Kom maar hoor!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
*Komt na de eerstvolgende appeloogst appeltaart en appelmoes eten.
Wat een homoshirtje heeft ie aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
en dan post ik deze maar weer,
en ik blijf stug doorgaan tot jullie die muziek goed vinden![]()
zitten er straks goudvissen in die stukvriezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben echt erg, k ben t net naar de auto gaan brengen
dan zie ik t tenminste niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom maar hoor!!!
Heb 2 weken geleden nog zelf appelmoes gemaakt!en simpel!
Het ijs was al veeeel moeilijker stuk te maken vanmorgen in het vijvertje, veel dikker alquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zitten er straks goudvissen in die stukvriezen![]()
kunnen ze gezellig naast die van greys in de pan met ongepaneerde vissticks
Jamaar.... ik ga alle fun missen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Jongens, foei!
Die paar dagen geduld voor het pakjes uitpakken die brengen jullie nog maar op hoor!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks bevriest de hamster!
Nevermind
Men, al die mannen hier die liedjes komen promoten!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
en dan post ik deze maar weer,
en ik blijf stug doorgaan tot jullie die muziek goed vinden![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ijs was al veeeel moeilijker stuk te maken vanmorgen in het vijvertje, veel dikker al![]()
Yns, doe eens met je oor tegen het pakje?
Ritselt er nog iets? *duimt*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik moet weer eens bij mijn moeder langsgaan als ze appeltaart gebakken heeft.
Misschien moet ze een heeeeeel klein gaatje erin maken en wat korreltjes naar binnen schuiven? En met een pipetje water druppelen? En dan aan de andere kant ook ene gaatje en even stevig rammelen om de poepjes eruit te halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ijs was al veeeel moeilijker stuk te maken vanmorgen in het vijvertje, veel dikker al![]()
Jij bent pas heel laat thuis he? Nachtwerk echt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar.... ik ga alle fun missen.![]()
Zit ik weer hier tot diep in de nacht, topics door te lezen en bij te houden.![]()
Is het dat niet beter om morgen uit te pakken??quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit ik weer hier tot diep in de nacht, topics door te lezen en bij te houden.![]()
[..]
![]()
*pakt hintenb...*
Nevermind.
Ik werp me persoonlijk op als lijstjes-bijhouder voor de pakjes die uitgepakt zijn!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Stuuur maar langs!quote:
Wel morgenavond dan, want morgen ben ik er de hele dag nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is het dat niet beter om morgen uit te pakken??
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef JJH het volgende:
Die hamster.
De tranen rollen nog steeds over de wangen van het lachen. En ik heb nu buikpijn.![]()
![]()
nee joh, was gekscherend bedoeld dat ik dat riep netquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent pas heel laat thuis he? Nachtwerk echt?
Van mij mogen jullie ook best kijken of iedereen op een andere dag kan hoor, maar ik ben bang dat we nooit een dag gaan vinden dat iedereen kan. Misschien iedereen een PMetje sturen of men woensdagavond zou kunnen bijvoorbeeld? Tussen 19.00 en 24.00 uur ofzo?
Moeten we dan wel even aan DML voorleggen, onze organisaaaaaaaasiebeeb
Ik wilde ook al vragen of ik als één van de eerst mocht. Ik moet gewoon tegen achten de weg op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent pas heel laat thuis he? Nachtwerk echt?
Van mij mogen jullie ook best kijken of iedereen op een andere dag kan hoor, maar ik ben bang dat we nooit een dag gaan vinden dat iedereen kan. Misschien iedereen een PMetje sturen of men woensdagavond zou kunnen bijvoorbeeld? Tussen 19.00 en 24.00 uur ofzo?
Moeten we dan wel even aan DML voorleggen, onze organisaaaaaaaasiebeeb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |