Hartelijk vrijdagquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan de wandelende hamsterwang is ook niet zo lastig,.
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforumquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
ik dacht net dat ik hier zat te posten en dat er ineens een enorme OP wijziging was door vaste leden te dingessen en toen vroeg ik in F&F SC waar ik NOOIT kom of ik ook in de OP mocht.
Ja nou ik klik altijd op tv/radio en daar staat 'ie nooit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforum.
quote:
wat kost een stringetje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even verplaatsen naar bed.... zal ik mijn boxershort aan houden of uit doen... jullie kunnen bieden
En deze reeks stond erboven en ik zag SC staan dusja. SR, SC, bijna hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whaha, je moet ook niet de AT f6'en, maar gewoon het radio/tv/film subforum.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me even verplaatsen naar bed.... zal ik mijn boxershort aan houden of uit doen... jullie kunnen bieden
had je nou alweer een vriendje ?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
een hoop moeite om aan te trekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |