Oeps, je kan niet meer typenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
GGRGRGRGRGRGGGRLL dus mijn vader belt naar boven " ja d swchilder gaat nu beginnen" n ineens staat er een schilder aan mijn slaapkamerdeur te schilderen.... tien minuten eerder even melden kon natuurlijk niet, toen zat hij thee te drinken met hem![]()
strompel ik fijn half in ondergod voor d neus van de schilder naar buiten
*veegt troep uit ogen*quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, je kan niet meer typen
Goedemorgen Zwabber
Geeft nix; wie in zijn ondergod naar beneden gaat, hoéft niet te kunnen typenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:05 schreef DeZwabber het volgende:
*veegt troep uit ogen*
ohja ik zie het
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft nix; wie in zijn ondergod naar beneden gaat, hoéft niet te kunnen typen
Ik ben onder de indruk! Je ging keurig op tijd slapenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:07 schreef DeZwabber het volgende:![]()
kijk mij eens ochtendploegen
[ afbeelding ]
Ik heb een poez en een katerquote:
Dat doet mijn hond altijd als ik boos op haar benquote:
Heb je ze andere namen gegeven?quote:
Tessa heet nu Luna en Tom nog steeds Tomquote:
Ik ga het vanavond ook eens proberenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doet mijn hond altijd als ik boos op haar ben
Mogguh allemaal en tot later!
Oh wat leuk, heb je een hond?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond ook eens proberen![]()
Misschien heeft ie wel een poesje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*ziet subtle streng praten tegen zijn konijn*
Ik vind het respectloos zo over haar te pratenquote:
Whoehoehoeeeeeeeeequote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos zo over haar te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |