Iemand die al gebeld heeft dan?quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik niet, krijg morgen pas uitleg.
Demo van de dag. Racoon rip-off.quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef 3FMaster het volgende:
Racoon?
Dat dus..quote:
Dan schijnheilig een notaris erbij zetten, dat gaf ook erg veel vertrouwenquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker nu de zenderleiding kiest en niet het publiek
Domien in het huisquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... als je dat bedoeld dan heb je gelijk... volgend jaar zal Domien wel aan de beurt komen... hopelijk met Veenstra en Ekdom
13 in een dozijn plaat.quote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. niet heel slecht of zo, maar ook niet bepaald origineel dit
ja zoiets zit er dik in, al is dat waarschijnlijk een clubje wat al teveel onderling heeft. Ik zie Rabbering er ook wel weer in terug komen, deed het vorig jaar erg goed. Coen of Sander hoeft er wat mij betreft niet meer in.quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... als je dat bedoeld dan heb je gelijk... volgend jaar zal Domien wel aan de beurt komen... hopelijk met Veenstra en Ekdom
Ik zou ja zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dat elke keer. En dan de ene keer nee en de andere keer ja zeggen. En dan zeggen dat vrouwen moeilijk doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |