kun je Sint Maarten halen vanaf hier?quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Apostrof het volgende:
Die Laura mag ook wel wat sneeuwballen tegen haar hoofd krijgen.
TMIquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik lig er inmiddels in, met boxer want anders wordt mijn bed vies.... in tegenstelling tot Jordy's toverballen komt er bij mij al wel enige jaren rotzooi uit
Mocht je niet terug kunnen komen, ik heb nog een slaap plaats voor je op zolder.quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
16-20u en waarschijnlijk met Noortje.
Ik ben iig de enige Noortje in die shift dus als je er eentje aan de lijn krijgt ben ik het.
Misschien moeten we anders Joran meesturen op de boot, hij is ervaren zeeman immers.quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ok, ik zeg geef Julio P. voor één keer proefverlof
quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Stop er wat Red Bull in en hij gaat door. Net een Duracell konijntje.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik lig er inmiddels in, met boxer want anders wordt mijn bed vies.... in tegenstelling tot Jordy's toverballen komt er bij mij al wel enige jaren rotzooi uit
TOO MUCH INFOquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TMI.quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij wil, haar vader vind het goed. En ze vaart helemaal onder begeleiding. Gewoon laten gaan. Wij of de staat zijn daar toch niet voor verantwoordelijkquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan vervolgens op de flikker krijgen als er iets met haar gebeurt?
Too much detailquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Dat zei ikquote:
Rond maart ofzo komt The Madd naar Den Bosch. En zeker wel dat ik daar naartoe ga!quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes slapen voor Paradiso
Mooi, eens kijken of ik jou aan de lijn krijg, heb nog niets gedaan aan SR dit jaar dus heb heel mijn jaarlijks budget nog overquote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
16-20u en waarschijnlijk met Noortje.
Ik ben iig de enige Noortje in die shift dus als je er eentje aan de lijn krijgt ben ik het.
Ook een goed idee. Joran laat sneller mensen verdwijnen dan Hans Klok.quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we anders Joran meesturen op de boot, hij is ervaren zeeman immers.
Of Praxisquote:
haar moeder was minder enthousiast, maar waarschijnlijk is dat ook de reden dat het prinsesje bij papa woont, die haar wel haar zin geeft.quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zij wil, haar vader vind het goed. En ze vaart helemaal onder begeleiding. Gewoon laten gaan. Wij of de staat zijn daar toch niet voor verantwoordelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |