Bouw er ski's onder: sneeuwscooter FTW!quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi Nieslief![]()
hier zn gangetje hoor
en bij jou nu en met de kleine niesliefjes?
ik vraag me alleen af of er ook sneeuwkettingen voor de scootmobiel ofzo bestaan hihihi
"hier" rond amsterdam is het wel rommelig idd (veel treinen die niet rijden evengoed nog), en ik hoor van Qwea dat er geen treinen rijden tussen alkmaar en amsterdam... Ik zou in elk geval ruim op tijd vertrekken...quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je niet hebben.Toen ik nog in Maastricht woonde en naar Zuid Afrika ging parkeerde een idioot zich in mijn flank. Ik had anderhalf uur speling + 2 uur incheck ingecalculeerd (zou in Weert op de trein stappen). Uiteindelijk waren we een half uur voor sluiten van de balie op Schiphol.
je moet naar Schiphol zeg je? Sterkte! Hopelijk is het morgen allemaal wat meer geregeld, gisteren scheen hel te zijn geweest en vandaag is het ook nog rommelig op het spoor.
nou maar hopen dat ze niet zo dom zijn om te blijven ontkennen dan wordt het allemaal nog vervelender als dat het al isquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...![]()
Ik snap dat echt niet... het gaat toch niet expres? Je schijnt wel de gemeente aansprakelijk te kunnen stellen voor schade door anderen, omdat zij eigenlijk moeten strooien... Maar of dat gaat lukken?
Droeftoeter idd.quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Die man had de politie al gebeld, en die zeiden dat als ze blijft ontkennen en er goede getuigen zijn, het dan een gevalletje "doorrijden na aanrijding" wordt... en dat is een stuk lulliger voor haar, dus ze kan beter bekennen...![]()
Ik snap dat echt niet... het gaat toch niet expres? Je schijnt wel de gemeente aansprakelijk te kunnen stellen voor schade door anderen, omdat zij eigenlijk moeten strooien... Maar of dat gaat lukken?
ik pak mezelf goed in, als in pyjama broek, gewone broek, skibroek enzoquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bouw er ski's onder: sneeuwscooter FTW!![]()
Kun jij nog een beetje het huis uit met dit weer?
Wellicht vandaag al.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"hier" rond amsterdam is het wel rommelig idd (veel treinen die niet rijden evengoed nog), en ik hoor van Qwea dat er geen treinen rijden tussen alkmaar en amsterdam... Ik zou in elk geval ruim op tijd vertrekken...
Daar had ik je al een dikke kus voor gegeven, maar vooruit nog eenquote:
Nou, de politie of de gemeente zelf zei het... maar mn ouders kunnen het sowieso regelen met die man, dus daarvoor hoeft het niet... En jij kreeg toch gratis strooizout?quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik, want dan beroept de gemeente zich er weer op dat ze niet overal tegelijk kunnen zijn en ook maar een bepaalde capaciteit hebben met strooiwagens. Nou ga ik de gemeente wel bellen zo of er in onze wijk uberhaupt helemaal niet gestrooid gaat worden, maar dat is een ander verhaal
De mininiesjes doen het prima hoor en ik eigenlijk ook. Ze zitten nu bij het raam achter bij de tuin te kijken of de vogeltjes al eten.quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi Nieslief![]()
hier zn gangetje hoor
en bij jou nu en met de kleine niesliefjes?
ik vraag me alleen af of er ook sneeuwkettingen voor de scootmobiel ofzo bestaan hihihi
Dat dacht ik ook al...quote:
Goed, sneeuw hè, veel sneeuw. En bij jou?quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]helleu!
hoe gaat het daar behalve dat je je verveelt?
Oh dan had ik die gemistquote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar had ik je al een dikke kus voor gegeven, maar vooruit nog een
Dat zou je inderdaad denken bijna... helemaal als ze blijven ontkennen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou maar hopen dat ze niet zo dom zijn om te blijven ontkennen dan wordt het allemaal nog vervelender als dat het al is
en idd het gaat nu niet express
je zou haast denken dat ze dan onverzekerd aan het rond rijden zijn, anders moet het toch allemaal ook niet zo'n probleem zijn
hihi liefquote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
De mininiesjes doen het prima hoor en ik eigenlijk ook. Ze zitten nu bij het raam achter bij de tuin te kijken of de vogeltjes al eten.
hihi ook veel sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 11:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed, sneeuw hè, veel sneeuw. En bij jou?
quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef senesta het volgende:
Zo, dierenarts gebeld en alles is goed gegaan, hij was alweer wakker aan het worden.
Om 14:00 mag ik hem halen
NEE NEE NEEquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken bijna... helemaal als ze blijven ontkennen.
of ze zijn natuurlijk verzekerd bij DATZO...
Daar dacht ik ook aan ja, al maakt dit het er niet veel beter op natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou maar hopen dat ze niet zo dom zijn om te blijven ontkennen dan wordt het allemaal nog vervelender als dat het al is
en idd het gaat nu niet express
je zou haast denken dat ze dan onverzekerd aan het rond rijden zijn, anders moet het toch allemaal ook niet zo'n probleem zijn
jamaar jamaar, daar mag je noooooooit toegeven dat iets jouw schuld is!quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NEE NEE NEE![]()
daar praten wij hier niet over![]()
*huivert* kutreclames
Ik krijg gratis strooizout, maar daar kan ik niet de hele laan mee doen? Die is vrij lang hoorquote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de politie of de gemeente zelf zei het... maar mn ouders kunnen het sowieso regelen met die man, dus daarvoor hoeft het niet... En jij kreeg toch gratis strooizout?
Geeft nix ik zoen graag en veelquote:
Hoe laat vlieg je dan? Vandaag heen en dan een hotel in Amsterdam nemen geen optie?quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef MrSubtle het volgende:
grr op ns.nl staat alleen "zeer veel treinen rijden niet" ... 9292 geeft geen informatie, en telefonisch word ik telkens ge-disconnect
Dat wordt lekker morgen om naar schiphol te komen
Vanavond vast gaan en bij Schiphol een hotelletje pakken voor de zekerheid?quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef MrSubtle het volgende:
grr op ns.nl staat alleen "zeer veel treinen rijden niet" ... 9292 geeft geen informatie, en telefonisch word ik telkens ge-disconnect
Dat wordt lekker morgen om naar schiphol te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |