Ja nou ik klik altijd op tv/radio en daar staat 'ie nooit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforum.
quote:
wat kost een stringetje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even verplaatsen naar bed.... zal ik mijn boxershort aan houden of uit doen... jullie kunnen bieden
En deze reeks stond erboven en ik zag SC staan dusja. SR, SC, bijna hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforum.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even verplaatsen naar bed.... zal ik mijn boxershort aan houden of uit doen... jullie kunnen bieden
had je nou alweer een vriendje ?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
een hoop moeite om aan te trekkenquote:
je moet ook niet het sub sub forum nemen, maar het subforumquote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou ik klik altijd op tv/radio en daar staat 'ie nooit.
yup... maar die zit ingesneeuwdquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je nou alweer een vriendje ?
quote:
Ach, hij krijgt het geld vast wel op zn rekeningquote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Morgenochtend weer Domien? Iemand zou die man moeten stoppen
Jajajajaja.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
je moet ook niet het sub sub forum nemen, maar het subforum.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hoop moeite om aan te trekken
En mogen we nu bieden?quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
Mijn lippen doen zeer maar ik ben te lui om labello uit mijn broekzak te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |