quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mocht je niet terug kunnen komen, ik heb nog een slaap plaats voor je op zolder.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ook een goed idee. Joran laat sneller mensen verdwijnen dan Hans Klok.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik lig er inmiddels in, met boxer want anders wordt mijn bed vies.... in tegenstelling tot Jordy's toverballen komt er bij mij al wel enige jaren rotzooi uit
Ik heb naast ze staan dansen met O&N vorig jaar inehmmm Waterfront.quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rond maart ofzo komt The Madd naar Den Bosch. En zeker wel dat ik daar naartoe ga!
Elke keer als je belt 5 euro doneren tot je mij aan de lijn krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, eens kijken of ik jou aan de lijn krijg, heb nog niets gedaan aan SR dit jaar dus heb heel mijn jaarlijks budget nog over.
Liefquote:
Gisteren stond er ook een orkest. Was super!quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Dat dweilorkest van 2 nachten geleden was erg goed, lekker sfeer om 2.30
Dat is beterquote:
En dan uiteindelijk jou niet aan de lijn krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Elke keer als je belt 5 euro doneren tot je mij aan de lijn krijgt.
Zou wel uberstoer zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Het feit dat er dit jaar twee DJ's op pad zijn geweest... bestaat er een mogelijkheid dat Corton zich volgend jaar misschien kandidaat gaat stelen als DJ?
Ik zou Corton wel 6 dagen willen zien/horenquote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Het feit dat er dit jaar twee DJ's op pad zijn geweest... bestaat er een mogelijkheid dat Corton zich volgend jaar misschien kandidaat gaat stelen als DJ?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
De aanhouder wint!quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Noortje. het volgende:
JAAAA RIGBY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit de hele avond te wachten op dit nummer.
Corton is geen dj die ze hoeven te promoten dus komt hij niet in het huis.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
Veel herhaling, behalve Fake Blood, die moet juist herhaald worden!
ik hoef Corton echt niet te zien in het glazen huis, kan je net zo goed de breij en jensen erbij zetten.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk jou niet aan de lijn krijgen.
dat zeker!quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou Corton wel 6 dagen willen zien/horen![]()
Ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou Corton wel 6 dagen willen zien/horen![]()
Ekdom ook niet, en die zit er al voor de zoveelste keer inquote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Corton is geen dj die ze hoeven te promoten dus komt hij niet in het huis.
Daar gaat het niet om, Giel en Ekdom hebben geen promotie nodig met 2-3 miljoen luisteraars.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Me dunkt dat ze Beelen al jaren niet meer hoeven te promoten dus da's niet helemaal een referentiekaderquote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Haha, mss dat ik bel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, morgen van 16-20 en hoop dat treinen rijden anders kan ik niet. Zie PUB SC ook.
Don't be shyquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMook het volgende:
Ik durf het nummer dat ik aan wil vragen hier eigenlijk niet eens te noemen. Daarnaast denk ik ook niet dat het dan gedraaid zou worden
.
Weet ik niet, krijg morgen pas uitleg.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, mss dat ik bel.
Welke gegevens moeten ze eigenlijk weten?
Dat is één van de sterren van de zender.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ekdom ook niet, en die zit er al voor de zoveelste keer in
Met Giel?!quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik geef 50 euro voor een nacht met hem.
De populariteit wordt heus meegenomen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Giel en Ekdom hebben geen promotie nodig met 2-3 miljoen luisteraars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |