quote:
Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Linda2205 het volgende:Trixie, schijtluisje van me

. We gaan er gewoon voor. Voor Kerst 2010 is het ons gelukt, deal?
Deal!

We gaan er wel voor he? Woehoe, met piepende banden de bocht door!

Tessie, alweer afscheid nemen, wat jammer! Nog gefeliciteerd met de halfjaardag van Graeme!

Twinkly, echt sneu inderdaad, en hij heeft het echt erg te pakken op het moment..

Balen dat je niet kon slapen joh!
Karin, fijn dat het beter gaat met de krampjes van Lars, echt sneu.. Wij gebruiken Infacol en ik heb wel eens na zitten denken over het uitproberen van Cinebaby, maar ik durf niet, omdat de VK en de kraamhulp vertelden dat dat spul vaak pas na een paar dagen gaat werken
Huupz, dat is inderdaad helemáál naar, gebruik je zo'n spulletje, is dat juist weer helemaal niks voor je meissie! De houding van Kersjes, hoe was die ook al weer.. Was dat ook niet met de beentjes tegen het buikje gevouwen zeg maar? En hey, dat ongevoelige, dat komt dus door de catheter? Dat had ik ook vlak na de bevalling, maar nu snap ik waar dat vandaan kwam!

Gelukkig is dat ook voorbij, dat is zó naar inderdaad..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wupwup, haha, dat vonden wij ook al, sínaasappel, wie verzint zoiets? Het stinkt ook echt verschrikkelijk en als je kind daarna in je gezicht ademt komt de weeïge lucht je tegemoet!

Driekus al aan het rollen Mefke? Flinke vent! En teveel spierspanning had ik dus ook altijd, maar nu voor het eerst is dat ver te zoeken.. Ik vraag me af wat dat betekent voor zekere gezelligheden waarvoor ik normaalgesproken altijd heel actief moest ontspannen om ze te kunnen zeg maar

Bekkenfysio heeft voor jou dus wel iets uitgehaald?
En dat voetje van Amélie!

En BJ, ook hier nog even een

voor je meissie!
3!