Als het water in de hamster bevriest dan is hij koud en dus dood.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, als je water in zo'n beestje gaat stoppen, bevriest ie dan niet van binnenuit?
Yes! Het liefst niet al om 00.00 uur de avond ervoor, maar gewoon vanaf donderdagochtend tot donderdagavond laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
23.30 uur.
Als ik om 11.30 uur thuis was geweest had ik niets te miepen. Want de kadootjes kunnen toch de hele dag door opengemaakt worden? Naar gelang mensen thuis zijn/tijd hebben?
quote:
die zit nu dus in mijn hoofd...quote:
De hele dag? Ik dacht alleen 's avonds.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes! Het liefst niet al om 00.00 uur de avond ervoor, maar gewoon vanaf donderdagochtend tot donderdagavond laat![]()
En iedereen moet even keurig zijn/haar gedicht uittypen, een foto van het geopende pakje met kadootjes plaatsen en een gok wagen wie zijn/haar SS is. En wij mogen dan meeraden natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig!
Daar ben ikzal de hamster blij mee zijn!
Maar dan gaan we dus alsnog alles weer veranderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom niet gewoon woensdag, donderdag of vrijdag?
Dan kan iedereen kijken wat het beste uitkomt![]()
Dan is mss een apart topic handig, waarin we NIET mogen SCen
lijkt me niet pratisch, samen uitpakken is juist zo leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
k ga mn best doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
23.30 uur.
Als ik om 11.30 uur thuis was geweest had ik niets te miepen. Want de kadootjes kunnen toch de hele dag door opengemaakt worden? Naar gelang mensen thuis zijn/tijd hebben?
ja, maar wat valt dan onder SCen? Raden wie het is? antwoord geven dat jij het echt ech niet bent? dat wordt lastig vrees ik...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal een heel geheugenkaartje voljagen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me niet pratisch, samen uitpakken is juist zo leuk.
Ik hoop overigens wel dat iedereen ook gewoon foto's maakt tijdens t uitpakken en van de buit, zegmaar...
gewoon auwehoeren over SS en niet over andere dingen lijkt me...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar wat valt dan onder SCen? Raden wie het is? antwoord geven dat jij het echt ech niet bent? dat wordt lastig vrees ik...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal een heel geheugenkaartje voljagen.
Nogmaals: niet veranderen, afgesproken is afgesproken en verdelen over 3 dagen maakt dat het wel erg lang trekt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me niet pratisch, samen uitpakken is juist zo leuk.
Ik hoop overigens wel dat iedereen ook gewoon foto's maakt tijdens t uitpakken en van de buit, zegmaar...
Maar wat is daar de toegevoegde waarde van dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon een sc xxx a maken en een sc xxx b met secret santa voor een keer
paralleltopic ftw
neh joh, gewoon de doos een minuutje in de magnetron voor je em openmaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het water in de hamster bevriest dan is hij koud en dus dood.Ergo: dan heeft het weinig zin om er nu nog water in te stoppen.
![]()
Greys! Had je het niet eerder kunnen zeggen!?
Meer dan je best kun je niet doen.quote:
Gewoon geen apart topic, gewoon donderdag, gewoon eenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Geen apart topic waren we toch al over uit?
En de (donder)dag eigenlijk toch ook al?
Bemoei ik me er toch weer mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |