Beter blijft ze daarquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
fff tussendoor, volgens de nos is ons zeilmeisje opgepakt op sint maarten....
16-20u en waarschijnlijk met Noortje.quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik bellen en hoe neem je op. Dan hang ik telkens op als ik een andere krijg
.
Dat kind is echt niet wijs...quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
fff tussendoor, volgens de nos is ons zeilmeisje opgepakt op sint maarten....
ze hadden gewoon niet zo moeilijk moeten doen en haar lekker laten zeilen!quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
stom labiel aandachtstrekkerig kutkind
Sorry, u zei?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Yeah I know dus ik ga wel bellen morgenochtend en een uur eerder de trein nemen oid. Maar anders moet ik afbellen want dan kan ik er echt niet komen.
Strakke actie inderdaad van Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef einszweiachtung het volgende:
Haha, lekker voor die Jordy, ik irriteerde me vorig jaar suf toen hij het 'SR liedje van het jaar' had gewonnen, lekkere wraak actie van giel(die overigens vorig jaar al te kennen gaf dat hij het een waardeloos nummer vond)
En dan vervolgens op de flikker krijgen als er iets met haar gebeurt?quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden gewoon niet zo moeilijk moeten doen en haar lekker laten zeilen!
quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], dan maar fappen zonder boxer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |