gelukkig gaan ze met dit weer toch liever niet met de auto!
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Helleuquote:
Ah kijk eens aanquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
en taxi's zijn onkwetsbaar?quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo maar eens een taxi reserveren voor morgen, ik ga niet het risico lopen op weg van huis naar het station een ongeluk te krijgen en daardoor de trein -> vlucht te missen![]()
Rijden alle treinen eigenlijk wel weer gewoon?
Nah zeg dat is schandalig.....quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus afquote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah kijk eens aanheb je wel lekkere hapjes voor 'm?
hier niet! Hier alleen stoptreinen sowieso, en nog niet alles... ook een aantal stukken waar helemaal niks rijdt...quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo maar eens een taxi reserveren voor morgen, ik ga niet het risico lopen op weg van huis naar het station een ongeluk te krijgen en daardoor de trein -> vlucht te missen![]()
Rijden alle treinen eigenlijk wel weer gewoon?
Wat een heldquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Slimquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de kapster maar afgezegd. Ik vrees dat ik de parkeerplaats niet af kom.
Zie je wel!quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
En ik, ik verveel mequote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Heeft iedereen nu door dat ik 45 kilometer van mijn bed zit ja.Met de bergschoenen aan was het prima lopen naar het werk vanaf de auto. Die ik op de gok in de sneeuw geparkeerd heb. Bij het inrijden bleek ik goed gegokt te hebben: het was een parkeerplek en geen stoep. Ben benieuwd hoe ik hem dadelijk eruit krijg.
![]()
Dan ga ik mijn afspraak bij haar logeeradres ophalen (ligt op de route), gaan we bij mij thuis babbelen en dan gooi ik haar eruit op het station. Ik zal maar even wachten om te kijken of er echt treinen rijden.![]()
En tot dusver heeft nog maar één persoon de dienst afgezegd ivm het weer.Ik heb bikkels.
![]()
Hoest hier nog? Koekjes, ratten en sneeuwavonturen zie ik?
Dat verteld de assistente je zo wel allemaal.quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus af
goed plan dan!quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de kapster maar afgezegd. Ik vrees dat ik de parkeerplaats niet af kom.
Geen idee, maar ik krijg net te horen dat ze ontkent!quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig voor die mensen dat jullie het gezien hebben, en minder fijn voor de "daders".
Hoe lang hebben ze ook alweer om zichzelf te melden?
Boh, hier kun je best rijden. Maar NS adviseert voor vandaag de trein te mijden omdat er beperkte dienstregeling is. Hoe het morgen is: geen idee, maar ik zou erg op tijd vertrekken. Vlieg je vanaf Schiphol of Eindhoven?quote:
ow fijnquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Nee, maar als een taxi een ongeluk krijgt komt er gewoon een nieuwe. Als ik een ongeluk krijg moet ik schadeformulieren gaan invullen en wegslepen regelen als het echt fout gaatquote:
Schipholquote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh, hier kun je best rijden. Maar NS adviseert voor vandaag de trein te mijden omdat er beperkte dienstregeling is. Hoe het morgen is: geen idee, maar ik zou erg op tijd vertrekken. Vlieg je vanaf Schiphol of Eindhoven?
Speciaal voor jou gemaakt klikquote:
truequote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, maar als een taxi een ongeluk krijgt komt er gewoon een nieuwe. Als ik een ongeluk krijg moet ik schadeformulieren gaan invullen en wegslepen regelen als het echt fout gaat
Even kijken hoe hij eraan is. Met kleine beetjes beginnen en als hij goed wakker is en niet misselijk wordt kan hij meestal vrij snel gewoon eten. Met poezen moet het wat rusitger aan, omdat het een buikOK is.quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus af
quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg net te horen dat ze ontkent!![]()
3 getuigen en die man heeft haar gevonden (auto/nummerbord), en gewoon niet toegeven...
da's toch helemaal erg!quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
3 getuigen en die man heeft haar gevonden (auto/nummerbord), en gewoon niet toegeven...
quote:
Heej hoi Draakje jou binnenkomst had ik dus even gemist. Alles goed?quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]helleu!
hoe gaat het daar behalve dat je je verveelt?
Jullie zijn toch getuige? Niets aan het handje hoor dan!quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil je niet hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, maar als een taxi een ongeluk krijgt komt er gewoon een nieuwe. Als ik een ongeluk krijg moet ik schadeformulieren gaan invullen en wegslepen regelen als het echt fout gaat
Ik zou eerst dreigen de politie te bellen als ze weigert een schadeformulier in te vullen, blijft ze weigeren dan zou ik het dreigement uitvoeren. Dan kun je met behulp van het schaderapport de schade verhalen. Met drie getuigen is dat goed te doen hoor. Dan kan ze ontkennen wat ze wil maar daar komt ze niet veel verder mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's toch helemaal erg!
en nu?
quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de term droeftoeter is van toepassing
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's toch helemaal erg!
en nu?
hoi Niesliefquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heej hoi Draakje jou binnenkomst had ik dus even gemist. Alles goed?
Dat gaat niet lukken denk ik, want dan beroept de gemeente zich er weer op dat ze niet overal tegelijk kunnen zijn en ook maar een bepaalde capaciteit hebben met strooiwagens. Nou ga ik de gemeente wel bellen zo of er in onze wijk uberhaupt helemaal niet gestrooid gaat worden, maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...![]()
Ik snap dat echt niet... het gaat toch niet expres? Je schijnt wel de gemeente aansprakelijk te kunnen stellen voor schade door anderen, omdat zij eigenlijk moeten strooien... Maar of dat gaat lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |