hoedanook wil dus iedereen je vandaag al weghebbenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je dan? Vandaag heen en dan een hotel in Amsterdam nemen geen optie?
quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg gratis strooizout, maar daar kan ik niet de hele laan mee doen? Die is vrij lang hoor
En als de rest van de mensen het niet doet...Die hebben veekeeeesjun, dus die zitten lekker binnen naar hun ingesneeuwde auto te kijken en doen verder niets.
Net de gemeente gebeld of ze even willen komen strooien, toen zei ze 'maak maar een melding via de website'. Ik gedaan, krijg ik als antwoord dat ze het binnen vijf dagen zullen behandelen![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je dan? Vandaag heen en dan een hotel in Amsterdam nemen geen optie?
Lief toch, ze zorgen zo goed voor MrSquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond vast gaan en bij Schiphol een hotelletje pakken voor de zekerheid?
dat schiet dan echt op ja!quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg gratis strooizout, maar daar kan ik niet de hele laan mee doen? Die is vrij lang hoor
En als de rest van de mensen het niet doet...Die hebben veekeeeesjun, dus die zitten lekker binnen naar hun ingesneeuwde auto te kijken en doen verder niets.
Net de gemeente gebeld of ze even willen komen strooien, toen zei ze 'maak maar een melding via de website'. Ik gedaan, krijg ik als antwoord dat ze het binnen vijf dagen zullen behandelen![]()
wij proberen te helpen!quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoedanook wil dus iedereen je vandaag al weghebben
ik vin dat wel een goed plan hoorquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond vast gaan en bij Schiphol een hotelletje pakken voor de zekerheid?
Schiet lekker op he?quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mevrouw, als het dooit komen we wel strooien!
mooi? doe eens een foto? maes verveelt zich nl!quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
hier ook fijn ingesneeuwd heb net over 3 km een half uur gedaan
.
Internet doet het nog niet maar we zijn wel officieel verhuisd (en morgen kan ik weer internetten als ze zich aan hun woord houden).
Even wat spullen uit het oude huis pakken en ik ga me weer terug ploeteren
Oh enne tis wel heel mooi hier
quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
hier ook fijn ingesneeuwd heb net over 3 km een half uur gedaan
.
Internet doet het nog niet maar we zijn wel officieel verhuisd (en morgen kan ik weer internetten als ze zich aan hun woord houden).
Even wat spullen uit het oude huis pakken en ik ga me weer terug ploeteren
Oh enne tis wel heel mooi hier
heerlijk idd... gemeentes...quote:
niet eens om een foto zeuren vragen?quote:
Ik ook, omdat ze nu al van alle kanten waarschuwen dat de overlast nog lang niet klaar is. En voor vanmiddag en voor morgen wordt er weer sneeuw verwacht.quote:Op maandag 21 december 2009 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vin dat wel een goed plan hoor
Maar de ochtend zit er al weer opquote:Op maandag 21 december 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooi? doe eens een foto? maes verveelt zich nl!
helemaal voor zo'n reis!quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ze nu al van alle kanten waarschuwen dat de overlast nog lang niet klaar is. En voor vanmiddag en voor morgen wordt er weer sneeuw verwacht.
Dus dan moet je maatregelen nemen om ergens toch op tijd te kunnen zijn
wat!? nog een rat?quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje!
Tis ook geen weer om te verhuizen he![]()
Ik kreeg net een onwijs gaaf doch zeer egotripperig kerstkadootje van mn baas
Jompel jij voor wat ik denk dat jij jompelt?quote:
Wat, wat, wat, ennuh.......foto?quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje!
Tis ook geen weer om te verhuizen he![]()
Ik kreeg net een onwijs gaaf doch zeer egotripperig kerstkadootje van mn baas
ja, dat helemaal! Zou zonde zijn om je vlucht te missen...quote:
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik jompel voor het verhuizen van dat ene weet ik nixquote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jompel jij voor wat ik denk dat jij jompelt?
Want ik lees het er niet in namelijk
Ml-etje, hoe is 'dat ene' afgelopen?
En gefeliciteerd met je verhuizing!![]()
![]()
Mooi nietquote:
Tuurlijk wel, tis je vader, die lacht je niet terug uitquote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat stelde mijn vader gisteren voor en toen heb ik 'm uitgelachendus nu kan ik dat niet meer voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |