Nope, net 1 jaartjequote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, ik had het idee dat je al 5+ jaar hier zit.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik peer 'm
Morgen gewoon weer werken (helaas)
Er zitten 750 leden op dat nieuwe forum, dus 100 is laag ingeschat inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100 maar, het halve voetbal forum
Ze is duidelijk meer op dr gemak.quote:
Onder de baas z'n tijd even kijken?quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik peer 'm
Eens ja, zo'n dekbedovertrek had ik vroegerquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef miieejj het volgende:
ik vind het echt een lelijke blouse die gerard aan heeft...
Ik ook over niet al te lang, om 5 uur gaat de eerste wekker weer (van de 5quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik peer 'm
Beter dan de wandelende hamsterwang is ook niet zo lastig,.quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ja die annemieke valt mij ook best wel mee, en iig een leuker bekkie dan claudia, voor zover vrouewelijke djs in nl een leuk bekkie hebben.
Is toch allemaal British Indigo wat hij draagt ? Volgens mij heeft hij een kast vol gekregen van de sponsor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef miieejj het volgende:
ik vind het echt een lelijke blouse die gerard aan heeft...
quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja, zo'n dekbedovertrek had ik vroeger
eerder zo'n zoete snoepstok die je bij de kermis kan kopen...of een soort van pyiama..quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja, zo'n dekbedovertrek had ik vroeger
Doet ie af en toe.quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Slaif het volgende:
Maar als Giel het topic checkt, is het toch een kleine moeite om ff te posten
GMTAquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
^^ Ik had trouwens net toen jij dit postte bijna dezelfde foto klaarstaan![]()
[ afbeelding ]
Hartelijk vrijdagquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan de wandelende hamsterwang is ook niet zo lastig,.
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforumquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
ik dacht net dat ik hier zat te posten en dat er ineens een enorme OP wijziging was door vaste leden te dingessen en toen vroeg ik in F&F SC waar ik NOOIT kom of ik ook in de OP mocht.
Ja nou ik klik altijd op tv/radio en daar staat 'ie nooit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforum.
quote:
wat kost een stringetje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even verplaatsen naar bed.... zal ik mijn boxershort aan houden of uit doen... jullie kunnen bieden
En deze reeks stond erboven en ik zag SC staan dusja. SR, SC, bijna hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforum.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even verplaatsen naar bed.... zal ik mijn boxershort aan houden of uit doen... jullie kunnen bieden
had je nou alweer een vriendje ?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
een hoop moeite om aan te trekkenquote:
je moet ook niet het sub sub forum nemen, maar het subforumquote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou ik klik altijd op tv/radio en daar staat 'ie nooit.
yup... maar die zit ingesneeuwdquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je nou alweer een vriendje ?
quote:
Ach, hij krijgt het geld vast wel op zn rekeningquote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Morgenochtend weer Domien? Iemand zou die man moeten stoppen
Jajajajaja.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
je moet ook niet het sub sub forum nemen, maar het subforum.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hoop moeite om aan te trekken
En mogen we nu bieden?quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
Mijn lippen doen zeer maar ik ben te lui om labello uit mijn broekzak te pakken.
dat ligt aan degene die hem opentquote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
je moet ook niet het sub sub forum nemen, maar het subforum.
Stop er wat Red Bull in en hij gaat door. Net een Duracell konijntje.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Morgenochtend weer Domien? Iemand zou die man moeten stoppen
quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
yup... maar die zit ingesneeuwd
Laten we nou niet teveel Jordy zijn naam noemen hier, als ze er achter komen in Groningen nodigen ze hem als nog in Het Glazen Huis uit om speciaal voor alle Fokkers, verliefdheid is een Toverbal live te zingenquote:
Vraag geld om iemand ze te laten insmeren.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
Mijn lippen doen zeer maar ik ben te lui om labello uit mijn broekzak te pakken.
Owja :[.quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laten we nou niet teveel Jordy zijn naam noemen hier, als ze er achter komen in Groningen nodigen ze hem als nog in Het Glazen Huis uit om speciaal voor alle Fokkers, verliefdheid is een Toverbal live te zingen
Zou al helpen als er wat fuzzy logic doorgeven zou worden, als je de knop nieuw topic aangeklikt hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ligt aan degene die hem opent
quote:
Hij snapt het tenminstequote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Vraag geld om iemand ze te laten insmeren.
Goed plan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Annemieke in beeldquote:
Boeit me geen flikker, dat zie ik dan vast wel in de headlinesquote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat heel vermakelijk hoor, zeker met beeld
welke lippenquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
ze doet dat erg goed op de weekend ochtenden, leuke items altijdquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef einszweiachtung het volgende:
Connected![]()
Annemiek doet het goed, bij de aankondiging dacht ik een beetje 'mwa mwa' maar mijn verwachtingen heeft ze zeker overtroffen, wellicht ook eens een normale show luisteren..
Ga er maar vanuit dat je problemen zal hebben. ns waarschuwt er nu ook voor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik morgen callcenter moet doen. En ik hoop echt dat de trein normaal doet.
Ik dacht dat ie bedoelde bieden op het uit de broekzak laten halenquote:
Dat wordt dubbel betalenquote:
Oke nu ga je te ver qua smaak, je zakt af naar nul niveauquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze doet dat erg goed op de weekend ochtenden, leuke items altijd
[quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik morgen callcenter moet doen. En ik hoop echt dat de trein normaal doet.
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook maandag rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
succes alvastquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
10 euro, ik maak ze voor de zekerheid wel rechtstreeks over aan SRquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
fff tussendoor, volgens de nos is ons zeilmeisje opgepakt op sint maarten....
Wilde Laura de hele wereld overvliegen?quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
Mwah, al vanaf vrijdag vermist.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is ze nog aardig ver gekomen.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Fuzzysham het volgende:
Is er nog beeld van Jordy die ondergesneeuwd wordt?Net gemist verdomme
Yeah I know. Houd de storingen wel in de gaten maar dat zal ook wel niet kloppen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je problemen zal hebben. ns waarschuwt er nu ook voor.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oke nu ga je te ver qua smaak, je zakt af naar nul niveau
stom labiel aandachtstrekkerig kutkindquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
Hoelaat kan ik bellen en hoe neem je opquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ok, ik zeg geef Julio P. voor één keer proefverlofquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
Mijn hond deed ook meequote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
*twist door de kamer richting koelkast*![]()
Yeah I know dus ik ga wel bellen morgenochtend en een uur eerder de trein nemen oid. Maar anders moet ik afbellen want dan kan ik er echt niet komen.quote:
ze woont hier 1 dorp verderquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
stom labiel aandachtstrekkerig kutkind
Sorry, u zei?
http://www.volkskrant.nl/(...)_Dekker_weer_terechtquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, u zei?
waar moet je vandaan komen?quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Yeah I know. Houd de storingen wel in de gaten maar dat zal ook wel niet kloppen.
Beter blijft ze daarquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
16-20u en waarschijnlijk met Noortje.quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik bellen en hoe neem je op. Dan hang ik telkens op als ik een andere krijg
.
Dat kind is echt niet wijs...quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
ze hadden gewoon niet zo moeilijk moeten doen en haar lekker laten zeilen!quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, u zei?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Yeah I know dus ik ga wel bellen morgenochtend en een uur eerder de trein nemen oid. Maar anders moet ik afbellen want dan kan ik er echt niet komen.
Strakke actie inderdaad van Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef einszweiachtung het volgende:
Haha, lekker voor die Jordy, ik irriteerde me vorig jaar suf toen hij het 'SR liedje van het jaar' had gewonnen, lekkere wraak actie van giel(die overigens vorig jaar al te kennen gaf dat hij het een waardeloos nummer vond)
En dan vervolgens op de flikker krijgen als er iets met haar gebeurt?quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden gewoon niet zo moeilijk moeten doen en haar lekker laten zeilen!
quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], dan maar fappen zonder boxer
kun je Sint Maarten halen vanaf hier?quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Apostrof het volgende:
Die Laura mag ook wel wat sneeuwballen tegen haar hoofd krijgen.
TMIquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik lig er inmiddels in, met boxer want anders wordt mijn bed vies.... in tegenstelling tot Jordy's toverballen komt er bij mij al wel enige jaren rotzooi uit
Mocht je niet terug kunnen komen, ik heb nog een slaap plaats voor je op zolder.quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
16-20u en waarschijnlijk met Noortje.
Ik ben iig de enige Noortje in die shift dus als je er eentje aan de lijn krijgt ben ik het.
Misschien moeten we anders Joran meesturen op de boot, hij is ervaren zeeman immers.quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ok, ik zeg geef Julio P. voor één keer proefverlof
quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Stop er wat Red Bull in en hij gaat door. Net een Duracell konijntje.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik lig er inmiddels in, met boxer want anders wordt mijn bed vies.... in tegenstelling tot Jordy's toverballen komt er bij mij al wel enige jaren rotzooi uit
TOO MUCH INFOquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TMI.quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij wil, haar vader vind het goed. En ze vaart helemaal onder begeleiding. Gewoon laten gaan. Wij of de staat zijn daar toch niet voor verantwoordelijkquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan vervolgens op de flikker krijgen als er iets met haar gebeurt?
Too much detailquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Dat zei ikquote:
Rond maart ofzo komt The Madd naar Den Bosch. En zeker wel dat ik daar naartoe ga!quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes slapen voor Paradiso
Mooi, eens kijken of ik jou aan de lijn krijg, heb nog niets gedaan aan SR dit jaar dus heb heel mijn jaarlijks budget nog overquote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
16-20u en waarschijnlijk met Noortje.
Ik ben iig de enige Noortje in die shift dus als je er eentje aan de lijn krijgt ben ik het.
Ook een goed idee. Joran laat sneller mensen verdwijnen dan Hans Klok.quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we anders Joran meesturen op de boot, hij is ervaren zeeman immers.
Of Praxisquote:
haar moeder was minder enthousiast, maar waarschijnlijk is dat ook de reden dat het prinsesje bij papa woont, die haar wel haar zin geeft.quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zij wil, haar vader vind het goed. En ze vaart helemaal onder begeleiding. Gewoon laten gaan. Wij of de staat zijn daar toch niet voor verantwoordelijk
quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mocht je niet terug kunnen komen, ik heb nog een slaap plaats voor je op zolder.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ook een goed idee. Joran laat sneller mensen verdwijnen dan Hans Klok.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb naast ze staan dansen met O&N vorig jaar inehmmm Waterfront.quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rond maart ofzo komt The Madd naar Den Bosch. En zeker wel dat ik daar naartoe ga!
Elke keer als je belt 5 euro doneren tot je mij aan de lijn krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, eens kijken of ik jou aan de lijn krijg, heb nog niets gedaan aan SR dit jaar dus heb heel mijn jaarlijks budget nog over.
Liefquote:
Gisteren stond er ook een orkest. Was super!quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Dat dweilorkest van 2 nachten geleden was erg goed, lekker sfeer om 2.30
Dat is beterquote:
En dan uiteindelijk jou niet aan de lijn krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Elke keer als je belt 5 euro doneren tot je mij aan de lijn krijgt.
Zou wel uberstoer zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Het feit dat er dit jaar twee DJ's op pad zijn geweest... bestaat er een mogelijkheid dat Corton zich volgend jaar misschien kandidaat gaat stelen als DJ?
Ik zou Corton wel 6 dagen willen zien/horenquote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Het feit dat er dit jaar twee DJ's op pad zijn geweest... bestaat er een mogelijkheid dat Corton zich volgend jaar misschien kandidaat gaat stelen als DJ?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
De aanhouder wint!quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Noortje. het volgende:
JAAAA RIGBY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit de hele avond te wachten op dit nummer.
Corton is geen dj die ze hoeven te promoten dus komt hij niet in het huis.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
Veel herhaling, behalve Fake Blood, die moet juist herhaald worden!
ik hoef Corton echt niet te zien in het glazen huis, kan je net zo goed de breij en jensen erbij zetten.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk jou niet aan de lijn krijgen.
dat zeker!quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou Corton wel 6 dagen willen zien/horen![]()
Ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou Corton wel 6 dagen willen zien/horen![]()
Ekdom ook niet, en die zit er al voor de zoveelste keer inquote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Corton is geen dj die ze hoeven te promoten dus komt hij niet in het huis.
Daar gaat het niet om, Giel en Ekdom hebben geen promotie nodig met 2-3 miljoen luisteraars.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Me dunkt dat ze Beelen al jaren niet meer hoeven te promoten dus da's niet helemaal een referentiekaderquote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Haha, mss dat ik bel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, morgen van 16-20 en hoop dat treinen rijden anders kan ik niet. Zie PUB SC ook.
Don't be shyquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMook het volgende:
Ik durf het nummer dat ik aan wil vragen hier eigenlijk niet eens te noemen. Daarnaast denk ik ook niet dat het dan gedraaid zou worden
.
Weet ik niet, krijg morgen pas uitleg.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, mss dat ik bel.
Welke gegevens moeten ze eigenlijk weten?
Dat is één van de sterren van de zender.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ekdom ook niet, en die zit er al voor de zoveelste keer in
Met Giel?!quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik geef 50 euro voor een nacht met hem.
De populariteit wordt heus meegenomen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Giel en Ekdom hebben geen promotie nodig met 2-3 miljoen luisteraars.
Shit ik ben ontmaskerdquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik geef 50 euro voor een nacht met hem.
Fluister het danquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMook het volgende:
Ik durf het nummer dat ik aan wil vragen hier eigenlijk niet eens te noemen. Daarnaast denk ik ook niet dat het dan gedraaid zou worden
.
Nu moet je het zeggen ook...quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMook het volgende:
.
het is uiteraard politiekquote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Slaif het volgende:
[..]
De populariteit wordt heus meegenomen.
Het glazen huis wordt inmiddels natuurlijk ook ter promotie van de zender gebruikt dus de mix van "sterren" met DJ's die een zetje kunnen gebruiken lijkt me inmiddels wel beproefdquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Me dunkt dat ze Beelen al jaren niet meer hoeven te promoten dus da's niet helemaal een referentiekader
Gokje,quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, mss dat ik bel.
Welke gegevens moeten ze eigenlijk weten?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat ze volgend jaar een variant gaan maken op het Glazen Huis: De Glazen Schoenendoos.... deelnemers zijn Van Velzen, Jordy van Loon en Yuri van Gelder....
Yuri checkt alle binnengekomen bankbiljetten dan op cocaine sporenquote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat ze volgend jaar een variant gaan maken op het Glazen Huis: De Glazen Schoenendoos.... deelnemers zijn Van Velzen, Jordy van Loon en Yuri van Gelder....
En dat elke keer. En dan de ene keer nee en de andere keer ja zeggen. En dan zeggen dat vrouwen moeilijk doen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gokje,
naam
adres
bankrekening nummer
nummer dat je wilt horen / actie die je hebt gedaan
of je met noortje uit wil
en wat je daarvoor over hebt.
Ik glimlachdequote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
En of je van hard of zacht houdtquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gokje,
naam
adres
bankrekening nummer
nummer dat je wilt horen / actie die je hebt gedaan
of je met noortje uit wil
en wat je daarvoor over hebt.
zeker nu de zenderleiding kiest en niet het publiekquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is uiteraard politiek
Ja ok... als je dat bedoeld dan heb je gelijk... volgend jaar zal Domien wel aan de beurt komen... hopelijk met Veenstra en Ekdomquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het glazen huis wordt inmiddels natuurlijk ook ter promotie van de zender gebruikt dus de mix van "sterren" met DJ's die een zetje kunnen gebruiken lijkt me inmiddels wel beproefd
quote:
Party in the usa of the climbquote:
Iemand die al gebeld heeft dan?quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik niet, krijg morgen pas uitleg.
Demo van de dag. Racoon rip-off.quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef 3FMaster het volgende:
Racoon?
Dat dus..quote:
Dan schijnheilig een notaris erbij zetten, dat gaf ook erg veel vertrouwenquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker nu de zenderleiding kiest en niet het publiek
Domien in het huisquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... als je dat bedoeld dan heb je gelijk... volgend jaar zal Domien wel aan de beurt komen... hopelijk met Veenstra en Ekdom
13 in een dozijn plaat.quote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. niet heel slecht of zo, maar ook niet bepaald origineel dit
ja zoiets zit er dik in, al is dat waarschijnlijk een clubje wat al teveel onderling heeft. Ik zie Rabbering er ook wel weer in terug komen, deed het vorig jaar erg goed. Coen of Sander hoeft er wat mij betreft niet meer in.quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... als je dat bedoeld dan heb je gelijk... volgend jaar zal Domien wel aan de beurt komen... hopelijk met Veenstra en Ekdom
Ik zou ja zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dat elke keer. En dan de ene keer nee en de andere keer ja zeggen. En dan zeggen dat vrouwen moeilijk doen.
quote:
Best aardig, maar een eigen sound is ook weer zoiets...quote:
er is nu al een negatief reisadvies van de NS, daar kan je je altijd op beroepenquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een dilemma.... als er morgen nauwelijks een trein rijdt heb ik een legitieme reden om niet te gaan werken en dus kan ik lekker nachtbraken vannacht.... aan de andere kant weet ik dat pas zeker morgenvroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |