Als je om twee uur vliegt moet je er uiterlijk twaalf uur zijn, eerder nog volgens mij tegenwoordig.quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee tis meer uit luiheid... ik zit nu nog op de bank, vlieg morgen om 2 uur smiddags... wilde eigenlijk pas vanavond inpakken of morgenvroeg nog liever... maar dan moet ik nu plots in actie komen
Ik dacht het... Ik zou het echt niet riskeren (ik zou nu al in de trein zitten...quote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je om twee uur vliegt moet je er uiterlijk twaalf uur zijn, eerder nog volgens mij tegenwoordig.
En vanaf jou is het... hoe lang normaal (zonder sneeuw) met de trein naar Schiphol? En dan eerst nog inpakken morgen en hopen op geen enkele vertraging met de sneeuw.
Ik zeg: gekkenwerk. Sorry
Ja net pap gebeld... we gaan met de auto. Zo even lang-parkeren regelen. Ik pak vanavond alvast even in, vertrekken we morgen wat eerder... moet te doen zijnquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je om twee uur vliegt moet je er uiterlijk twaalf uur zijn, eerder nog volgens mij tegenwoordig.
En vanaf jou is het... hoe lang normaal (zonder sneeuw) met de trein naar Schiphol? En dan eerst nog inpakken morgen en hopen op geen enkele vertraging met de sneeuw.
Ik zeg: gekkenwerk. Sorry
Ik ben altijd heel erg van de last minute dingen bij reizen... in het begin was ik ook heel stressigquote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht het... Ik zou het echt niet riskeren (ik zou nu al in de trein zitten...)
ok... ik ga voor je hopen dat het morgen rustig is op de weg...quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja net pap gebeld... we gaan met de auto. Zo even lang-parkeren regelen. Ik pak vanavond alvast even in, vertrekken we morgen wat eerder... moet te doen zijn
Ah jawel joh, dat loopt wel losquote:Op maandag 21 december 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok... ik ga voor je hopen dat het morgen rustig is op de weg...![]()
Misschien wil ze m naar je gooien?quote:Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Buurvrouw's poging nr. 2 om met de auto weg te komen is na 30 meter weer mislukt.
Not a good time to ask for my Kerstmokkie denk ik
Wel okee! Mijn rechter lichaamshelft is 2x zo dun als linksquote:
Doordat je je spieren daar niet gebruikt hebt?quote:Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel okee! Mijn rechter lichaamshelft is 2x zo dun als linksdus ik ben motorisch gestoord. Ik moet deze week naar het ziekenhuis en dan hopelijk heel snel fysiotherapie.
En met jou?
Yes, dat heeft oa door dat waterhoofd een half jaar stilgelegen en daar pluk ik nu de vruchten van.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doordat je je spieren daar niet gebruikt hebt?![]()
Maar alles doet het nu wel weer redelijk?
iig.
Met mij alles goed
Mens, wat ben je toch altijd akelig positiefquote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yes, dat heeft oa door dat waterhoofd een half jaar stilgelegen en daar pluk ik nu de vruchten van.
Hoiquote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef bigbird het volgende:
hallow, ik probeer het ook maar weer eens een keer
Valt wel meequote:Op maandag 21 december 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mens, wat ben je toch altijd akelig positief![]()
![]()
[ afbeelding ]
2010 gaat jouw jaar worden![]()
En nu dweil ik mezelf naar boven om te douchen en daarna naar pa en ma die lopend boodschappen voor me hebben gehaald
Hoi!quote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef bigbird het volgende:
hallow, ik probeer het ook maar weer eens een keer
Telkens als ik even bijgelezen ben en een post plaats word het weer druk en moet ik weer werken, of ik zit bij mijn schoonvader en de wasmachine is weer klaar etc..quote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi![]()
waarom zou je het niet meer proberen dan?
Met mij wel goed, manlief ok en met schoonpa merk ik steeds meer dat ie verdrietig is enzo.. Logisch wel rond deze tijd.quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Alles goed met jullie en je schoonvader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |