1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Tja, het is ook jouw schuld natuurlijk dat er sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, onze kat ook altijd als er sneeuw lag:
Rennend eruit, stil staan in shock, en dan heel chagrijnig met de pootjes schuddend weer naar binnen stuiven...
Jep, maar dan doe ik eerst wel een jas en een paar schoenen aan. Ik bedoel, m'n toffels zijn warm maar er zijn grenzenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zul je toch naar buiten moeten![]()
De mijne hingen al 1,5 week werkeloos buiten, maar nu hebben ze ze gevonden!
Er zijn buiten de 'woonkamers' ook stallen die aan alle kanten open zijn, maar waar heeeeel veel plekjes met hooi en stro zijn, huisjes (mini hondenhokjes) met dekentjes etc. Echt, die hebben het super daar, ook met de kou! Aan alles is gedacht!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zitten alle dieren van DTH nu binnen dan? Is dat een beetje groot? Dat ze niet op elkaars lip zitten?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, maar dan doe ik eerst wel een jas en een paar schoenen aan. Ik bedoel, m'n toffels zijn warm maar er zijn grenzen
Ik heb ooit vetbolletjes opgehangen op mijn balkon. Geen vogel die ernaar keek. En met scheldende Yoko en Satsu aan de andere kant van het raam begin ik er niet meer aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, maar dan doe ik eerst wel een jas en een paar schoenen aan. Ik bedoel, m'n toffels zijn warm maar er zijn grenzen
Ssssssssshhh!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens is FOK! al weer een hele poos niet meer down geweest he?![]()
kan die IRC zooi ook weer uit de wiki eventueel
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef Cat22 het volgende:
En keer op keer op keer op keer maak ik een post die ik vervolgens niet door het slotje mag plaatsen.![]()
[..]
Tja, het is ook jouw schuld natuurlijk dat er sneeuw ligt.![]()
Ik heb ergens nog een filmpje van vorig jaar: Naartjie wandelde naar buiten en maakte keurige spoortjes in de sneeuw. Siets had dat beter bekeken, die kwam er achteraan en bleef precies in zijn voetstapjes.![]()
Mijn tuin was net een kanten tafelkleedje: kattespoortjes langs de randjes (lag minder sneuw) en een kruisje door het midden.
Nooit geschoten is altijd mis. Het balkon zit achter de keuken zegmaar. De roodborstjes hebben dus geen last van een meekijkende huiskat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit vetbolletjes opgehangen op mijn balkon. Geen vogel die ernaar keek. En met scheldende Yoko en Satsu aan de andere kant van het raam begin ik er niet meer aan.
In de tuin... ik heb het vogelhuisje maar kado gedaan aan een buurman. Het zou wel een heel domme vogel zijn die zich daar zou wagen.
Nou, inderdaad... Dat was het voor fok...quote:
Doe eens afkloppen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens is FOK! al weer een hele poos niet meer down geweest he?![]()
kan die IRC zooi ook weer uit de wiki eventueel
Oeh ja ik ben schieuwnierig.....quote:
Het is wel schattig hè?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Ennnnnn..... Yoko doet weer de ochtendetappe door de kerstboom.
Zou ik er wat van moeten zeggen misschien?
* Ynske sleept ongelakt hout aanquote:
Jaaaaa! Pleasepleasepleasepleaseeeeeee???????quote:
ja, je wilde me weg hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad... Dat was het voor fok...![]()
![]()
(en ik wilde Kitao en Zwabber de irc in krijgen!)
Die zwarte doos staat me al twee dagen aan te kijken. Ik kan er verder niks mee, het rammelt niet, het is niet extreem licht of zwaar. Het is wel zo dat de ene kant iets zwaarder is als de andere kant.quote:
Ik kan vandaag nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa! Pleasepleasepleasepleaseeeeeee???????![]()
![]()
![]()
Zou mij heel goed uitkomen en iedereen heeft ze al.
Maar aan de andere kant is dat wel wat last-minute gepland en niet leuk voor de mensen die vandaag niet kijken en rekenen op donderdag.
Jou niet, nooit!quote:
*nieslief zet gauw pakje weer terug*quote:
Ja hee, jij hebt je opgeworpen als begeleider.quote:
Ja... ik begrijp hem nog niet...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, jij hebt je opgeworpen als begeleider.Jij was de enige die die persoon leek te begrijpen.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
Het is een heel oud filmpje, maar het is nog altijd zoooooo cute
http://www.dumpert.nl/med(...)_om_nom_nom_nom.html
Ik vind 'm gewoon wel weer eens kunnen hier
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
Het is een heel oud filmpje, maar het is nog altijd zoooooo cute
http://www.dumpert.nl/med(...)_om_nom_nom_nom.html
Ik vind 'm gewoon wel weer eens kunnen hier
Op hout afkloppenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa! Pleasepleasepleasepleaseeeeeee???????![]()
![]()
![]()
Zou mij heel goed uitkomen en iedereen heeft ze al.
Maar aan de andere kant is dat wel wat last-minute gepland en niet leuk voor de mensen die vandaag niet kijken en rekenen op donderdag.
AHA!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op hout afkloppen
Een overmoedige uitspraak doen zonder op hout af te kloppen, kan niet veel goeds betekenen. Deze vorm van bijgeloof heeft zowel een christelijke als een heidense oorsprong. Voor de heidense oorsprong moet men teruggaan naar de tijd van de Germanen. De boom was voor hen de aardse belichaming van hun goden. Men geloofde dat bomen de woonplaats waren van vele goden. Druïden voltrokken bezweringen en rituelen bij de heilige bomen. Wanneer de Germanen door demonische krachten werden bedreigd met een bepaald ongeluk, moesten ze hout aanraken; het was immers goddelijk. Hout nam de boze geest op en zond hem de grond in. De christelijke oorsprong vindt men bij de kruisiging van Jezus. Als men overmoedig was geweest, dan moest men een houten kruis aanraken als herinnering aan de nederigheid waartoe Jezus opriep. Overmoedig zijn betekende niet alleen het noodlot tarten, het was tevens een zonde.
Het hout behoort wel aan een aantal voorwaarden te doen; het moest ongeverfd zijn en alleen eiken-, wilgen- of appelboomhout was hiervoor geschikt.
Wie over te veel voorspoed spreekt moet dat afkloppen op ongeverfd hout
Zelfs mensen die zeggen absoluut niet bijgelovig te zijn zie je wel eens naar een stuk ongeverfd hout zoeken als er iets afgeklopt dient te worden. "Ik heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen..." Vroeger was het alleen het hout van een eik, een wilg, een appelboom en nog een paar boomsoorten dat gebruikt kon worden als een soort mentale bliksemafleider, en dan moest het ook nog de boom zelf zijn, maar dat is vergeten.
enfin ik ken alleen de versie van ongelakt hout
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus een gesnoeide boom mag ook niet!
vind ik
Straks bevriest de hamster!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben echt erg, k ben t net naar de auto gaan brengen
dan zie ik t tenminste niet
*Komt na de eerstvolgende appeloogst appeltaart en appelmoes eten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHA!
Nu weet ik waarom het nooit werkt als ik iets afklop!
* tombolafan appelboom kopen gaat
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks bevriest de hamster!
Nevermind
[..]
Nevermind
Kom maar hoor!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
*Komt na de eerstvolgende appeloogst appeltaart en appelmoes eten.
Wat een homoshirtje heeft ie aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
en dan post ik deze maar weer,
en ik blijf stug doorgaan tot jullie die muziek goed vinden![]()
zitten er straks goudvissen in die stukvriezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben echt erg, k ben t net naar de auto gaan brengen
dan zie ik t tenminste niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom maar hoor!!!
Heb 2 weken geleden nog zelf appelmoes gemaakt!en simpel!
Het ijs was al veeeel moeilijker stuk te maken vanmorgen in het vijvertje, veel dikker alquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zitten er straks goudvissen in die stukvriezen![]()
kunnen ze gezellig naast die van greys in de pan met ongepaneerde vissticks
Jamaar.... ik ga alle fun missen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Jongens, foei!
Die paar dagen geduld voor het pakjes uitpakken die brengen jullie nog maar op hoor!
[..]
Nevermind
Men, al die mannen hier die liedjes komen promoten!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
en dan post ik deze maar weer,
en ik blijf stug doorgaan tot jullie die muziek goed vinden![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ijs was al veeeel moeilijker stuk te maken vanmorgen in het vijvertje, veel dikker al![]()
Yns, doe eens met je oor tegen het pakje?
Ritselt er nog iets? *duimt*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik moet weer eens bij mijn moeder langsgaan als ze appeltaart gebakken heeft.
Misschien moet ze een heeeeeel klein gaatje erin maken en wat korreltjes naar binnen schuiven? En met een pipetje water druppelen? En dan aan de andere kant ook ene gaatje en even stevig rammelen om de poepjes eruit te halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ijs was al veeeel moeilijker stuk te maken vanmorgen in het vijvertje, veel dikker al![]()
Jij bent pas heel laat thuis he? Nachtwerk echt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar.... ik ga alle fun missen.![]()
Zit ik weer hier tot diep in de nacht, topics door te lezen en bij te houden.![]()
Is het dat niet beter om morgen uit te pakken??quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit ik weer hier tot diep in de nacht, topics door te lezen en bij te houden.![]()
[..]
![]()
*pakt hintenb...*
Nevermind.
Ik werp me persoonlijk op als lijstjes-bijhouder voor de pakjes die uitgepakt zijn!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja! Stuuur maar langs!quote:
Wel morgenavond dan, want morgen ben ik er de hele dag nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is het dat niet beter om morgen uit te pakken??
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef JJH het volgende:
Die hamster.
De tranen rollen nog steeds over de wangen van het lachen. En ik heb nu buikpijn.![]()
![]()
nee joh, was gekscherend bedoeld dat ik dat riep netquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent pas heel laat thuis he? Nachtwerk echt?
Van mij mogen jullie ook best kijken of iedereen op een andere dag kan hoor, maar ik ben bang dat we nooit een dag gaan vinden dat iedereen kan. Misschien iedereen een PMetje sturen of men woensdagavond zou kunnen bijvoorbeeld? Tussen 19.00 en 24.00 uur ofzo?
Moeten we dan wel even aan DML voorleggen, onze organisaaaaaaaasiebeeb
Ik wilde ook al vragen of ik als één van de eerst mocht. Ik moet gewoon tegen achten de weg op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent pas heel laat thuis he? Nachtwerk echt?
Van mij mogen jullie ook best kijken of iedereen op een andere dag kan hoor, maar ik ben bang dat we nooit een dag gaan vinden dat iedereen kan. Misschien iedereen een PMetje sturen of men woensdagavond zou kunnen bijvoorbeeld? Tussen 19.00 en 24.00 uur ofzo?
Moeten we dan wel even aan DML voorleggen, onze organisaaaaaaaasiebeeb
[..]
Ja maar Cat bedoelde het voor het eggiequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee joh, was gekscherend bedoeld dat ik dat riep net
woensdag moet ik training geven
ik kan woensdagavond ook niet... ik had donderdag vrij gehoudenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel morgenavond dan, want morgen ben ik er de hele dag niet
Maar zullen we dat eerst even aan DML vragen voordat we haar hele plan door de war gooien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dat weet ik maar dat was toch ook al vanaf t moment dat de 17e gekozen is bekend? k denk niet dat je nu zo kortdag nog moet gaan schuiven.quote:/1380387/1/150#75643529]dinsdag 15 december 2009 11:02[/url] schreef Greys het volgende:[/b]
[..]
Ja maar Cat bedoelde het voor het eggie
Nou ik ga me er deze keer NIET mee bemoeien verder(that's a first!)
Indien iemand dagen wil wijzigen alsnog, dan wel eerst met DML overleggen please!
En verder hoor ik het wel wanneer ik mag uitpakken!
Dat denk ik zelf ook niet, maar goed, ik vind het ook lullig voor Catquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik maar dat was toch ook al vanaf t moment dat de 17e gekozen is bekend? k denk niet dat je nu zo kortdag nog moet gaan schuiven.
Gewoon lekker op donderdag laten staan joh. Als we hadden willen wijzigen (iom DML) dan hadden we dat dit weekend al moeten overleggen, toen bleek dat iedereen de pakjes binnen had.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar Cat bedoelde het voor het eggie
Nou ik ga me er deze keer NIET mee bemoeien verder(that's a first!)
Indien iemand dagen wil wijzigen alsnog, dan wel eerst met DML overleggen please!
En verder hoor ik het wel wanneer ik mag uitpakken!
met een pipetje krijg je toch nooit genoeg water naar binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet ze een heeeeeel klein gaatje erin maken en wat korreltjes naar binnen schuiven? En met een pipetje water druppelen? En dan aan de andere kant ook ene gaatje en even stevig rammelen om de poepjes eruit te halen.![]()
Arme hamster..... is ook onze schuld eigk, op een F&F forum niet zeggen dat er geen levende have kado gedaan mag worden.
En stinken joh! booohquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Zo, Baloe! Dat is nog eens 'in your face'!![]()
Mogguh!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogguh. Baloe heeft heerlijk geslapen
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Lees maar even het laatste stukje van de vorige pagina. Ik vond het best hilarisch.
k heb er een gat iingemaakt en een drinkfles aan gehangenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een pipetje krijg je toch nooit genoeg water naar binnen![]()
gewoon eventjes een minuut de hogedrukspuit erop, en dan laten uitdruipen
visolie FTW!quote:
Je bent een skatje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook niet, maar goed, ik vind het ook lullig voor Cat
11.30 of 23.30u ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent een skatje.![]()
Maar jullie hoeven niet alles om te gooien omdat mijn planning niet meer klopt met de SS.
Zolang jullie maar in groten getalen om half 12 aanwezig zijn op donderdag is alles goed.
Maar, als je water in zo'n beestje gaat stoppen, bevriest ie dan niet van binnenuit?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet ze een heeeeeel klein gaatje erin maken en wat korreltjes naar binnen schuiven? En met een pipetje water druppelen? En dan aan de andere kant ook ene gaatje en even stevig rammelen om de poepjes eruit te halen.![]()
Arme hamster..... is ook onze schuld eigk, op een F&F forum niet zeggen dat er geen levende have kado gedaan mag worden.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb er een gat iingemaakt en een drinkfles aan gehangen
23.30 uur.quote:
ik ben er!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent een skatje.![]()
Maar jullie hoeven niet alles om te gooien omdat mijn planning niet meer klopt met de SS.
Zolang jullie maar in groten getalen om half 12 aanwezig zijn op donderdag is alles goed.
nou ja, als je er water in druppelt en hij staat er per ongeluk in, dan zit ie vastgevroren aan de doos...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, als je water in zo'n beestje gaat stoppen, bevriest ie dan niet van binnenuit?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb er een gat iingemaakt en een drinkfles aan gehangen
Ahh Tom my favoritequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn buiten de 'woonkamers' ook stallen die aan alle kanten open zijn, maar waar heeeeel veel plekjes met hooi en stro zijn, huisjes (mini hondenhokjes) met dekentjes etc. Echt, die hebben het super daar, ook met de kou! Aan alles is gedacht!
Als het water in de hamster bevriest dan is hij koud en dus dood.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, als je water in zo'n beestje gaat stoppen, bevriest ie dan niet van binnenuit?
Yes! Het liefst niet al om 00.00 uur de avond ervoor, maar gewoon vanaf donderdagochtend tot donderdagavond laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
23.30 uur.
Als ik om 11.30 uur thuis was geweest had ik niets te miepen. Want de kadootjes kunnen toch de hele dag door opengemaakt worden? Naar gelang mensen thuis zijn/tijd hebben?
quote:
die zit nu dus in mijn hoofd...quote:
De hele dag? Ik dacht alleen 's avonds.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes! Het liefst niet al om 00.00 uur de avond ervoor, maar gewoon vanaf donderdagochtend tot donderdagavond laat![]()
En iedereen moet even keurig zijn/haar gedicht uittypen, een foto van het geopende pakje met kadootjes plaatsen en een gok wagen wie zijn/haar SS is. En wij mogen dan meeraden natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig!
Daar ben ikzal de hamster blij mee zijn!
Maar dan gaan we dus alsnog alles weer veranderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom niet gewoon woensdag, donderdag of vrijdag?
Dan kan iedereen kijken wat het beste uitkomt![]()
Dan is mss een apart topic handig, waarin we NIET mogen SCen
lijkt me niet pratisch, samen uitpakken is juist zo leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
k ga mn best doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
23.30 uur.
Als ik om 11.30 uur thuis was geweest had ik niets te miepen. Want de kadootjes kunnen toch de hele dag door opengemaakt worden? Naar gelang mensen thuis zijn/tijd hebben?
ja, maar wat valt dan onder SCen? Raden wie het is? antwoord geven dat jij het echt ech niet bent? dat wordt lastig vrees ik...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal een heel geheugenkaartje voljagen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me niet pratisch, samen uitpakken is juist zo leuk.
Ik hoop overigens wel dat iedereen ook gewoon foto's maakt tijdens t uitpakken en van de buit, zegmaar...
gewoon auwehoeren over SS en niet over andere dingen lijkt me...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar wat valt dan onder SCen? Raden wie het is? antwoord geven dat jij het echt ech niet bent? dat wordt lastig vrees ik...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal een heel geheugenkaartje voljagen.
Nogmaals: niet veranderen, afgesproken is afgesproken en verdelen over 3 dagen maakt dat het wel erg lang trekt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me niet pratisch, samen uitpakken is juist zo leuk.
Ik hoop overigens wel dat iedereen ook gewoon foto's maakt tijdens t uitpakken en van de buit, zegmaar...
Maar wat is daar de toegevoegde waarde van dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon een sc xxx a maken en een sc xxx b met secret santa voor een keer
paralleltopic ftw
neh joh, gewoon de doos een minuutje in de magnetron voor je em openmaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het water in de hamster bevriest dan is hij koud en dus dood.Ergo: dan heeft het weinig zin om er nu nog water in te stoppen.
![]()
Greys! Had je het niet eerder kunnen zeggen!?
Meer dan je best kun je niet doen.quote:
Gewoon geen apart topic, gewoon donderdag, gewoon eenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Geen apart topic waren we toch al over uit?
En de (donder)dag eigenlijk toch ook al?
Bemoei ik me er toch weer mee![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh joh, gewoon de doos een minuutje in de magnetron voor je em openmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja, maar mensen waren bang dat al die foto's kwijt zouden raken in de scquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat is daar de toegevoegde waarde van dan?
SC is SC toch? Kunnen we toch over praten wat we willen, dus ook over SS?
oh ja, ik kon dus vannacht niet in de wiki om het verhaal te updaten!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nogmaals: niet veranderen, afgesproken is afgesproken en verdelen over 3 dagen maakt dat het wel erg lang trekt.
Greys houdt zich bezig met een uitpaklinkjeslijstje (scrabblewoord) dus dan kan alles hier in de SC plaatsvinden.
Ik zal eens kijken of de katten willen meehelpen uitpakken.Als de inhoud van het pakje dat aankan.
Je kunt ook niet anders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Geen apart topic waren we toch al over uit?
En de (donder)dag eigenlijk toch ook al?
Bemoei ik me er toch weer mee![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh joh, gewoon de doos een minuutje in de magnetron voor je em openmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van dat lijstje stelde je de vorige keer ook al voor en daar waren we het mee eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar mensen waren bang dat al die foto's kwijt zouden raken in de sc
eenlijstje
met links in de wiki kan natuurlijk ook
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt ook niet anders.
[..]
eerst ontdooien, dan garenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja, je herhaalt jezelf!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eenlijstje
Was de wiki stuk dan ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, ik kon dus vannacht niet in de wiki om het verhaal te updaten!![]()
das niet handig als meer mensen daar last van hebben met SS...
Je kunt toch gewoon het SS lijstje uit de OP gebruiken? Zet je achter 'pakje ontvangen' een linkje met 'uitgepakt!' oid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eenlijstje
Wat ben jij slim.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon het SS lijstje uit de OP gebruiken? Zet je achter 'pakje ontvangen' een linkje met 'uitgepakt!' oid.
zoiets, mensen gaan zo snel posten / hyperen dat ze de helft van de foto;s missenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef JJH het volgende:
Vraagje:
Hoeveel topic zouden er donderdag doorheengaan?
Ik gok 7.
Het was iets met kliekjes membership blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Was de wiki stuk dan ofzo?
Want iedereen kan daar overal gewoon in als het goed is!
volgens mij wel hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Ynske het volgende:
Maar als we het nu over de wiki hebben, zijn inmiddels alle foto's van de pakketjes gemaakt?
Ik ga iig voor een topnotering in de stats!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef JJH het volgende:
Vraagje:
Ik gok 7.
quote:
iedereen zelf zou mooi zijn, maar aangezien niet iedereen dat echt snapt kan je inderdaad beter een iemand aanwijzenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:20 schreef Ynske het volgende:
ow en nog een vraag. gaat 1 iemand de wiki bijhouden? of doet iedereen dat zelf?
om dubbelwerk tegen te gaan?
Dan is dat lijstje handig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoiets, mensen gaan zo snel posten / hyperen dat ze de helft van de foto;s missen
Hebben we een prijsje voor de winnaar? Dan gok ik op 11.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef JJH het volgende:
Vraagje:
Ik gok 7.
Zwabber doet donderdag de wiki.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedereen zelf zou mooi zijn, maar aangezien niet iedereen dat echt snapt kan je inderdaad beter een iemand aanwijzen
ik stel mezelf wel kandidaat
alleen de wiki is nog niet bijgewerktquote:
nee, niet stuk!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Was de wiki stuk dan ofzo?
Want iedereen kan daar overal gewoon in als het goed is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |