quote:Op zondag 20 december 2009 18:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Deal!We gaan er wel voor he? Woehoe, met piepende banden de bocht door!
Tessie, alweer afscheid nemen, wat jammer! Nog gefeliciteerd met de halfjaardag van Graeme!
Twinkly, echt sneu inderdaad, en hij heeft het echt erg te pakken op het moment..Balen dat je niet kon slapen joh!
Karin, fijn dat het beter gaat met de krampjes van Lars, echt sneu.. Wij gebruiken Infacol en ik heb wel eens na zitten denken over het uitproberen van Cinebaby, maar ik durf niet, omdat de VK en de kraamhulp vertelden dat dat spul vaak pas na een paar dagen gaat werken
Huupz, dat is inderdaad helemáál naar, gebruik je zo'n spulletje, is dat juist weer helemaal niks voor je meissie! De houding van Kersjes, hoe was die ook al weer.. Was dat ook niet met de beentjes tegen het buikje gevouwen zeg maar? En hey, dat ongevoelige, dat komt dus door de catheter? Dat had ik ook vlak na de bevalling, maar nu snap ik waar dat vandaan kwam!Gelukkig is dat ook voorbij, dat is zó naar inderdaad..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wupwup, haha, dat vonden wij ook al, sínaasappel, wie verzint zoiets? Het stinkt ook echt verschrikkelijk en als je kind daarna in je gezicht ademt komt de weeïge lucht je tegemoet!
Driekus al aan het rollen Mefke? Flinke vent! En teveel spierspanning had ik dus ook altijd, maar nu voor het eerst is dat ver te zoeken.. Ik vraag me af wat dat betekent voor zekere gezelligheden waarvoor ik normaalgesproken altijd heel actief moest ontspannen om ze te kunnen zeg maarBekkenfysio heeft voor jou dus wel iets uitgehaald?
En dat voetje van Amélie!
En BJ, ook hier nog even eenvoor je meissie!
I'm so glamourous I piss glitter!

En wat is Sab Simplex?
 En wat is Sab Simplex?

En het is bewezen dat sab simplex wat sterker is dan infcol vertelden ze mij op het bureau en bij de apotheek hier (hier in t dorp zit een duitse apotheek).quote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
De Duitse versie van Infacol, maar dus blijkbaar met een ander smaakje

Bron: http://www.sab-simplex.de/pdbobject?view=1&id=53616c7465645f5f57bfbff0f7f0c7727714f53eb81becf5quote:Was sab simplex enthält
Der Wirkstoff ist: Simeticon (Dimeticon 350 - Siliciumdioxid im Verhältnis 92,5 : 7,5)
1 ml (ca. 25 Tropfen) Suspension zum Einnehmen enthält 69,19 mg Simeticon (Dimeticon 350 – Siliciumdioxid im Verhältnis 92,5 : 7,5).
Die sonstigen Bestandteile sind: Carbomer 974, Citronensäure-Monohydrat, Hypromellose, wasserfreies Natriumcitrat, Natriumbenzoat, Natriumcyclamat, Macrogolstearylether (Ph.Eur.), Saccharin-Natrium, Sorbinsäure (Ph.Eur.), Himbeer-Aroma 60373 H&R, Vanille-Aroma 200817, gereinigtes Wasser.
Wie sab simplex aussieht und Inhalt der Packung
sab simplex ist eine weiße bis grau-weiße Flüssigkeit in einer braunen Flasche aus Glas mit Schraubverschluss. Die 30-ml-Flaschen haben einen Tropfeinsatz.
Dat kan ik alleen niet verder lezen, omdat je dan lid moet zijn...maar het hoofdbestandeel Simeticon is dus gelijkquote:Is er een on-line bijsluiter te vinden? Question wanda on 26-02-2009 was answered by our customer service: Hallo Wanda, Infacol bevat simeticon ...

Wij deden 10 druppeltjes voor de voeding (eigenlijk 15, maar dan hadden we er nog 5 gespaard zeg maar, voor als ze een keertje eerder zou komen, zonder dat we d'r teveel gaven) en ze deed het er erg goed op! We hebben het misschien 2 a 3 weken gebruikt en toen was het zo goed als over
 Wij deden 10 druppeltjes voor de voeding (eigenlijk 15, maar dan hadden we er nog 5 gespaard zeg maar, voor als ze een keertje eerder zou komen, zonder dat we d'r teveel gaven) en ze deed het er erg goed op! We hebben het misschien 2 a 3 weken gebruikt en toen was het zo goed als over

quote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen
En ik ben zoo flieft

quote:Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!

) Ben heel benieuwd wanneer het hier dan ook weer echt door gaat breken... De pukkels snappen in ieder geval al wel wat doorbreken is
 ) Ben heel benieuwd wanneer het hier dan ook weer echt door gaat breken... De pukkels snappen in ieder geval al wel wat doorbreken is   Succes voor de andere hormonale dames
 Succes voor de andere hormonale dames  

Wat een poepie!
 Wat een poepie! 

Ik heb het idee dat het wel helpt want hij krijst niet meer tijdens of direct na een voeding van de krampen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Edit: Twinkly, hoe is het nu bij jullie?
Gaat het beter nu je de melkprodukten hebt ge-elimineerd?
 Gelukkig kan ik nu dragen en dat scheelt heel wat in huiluurtjes!!
 Gelukkig kan ik nu dragen en dat scheelt heel wat in huiluurtjes!!   

Net zo lang tot hij moe wordt en dan wordt het een soort huilpraten
 Net zo lang tot hij moe wordt en dan wordt het een soort huilpraten   

Fijn dat het lijkt te helpen....oh wat naar was dat toch he.quote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb het idee dat het wel helpt want hij krijst niet meer tijdens of direct na een voeding van de krampen.
Verder is hij nog steeds snel geprikkeld en boos maar dat is gewoon zijn karakterGelukkig kan ik nu dragen en dat scheelt heel wat in huiluurtjes!!

Helpt het bij jullie dat Lars geen melkeiwitten mee binnen krijgt?

Nou Lars hoef ik echt niet in zo'n Bumbo geval te zetten hoor, da's net zo'n knikengeltjequote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef mefke79 het volgende:
o en driekus is toch niet zo snel? Hij probeert te rollen maar 't lukt em voor geen meter. En van zij naar buik is geen kunst als je mama je op je zij legt en een kussen achter je rug legt.
We hebben trouwens een bumbo te leen. Hij zit er al netjes in, maar volgens mij mag 't nog niet, toch? Onze konijnen vonden driekus in dat ding ineens wel interessant. Rare beesten.
En off topic hoe doe je smileys op een telefoon? Ik ken die codes niet uit mijn hoofd...

voor de zekerheid blijven we hier nog maar een weekje sexvrij.
 voor de zekerheid blijven we hier nog maar een weekje sexvrij.  dat lachje!
 dat lachje!

quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind Driekus ook wel vlot hoor! En hoe hij zich zo opdrukte in het zwembad...Lotte had zichzelf een gat in dr hoofd geslagen op de stenen en zich daarna verslikt in het water gok ik zo

Tis echt zo. Toen ze net geboren was was ze heel sterk in d'r nekje, vind het echt stom van mezelf dat ik toegegeven heb aan d'r gemiep en d'r nooit op dr buik legde. Als ik d'r nu op d'r buik leg, ligt ze met dr neus in het kleed/dekbed, wat dan ook te spartelen omdat ze niet lekker ligtquote:

)
)  Gewoon op het aankleedkussen af en toe even op haar buik leggen
 Gewoon op het aankleedkussen af en toe even op haar buik leggen  

5....geen dag eerder!quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef mefke79 het volgende:
Morgen mag Driekus weer 4 uurtjes naar het kdv, ben benieuwd. Karin jij moet ook weer 4 januari toch? En wie mag er nog meer die dag?

goed dat je actie hebt ondernomen, je hoort zo vaak dat mensen dat niet doen en dat is zo zonde.
  goed dat je actie hebt ondernomen, je hoort zo vaak dat mensen dat niet doen en dat is zo zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *

Maar goed, als hij komt voor een fles krijgt hij hem gewoon (met de maximum in acht genomen uiteraard.
 Maar goed, als hij komt voor een fles krijgt hij hem gewoon (met de maximum in acht genomen uiteraard.  

Maar ik ben een beetje terughoudend  met de zoutoplossing want daar gaat hij soms ook van kokhalzen. of dat hij zich daarover zo druk maakt zeg maar dat hij gaat hoesten.
 Maar ik ben een beetje terughoudend  met de zoutoplossing want daar gaat hij soms ook van kokhalzen. of dat hij zich daarover zo druk maakt zeg maar dat hij gaat hoesten.  Een verstokte roker is er niks bij trouwens. Naar hoor, om te horen.
 Een verstokte roker is er niks bij trouwens. Naar hoor, om te horen.  

Om 09.35!
 Om 09.35!  Mazzel dat ik even checkte dus!
 Mazzel dat ik even checkte dus!  

) wat veel met als gevolg dat alles er natuurlijk weer uit kwam, zelfs uit zijn neus
 ) wat veel met als gevolg dat alles er natuurlijk weer uit kwam, zelfs uit zijn neus   

)
 ) 

Laat die poepluiers maar komen!
 Laat die poepluiers maar komen! Sterkte ermee!
 Sterkte ermee! 
 Ik ben eigenlijk nogal geschrokken, ookal voed ik op verzoek, 's-nachts zet ik nog altijd de wekker voor Stef's voeding, maar mijn wekker is niet afgegaan vannacht, of we hebben 'm niet gehoord (de wekker voor lief's werk trouwens ook niet, maar goed dat ik wakker werd van een ploftiet anders was hij vandaag te laat
 Ik ben eigenlijk nogal geschrokken, ookal voed ik op verzoek, 's-nachts zet ik nog altijd de wekker voor Stef's voeding, maar mijn wekker is niet afgegaan vannacht, of we hebben 'm niet gehoord (de wekker voor lief's werk trouwens ook niet, maar goed dat ik wakker werd van een ploftiet anders was hij vandaag te laat  ), maar Stef is dus niet zelf gekomen voor een voeding en heeft 7,5 uur geslapen!
 ), maar Stef is dus niet zelf gekomen voor een voeding en heeft 7,5 uur geslapen!  Leuk voor onze nachtrust hoor, maar er mag bij zo'n kleine vent toch max. 6 uur tussen de nachtvoeding zitten? Hoe erg zou het zijn dat hij nu pas gegeten heeft?
 Leuk voor onze nachtrust hoor, maar er mag bij zo'n kleine vent toch max. 6 uur tussen de nachtvoeding zitten? Hoe erg zou het zijn dat hij nu pas gegeten heeft?

Ze reist de hele box door op rug en buik, geweldig
 Ze reist de hele box door op rug en buik, geweldig  

Leander sliep gister van 21:00 tot 07:00 vanmorgen
 Leander sliep gister van 21:00 tot 07:00 vanmorgen   
   Zo lekker. Nu maar hopen dat het doorzet.
 Zo lekker. Nu maar hopen dat het doorzet. Ben in ieder geval blij dat de afgelopen paar dagen iets beter waren dan de tijden ervoor.
 Ben in ieder geval blij dat de afgelopen paar dagen iets beter waren dan de tijden ervoor. 

) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef
) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef 

Nog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt
 Nog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt   

houd de tips die je krijgt ook ff in de gaten...
  houd de tips die je krijgt ook ff in de gaten... 

Twinkly, als Lotte in haar bedje slaapt, ligt ze met haar voetjes tegen het voeteneinde, dus ze kan niet eens zakken. Misschien dat proberen? En anders een slaapzakjequote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Twinkly het volgende:
Wow Stef jij slaapkopje!! Onze kraamverzorgster zei op de dag dat ze vertrok dat hij vanaf toen door mocht slapen (alleen doet hij dat niet) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef
MeNicole wat fijn dat Leander op de neiuwe voeding zo goed slaapt
Karin ik dacht dat het iets was met de doorlaatbaarheid van de darmen voor grote moleculen zoals koemelkeiwitten waar kindjes sterk op reageren en dat dat met de tijd minder wordt. Ik zal het weer eens opzoeken.
De fysio is net weg, gelukkig huilde Niels nu minder. Zijn nekje zit niet vast naar een kant, hij kan naar beide kanten evengoed bewegen. We moeten hem stimuleren om ook naar de andere kant te kijken, maar dat deden we al
En ik heb haar enthousiast over draagdoeken gemaakt
Hoe voorkomen jullie dat je kindje met zijn hoofdje onder de deken zakt? Niels lag vannacht voor de tweede keer deze week scheef onder de deken zodat zijn hoofd er ook onder kwamNog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt

Ja of sudoquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ga straks even bijlezen, maar even snel een vraag; Wat smeer ik op een smetplekje? Bepanthen?

Het probleem is dat hij schuin gaat liggen, hij kan niet verder recht naar beneden zakken. Hij heeft sinds een week ook het Puckababy slaapzakje aan, zou het daar aanliggen? Ik heb trouwens niet het idee dat dat Puckazakje helpt om hem sneller in slaap te laten vallen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twinkly, als Lotte in haar bedje slaapt, ligt ze met haar voetjes tegen het voeteneinde, dus ze kan niet eens zakken. Misschien dat proberen? En anders een slaapzakje

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef heeft net trouwens keurig gegeten na 3 uur en een kwartier en ligt nu lekker in de box te pruttelen dus ik geloof het verder wel met die voeding 3!
3!

Een slaapzakje of een bakerzak, dat maakt ook een verschilquote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij schuin gaat liggen, hij kan niet verder recht naar beneden zakken. Hij heeft sinds een week ook het Puckababy slaapzakje aan, zou het daar aanliggen? Ik heb trouwens niet het idee dat dat Puckazakje helpt om hem sneller in slaap te laten vallen.

quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Incantrix het volgende:
Zow, daar ben ik weer
Fijn Miss_Sly en Twinkly, thnx voor jullie berichtje, ik maak me er inderdaad maar niet al te druk om. Ondertussen ben ik overigens bij de huisarts geweest en ik ben erg blij dat ik ondanks het weer toch ben gegaan.TrixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef heeft net trouwens keurig gegeten na 3 uur en een kwartier en ligt nu lekker in de box te pruttelen dus ik geloof het verder wel met die voeding

voor jou. Arm ding!
En dat doorslapen is echt niet erg hoor. Geloof me dattie heus wel een keel op zet alsie honger krijgt Lotte!
Lotte!
Noah!

Verder prima geslapen. De fles vanmorgen ging 'leeg' zoals altijd (20-30cc over) en de fles van daarnet ook weer.
 Verder prima geslapen. De fles vanmorgen ging 'leeg' zoals altijd (20-30cc over) en de fles van daarnet ook weer. 

) Ik was wat vroeg maar de wvk was er nog niet dus de arts heeft gemeten en gewogen. Er waren ook veel mensen idd niet gekomen.
 ) Ik was wat vroeg maar de wvk was er nog niet dus de arts heeft gemeten en gewogen. Er waren ook veel mensen idd niet gekomen.  Alles prima in orde verder. Prikje is uitgesteld tot 18 januari omdat hij toch nog wel heel erg reutelde en de arts probeert ook al 2 keer naar zijn hartje te luisteren maar door het reutelen en zijn geklets is het niet goed te horen, dus 18 januari ook dat nog een keertje.
 Alles prima in orde verder. Prikje is uitgesteld tot 18 januari omdat hij toch nog wel heel erg reutelde en de arts probeert ook al 2 keer naar zijn hartje te luisteren maar door het reutelen en zijn geklets is het niet goed te horen, dus 18 januari ook dat nog een keertje. 

Jullie geven allemaal een ander adviesquote:Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik doe op smetplekjes wat talkpoeder
 Bepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?
  Bepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?   

Ik zeg maizena!quote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jullie geven allemaal een ander adviesBepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?
 En als je dat niet hebt, dan Sudo.
 En als je dat niet hebt, dan Sudo.  

Oh goeie, ik ga het testen, want hij ligt ook veel liever in de kinderwagenbak waar hij geen kant op kantquote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Een slaapzakje of een bakerzak, dat maakt ook een verschil
En Lotte ligt in het bakerzakje, maar die vind het lekker als ik de dekens onder haar instop, in plaats van aan de zijkanten. Dus ik prop dat halve dekentje onder d'r, daarom kan ze geen kant op.
[ afbeelding ]
Zo dus. Misschien ook nog een mogelijkheid? Verder weet ik het niet zo goed
 Oh en ik bedoelde een bakerzakje idd
 Oh en ik bedoelde een bakerzakje idd 

goed dat je bent gegaan. hoop dat het snel beter gaat
 goed dat je bent gegaan. hoop dat het snel beter gaat 

Onze kraamphulp zei juist dat we die 6 uur in acht moesten blijven houden omdat een baby op een gegeven moment niet meer zelf aangeeft honger te hebben door een lage suikerspiegel. Maar ach, één keer 7,5 uur tussen voedingen in zal geen ramp zijn, zolang je maar aan minstens 6 voedingen per dag komt?quote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Twinkly het volgende:
Wow Stef jij slaapkopje!! Onze kraamverzorgster zei op de dag dat ze vertrok dat hij vanaf toen door mocht slapen (alleen doet hij dat niet) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef

Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.
 Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.

quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Incantrix het volgende:
Zow, daar ben ik weer
Fijn Miss_Sly en Twinkly, thnx voor jullie berichtje, ik maak me er inderdaad maar niet al te druk om. Ondertussen ben ik overigens bij de huisarts geweest en ik ben erg blij dat ik ondanks het weer toch ben gegaan.Oh boy! Ik weet niet of je wilt uitweiden, maar komt dat dan vanzelf goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit je niet mee, hè? I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.

Ohh dat van die bloedsuikerspiegel is wel logisch iddquote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onze kraamphulp zei juist dat we die 6 uur in acht moesten blijven houden omdat een baby op een gegeven moment niet meer zelf aangeeft honger te hebben door een lage suikerspiegel. Maar ach, één keer 7,5 uur tussen voedingen in zal geen ramp zijn, zolang je maar aan minstens 6 voedingen per dag komt?
Hoe lang laat Niels 's nachts tussen voedingen in zitten (van het begin van de ene voeding tot het begin van de andere voeding)? Ivan zat vannacht op 5 uur en dat is tot nog toe een record.
Oh, ik heb al 3 nachten zo goed geslapen. Ivan slaapt 's nachts zelfstandig in, en 's ochtends rond een uur of half zes laat ik hem bij mij in bed liggen en slapen we nog een paar uur. Zo knus!Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.
 Tot hoe lang zou dat zo zijn? Want ik denk dat ze, wanneer ze wat ouder zijn, het wel weer inhalen overdag zoals MissSly beschrijft.
 Tot hoe lang zou dat zo zijn? Want ik denk dat ze, wanneer ze wat ouder zijn, het wel weer inhalen overdag zoals MissSly beschrijft. 

dat jaquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Linda2205 het volgende:
Er was een regeltje toch? Een uur per pond? Dus een baby van 3kg mag 6u achter elkaar slapen

ooooh brr. arme meid
 ooooh brr. arme meid 

Ivan was bij geboorte zo'n 10 pond, maar hij had zijn voedingen juist heel hard nodig om niet te veel gewicht kwijt te raken.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Linda2205 het volgende:
Er was een regeltje toch? Een uur per pond? Dus een baby van 3kg mag 6u achter elkaar slapen

Ik ga zo ook nog maar even naar het spreekuur van de lactatiekundige heb ik net besloten, ook met het voeden zat ik weer te huilen omdat mijn linkertepel telkens zo'n zeer doet en dan met dat verhaal van vanmorgen erbij had ik het even gehad met al dat gedoe
 Ik ga zo ook nog maar even naar het spreekuur van de lactatiekundige heb ik net besloten, ook met het voeden zat ik weer te huilen omdat mijn linkertepel telkens zo'n zeer doet en dan met dat verhaal van vanmorgen erbij had ik het even gehad met al dat gedoe  Mijn lief is erg blij overigens, die zit het hele weekend al met gekromde tenen te kijken als ik Stef aanleg omdat hij ziet dat het zeer doet, gisteren liep hij zelfs weg
 Mijn lief is erg blij overigens, die zit het hele weekend al met gekromde tenen te kijken als ik Stef aanleg omdat hij ziet dat het zeer doet, gisteren liep hij zelfs weg  En ik ben trouwens ook heel blij, dankzij Miss_Sly
 En ik ben trouwens ook heel blij, dankzij Miss_Sly  heb ik binnenkort een véél beter voedingskussen en het zal ook al wel schelen als Stef niet meer wegzakt in een instortend kussen enzo..
 heb ik binnenkort een véél beter voedingskussen en het zal ook al wel schelen als Stef niet meer wegzakt in een instortend kussen enzo.. (En eigenlijk ben ik wel blij, hechtingen gaan zo trekken enzo
 (En eigenlijk ben ik wel blij, hechtingen gaan zo trekken enzo  )
)
 En ja, die sneeuw he, konden ze er maar iets mee
 En ja, die sneeuw he, konden ze er maar iets mee 

Ja kan me voorstellen dat je blij bent dat het niet gehecht hoeft te worden...quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Incantrix het volgende:
Thnx lieverds, nu moet ik weer even huilen hoorIk ga zo ook nog maar even naar het spreekuur van de lactatiekundige heb ik net besloten, ook met het voeden zat ik weer te huilen omdat mijn linkertepel telkens zo'n zeer doet en dan met dat verhaal van vanmorgen erbij had ik het even gehad met al dat gedoe
Mijn lief is erg blij overigens, die zit het hele weekend al met gekromde tenen te kijken als ik Stef aanleg omdat hij ziet dat het zeer doet, gisteren liep hij zelfs weg
En ik ben trouwens ook heel blij, dankzij Miss_Sly
heb ik binnenkort een véél beter voedingskussen en het zal ook al wel schelen als Stef niet meer wegzakt in een instortend kussen enzo..
Asy, het hoeft niet gehecht te worden heb ik begrepen, met deze zalf zou het heel vlot moeten helen, dus daar ga ik dan maar vanuit(En eigenlijk ben ik wel blij, hechtingen gaan zo trekken enzo
)

quote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat je blij bent dat het niet gehecht hoeft te worden...
Succes meissie! Je doet het prima!

En ik maar zeggen dat ik Ivans streken aan de borst grappig vond.quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Incantrix het volgende:
Thnx lieverds, nu moet ik weer even huilen hoorIk ga zo ook nog maar even naar het spreekuur van de lactatiekundige heb ik net besloten, ook met het voeden zat ik weer te huilen omdat mijn linkertepel telkens zo'n zeer doet en dan met dat verhaal van vanmorgen erbij had ik het even gehad met al dat gedoe

of was ie er niet aan toe of is dit een toevalstreffer hehe, we zullen zien.
 of was ie er niet aan toe of is dit een toevalstreffer hehe, we zullen zien. 

Ik ben ook benieuwd hoe de andere moeders dat doen. Ik ga zelf naast de wieg zitten, stop z'n speen in z'n mond en leg een vinger tegen z'n wang. Praten doe ik niet. Meestal gaan z'n ogen dan gauw dicht, als hij maar genoeg slaap heeft. Alleen slaapt hij in het begin heel licht en wordt hij vaak wakker waardoor ik maar bezig blijf.quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, op zich slaapt Niels dus ook al wel aardig door begrijp ik? Stef heeft ook moeite met inslapen zo hier en daar, hoe los jij dat op?

Heb ik nog liggen hier, en de behangplak heb ik al aangemaakt ernaast staan...quote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Behang iemand??? veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!

niet elke dag wassen en wasgel  Neutral en Balneum  creme+lekker insmeren met olie werkt nog het beste.
 niet elke dag wassen en wasgel  Neutral en Balneum  creme+lekker insmeren met olie werkt nog het beste. 

Senna heeft er ook heel lang moeite mee gehad, en nog duurt het altijd wel even. De eerste maanden hebben we haar eigenlijk overdag laten slapen waar ze toevallig in slaap viel (draagdoek, kinderwagen, op de arm). Toen ik het idee begon te krijge dat ze echt te weinig slaap kreeg, ben ik gaan doen wat jij doet, Claudia: in bedje leggen, erbij gaan zitten en wachten tot ze slaapt. Geen oogcontact maken, niet praten, alleen maar erbij zijn en wachten tot ze slaapt met mijn handje op haar buik en eventueel een beetje rondjes wrijven. In het begin duurde dat soms wel eens 20 minuten tot een half uur, tegenwoordig zijn we meestal met een paar minuutjes klaar. Er zijn zelfs al momenten dat we weg kunnen gaan terwijl ze nog haar ogen open heeft, maar wel al stil is en dromerig voor zich uitstaart.quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe de andere moeders dat doen. Ik ga zelf naast de wieg zitten, stop z'n speen in z'n mond en leg een vinger tegen z'n wang. Praten doe ik niet. Meestal gaan z'n ogen dan gauw dicht, als hij maar genoeg slaap heeft. Alleen slaapt hij in het begin heel licht en wordt hij vaak wakker waardoor ik maar bezig blijf.

Nah, doorslapen is een groot woordquote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, op zich slaapt Niels dus ook al wel aardig door begrijp ik? Stef heeft ook moeite met inslapen zo hier en daar, hoe los jij dat op?
 Hij slaapt 's avonds door in: niet wakker worden wanneer ik hem slapend in zijn bedje leg
 Hij slaapt 's avonds door in: niet wakker worden wanneer ik hem slapend in zijn bedje leg 

quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan was bij geboorte zo'n 10 pond, maar hij had zijn voedingen juist heel hard nodig om niet te veel gewicht kwijt te raken.
 En voor een evt. schommelende suikerspiegel is het juist bij grote kindjes in het begin van belang dat ze regelmatig voeding krijgen dacht ik.
 En voor een evt. schommelende suikerspiegel is het juist bij grote kindjes in het begin van belang dat ze regelmatig voeding krijgen dacht ik.  

bij eli en andere baby's beproefde methode:quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe de andere moeders dat doen. Ik ga zelf naast de wieg zitten, stop z'n speen in z'n mond en leg een vinger tegen z'n wang. Praten doe ik niet. Meestal gaan z'n ogen dan gauw dicht, als hij maar genoeg slaap heeft. Alleen slaapt hij in het begin heel licht en wordt hij vaak wakker waardoor ik maar bezig blijf.

. Ik weet het, dat hoort hier niet, maar om het nou plompverloren ergens anders te plaatsen vind ik ook zowat. En ik moest het toch even kwijt
 . Ik weet het, dat hoort hier niet, maar om het nou plompverloren ergens anders te plaatsen vind ik ook zowat. En ik moest het toch even kwijt   .
 . .
 .

maar gelukkig herstelt 't goed. en wat fijn dat 't zo goed gaat met R!
 maar gelukkig herstelt 't goed. en wat fijn dat 't zo goed gaat met R!  lekker vaak aan blijven leggen dan maar, voor dat gewicht!
 lekker vaak aan blijven leggen dan maar, voor dat gewicht!

Bijna hè, net niet helemaal gelukkigquote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoi Groofsken!
Oi een totaalruptuur joh, poeh heftig zeg!
Mag hier wel toch, we hebben het de laatste dagen al steeds over scheuren, aambeien en zulks
Gelukkig doet je kleine ventje het goed! wel eng met dat bloeden denk ik?
 . Ze zijn ruim een uur bezig geweest met hechten, drie lagen weefsel aan elkaar gezet. Maar ik heb daar dus bijna geen last van gehad hè, echt vele malen minder dan van de knippen vorige keer. Maar dat is logisch blijkbaar, omdat knippen in een spier gezet worden, en je hier niet op hoeft te zitten enzo. Jaja, ben weer wijzer geworden
 . Ze zijn ruim een uur bezig geweest met hechten, drie lagen weefsel aan elkaar gezet. Maar ik heb daar dus bijna geen last van gehad hè, echt vele malen minder dan van de knippen vorige keer. Maar dat is logisch blijkbaar, omdat knippen in een spier gezet worden, en je hier niet op hoeft te zitten enzo. Jaja, ben weer wijzer geworden   .
 .

) voor R. Dan wilde ze hem een kusje geven en dook ze er gewoon letterlijk bovenop zeg maar
 ) voor R. Dan wilde ze hem een kusje geven en dook ze er gewoon letterlijk bovenop zeg maar   . En verder is ze een dag of twee à drie prikkelbaar geweest en is ze nu weer gewoon haar oude zelfje
 . En verder is ze een dag of twee à drie prikkelbaar geweest en is ze nu weer gewoon haar oude zelfje   .
 . .
 .

Ja dat hoofd inderdaad, echt gigantischquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef trui het volgende:
haha groofsken, dat had ik ook toen m'n dochter geboren werd. ik vond m'n zoons hoofd alleen al zo enorm.
 .
 .

, hadden ze dat bij een eerder controle niet gezien?
 , hadden ze dat bij een eerder controle niet gezien? dat zou mij nou ook kunnen gebeuren, maanden lang met een speen doen die te klein is...
  dat zou mij nou ook kunnen gebeuren, maanden lang met een speen doen die te klein is... Ik vond het best spannend maar het ging echt prima. Wel twee nachten erna 3 voedingen moeten geven maar afgelopen nacht was weer netjes 1 voeding.
  Ik vond het best spannend maar het ging echt prima. Wel twee nachten erna 3 voedingen moeten geven maar afgelopen nacht was weer netjes 1 voeding.  

Ik was echt even mijn orientatie kwijt.
 Ik was echt even mijn orientatie kwijt.  

.
 . .
 .

En een gillende peuter maakt nog veel meer kabaal natuurlijk.
 En een gillende peuter maakt nog veel meer kabaal natuurlijk.   
  En dan zit ik me op te winden want waarom heeft het zo lang geduurd voordat de kweek werd voorgesteld. Nu krijgen we de uitslag pas na de kerst. En darminfectie is erg besmettelijk, dus ik begin langzaam aan het idee te wennen dat mijn meisje en ik met kerst alleen thuis zitten.
 En dan zit ik me op te winden want waarom heeft het zo lang geduurd voordat de kweek werd voorgesteld. Nu krijgen we de uitslag pas na de kerst. En darminfectie is erg besmettelijk, dus ik begin langzaam aan het idee te wennen dat mijn meisje en ik met kerst alleen thuis zitten.  

En ondertussen is ze steeds meer over de zeik, maar ik kon net in de draagdoek een reflex onderdrukken om d'r een tik te geven. En toen besloot ik dat het dus maar tijd was om d'r even weg te leggen. Maar op 50m2 kan je niet echt aan het gehuil ontsnappen...
 En ondertussen is ze steeds meer over de zeik, maar ik kon net in de draagdoek een reflex onderdrukken om d'r een tik te geven. En toen besloot ik dat het dus maar tijd was om d'r even weg te leggen. Maar op 50m2 kan je niet echt aan het gehuil ontsnappen... 

Het huilen kan je echt he-le-maal gek maken...
 Het huilen kan je echt he-le-maal gek maken...

quote:Op maandag 21 december 2009 06:02 schreef Kersjes het volgende:
Toby is onrustig, gisteravond bleef hij maar huilen en werd alleen drinkend aan de borst kalm. Maar ja, zelfs voor mijn kleine veelvraat is 4 borsten achter elkaar drinken (2x2, wel allemaal de mijne hoor) wat veel met als gevolg dat alles er natuurlijk weer uit kwam, zelfs uit zijn neus

Vannacht ligt hij ook steeds te kreunen en te huilen, soms ook tijdens het slapen. Zo zielig

Beterschap voor de kleine vent.
 Beterschap voor de kleine vent. En die had er een kippeneiwitallergie 3x woordwaardebij ook. Dus er is absoluut hoop Karin!
 En die had er een kippeneiwitallergie 3x woordwaardebij ook. Dus er is absoluut hoop Karin! 
  4020 gram
 4020 gram  

Brullen, gillen, krijsen.. Meer wilde Timo niet... Ja drinken. Toen zijn we buiten door de sneeuw gaan wandelen en toen viel hij gelukkig in slaap.. Maar jeumig wat ben ik blij dat hij vanmiddag op het kdv is, kan ik even uithuilen en bijkomen
  Brullen, gillen, krijsen.. Meer wilde Timo niet... Ja drinken. Toen zijn we buiten door de sneeuw gaan wandelen en toen viel hij gelukkig in slaap.. Maar jeumig wat ben ik blij dat hij vanmiddag op het kdv is, kan ik even uithuilen en bijkomen   ik vind het allemaal helemaal niet meer leuk, volgens mij doe ik alles verkeerd bij hem..
 ik vind het allemaal helemaal niet meer leuk, volgens mij doe ik alles verkeerd bij hem..   

Ik ken het. Ik knipte gisteren een stukje vel mee met het nageltjes knippenquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, wat erg dit... ik zit me echt te schamen

aan Xenia geven, wat duurt het lang joh!
 aan Xenia geven, wat duurt het lang joh! 

Huh? Waarom dat dan? En kusje op Jochems vingertjequote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
Ow en Linda? Even compleet nieuwe kleren aan hielp soms bij Ruben

Geen idee, maar als het geen van de andere dingen was, bleek het soms gewoon over te gaan met schone klerenquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huh? Waarom dat dan? En kusje op Jochems vingertje
 Misschien dat de manier van aandacht geven op die manier anders ervaren wordt ofzo
 Misschien dat de manier van aandacht geven op die manier anders ervaren wordt ofzo  

Als Lente huilt werkt het ook vaak om 'r even een schone luier te geven. Ook al is ie helemaal niet vies. Ze vindt het verschonen gewoon gezellig lijkt wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het geen van de andere dingen was, bleek het soms gewoon over te gaan met schone klerenMisschien dat de manier van aandacht geven op die manier anders ervaren wordt ofzo

voor jullie allemaal!
  voor jullie allemaal! 

maar hij blijft nog best wel lang een babytje hoor!
  maar hij blijft nog best wel lang een babytje hoor!  wat heftig na je bevalling qua hechten enzo ieh
   wat heftig na je bevalling qua hechten enzo ieh  

Heej, wat grappig, dat had mijn broertje er ook bijquote:Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef WupWup het volgende:
Ik zag dat Incantrix' broertje over KMA was heengegroeid, toevallig de mijne ookEn die had er een kippeneiwitallergie 3x woordwaardebij ook. Dus er is absoluut hoop Karin!
 Is hij ook overheen trouwens..
 Is hij ook overheen trouwens.. Het ging echt verbazingwékkend makkelijk allemaal, de tweede keer dat ik mijn handkolf probeer en er kwam bijna 100 cc uit en Stef heeft het op een halve speen na allemaal opgedronken en is meteen in slaap gevallen
 Het ging echt verbazingwékkend makkelijk allemaal, de tweede keer dat ik mijn handkolf probeer en er kwam bijna 100 cc uit en Stef heeft het op een halve speen na allemaal opgedronken en is meteen in slaap gevallen  
  Daarnaast een aantal tips gekregen voor het aanleggen en voor tijdens het drinken dus ik heb er wel weer vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen. Nu had ik dat al wel hoor, maar vanmiddag was ik even minder in mijn hum na mijn doktersbezoek en dan valt zoiets ook ineens veel zwaarder..
 Daarnaast een aantal tips gekregen voor het aanleggen en voor tijdens het drinken dus ik heb er wel weer vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen. Nu had ik dat al wel hoor, maar vanmiddag was ik even minder in mijn hum na mijn doktersbezoek en dan valt zoiets ook ineens veel zwaarder.. Ondertussen ook voor het eerst mijn zalfje gebruikt en het brand een beetje, ik ben benieuwd. In de bijsluiter staat trouwens wel dat de pijn pas na 2 weken af gaat nemen en het totale helingsproces 6 weken tot 3 maanden gaat duren
 Ondertussen ook voor het eerst mijn zalfje gebruikt en het brand een beetje, ik ben benieuwd. In de bijsluiter staat trouwens wel dat de pijn pas na 2 weken af gaat nemen en het totale helingsproces 6 weken tot 3 maanden gaat duren  Dat had ik dan weer even níet bedacht, sinds een bijna totaalruptuur klaarblijkelijk wél binnen een week of 3 geheeld kan zijn..
 Dat had ik dan weer even níet bedacht, sinds een bijna totaalruptuur klaarblijkelijk wél binnen een week of 3 geheeld kan zijn.. voor Linda! Ik kan me erg goed voorstellen dat het echt níet leuk meer is op zo'n manier, af en toe met die krampjes vraag ik me al af wat ik moet doen en dat is dan hoogstens een uur of anderhalf/2. Arme jij, niet schuldig voelen hoor, het ís gewoon heftig en vermoeiend zo!
 voor Linda! Ik kan me erg goed voorstellen dat het echt níet leuk meer is op zo'n manier, af en toe met die krampjes vraag ik me al af wat ik moet doen en dat is dan hoogstens een uur of anderhalf/2. Arme jij, niet schuldig voelen hoor, het ís gewoon heftig en vermoeiend zo! 
 , wat naar om je zo te voelen.. Maar je doet het juist verschrikkelijk goed, dat weet ik gewoon zeker! Soms is het gewoon moeilijk, en dan is het juist goed dat je even voor jezelf kiest en hem dus naar het KDV brengt. Je bent ook nog gewoon jíj hoor, niet alleen maar moeder
 , wat naar om je zo te voelen.. Maar je doet het juist verschrikkelijk goed, dat weet ik gewoon zeker! Soms is het gewoon moeilijk, en dan is het juist goed dat je even voor jezelf kiest en hem dus naar het KDV brengt. Je bent ook nog gewoon jíj hoor, niet alleen maar moeder 

En mijn CB heeft elke donderdag inloopspreekuur en dan kun je je kind laten wegen
 En mijn CB heeft elke donderdag inloopspreekuur en dan kun je je kind laten wegen  

Fijn dat de ka tevreden was.quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
zelf hebben we geen weegschaal; maar begreep dat je ook kan laten wegen op het consultatiebureau? weet iemand dit>?
ow en morgen komt de wijkverpleegkundige langs? heb geen idee wat die komt doen???
(heb zelf het telefoontje niet aangenomen...)

je doet het heus goed, echt. En verder, wat BE zegt.
 je doet het heus goed, echt. En verder, wat BE zegt. 

) dus dan maar beterschap gewenst met jullie pijnlijke en/of gescheurde lichaamsdelen.
 ) dus dan maar beterschap gewenst met jullie pijnlijke en/of gescheurde lichaamsdelen. 

Veel plezier!
 Veel plezier!

! Al die kinders die verschonen fijn vinden, Stef gaat dan altijd héél hard huilen, hij vind het vreselijk! Nouja, tot hij weer een luier en een romper om/aan heeft, dan is het ok (tenzij er ook nog iets over zijn hoofd moet, dan is het weer brullen, haha)..
 ! Al die kinders die verschonen fijn vinden, Stef gaat dan altijd héél hard huilen, hij vind het vreselijk! Nouja, tot hij weer een luier en een romper om/aan heeft, dan is het ok (tenzij er ook nog iets over zijn hoofd moet, dan is het weer brullen, haha)..

quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Linda hoe is het nu? Is papa inmiddels thuis om het even over te nemen?
 Jij bent grappig
  Jij bent grappig   Sorry
  Sorry 
 Samen op 2m2 is nog erger als op 50m2 als het niet gaat...
 Samen op 2m2 is nog erger als op 50m2 als het niet gaat... En het is inderdaad makkelijk als je het met zn 2en doet. Ik doe het altijd alleen en dat maakt het net ff wat minder gezellig, als je in je blote kont staat te bevriezen omdat je haar als laatste wil uitkleden en als eerste wil aankleden
 En het is inderdaad makkelijk als je het met zn 2en doet. Ik doe het altijd alleen en dat maakt het net ff wat minder gezellig, als je in je blote kont staat te bevriezen omdat je haar als laatste wil uitkleden en als eerste wil aankleden  Heb je die foto gezien die ik in het foto-topic gepost had? Het is zo knuffelig
 Heb je die foto gezien die ik in het foto-topic gepost had? Het is zo knuffelig  

gezellig!!!!
   gezellig!!!!

Papa raakt van d'r moeheids-huiltje al in een "kind-wat-heb-je-toch"-buiquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh shit, heb ik iets heel stoms gezegd?
 En sowieso issie nooit voor 10u thuis. Hij vindt dr heel leuk en schattig hoor. Als ze lief ligt te spelen of tegen 'm ligt te kletsen. Maar de verschoonde luiers zijn op 1 hand te tellen, van poepbroeken gaatie over zn nek, een babywasje heeftie nog nooit gedraaid en hij heeft Lotte van de week voor de eerste keer in bad gedaan. Dus... alsie er was had het weinig verschil gemaakt. Behalve dat er dan continue de vraag kwam: Ja, maar wat wil ze dan?
 En sowieso issie nooit voor 10u thuis. Hij vindt dr heel leuk en schattig hoor. Als ze lief ligt te spelen of tegen 'm ligt te kletsen. Maar de verschoonde luiers zijn op 1 hand te tellen, van poepbroeken gaatie over zn nek, een babywasje heeftie nog nooit gedraaid en hij heeft Lotte van de week voor de eerste keer in bad gedaan. Dus... alsie er was had het weinig verschil gemaakt. Behalve dat er dan continue de vraag kwam: Ja, maar wat wil ze dan? 

troost haar gewoon, hou dr vast en zing een liedje, doe ik ook.
 troost haar gewoon, hou dr vast en zing een liedje, doe ik ook.  

Ow, da's balen dan...quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Papa raakt van d'r moeheids-huiltje al in een "kind-wat-heb-je-toch"-buiEn sowieso issie nooit voor 10u thuis. Hij vindt dr heel leuk en schattig hoor. Als ze lief ligt te spelen of tegen 'm ligt te kletsen. Maar de verschoonde luiers zijn op 1 hand te tellen, van poepbroeken gaatie over zn nek, een babywasje heeftie nog nooit gedraaid en hij heeft Lotte van de week voor de eerste keer in bad gedaan. Dus... alsie er was had het weinig verschil gemaakt. Behalve dat er dan continue de vraag kwam: Ja, maar wat wil ze dan?
BJ, ik ga je even PMmen

Hij is er echt overheen godzijdank!
 Hij is er echt overheen godzijdank!  

woensdag gaan we weer. half 9 's avonds ik hoop zó dat het niet teveel sneeuwt/ijzeltquote:Op maandag 21 december 2009 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Huup, ik vergeet het steeds, zijn jullie al weer een keer bij de Osteo geweest?

Maargoed, ik krijg iig wel de erkenning van 'm, hij geeft toe dattie het niet kan handelen en dattie er wel bewondering voor heeft hoe ik 24/7 voor d'r klaar sta. Das iig iets
 Maargoed, ik krijg iig wel de erkenning van 'm, hij geeft toe dattie het niet kan handelen en dattie er wel bewondering voor heeft hoe ik 24/7 voor d'r klaar sta. Das iig iets  En wat betreft vriendinnen; ja, die heb ik wel. Maar wel leren kennen nav. de zwangerschap (we wonen nog niet zo lang in deze wijk). Dus die hebben ook allemaal een kleintje en dan geef ik d;r toch net iets minder makkelijk uit handen, omdat ze er dan 2 hebben. En door de reistijden hier, ben je zo een uur verder en ik heb geen kolfvoorraad in de vriezer, dus dan kan ze geen flesje mee en..en...en... dus dan is het kiezen op elkaar, zelf ook ff huilen en weer verder gaan.
 En wat betreft vriendinnen; ja, die heb ik wel. Maar wel leren kennen nav. de zwangerschap (we wonen nog niet zo lang in deze wijk). Dus die hebben ook allemaal een kleintje en dan geef ik d;r toch net iets minder makkelijk uit handen, omdat ze er dan 2 hebben. En door de reistijden hier, ben je zo een uur verder en ik heb geen kolfvoorraad in de vriezer, dus dan kan ze geen flesje mee en..en...en... dus dan is het kiezen op elkaar, zelf ook ff huilen en weer verder gaan. 

Ik kijk ook steeds, maar ik zie hier voorlopig geen verbetering. Maar Oscar is dan ook heel erg gespannen de laatste dagen, krom staan enzo.
 Ik kijk ook steeds, maar ik zie hier voorlopig geen verbetering. Maar Oscar is dan ook heel erg gespannen de laatste dagen, krom staan enzo.  dus ook veel op links.
 dus ook veel op links.  

ja ik weet het niet, hij heeft wel gezegd dat hij niet aan die meetbandjes doet hij doet het wel op het oog en het handgevoel zeg maar. Nouja dat vind ik dan niet zo heel erg, de fysio doet toch de uiteindelijk de meting. En voor wat hij gaat doen, gewoon hetzelfde nog eens als wat hij vorige keer ook deed. Dus die druk van de naden afhalen enzo en de druk van de nekwervels zodat de zenuwen wat meer vrijkomen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Herkenbaar idd.Ik kijk ook steeds, maar ik zie hier voorlopig geen verbetering. Maar Oscar is dan ook heel erg gespannen de laatste dagen, krom staan enzo.
dus ook veel op links.
Ben benieuwd wat de Osteo nu woensdag zegt en gaat doen dan.

, hopelijk gaat het morgen beter.
 , hopelijk gaat het morgen beter. Zit er aan te denken om helemaal over te gaan op flesvoeding. Is een stuk makkelijker, relaxter en sneller... hij lijkt ook wel langer voldaan na een fles dan na een borstvoeding. Maar ja borstvoeding is wel beter voor zn weerstand enzo... twijfel twijfel twijfel
 Zit er aan te denken om helemaal over te gaan op flesvoeding. Is een stuk makkelijker, relaxter en sneller... hij lijkt ook wel langer voldaan na een fles dan na een borstvoeding. Maar ja borstvoeding is wel beter voor zn weerstand enzo... twijfel twijfel twijfel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |