Geen van beide gemeentes waren aansprakelijk voor dat stuk wegquote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die rekening van de boom zou ik mooi doorsturen naar de gemeente wegens nalatigheid bij strooien van de openbare weg![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, of hij is blij dat je even weg bent en hij EIN-DE-LIJK kan roddelen over je...
Goed plan, ik draai alleen de volgorde ff omquote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga even le douche goedemorgen wensen, en daarna de chaos die ik hier de afgelopen drie dagen gecreeerd heb opruimen.
En de provincie?quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen van beide gemeentes waren aansprakelijk voor dat stuk weg
Ook niet...t/m Appelscha is het Friesland en bij Smilde is het Drenthe...het stuk daartussen valt nergens onder.quote:
Das wel heel bizarquote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet...t/m Appelscha is het Friesland en bij Smilde is het Drenthe...het stuk daartussen valt nergens onder.
Ik heb de boete overigens ook niet gehad hoor
Zo met zijn kopje een paar keer flink tegen die boom bonken en dan steeds herhalen dat hij de boom geen pijn mag doen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, mijn moeder had m ook om die boom gevouwen denk ik...
quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die V&A-actie; wat een goed idee![]()
Dank je! Ik ben in het kindertehuis van Madalief geweest en het is zo geweldig om de kinderen daar gewoon te zien spelen in plaats van rondscharrelen op straat en bedelen of met een broertje of zusje rond te sjouwen.quote:Goed initiatief
Ik had je toch al toegejubeld?quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Niemand die blij is dat ik alive op het werk ben aangekomen?![]()
![]()
Ik ben wel blij dat Greys met haar Smart deel 1 heeft overleefd.
En Senes... sterkte met wachten. Komt vast goed met die jongeman.
Ik wacht ff met jubelen hoor, anders wordt Cat jaloersquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Liejannuh het volgende:
En kijk hier ook eens: [Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Yay! Iemand die me toejubelt!quote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had je toch al toegejubeld?![]()
Of...ik had de intentie iig, maar bij deze![]()
![]()
![]()
HEEEEEEEEEEEEEEEL blij!quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik ben wel blij dat Greys met haar Smart deel 1 heeft overleefd.
En Senes... sterkte met wachten. Komt vast goed met die jongeman.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe plek gevonden voor palestina![]()
Jawelllllllllllllllquote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo met zijn kopje een paar keer flink tegen die boom bonken en dan steeds herhalen dat hij de boom geen pijn mag doen.
Om mij heeft niemand hoeven jubelen toen ik zei dat ik gewoon thuis bleefquote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEL blij!![]()
![]()
we zaten alleen niet in de zenuwen, omdat we niet wisten dat je ging...
quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe plek gevonden voor palestina![]()
Nou dát inderdaad Cat, want ik dacht dat je met je afspraak bij jou thuis had afgesprokenquote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEL blij!![]()
![]()
we zaten alleen niet in de zenuwen, omdat we niet wisten dat je ging...
pure jaloezie waarschijnlijk...quote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Om mij heeft niemand hoeven jubelen toen ik zei dat ik gewoon thuis bleef
quote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dát inderdaad Cat, want ik dacht dat je met je afspraak bij jou thuis had afgesproken
Of moeten we nu blij zijn dat je de trap af bent gekomen in je huis vandaag, naar je werkplek 'de woonkamer'.
Whoehoehoeeeeeeeeeeehoehoe
levend!quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
![]()
zoals? bevroren tenen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
levend!![]()
maar geen koele littekens om te showen?
quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook thuis hoor, doe es jubelen
Goed he?!quote:
Oh echt, want het was niet gemeen bedoeld hoorquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is gemeen!!! Ze ging uiteindelijk toch! Dus ze is echt op haar werk
quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed he?!
Ter compensatie heb ik een hele stapel handdoeken liggen voor Dierenthuis.
jubelquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook thuis hoor, doe es jubelen
Is alleen maar prima hoor, dat zoiets gebeurt voor een goed doelquote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed he?!
Ter compensatie heb ik een hele stapel handdoeken liggen voor Dierenthuis.
Iets meer enthousiasme is wel op z'n plaats vind ikquote:
ja hoor, zeuren als het niet gebeurt, en sarcastisch doen als het uiteindelijk wel gebeurt...quote:
Ik wacht nog ff hoor Ing.quote:
Er staan ook leuke kettingen in een van de V&A-topics met een "mooi" verhaal erbijquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Is alleen maar prima hoor, dat zoiets gebeurt voor een goed doel
Maar het was heel grappig om te zien, een échte deja-vuAl die V&A topics voor een goed doel.
Ik zal vanavond ook even wat overmaken!
Succes!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goeie moederquote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n moeder is een softie, totdat je aan haar kindjes komt
Ik had ook niet het idee dat jij dat gemeen bedoelde hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, want het was niet gemeen bedoeld hoorIntegendeel, ik dacht dat Cat ons in het ootje nam
Zo van 'jubel eens, ik heb mezelf uit bed weten te krijgen en zit nu in de woonkamer'![]()
(omdat die afspraak op haar werk juist niet doorging en bij haar thuis zou plaatsvinden).
Maar als ze toch op haar werk is dan jubel ik van harte!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoeen heb ik ook!quote:
OMG Meneer Maes is in Amsterdam, niet leuk. Ik ga em even bellenquote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef Nonneke het volgende:
KNMI: Vanmiddag enkele uren sneeuw:-Vanmiddag-enkele-uren-sneeuw.html![]()
![]()
Voor de mensen die een eind moeten reizen van/naar huis, ik zou optijd weggaan![]()
Ik gaat kijken of de bus het alweer doet hier, maar ik verwacht eigenlijk dat ik zo weer terug ben![]()
lief zijn
quote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef Nonneke het volgende:
KNMI: Vanmiddag enkele uren sneeuw:-Vanmiddag-enkele-uren-sneeuw.html![]()
![]()
Voor de mensen die een eind moeten reizen van/naar huis, ik zou optijd weggaan![]()
Ik gaat kijken of de bus het alweer doet hier, maar ik verwacht eigenlijk dat ik zo weer terug ben![]()
lief zijn
Oh dat laatste had ik dus weer niet meegekregenquote:Op maandag 21 december 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had ook niet het idee dat jij dat gemeen bedoelde hoor...Maar het klonk wel grappig...
Helemaal omdat ze eerst al verteld had dat ze toch gegaan was...
Is ook wel logisch! Ik zit hier gewoon alles terug te lezen dus ik heb makkelijk praten!quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat laatste had ik dus weer niet meegekregen
Ik zit een beetje at random te klikken en lezen en reageren hier op het werk
Ik moest me geen zorgen makenquote:Op maandag 21 december 2009 10:34 schreef Maes het volgende:
[..]
OMG Meneer Maes is in Amsterdam, niet leuk. Ik ga em even bellen
Ligt eraan wat de lunch is!quote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik moest me geen zorgen makenHij had nog een lunchafspraak om 12.00 uur en daarna komt ie naar huis. Ja ja zo'n lunchafspraak is belangrijk
Meneer Maes is een bourgondier die slaat nooit een lekker hapje afquote:Op maandag 21 december 2009 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de lunch is!![]()
![]()
maar ik snap wel dat je je zorgen maakt ja...
Hihihihiquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:
Joel gaat een half uur te laat op school zijn. Het slot van de fiets van bevroren en hij nam de tram. Maar die rijdt wel hier voor de deur tot aan het Marconieplein. Daar zou hij moeten overstappen, maar die rijdt dus niet. Belt ie op om te vragen: wat nu?
Ja....duh.... lopen natuurlijk. Zo ver is dat niet. Wat had je dan gedacht? Dat we de parkeerplaats af zouden komen botsen in haastige spoed?
O ja, da's een leuke ja. Water zet uit in bevroren toestand. Eenmaal gesmolten heeft het minder volume. Dus wat gebeurt er ook al weer als de ijsbergen smelten? (die grotendeels onder water liggen)quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo, eerste pannetje sneeuw is gesmolten.
Das nog geen halve literfles water
Ik ook!quote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes is een bourgondier die slaat nooit een lekker hapje af
quote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:
Joel gaat een half uur te laat op school zijn. Het slot van de fiets van bevroren en hij nam de tram. Maar die rijdt wel hier voor de deur tot aan het Marconieplein. Daar zou hij moeten overstappen, maar die rijdt dus niet. Belt ie op om te vragen: wat nu?
Ja....duh.... lopen natuurlijk. Zo ver is dat niet. Wat had je dan gedacht? Dat we de parkeerplaats af zouden komen botsen in haastige spoed?
Ik las voorhuidquote:Op maandag 21 december 2009 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon hangt aan het haar voor mijn voorhoofd, zit 'ie m'n oogleden te poetsen
dan moeten de ijsberen gaan zwemmenquote:Op maandag 21 december 2009 10:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja, da's een leuke ja. Water zet uit in bevroren toestand. Eenmaal gesmolten heeft het minder volume. Dus wat gebeurt er ook al weer als de ijsbergen smelten? (die grotendeels onder water liggen)
quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Over moeders als leeuwen gesproken. Vandeweek in Blijdorp zat er in een fractie van een seconde een moederleeuw tegen de tralies geplakt omdat ik een paar seconde te lang naar haar kind keek.
Huuuuuuuuuuuu!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
Zo, nou ff bloed geprikt. Met de auto prima te doen... alleen ik moest van mn auto een stukje lopenStoep, spekglad. Fietspad? Spekglad! Qwea? Bijna op dr bek gegaan
Binnenstad is ook spek gladen we krijgen straks weer sneeuw
![]()
Geen shop middag amsterdam, want de treinen rijden maar tot alkmaar, met zeker een uur vertraging![]()
![]()
over een stukje van 30 min
Ooh en ik kots op de ov chipkaartik heb een brief gekregen dat ik mijn studentenkaart op dat ding kan opladen, staat er verdomme helemaal niks voor me klaar
![]()
![]()
Kan ik weer bellen. En de IBgroep kan niks voor me doen
En dan zijn de pinquins dakloosquote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moeten de ijsberen gaan zwemmen
De leeuwen in Blijdorp zijn sowieso nogal opgewonden standjes heb ik gemerkt!quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Over moeders als leeuwen gesproken. Vandeweek in Blijdorp zat er in een fractie van een seconde een moederleeuw tegen de tralies geplakt omdat ik een paar seconde te lang naar haar kind keek.
Nou, beter dan die luie leeuwen die heel de dag maar liggen te slapen in dierentuinenquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeuwen in Blijdorp zijn sowieso nogal opgewonden standjes heb ik gemerkt!
Ben er nu drie keer geweest in vrij korte tijd, en alle drie de keren was er wel iets. Of ze waren wild aan het vechten buiten met elkaar of ze liepen binnen te emmeren en héél hard te brullen.
Eh ja? Moederliefde jeweetsquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:
Positiefffffffffffffquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal op je bek bent gegaan!
Nok, je had m kunnen draaaaaaaagen naar zn school jaquote:
Scheelde niet veel, thoughquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal op je bek bent gegaan!
Dat is heel indrukwekkend als je ertussen staatquote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeuwen in Blijdorp zijn sowieso nogal opgewonden standjes heb ik gemerkt!
Ben er nu drie keer geweest in vrij korte tijd, en alle drie de keren was er wel iets. Of ze waren wild aan het vechten buiten met elkaar of ze liepen binnen te emmeren en héél hard te brullen.
quote:
Je mag heul da hok nie in Nok, niemeerdoenhe!quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is heel indrukwekkend als je ertussen staat
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok, je had m kunnen draaaaaaaagen naar zn school ja
Stond je erin!!!quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is heel indrukwekkend als je ertussen staat
Jamaar jij bent zn moederquote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Hij is groter en zwaarder dan ik
quote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PO-SI-TIEF denken Qwea!
niks gebeurd!
Wel in het binnenverblijfquote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag heul da hok nie in Nok, niemeerdoenhe!
Die poolvosjes zijn leuk en lief he?quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De winterdieren in Blijdorp zijn nu trouwens heul erg happy. De poolvosjes (mijn vriendjesZe komen echt spelen en rotzooien bij het hek) waren helemaal kinds vandeweek. Misschien gaan we vandaag nog even kijken als we de auto weg kunnen krijgen.
Wat een rotleven heb je toch ookquote:
they took 'r jooooobbsquote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Pool?
Ik heb het niet zo op polen, the're taking our jobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |