zoals? bevroren tenen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
levend!![]()
maar geen koele littekens om te showen?
quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook thuis hoor, doe es jubelen
Goed he?!quote:
Oh echt, want het was niet gemeen bedoeld hoorquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is gemeen!!! Ze ging uiteindelijk toch! Dus ze is echt op haar werk
quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed he?!
Ter compensatie heb ik een hele stapel handdoeken liggen voor Dierenthuis.
jubelquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook thuis hoor, doe es jubelen
Is alleen maar prima hoor, dat zoiets gebeurt voor een goed doelquote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed he?!
Ter compensatie heb ik een hele stapel handdoeken liggen voor Dierenthuis.
Iets meer enthousiasme is wel op z'n plaats vind ikquote:
ja hoor, zeuren als het niet gebeurt, en sarcastisch doen als het uiteindelijk wel gebeurt...quote:
Ik wacht nog ff hoor Ing.quote:
Er staan ook leuke kettingen in een van de V&A-topics met een "mooi" verhaal erbijquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Is alleen maar prima hoor, dat zoiets gebeurt voor een goed doel
Maar het was heel grappig om te zien, een échte deja-vuAl die V&A topics voor een goed doel.
Ik zal vanavond ook even wat overmaken!
Succes!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goeie moederquote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n moeder is een softie, totdat je aan haar kindjes komt
Ik had ook niet het idee dat jij dat gemeen bedoelde hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, want het was niet gemeen bedoeld hoorIntegendeel, ik dacht dat Cat ons in het ootje nam
Zo van 'jubel eens, ik heb mezelf uit bed weten te krijgen en zit nu in de woonkamer'![]()
(omdat die afspraak op haar werk juist niet doorging en bij haar thuis zou plaatsvinden).
Maar als ze toch op haar werk is dan jubel ik van harte!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoeen heb ik ook!quote:
OMG Meneer Maes is in Amsterdam, niet leuk. Ik ga em even bellenquote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef Nonneke het volgende:
KNMI: Vanmiddag enkele uren sneeuw:-Vanmiddag-enkele-uren-sneeuw.html![]()
![]()
Voor de mensen die een eind moeten reizen van/naar huis, ik zou optijd weggaan![]()
Ik gaat kijken of de bus het alweer doet hier, maar ik verwacht eigenlijk dat ik zo weer terug ben![]()
lief zijn
quote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef Nonneke het volgende:
KNMI: Vanmiddag enkele uren sneeuw:-Vanmiddag-enkele-uren-sneeuw.html![]()
![]()
Voor de mensen die een eind moeten reizen van/naar huis, ik zou optijd weggaan![]()
Ik gaat kijken of de bus het alweer doet hier, maar ik verwacht eigenlijk dat ik zo weer terug ben![]()
lief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |