quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen bijna middag allemaal!
dat laatste is gewoon asociaal!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
mn moeder belt net dat er iemand tegen hun auto aan is "gegleden"![]()
(hij stond gewoon geparkeerd, en die man gleed de weg af!)
En terwijl ze met die man alles aan het regelen was, gleed een mevrouw tegen een auto verderop aan en ze reed gewoon door!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
En terwijl ze met die man alles aan het regelen was, gleed een mevrouw tegen een auto verderop aan en ze reed gewoon door!
flinke deuk rechtsvoor, maar gelukkig niet de lamp oid geraakt... En inderdaad asociaal! Ze zijn gaan kijken en er zit een fikse kras op bij die andere auto! Ze hebben aangebeld bij die man en doorgegeven welke auto het is, moet als het goed is in de buurt zijn nog (kwam het plan "in" gereden om zo te zeggen)quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat laatste is gewoon asociaal!
hopelijk bij je ouders niet al te veel schade
quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Om 14:00 mag ik hem halen
Schandalig!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Gelukkig voor die mensen dat jullie het gezien hebben, en minder fijn voor de "daders".quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
flinke deuk rechtsvoor, maar gelukkig niet de lamp oid geraakt... En inderdaad asociaal! Ze zijn gaan kijken en er zit een fikse kras op bij die andere auto! Ze hebben aangebeld bij die man en doorgegeven welke auto het is, moet als het goed is in de buurt zijn nog (kwam het plan "in" gereden om zo te zeggen)
Wel balen, maar gelukkig gaan ze met dit weer toch liever niet met de auto!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Helleuquote:
Ah kijk eens aanquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
en taxi's zijn onkwetsbaar?quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo maar eens een taxi reserveren voor morgen, ik ga niet het risico lopen op weg van huis naar het station een ongeluk te krijgen en daardoor de trein -> vlucht te missen![]()
Rijden alle treinen eigenlijk wel weer gewoon?
Nah zeg dat is schandalig.....quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Mogen ze meteen al weer eten? Dat vroeg ik me dus afquote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah kijk eens aanheb je wel lekkere hapjes voor 'm?
hier niet! Hier alleen stoptreinen sowieso, en nog niet alles... ook een aantal stukken waar helemaal niks rijdt...quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo maar eens een taxi reserveren voor morgen, ik ga niet het risico lopen op weg van huis naar het station een ongeluk te krijgen en daardoor de trein -> vlucht te missen![]()
Rijden alle treinen eigenlijk wel weer gewoon?
Wat een heldquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG!
Slimquote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de kapster maar afgezegd. Ik vrees dat ik de parkeerplaats niet af kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |