dat ze verhuisd zijn denk ik?quote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jompel jij voor wat ik denk dat jij jompelt?
Want ik lees het er niet in namelijk
Ml-etje, hoe is 'dat ene' afgelopen?
En gefeliciteerd met je verhuizing!![]()
![]()
hihi dat wou ik ook nog zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik jompel voor het verhuizen van dat ene weet ik nix
quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachendus nu kan ik dat niet meer voorstellen
quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drie!, drie vlaamse gaaien!
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja ik miste mn vlucht omdat ik te koppig was om toch een dag eerder te gaan...
wij hadden allang in een hotel gezeten om de vlucht niet te missen!quote:
Ja maar we hebben al zo veel lol om dat ding gehad , ik vind t wel heel leukquote:
OMGquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drie!, drie vlaamse gaaien!
[ afbeelding ]
Ik overweeg dat dus ook te doenquote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hadden allang in een hotel gezeten om de vlucht niet te missen!
Mannen![]()
Dus om een beetje mannelijke trots ga je nu morgen lopen stressen?quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachendus nu kan ik dat niet meer voorstellen
als je nu begint met lopen, ben je er vast ook wel optijdquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik overweeg dat dus ook te doenalleen moet ik dan OOK naar schiphol, alleen een dag eerder
gewoon doen!quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik overweeg dat dus ook te doenalleen moet ik dan OOK naar schiphol, alleen een dag eerder
tofquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
wij hadden het weekend de hond van mn schoonouders weer een dagje te logeren
lief had deze toen gemaakt, let niet op mn zondags kloffie
[ afbeelding ]
maar vind het stiekum zo'n mooi plaatje en dat zeg ik nie snel als ik er zelf ook bij op sta
en dit is ook jammer dan:quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lees nu al vier keer over de post heen waarin dan staat wat het kadootje van haar baas is zeker?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Foto's van mij met alle vosjes behalve Petah die natuurlijk ergens anders zat (en waarvan ik even later weer kusjes kreeg). Zie dat graaipootje![]()
[ afbeelding ]
Wat een supertoffe foto!quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
maar vind het stiekum zo'n mooi plaatje en dat zeg ik nie snel als ik er zelf ook bij op sta
Die is mooi jaquote:Op maandag 21 december 2009 @ 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[afbeelding]
tis al weggekniptquote:Op maandag 21 december 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees nu al vier keer over de post heen waarin dan staat wat het kadootje van haar baas is zeker?
WAT is er nou egotripperig?
... erh... ja?quote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus om een beetje mannelijke trots ga je nu morgen lopen stressen?
Lieve fotoquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |