Vraag geld om iemand ze te laten insmeren.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
Mijn lippen doen zeer maar ik ben te lui om labello uit mijn broekzak te pakken.
Owja :[.quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laten we nou niet teveel Jordy zijn naam noemen hier, als ze er achter komen in Groningen nodigen ze hem als nog in Het Glazen Huis uit om speciaal voor alle Fokkers, verliefdheid is een Toverbal live te zingen
Zou al helpen als er wat fuzzy logic doorgeven zou worden, als je de knop nieuw topic aangeklikt hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ligt aan degene die hem opent
quote:
Hij snapt het tenminstequote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Vraag geld om iemand ze te laten insmeren.
Goed plan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Annemieke in beeldquote:
Boeit me geen flikker, dat zie ik dan vast wel in de headlinesquote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat heel vermakelijk hoor, zeker met beeld
welke lippenquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
ze doet dat erg goed op de weekend ochtenden, leuke items altijdquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef einszweiachtung het volgende:
Connected![]()
Annemiek doet het goed, bij de aankondiging dacht ik een beetje 'mwa mwa' maar mijn verwachtingen heeft ze zeker overtroffen, wellicht ook eens een normale show luisteren..
Ga er maar vanuit dat je problemen zal hebben. ns waarschuwt er nu ook voor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik morgen callcenter moet doen. En ik hoop echt dat de trein normaal doet.
Ik dacht dat ie bedoelde bieden op het uit de broekzak laten halenquote:
Dat wordt dubbel betalenquote:
Oke nu ga je te ver qua smaak, je zakt af naar nul niveauquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze doet dat erg goed op de weekend ochtenden, leuke items altijd
[quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik morgen callcenter moet doen. En ik hoop echt dat de trein normaal doet.
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook maandag rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
succes alvastquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
10 euro, ik maak ze voor de zekerheid wel rechtstreeks over aan SRquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
fff tussendoor, volgens de nos is ons zeilmeisje opgepakt op sint maarten....
Wilde Laura de hele wereld overvliegen?quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
Mwah, al vanaf vrijdag vermist.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is ze nog aardig ver gekomen.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Fuzzysham het volgende:
Is er nog beeld van Jordy die ondergesneeuwd wordt?Net gemist verdomme
Yeah I know. Houd de storingen wel in de gaten maar dat zal ook wel niet kloppen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je problemen zal hebben. ns waarschuwt er nu ook voor.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oke nu ga je te ver qua smaak, je zakt af naar nul niveau
stom labiel aandachtstrekkerig kutkindquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
Hoelaat kan ik bellen en hoe neem je opquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ok, ik zeg geef Julio P. voor één keer proefverlofquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef evert het volgende:
Mijn hond deed ook meequote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
*twist door de kamer richting koelkast*![]()
Yeah I know dus ik ga wel bellen morgenochtend en een uur eerder de trein nemen oid. Maar anders moet ik afbellen want dan kan ik er echt niet komen.quote:
ze woont hier 1 dorp verderquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
stom labiel aandachtstrekkerig kutkind
Sorry, u zei?
http://www.volkskrant.nl/(...)_Dekker_weer_terechtquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
stom labiel aandachtstrekkerig kutkind
Sorry, u zei?
waar moet je vandaan komen?quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Yeah I know. Houd de storingen wel in de gaten maar dat zal ook wel niet kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |