Nou, beter dan die luie leeuwen die heel de dag maar liggen te slapen in dierentuinenquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeuwen in Blijdorp zijn sowieso nogal opgewonden standjes heb ik gemerkt!
Ben er nu drie keer geweest in vrij korte tijd, en alle drie de keren was er wel iets. Of ze waren wild aan het vechten buiten met elkaar of ze liepen binnen te emmeren en héél hard te brullen.
Eh ja? Moederliefde jeweetsquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:
Joel gaat een half uur te laat op school zijn. Het slot van de fiets van bevroren en hij nam de tram. Maar die rijdt wel hier voor de deur tot aan het Marconieplein. Daar zou hij moeten overstappen, maar die rijdt dus niet. Belt ie op om te vragen: wat nu?
Ja....duh.... lopen natuurlijk. Zo ver is dat niet. Wat had je dan gedacht? Dat we de parkeerplaats af zouden komen botsen in haastige spoed?
Positiefffffffffffffquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal op je bek bent gegaan!
Nok, je had m kunnen draaaaaaaagen naar zn school jaquote:
Scheelde niet veel, thoughquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal op je bek bent gegaan!
Dat is heel indrukwekkend als je ertussen staatquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeuwen in Blijdorp zijn sowieso nogal opgewonden standjes heb ik gemerkt!
Ben er nu drie keer geweest in vrij korte tijd, en alle drie de keren was er wel iets. Of ze waren wild aan het vechten buiten met elkaar of ze liepen binnen te emmeren en héél hard te brullen.
quote:
Je mag heul da hok nie in Nok, niemeerdoenhe!quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is heel indrukwekkend als je ertussen staat
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok, je had m kunnen draaaaaaaagen naar zn school ja
Stond je erin!!!quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is heel indrukwekkend als je ertussen staat
Jamaar jij bent zn moederquote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Hij is groter en zwaarder dan ik
quote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PO-SI-TIEF denken Qwea!
niks gebeurd!
Wel in het binnenverblijfquote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag heul da hok nie in Nok, niemeerdoenhe!
Die poolvosjes zijn leuk en lief he?quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De winterdieren in Blijdorp zijn nu trouwens heul erg happy. De poolvosjes (mijn vriendjesZe komen echt spelen en rotzooien bij het hek) waren helemaal kinds vandeweek. Misschien gaan we vandaag nog even kijken als we de auto weg kunnen krijgen.
Wat een rotleven heb je toch ookquote:
they took 'r jooooobbsquote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Pool?
Ik heb het niet zo op polen, the're taking our jobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |