Jaaaaaaaaaaa! Broer en zusjequote:
Ja, tsjek 2 delen terug en huisdier+boom-topicquote:
quote:De oostelijke Canadese provincie Ontario is bedolven onder een sneeuwlaag van een meter. Aan de westkust van het land is de temperatuur inmiddels gedaald tot min 50°C.
Toronto, de economische hoofdstad van Canada, is bedolven onder een sneeuwtapijt dat op sommige plaatsen tot op borsthoogte komt. De sneeuwval van het afgelopen weekend is een van de zwaarste in de geschiedenis van de provincie.
De hulpdiensten raden af om in het eerste deel van de week naar de regio te reizen.
curling !quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Mogguh Morrie!
WTF, min 50???!!!
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Morretje het volgende:
Jeutje, weer bijna 2 delen bijgekletst vannacht.
Was er nog wat interessants? Zag wel een druif voorbij komen die niet echt z'n best deed om te integreren. Was dat dezelfde Trovey, die je vorige week aan je rok had hangen met z'n rare praatjes?
Goedemorgen trouwens!
Ik heb een keer -40 meegemaakt in Boston een paar jaar geleden. Toen lieten ze op tv zien dat ze een glas water omhoog gooiden, en het kwam als ijzel naar benedenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
50 Graden onder nul, zou je het dan in huis nog wel warm kunnen houden?
Dat soort dingen kan een beetje vorst vaak wel aan, als we hier Canadese taferelen krijgen zou ik het wel overwegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Zou ik mijn eh... hoe heet zo'n ding.... zonne-energie-cellen-schermpje (waar de vijverbeluchting op draait met zon) binnen moeten halen? Of vriest zoiets niet kapot?
Oh nee domme vraag. Want die grote zonneschermen halen ze ook niet van het dak van gebouwen nu neem ik aan
Thermometer geeft hier een buitentemp van /8 aan. Brrrrr ik ga lekker naar buiten vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
Thermometer geeft hier een buitentemp van -8 aan. brrrrrr ik blijf binnen vandaag.
Als mijn vader dit jaar weer belt of ik de buitenkraan leeg heb laten lopen dan weet ik deze keer meteen het antwoord.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Zou ik mijn eh... hoe heet zo'n ding.... zonne-energie-cellen-schermpje (waar de vijverbeluchting op draait met zon) binnen moeten halen? Of vriest zoiets niet kapot?
Oh nee domme vraag. Want die grote zonneschermen halen ze ook niet van het dak van gebouwen nu neem ik aan
-5.7 hier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
Thermometer geeft hier een buitentemp van -8 aan. brrrrrr ik blijf binnen vandaag.
Ik doe niet aan buitentemperatuurmeters, ik zie zo ook wel dat het goed gevroren heeft vannacht.quote:
Mmmm... hebben ze daar kleine vrouwtjes of hebben de vrouwen daar hangtietenquote:De oostelijke Canadese provincie Ontario is bedolven onder een sneeuwlaag van een meter. Aan de westkust van het land is de temperatuur inmiddels gedaald tot min 50°C.
Toronto, de economische hoofdstad van Canada, is bedolven onder een sneeuwtapijt dat op sommige plaatsen tot op borsthoogte komt. De sneeuwval van het afgelopen weekend is een van de zwaarste in de geschiedenis van de provincie.
De hulpdiensten raden af om in het eerste deel van de week naar de regio te reizen.
Ik zie het op www.meteo-bleiswijk.nl waar ik steeds de actuele temperatuur kan zien, want mijn buitenthermometer spoort nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe niet aan buitentemperatuurmeters, ik zie zo ook wel dat het goed gevroren heeft vannacht.
Wat heb ik nou aan meteobleiswijk. Da's heul de andere kant van 't land.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het op www.meteo-bleiswijk.nl waar ik steeds de actuele temperatuur kan zien, want mijn buitenthermometer spoort niet
Waaromquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tessa heet nu Luna en Tom nog steeds Tom
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan meteobleiswijk. Da's heul de andere kant van 't land.
Meteozwolle?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan meteobleiswijk. Da's heul de andere kant van 't land.
Wees maar blij dat je niet in Canada woontquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!! Ik ben bevroren...![]()
(tien minuten buiten lopen en mn tenen zijn dood!)
[ afbeelding ]
Oh, we moeten naar.... *tuurt naar enige stipje groen in Nederland*... fuck, na Texel komt.... (quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Satsu:
'Lekkerrrrrrrr!!Naar buiten!!!'
![]()
*headbutt door katteluik*
![]()
![]()
![]()
![]()
-> woonkamer -> verwarming.
quote:
Nou, zeker!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in Canada woont![]()
Het is hier -3,5 volgens dat ding... volgens onze thermometer -5 anders...quote:Oh, we moeten naar.... *tuurt naar enige stipje groen in Nederland*... fuck, na Texel komt.... ()... ehm... VLIELAND!
quote:
Hoei, ik heb een oom en tante in Ontario wonen!! Tante had al anderhalve week in d'r msnnaam staan dat het sneeuwde bij hen. Ze zijn wel wat gewend, dat scheelt. Meestal hebben ze winter en zomer, echte tussenseizoenen als lente en herfst hebben ze daar volgens mij niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Mogguh Morrie!
WTF, min 50???!!!
[..]
[ afbeelding ]
Aah, Ik durf nog geen buitendeuren open te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Satsu:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is groot, maar sommige honden en katten zijn niet graag binnen, ik weet niet hoe ze dat oplossen nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zitten alle dieren van DTH nu binnen dan? Is dat een beetje groot? Dat ze niet op elkaars lip zitten?
quote:
Echt Echt winter lijkt me ook wel eens leuk... Vorig jaar zou toch bijna de elfstedentocht doorgaan? Daar zou ik heen gaan (kijken dan he...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoei, ik heb een oom en tante in Ontario wonen!! Tante had al anderhalve week in d'r msnnaam staan dat het sneeuwde bij hen. Ze zijn wel wat gewend, dat scheelt. Meestal hebben ze winter en zomer, echte tussenseizoenen als lente en herfst hebben ze daar volgens mij niet..
Voor de binnenbeesten is er ruimte zat en voor de heel erg bange en voor de altijd buitenlevende bange buitenbeesten zijn er lekkere slaaphokjes. En die redden zich sowieso wel in deze temperaturen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zitten alle dieren van DTH nu binnen dan? Is dat een beetje groot? Dat ze niet op elkaars lip zitten?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef nieslief het volgende:
Mininiesjes zijn vandaag weer naar de dagopvang![]()
![]()
![]()
Dat mooie plaatje geeft ook een heeeeel ander temperatuursbeeld dan mijn buiten thermometer.....
Whihihiiiii..quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Satsu:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de binnenbeesten is er ruimte zat en voor de heel erg bange en voor de altijd buitenlevende bange buitenbeesten zijn er lekkere slaaphokjes. En die redden zich sowieso wel in deze temperaturen.
hahahahaha, onze kat ook altijd als er sneeuw lag:quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Whihihiiiii..![]()
![]()
Poes ligt hier ook alleen maar voor de verwarming of op schoot. Veel meer beweging zit er niet in.
Gisteravond gingen Ravage en ik boodschappen doen, toen wilde mevrouw ook naar buiten, dat was een soortgelijke reactie. Ze ging wel, maar draalde meteen, en 5 seconden later zat ze al weer binnen.
Toch maar even een kattenbak klaarmaken denk ik..
Zul je toch naar buiten moetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Aah, Ik durf nog geen buitendeuren open te doen.
Ik ga straks vetbolletjes ophangen.![]()
Bij mij komt er geen vogel nog... Te veel katten in de buurt vrees ik...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zul je toch naar buiten moeten![]()
De mijne hingen al 1,5 week werkeloos buiten, maar nu hebben ze ze gevonden!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef nieslief het volgende:
Mininiesjes zijn vandaag weer naar de dagopvang![]()
![]()
![]()
Dat mooie plaatje geeft ook een heeeeel ander temperatuursbeeld dan mijn buiten thermometer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |