Shit ik ben ontmaskerdquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik geef 50 euro voor een nacht met hem.
Fluister het danquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMook het volgende:
Ik durf het nummer dat ik aan wil vragen hier eigenlijk niet eens te noemen. Daarnaast denk ik ook niet dat het dan gedraaid zou worden
.
Nu moet je het zeggen ook...quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMook het volgende:
Ik durf het nummer dat ik aan wil vragen hier eigenlijk niet eens te noemen. Daarnaast denk ik ook niet dat het dan gedraaid zou worden
.
het is uiteraard politiekquote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Slaif het volgende:
[..]
De populariteit wordt heus meegenomen.
Het glazen huis wordt inmiddels natuurlijk ook ter promotie van de zender gebruikt dus de mix van "sterren" met DJ's die een zetje kunnen gebruiken lijkt me inmiddels wel beproefdquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Me dunkt dat ze Beelen al jaren niet meer hoeven te promoten dus da's niet helemaal een referentiekader
Gokje,quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, mss dat ik bel.
Welke gegevens moeten ze eigenlijk weten?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat ze volgend jaar een variant gaan maken op het Glazen Huis: De Glazen Schoenendoos.... deelnemers zijn Van Velzen, Jordy van Loon en Yuri van Gelder....
Yuri checkt alle binnengekomen bankbiljetten dan op cocaine sporenquote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat ze volgend jaar een variant gaan maken op het Glazen Huis: De Glazen Schoenendoos.... deelnemers zijn Van Velzen, Jordy van Loon en Yuri van Gelder....
En dat elke keer. En dan de ene keer nee en de andere keer ja zeggen. En dan zeggen dat vrouwen moeilijk doen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gokje,
naam
adres
bankrekening nummer
nummer dat je wilt horen / actie die je hebt gedaan
of je met noortje uit wil
en wat je daarvoor over hebt.
Ik glimlachdequote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
En of je van hard of zacht houdtquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gokje,
naam
adres
bankrekening nummer
nummer dat je wilt horen / actie die je hebt gedaan
of je met noortje uit wil
en wat je daarvoor over hebt.
zeker nu de zenderleiding kiest en niet het publiekquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is uiteraard politiek
Ja ok... als je dat bedoeld dan heb je gelijk... volgend jaar zal Domien wel aan de beurt komen... hopelijk met Veenstra en Ekdomquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het glazen huis wordt inmiddels natuurlijk ook ter promotie van de zender gebruikt dus de mix van "sterren" met DJ's die een zetje kunnen gebruiken lijkt me inmiddels wel beproefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |