abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 19:01:53 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75847393
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 10

Kleine baby'tjes

09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 december 2009 @ 19:02:56 #2
190853 RockabeIIa
pi_75847431
Met als laatste post:
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:25 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Deal! We gaan er wel voor he? Woehoe, met piepende banden de bocht door!

Tessie, alweer afscheid nemen, wat jammer! Nog gefeliciteerd met de halfjaardag van Graeme!

Twinkly, echt sneu inderdaad, en hij heeft het echt erg te pakken op het moment.. Balen dat je niet kon slapen joh!

Karin, fijn dat het beter gaat met de krampjes van Lars, echt sneu.. Wij gebruiken Infacol en ik heb wel eens na zitten denken over het uitproberen van Cinebaby, maar ik durf niet, omdat de VK en de kraamhulp vertelden dat dat spul vaak pas na een paar dagen gaat werken

Huupz, dat is inderdaad helemáál naar, gebruik je zo'n spulletje, is dat juist weer helemaal niks voor je meissie! De houding van Kersjes, hoe was die ook al weer.. Was dat ook niet met de beentjes tegen het buikje gevouwen zeg maar? En hey, dat ongevoelige, dat komt dus door de catheter? Dat had ik ook vlak na de bevalling, maar nu snap ik waar dat vandaan kwam! Gelukkig is dat ook voorbij, dat is zó naar inderdaad..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wupwup, haha, dat vonden wij ook al, sínaasappel, wie verzint zoiets? Het stinkt ook echt verschrikkelijk en als je kind daarna in je gezicht ademt komt de weeïge lucht je tegemoet!

Driekus al aan het rollen Mefke? Flinke vent! En teveel spierspanning had ik dus ook altijd, maar nu voor het eerst is dat ver te zoeken.. Ik vraag me af wat dat betekent voor zekere gezelligheden waarvoor ik normaalgesproken altijd heel actief moest ontspannen om ze te kunnen zeg maar Bekkenfysio heeft voor jou dus wel iets uitgehaald?

En dat voetje van Amélie!

En BJ, ook hier nog even een voor je meissie!
pi_75847612
Wat raar dan Infacol naar sinaasappel smaakt. Dat is toch eigenlijk hetzelfde als Sab Simplex? Dat ruikt naar vanille. Het smaakt er niet naar, maar beter als sinaasappel denk ik! Ik heb hier nog een bijna vol flesje staan, mocht iemand interesse hebben. En anders kan ik het ook bij de apotheek even halen voor jullie

En ik vond het al zo gek...Bij Lotte zit de hiel van de sokjes altijd in het midden van d'r voetje. Maar dat is dus bij meer baby's zo..misschien dan toch eens grotere kopen, want deze schopt ze ook steeds uit, omdat ze dus niet goed passend zijn.

Krampjes-methode van Kersjes is hetzelfde wat ik zei Trix, maar dan met het ruggetje tegen je aan en je handen in de knieholtes. Maar Lotte vindt dat niks en ik eigenlijk ook niet, omdat ze er nog al eens bij spuugt en als ze ligt zie ik het aankomen zeg maar. Verder vind ik het ook fijner om d'r aan te kunnen kijken als ik d'r zo "pest" en als we al in bed liggen en ze krijgt kramp, dan hoef ik niet te gaan zitten, lamp aan, kind op schoot enzo, maar kan ik gewoon even tegen d'r beentjes duwen
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 19:17:21 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75847965
Ooow, sorry, heb ik nou gewoon het vorige topic dichtgegooid? Shame on me, had ik niet door! Thnx Rocka

Owja, dat was 'm inderdaad Linda, thnx En wat is Sab Simplex?
3!
pi_75848051
De Duitse versie van Infacol, maar dus blijkbaar met een ander smaakje
Lotte!
Noah!
pi_75848213
ik heb de infacol nooit geproefd, dus geen idee of het ook naar sinaasappel smaakt, het ruikt wel smerig.
Ons manneke vind de sneeuw leuk, nou ja, het vallen van de sneeuw dan. En lampjes, je kan em niet blijer maken dan door em naar een lampje te laten kijken. En hij kletst zo lief de laatste tijd
Innepin je had echt gelijk, het wordt alleen maar leuker! En ik was zo blij met je pm toen, dat heeft echt geholpen. Ook zonder de roze wolk gaat het nu prima.
Xenia hoe gaat ie?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 20 december 2009 @ 19:25:23 #7
190853 RockabeIIa
pi_75848246
Sab Simplex ziet er niet hetzelfde uit. Infacol is een witte substantie en dat geef je met pipet (1ml geloof ik) en Sab Simplex is toch blank en dat geef je in druppels, toch?
pi_75848473
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
De Duitse versie van Infacol, maar dus blijkbaar met een ander smaakje
En het is bewezen dat sab simplex wat sterker is dan infcol vertelden ze mij op het bureau en bij de apotheek hier (hier in t dorp zit een duitse apotheek).
Sab simplex ziet er ook iets wittig uit en je geeft 15druppels per fles of zo voor de bv.
pi_75848496
Sab Simplex is een beetje wittig ook. Dat druppel je inderdaad en dan op een lepeltje in ons geval, of door het flesje heen. Ik ga eens even de specs lezen
Lotte!
Noah!
pi_75848890
quote:
Was sab simplex enthält
Der Wirkstoff ist: Simeticon (Dimeticon 350 - Siliciumdioxid im Verhältnis 92,5 : 7,5)
1 ml (ca. 25 Tropfen) Suspension zum Einnehmen enthält 69,19 mg Simeticon (Dimeticon 350 – Siliciumdioxid im Verhältnis 92,5 : 7,5).
Die sonstigen Bestandteile sind: Carbomer 974, Citronensäure-Monohydrat, Hypromellose, wasserfreies Natriumcitrat, Natriumbenzoat, Natriumcyclamat, Macrogolstearylether (Ph.Eur.), Saccharin-Natrium, Sorbinsäure (Ph.Eur.), Himbeer-Aroma 60373 H&R, Vanille-Aroma 200817, gereinigtes Wasser.
Wie sab simplex aussieht und Inhalt der Packung
sab simplex ist eine weiße bis grau-weiße Flüssigkeit in einer braunen Flasche aus Glas mit Schraubverschluss. Die 30-ml-Flaschen haben einen Tropfeinsatz.
Bron: http://www.sab-simplex.de/pdbobject?view=1&id=53616c7465645f5f57bfbff0f7f0c7727714f53eb81becf5

En van Infacol kan ik geen bijsluiter vinden, maar als zoekresultaat op Google vind ik:
quote:
Is er een on-line bijsluiter te vinden? Question wanda on 26-02-2009 was answered by our customer service: Hallo Wanda, Infacol bevat simeticon ...
Dat kan ik alleen niet verder lezen, omdat je dan lid moet zijn...maar het hoofdbestandeel Simeticon is dus gelijk

En Infacol is van dezelfde fabrikant als Sudocrème...niet dat dat er toe doet, maar dat zag ik net
Lotte!
Noah!
pi_75849147
Haha, toch fijne info linda
Ja simeticon is idd het hoofdbestanddeel maar vlgs mij is dan de samenstelling anders.
Ze zieden iig dat infacol de mildere variant was.
Anyway, wij gebruiken hier sab.
pi_75849197
Sab Simplex smaakt en ruikt framboosachtig. Ik vond het altijd zo lekker ruiken uit een babymondje.

Blij dat de krampjes-houding en varianten erop zo goed aanslaan! Maar credits gaan naar.... de osteopaat
.... met gevoel voor drama....
pi_75849215
Ik heb het ook gebruikt...like duh, niks anders mogelijk Wij deden 10 druppeltjes voor de voeding (eigenlijk 15, maar dan hadden we er nog 5 gespaard zeg maar, voor als ze een keertje eerder zou komen, zonder dat we d'r teveel gaven) en ze deed het er erg goed op! We hebben het misschien 2 a 3 weken gebruikt en toen was het zo goed als over
Lotte!
Noah!
pi_75851311
Toby rolt
We waren net op het grote bed aan het spelen en ik legde hem op zijn buik... whoppa, zomaar ineens lag hij toen op zijn rug!
Toevalstreffer? Niks hoor, hij deed het daarna nog 'n keer of 10
pi_75851366
Wat goed voor Toby
Lotte!
Noah!
pi_75851398
yiha voor Toby!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75851497
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen

En ik ben zoo flieft

Lotte!
Noah!
pi_75851550
En mijn reactie:
quote:
Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!
Lotte!
Noah!
pi_75851909
Oeh ik zie lekkere hapwangetjes!
Hij ziet er mooi uit Tan, ik duim voor jullie, en hoop dat je snel opknapt
pi_75852037
Oooh Tan, wat een moppie
Ik ga voor jullie duimen zodat jullie lekker naar huis kunnen dinsdag, het liefst natuurlijk gezond en wel!
pi_75852178
Toby wat gooooeeeed!

En Tan fijn bijna naar huis

Hier hadden we infacol, maar ik vond het helemaal niks. Die vieze dikke drab en die vieze sinaasappellucht. We zijn vrij snel over gegaan op cinababy. Al werkte volgens onze kraamverzorgster eigenlijk niks echt goed. Het was volgens haar gewoon een kwestie van uitzitten...
  zondag 20 december 2009 @ 20:56:23 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75852573
Tan, wat een heerlijk ventje!

En Toby, knappe vent!
pi_75852597
tan, ik duim voor een thuiskomst op dinsdag. Mooi mannetje! En toby aan de rol, grappig dat ze 't dan ineens door hebben. De bekken fysio heeft hier heel goede tips gegeven, voor en na de bevalling. Ik moet nu kijken hoe ver ik zelf herstel en anders moet ik terug voor uitgebreid onderzoek. Maar eerst van die infectie af komen, heb 't idee dat ie nog niet helemaal weg is. Iemand een idee hoe snel dat gaat met een ab kuurtje?
pi_75852803
Geen idee Mefke....
Trouwens, wat gaat Driekus snel! Nu al aan het proberen omrollen! En ik vind dat hij ook een hele wijze blik heeft, laatst op die foto in het zwembad!

Ik word trouwens wel weer een beetje gek van het ongesteld zijn, mijn lichaam snapt er niks meer van ineens.
Werd na 9 weken ongesteld, en binnen 3 weken al weer, en het houdt gewoon niet meer op!
Tis nu al 2,5 week aan de gang, echt om gek van te worden. Zijn er hier nog meiden die dat ook hebben gehad?

Edit: Twinkly, hoe is het nu bij jullie?
Gaat het beter nu je de melkprodukten hebt ge-elimineerd?
pi_75853229
Karin niet met van die vreemde tussenposen, maar wel vandaag voor de 2e keer ongesteld geworden (meteen regelmatig) Leek alleen qua buikpijn bijna op weeen. Ik slik nu maar elke zoveel uur ibuprofen om nog een beetje rechtop te kunnen lopen
pi_75853459
Oehh buhhh.. Ik voel al 2 weken weer echte ongesteldheidspijntjes (Ik zei tegen lief..mèn...het voelt alsof Lena weer aan t indalen is...goh, misschien moet je dan wel weer ongesteld worden aangezien je toen zei dat dat als menstruatiepijn voelde...uhh o ja ) Ben heel benieuwd wanneer het hier dan ook weer echt door gaat breken... De pukkels snappen in ieder geval al wel wat doorbreken is Succes voor de andere hormonale dames

Kijk die Elyas nou... wat een heerlijke tevredenheid..hoe kun je daar nou níet dolverliefd op zijn! Tan wat een rijkdom!

En tatatataaaaaaaaaaaaaaa Roll over Toby! goed zo ventje!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75854063
karin hier ook flink gezeur gehad met ongesteld zijn. Mijn lichaam deed een eigen cyclus en twee cyclussen van pillen door elkaar heen, en dat net na 't stoppen van bloeden van de bevalling. Heerlijk maar niet heus. Maar nu gaat 't goed, morgen laatste pil uit de strip, ben benieuwd. Onderkant voelt al pijnlijk en pukkels zijn er ook al. Trouwens huup hebben jouw benen erg geleden onder 't vocht? Ik heb nog steeds kleine bultjes op mijn benen.
pi_75854199
Oja, ongesteld worden. Dat moet ook ooit weer eens hè

Tan wat een heerlijk mannetje! We zien je dinsdag

Toby wat goed
pi_75854323
OOoowh Elyas Wat een poepie!
Wat irritant dat je menstruatie zo lang duurt Karin
En weeenpijn, dat is niet grappig Stiemie
Ik ben benieuwd wanneer ik weer de klos ben, het bloeden is net ruim een week gestopt, alhoewel het heel lang meer roze was dan rood.
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Edit: Twinkly, hoe is het nu bij jullie?
Gaat het beter nu je de melkprodukten hebt ge-elimineerd?
Ik heb het idee dat het wel helpt want hij krijst niet meer tijdens of direct na een voeding van de krampen.
Verder is hij nog steeds snel geprikkeld en boos maar dat is gewoon zijn karakter Gelukkig kan ik nu dragen en dat scheelt heel wat in huiluurtjes!!
Helpt het bij jullie dat Lars geen melkeiwitten mee binnen krijgt?

Oh en hij kan praten sinds ongeveer een week!! Eerst ging alleen zijn mond open, nu komt er ook af en toe geluid uit en als ik dat dan na-aap doet hij het steeds opnieuw Net zo lang tot hij moe wordt en dan wordt het een soort huilpraten
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75854441
o en driekus is toch niet zo snel? Hij probeert te rollen maar 't lukt em voor geen meter. En van zij naar buik is geen kunst als je mama je op je zij legt en een kussen achter je rug legt.
We hebben trouwens een bumbo te leen. Hij zit er al netjes in, maar volgens mij mag 't nog niet, toch? Onze konijnen vonden driekus in dat ding ineens wel interessant. Rare beesten.
En off topic hoe doe je smileys op een telefoon? Ik ken die codes niet uit mijn hoofd...
pi_75854662
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Twinkly het volgende:

Ik heb het idee dat het wel helpt want hij krijst niet meer tijdens of direct na een voeding van de krampen.
Verder is hij nog steeds snel geprikkeld en boos maar dat is gewoon zijn karakter Gelukkig kan ik nu dragen en dat scheelt heel wat in huiluurtjes!!
Helpt het bij jullie dat Lars geen melkeiwitten mee binnen krijgt?

Fijn dat het lijkt te helpen....oh wat naar was dat toch he.

Lars is stukken rustiger op de pepti, toen we gingen proberen of hij weer terug kon naar "normale" voeding konden we het al snel weer merken. Huilen huilen huilen.....niet meer doorslapen....
Toen we de Pepti weer 100% gingen gebruiken hadden we meteen weer een ander kindje.
Men vraagt mij nu steeds of hij nu voor zijn leven lang KMA heeft....ik heb geen idee hoe dat gaat eigenlijk. Jij?
pi_75854836
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef mefke79 het volgende:
o en driekus is toch niet zo snel? Hij probeert te rollen maar 't lukt em voor geen meter. En van zij naar buik is geen kunst als je mama je op je zij legt en een kussen achter je rug legt.
We hebben trouwens een bumbo te leen. Hij zit er al netjes in, maar volgens mij mag 't nog niet, toch? Onze konijnen vonden driekus in dat ding ineens wel interessant. Rare beesten.
En off topic hoe doe je smileys op een telefoon? Ik ken die codes niet uit mijn hoofd...
Nou Lars hoef ik echt niet in zo'n Bumbo geval te zetten hoor, da's net zo'n knikengeltje
Nu heeft Lars ook een gevoelig nekje, dus dat is misschien ook niet helemaal een eerlijke vergelijking dan.
Maar "Driekus" is toch ook al een tijdje naar speeltjes aan het meppen?
Daar begint Lars nu net afgelopen week mee.
Lars is niet zo snel, maar die gaat er ook wel komen.
maar je vergelijkt wel natuurlijk, en dat is hier wel een groot contrast....Meike rolde al met 3 maand en een week
pi_75855183
Ik vind Driekus ook wel vlot hoor! En hoe hij zich zo opdrukte in het zwembad...Lotte had zichzelf een gat in dr hoofd geslagen op de stenen en zich daarna verslikt in het water gok ik zo
Lotte!
Noah!
pi_75856175
oh bah Poppedein, dat kon je vast wel missen
ik ben nog niet ongesteld geworden maar t zou ook zomaar kunnen dat het dankzij die Cerazette nog wel een tijdje kunstmatig uitblijft. Ik voelde in elk geval wel twee dagen terug een stekende pijn linksonderin mn buik, echt precies bij mn baarmoeder. Ik hoop toch van ganser harte dat dat geen eisprong was als gevolg van die pilstrip voor de zekerheid blijven we hier nog maar een weekje sexvrij.

Tan wat is hij mooi dat lachje!

Toby aan de rol, goed man!

Mefke ik heb geen last van het vocht op die manier eigenlijk, t is helemaal weg en alles is weer zoals t was.

We hadden vandaag wéér twee poepluiers!
echt het lijkt wel op gang gekomen, ik ben zo blij!
en best of all, vanmorgen was het nog heel donkerbruin, zonet was het alweer mosterdgeel. Welliswaar nog heel dik maar hey, het is meer in de goede richting!
Echt nooit gedacht dat ik zo trots op mn meisje kon zijn alleen maar omdat ze goed poept
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75856188
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind Driekus ook wel vlot hoor! En hoe hij zich zo opdrukte in het zwembad...Lotte had zichzelf een gat in dr hoofd geslagen op de stenen en zich daarna verslikt in het water gok ik zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75856723
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Tis echt zo. Toen ze net geboren was was ze heel sterk in d'r nekje, vind het echt stom van mezelf dat ik toegegeven heb aan d'r gemiep en d'r nooit op dr buik legde. Als ik d'r nu op d'r buik leg, ligt ze met dr neus in het kleed/dekbed, wat dan ook te spartelen omdat ze niet lekker ligt

En Amélie met nog meer poep! Goed zo meis, laat het er maar uit komen! Zit ze nog steeds aan de lactulose?
Lotte!
Noah!
pi_75856977
ze heeft vandaag geen lactulose gehad (vergeten )
maar het lijkt dus een beetje te komen. Yay!

Ach, gewoon blijven oefenen dan doet ze het vast snel zat weer Gewoon op het aankleedkussen af en toe even op haar buik leggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 22:17:36 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75857030
Linda Roy is ook nog niet echt heel sterk in zijn nekje hoor, Buikleggen was hier eigenlijk altijd drama.
Maar tegenwoordig lijkt Roy het steeds leuker te vinden.

Toby aan de rol
Amélie goed zo meid, lekker poepen hoor!!!
Esmee meisje fijn dat het nu zo lekker met je gaat
Tan Beterschap, en ik ga ook zeker duimen voor jullie.

Hier is het echt een paar keer bij rollen gebleven, nu neemt Roy de moeite niet eens meer, maar wat Roy dan wel weer al aardig goed kan is rechtop zitten.
Helemaal uit zichzelf trekt hij zich ook op tot in zit.

Karin hier nog helemaal geen last van menstruatieachtige klachen, wel een beginnende blaasontsteking, dus veel water drinken en appelsap. En nog steeds last van incontinentie...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75858128
Linda, Driekus ligt ook echt geen uren zo hoor. En ik hield em wel tegen in het zwembad. Maar het klopt dat Driekus vanaf dag 1 echt sterk is in zijn nekje en we hebben em natuurlijk heel veel op buik/zij laten liggen voor zijn hoofdje. Maar je moet niet vergelijken hoor Karin, jouw Lars heeft een heel rottige start gehad en bij Driekus zit gewoon alles mee. Inmiddels zit ie op normale voeding en dat gaat ook al prima.

Bar, ben je al bij de huisarts of een bekkenfysio geweest voor je incoklachten? Echt doen hoor, je bent te jong om er mee te blijven lopen. En verband krijg je vergoed he, moet je alleen even contact opnemen met je verzekering hoe je het moet doen. En sommige verzekeraars hebben hele goede programma's ervoor (pm me maar als je wilt weten welke!) Tena heeft bijvoorbeeld ook een soort van oefenprogramma. Sorry is een beetje een stokpaardje van me, maar je moet er echt niet mee blijven lopen hoor.

Morgen mag Driekus weer 4 uurtjes naar het kdv, ben benieuwd. Karin jij moet ook weer 4 januari toch? En wie mag er nog meer die dag?
pi_75858372
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef mefke79 het volgende:

Morgen mag Driekus weer 4 uurtjes naar het kdv, ben benieuwd. Karin jij moet ook weer 4 januari toch? En wie mag er nog meer die dag?
5....geen dag eerder!

Ohhhh ik heb GEEN zin

onenigheid op het werk, en ik wil gewoon niet meer met een bepaalde collega werken
3 keer raden met wie ik mijn eerste werkdag mag gaan beleven....blugh
  zondag 20 december 2009 @ 22:43:44 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75858519
Mefke jawel, loop al bij een fysio, en het programma van tena heb ik ook in huis.
Komt allemaal wel goed, maar het heeft wat meer tijd nodig.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75859071
bar goed dat je actie hebt ondernomen, je hoort zo vaak dat mensen dat niet doen en dat is zo zonde.

Karin, pardon 5 januari (dat is mijn eerste vrije dag!). Ik heb op zich wel zijn om te gaan werken, maar niet echt hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 december 2009 @ 23:11:45 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75859963
Bar, onze pufjuf zwoer bij de dvd van tenalady. Gratis te bestellen via hun site en daardoor kon zij zelf na jaren weer hardlopen. Ik heb hem hier ook liggen, maar nog nooit gebruikt. Zou wel moeten.

Bwuh, wij weten het even niet...
Oscar drinkt al een paar dagen slecht. Maar goed, heel erg verkouden, tandje etc. etc.
Maar soms moet hij zo hoesten dat de fles er dan in no time met enorme golven weer uit kom. Ik ben al 2 keer tot op mijn onderbroek nat geweest.
Hij drinkt de ene fles leeg, de andere maar tot 100cc, nu werd hij net wakker, keurig op tijd voor een fles maar als het ding in beeld komt draait hij zijn koppie weg en weigert echt te drinken. Maar wel vechten en doen verder.
Vanmiddag heeft hij een fles rijstemelk op, die ging er letterlijk in als pap, maar dat is wat hij nu dus weigert. Ik ga maar weer een gewoon flesje met jbpm klaarmaken... Eens zien of dat dan wel wil.
Maar goed, al met al laat hij de afgelopen dagen steeds in totaal bijna ongveer 1 hele fles staan op een dag. HIj kan wel wat hebben hoor, daar niet van, maar ik vind het zo gek...

Nu ik het tik bedenk ik me dat Sasha ook wel eens van die periodes had volgens mij. Zal er vast wel bij horen, maar zeker dat spugen vind ik zo naar omdat je niet weet wat er dan wel en niet in zit. Maar goed, als hij komt voor een fles krijgt hij hem gewoon (met de maximum in acht genomen uiteraard.
pi_75860221
huh wat gek ja BE

kun je niet een paar dagen op verzoek voeden zeg maar en gewoon een beetje bijhouden wat hij binnenkrijgt? Dus gewoon iets vaker aanbieden dan als hij wat minder drinkt? Ik heb eigk geen idee hoe dat werkt met flessen
Wel lastig als je niet goed weet waar zoiets aan ligt

oh je had nog wat toegevoegd, klinkt alsof je het al op verzoek doet dus.
lastig ja als je niet weet wat er in blijft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75860245
Wat gek BE. Zit zijn neus niet de ene keer dicht? Esmee wilde een tijdje 's nachts niet drinken, maar dat kwam dan omdat haar neusje door het slapen dicht zat. Na een beetje zoutoplossing wilde ze dan wel drinken. Oh ja en laatst dronk ze een hele dag moeilijk, maar toen had ze hele droge lippen. Wat vaseline erop gedaan en toen dronk ze wel. Denk dat het zeer deed met drinken.
  maandag 21 december 2009 @ 00:07:37 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75862574
Thanks meiden.
Het zal idd ook veel met het snot te maken hebben denk ik. Maar ik ben een beetje terughoudend met de zoutoplossing want daar gaat hij soms ook van kokhalzen. of dat hij zich daarover zo druk maakt zeg maar dat hij gaat hoesten. Een verstokte roker is er niks bij trouwens. Naar hoor, om te horen.
Ik heb net ook nog maar even gedruppelt voor tandjes, want dat kleine puntje van donderdag is nu een overduidelijk streepje dat al boven het tandvlees uit steekt, dus het kan best eens goed zijn dat hij daarom ook minder drinkt.

En idd huup, we doen het nu gewoon lekker op verzoek. Normaal eig. ook wel, maar dat deed hij netjes om de 4 uur 200cc uit zichzelf zeg maar, nu net is er 'maar 100cc' op gegaan. Dus we zien het vannacht wel.

Oh, en ik zeg net tegen F.: 'kijk even in het cb-boekje wanneer nou de volgende afspraak is, want dat weet ik niet meer .
Morgen dus! Om 09.35! Mazzel dat ik even checkte dus!
Hij moet ook prikjes krijgen, maar dat ga ik wel even overleggen.
Ben benieuwd hoe het met zijn gewicht is nu hij zo aan het rommelen is. Gelukkig kan het bolleke wel wat hebben.

Trusten dames!
Toch fijn om even te ventileren. Stom hoe onzeker je van zoiets kan worden als het al zo'n tijd gewoon goed loopt zeg maar.
pi_75866501
BE, die onzekerheid bij vlagen krijg je er gewoon gratis bij
En als ik mijn moeder moet geloven gaat dat nooooooooit meer over en blijf je, hoe oud ze ook zijn, je altijd zorgen maken over je kinderen. Of ze het wel fijn hebben, gezond zijn, zich gelukkig voelen, veilig zijn, geen pijn hebben, goed ontwikkelen etc etc... Comes with the job!

Toby is onrustig, gisteravond bleef hij maar huilen en werd alleen drinkend aan de borst kalm. Maar ja, zelfs voor mijn kleine veelvraat is 4 borsten achter elkaar drinken (2x2, wel allemaal de mijne hoor ) wat veel met als gevolg dat alles er natuurlijk weer uit kwam, zelfs uit zijn neus
Vannacht ligt hij ook steeds te kreunen en te huilen, soms ook tijdens het slapen. Zo zielig
  maandag 21 december 2009 @ 07:39:18 #48
95408 Incantrix
pi_75866841
Karin, over de KMA: mijn broertje had dat ook als baby/kind, maar is nu melkverslaafde, eet gewoon kaas en andere zuivel en heeft nergens last van. Het kán dus overgaan, maar ik weet niet of dat altijd het geval is..

BE, succes bij het CB straks (en met de reis ook, doe je voorzichtig? )

Huup, wat goed! Laat die poepluiers maar komen!

Poppedein, bwurk, owja.. Ongesteld worden Sterkte ermee!

Ennuhm, goodmornings dan enzo Ik ben eigenlijk nogal geschrokken, ookal voed ik op verzoek, 's-nachts zet ik nog altijd de wekker voor Stef's voeding, maar mijn wekker is niet afgegaan vannacht, of we hebben 'm niet gehoord (de wekker voor lief's werk trouwens ook niet, maar goed dat ik wakker werd van een ploftiet anders was hij vandaag te laat ), maar Stef is dus niet zelf gekomen voor een voeding en heeft 7,5 uur geslapen! Leuk voor onze nachtrust hoor, maar er mag bij zo'n kleine vent toch max. 6 uur tussen de nachtvoeding zitten? Hoe erg zou het zijn dat hij nu pas gegeten heeft?
3!
pi_75868416
Incantrix, aangezien hij zich zelf ook niet heeft gemeld, is het niet zo dramatisch erg, hoor. Misschien is max 6 uur beter. En misschien gaat Stef vandaag wel wat inhalen door bijv vaker te komen. En misschien is het wel gewoon prima geweest voor hem en merk je er niets van. Dat is het mooie van op verzoek
En het zegt ook niets over de komende nachten, waarschijnlijk

BE, hoe is het met Oscar gegaan vannacoht? Beetje geslapen en nog gedronken?

Toby ook onrustig? Senna ook. Die heeft uiteindelijk vannacht bij ons in bed geslapen en eigenlijk constant gedronken. Dus ik heb nauwelijks geslapen, vooral gedommeld. Gelukkig ben ik vrij op maandag!

Ow ja, en wat ik zo leuk vind: als we Senna tegenwoordig in de box leggen en even niet kijken, dan blijkt ze ineens heel anders te liggen dan we haar neergelegd hebben Ze reist de hele box door op rug en buik, geweldig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75869171
Leander sliep gister van 21:00 tot 07:00 vanmorgen Zo lekker. Nu maar hopen dat het doorzet.

Ik had vorige week cb even gebeld omdat ik zo moe ervan was. Elke nacht 15 keer eruit om hem te troosten, speen of fles te geven. Nu mochten we wel eens Nutrilon goede nacht gebruiken om te proberen. Das eigenlijk vanaf 6 maand maar misschien dat ie daar iets langer de nacht mee door kon komen. En de eerste nacht werd ie 1 keer wakker tegen 1 uur. Tweede nacht tegen half 4 en nu vandaag dus 7 uur pas. Ook gewoon helemaal zonder huilen. Hoorde hem en en toe wel even brabbelen maar daarna viel ie gewoon weer in slaap Ben in ieder geval blij dat de afgelopen paar dagen iets beter waren dan de tijden ervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door MeNicole2 op 21-12-2009 10:23:59 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75869206
Ik ga straks even bijlezen, maar even snel een vraag; Wat smeer ik op een smetplekje? Bepanthen?
Lotte!
Noah!
pi_75869499
Wow Stef jij slaapkopje!! Onze kraamverzorgster zei op de dag dat ze vertrok dat hij vanaf toen door mocht slapen (alleen doet hij dat niet ) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef

MeNicole wat fijn dat Leander op de neiuwe voeding zo goed slaapt

Karin ik dacht dat het iets was met de doorlaatbaarheid van de darmen voor grote moleculen zoals koemelkeiwitten waar kindjes sterk op reageren en dat dat met de tijd minder wordt. Ik zal het weer eens opzoeken.

De fysio is net weg, gelukkig huilde Niels nu minder. Zijn nekje zit niet vast naar een kant, hij kan naar beide kanten evengoed bewegen. We moeten hem stimuleren om ook naar de andere kant te kijken, maar dat deden we al
En ik heb haar enthousiast over draagdoeken gemaakt

Hoe voorkomen jullie dat je kindje met zijn hoofdje onder de deken zakt? Niels lag vannacht voor de tweede keer deze week scheef onder de deken zodat zijn hoofd er ook onder kwam Nog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75870712
hellow ladies

@twinkly; lijkt me best eng als je kleintje idd onder de dekens gaat liggen... houd de tips die je krijgt ook ff in de gaten...

@Poppedein; sterkte met je buikkrampen...

Wij gaan zo richting kinderarts; op controle... ben benieuwd! nu eerst nog ff een ronde voeden.. zal eens kijken of mijn meisje wakker wil worden...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75871001
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Twinkly het volgende:
Wow Stef jij slaapkopje!! Onze kraamverzorgster zei op de dag dat ze vertrok dat hij vanaf toen door mocht slapen (alleen doet hij dat niet ) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef

MeNicole wat fijn dat Leander op de neiuwe voeding zo goed slaapt

Karin ik dacht dat het iets was met de doorlaatbaarheid van de darmen voor grote moleculen zoals koemelkeiwitten waar kindjes sterk op reageren en dat dat met de tijd minder wordt. Ik zal het weer eens opzoeken.

De fysio is net weg, gelukkig huilde Niels nu minder. Zijn nekje zit niet vast naar een kant, hij kan naar beide kanten evengoed bewegen. We moeten hem stimuleren om ook naar de andere kant te kijken, maar dat deden we al
En ik heb haar enthousiast over draagdoeken gemaakt

Hoe voorkomen jullie dat je kindje met zijn hoofdje onder de deken zakt? Niels lag vannacht voor de tweede keer deze week scheef onder de deken zodat zijn hoofd er ook onder kwam Nog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt
Twinkly, als Lotte in haar bedje slaapt, ligt ze met haar voetjes tegen het voeteneinde, dus ze kan niet eens zakken. Misschien dat proberen? En anders een slaapzakje
Lotte!
Noah!
pi_75871160
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ga straks even bijlezen, maar even snel een vraag; Wat smeer ik op een smetplekje? Bepanthen?
Ja of sudo
pi_75871596
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Twinkly, als Lotte in haar bedje slaapt, ligt ze met haar voetjes tegen het voeteneinde, dus ze kan niet eens zakken. Misschien dat proberen? En anders een slaapzakje
Het probleem is dat hij schuin gaat liggen, hij kan niet verder recht naar beneden zakken. Hij heeft sinds een week ook het Puckababy slaapzakje aan, zou het daar aanliggen? Ik heb trouwens niet het idee dat dat Puckazakje helpt om hem sneller in slaap te laten vallen.
  maandag 21 december 2009 @ 11:23:58 #57
95408 Incantrix
pi_75871770
Zow, daar ben ik weer

Fijn Miss_Sly en Twinkly, thnx voor jullie berichtje, ik maak me er inderdaad maar niet al te druk om. Ondertussen ben ik overigens bij de huisarts geweest en ik ben erg blij dat ik ondanks het weer toch ben gegaan.
SPOILER
Stef heeft net trouwens keurig gegeten na 3 uur en een kwartier en ligt nu lekker in de box te pruttelen dus ik geloof het verder wel met die voeding
3!
pi_75871900
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij schuin gaat liggen, hij kan niet verder recht naar beneden zakken. Hij heeft sinds een week ook het Puckababy slaapzakje aan, zou het daar aanliggen? Ik heb trouwens niet het idee dat dat Puckazakje helpt om hem sneller in slaap te laten vallen.
Een slaapzakje of een bakerzak, dat maakt ook een verschil

En Lotte ligt in het bakerzakje, maar die vind het lekker als ik de dekens onder haar instop, in plaats van aan de zijkanten. Dus ik prop dat halve dekentje onder d'r, daarom kan ze geen kant op.

Zo dus. Misschien ook nog een mogelijkheid? Verder weet ik het niet zo goed
Lotte!
Noah!
pi_75871929
ik doe op smetplekjes wat talkpoeder
pi_75871955
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Incantrix het volgende:
Zow, daar ben ik weer

Fijn Miss_Sly en Twinkly, thnx voor jullie berichtje, ik maak me er inderdaad maar niet al te druk om. Ondertussen ben ik overigens bij de huisarts geweest en ik ben erg blij dat ik ondanks het weer toch ben gegaan.
SPOILER
Stef heeft net trouwens keurig gegeten na 3 uur en een kwartier en ligt nu lekker in de box te pruttelen dus ik geloof het verder wel met die voeding
Trix voor jou. Arm ding!

En dat doorslapen is echt niet erg hoor. Geloof me dattie heus wel een keel op zet alsie honger krijgt
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 11:29:01 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75871968
Oscar kwam pas om 5 uur, dus hij heeft het nog heel lang uit gehouden vannacht op een halve fles. Verder prima geslapen. De fles vanmorgen ging 'leeg' zoals altijd (20-30cc over) en de fles van daarnet ook weer.
Wet van FOK he!

Ik ben gaan lopen naar het cb (auw, mijn schaambeen vond het niet leuk, dat gedraai in de sneeuw! ) Ik was wat vroeg maar de wvk was er nog niet dus de arts heeft gemeten en gewogen. Er waren ook veel mensen idd niet gekomen.
Oscar is nu 68cm en weegt 7780 dus zijn gewicht is keurig aan het afbuigen nu ook. Alles prima in orde verder. Prikje is uitgesteld tot 18 januari omdat hij toch nog wel heel erg reutelde en de arts probeert ook al 2 keer naar zijn hartje te luisteren maar door het reutelen en zijn geklets is het niet goed te horen, dus 18 januari ook dat nog een keertje.
En 1 feb hebben we een afspraak in het ziekenhuis bij de revalidatiearts voor zijn koppie dus dan wordt dat ook in gang gezet.

Goh, als die kindjes van ons toch eens wisten, al die sneeuw, hoe zeldzaam dat tegenwoordig is.
pi_75871980
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik doe op smetplekjes wat talkpoeder
Jullie geven allemaal een ander advies Bepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 11:29:45 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75871995
Och jee Incantrix! Auwie! Dubbelop dus!
Goed dat je toch gegaan bent en nu maar hopen dat het snel beter wordt!
  maandag 21 december 2009 @ 11:30:10 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75872018
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jullie geven allemaal een ander advies Bepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?
Ik zeg maizena! En als je dat niet hebt, dan Sudo.
  maandag 21 december 2009 @ 11:30:15 #65
190853 RockabeIIa
pi_75872023
gats wat een domper, Incantrix...
  maandag 21 december 2009 @ 11:34:29 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75872176
Jemig Incantrix!
hoeft het niet gehecht te worden dan?
pi_75872224
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Een slaapzakje of een bakerzak, dat maakt ook een verschil

En Lotte ligt in het bakerzakje, maar die vind het lekker als ik de dekens onder haar instop, in plaats van aan de zijkanten. Dus ik prop dat halve dekentje onder d'r, daarom kan ze geen kant op.

[ afbeelding ]
Zo dus. Misschien ook nog een mogelijkheid? Verder weet ik het niet zo goed
Oh goeie, ik ga het testen, want hij ligt ook veel liever in de kinderwagenbak waar hij geen kant op kant Oh en ik bedoelde een bakerzakje idd

Eeks Icantrix, hopelijk gaat het snel over!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75872674
Incantrix, wat naar goed dat je bent gegaan. hoop dat het snel beter gaat

linda, smetvlekje komt door vocht, toch, dus misschien beter geen zalf maar idd talkpoeder of maizna.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75872698
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Twinkly het volgende:
Onze kraamphulp zei juist dat we die 6 uur in acht moesten blijven houden omdat een baby op een gegeven moment niet meer zelf aangeeft honger te hebben door een lage suikerspiegel. Maar ach, één keer 7,5 uur tussen voedingen in zal geen ramp zijn, zolang je maar aan minstens 6 voedingen per dag komt?

Hoe lang laat Niels 's nachts tussen voedingen in zitten (van het begin van de ene voeding tot het begin van de andere voeding)? Ivan zat vannacht op 5 uur en dat is tot nog toe een record.

Oh, ik heb al 3 nachten zo goed geslapen. Ivan slaapt 's nachts zelfstandig in, en 's ochtends rond een uur of half zes laat ik hem bij mij in bed liggen en slapen we nog een paar uur. Zo knus! Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75872759
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Incantrix het volgende:
Zow, daar ben ik weer

SPOILER
Oh boy! Ik weet niet of je wilt uitweiden, maar komt dat dan vanzelf goed?

Het zit je niet mee, hè?
pi_75872911
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Onze kraamphulp zei juist dat we die 6 uur in acht moesten blijven houden omdat een baby op een gegeven moment niet meer zelf aangeeft honger te hebben door een lage suikerspiegel. Maar ach, één keer 7,5 uur tussen voedingen in zal geen ramp zijn, zolang je maar aan minstens 6 voedingen per dag komt?

Hoe lang laat Niels 's nachts tussen voedingen in zitten (van het begin van de ene voeding tot het begin van de andere voeding)? Ivan zat vannacht op 5 uur en dat is tot nog toe een record.

Oh, ik heb al 3 nachten zo goed geslapen. Ivan slaapt 's nachts zelfstandig in, en 's ochtends rond een uur of half zes laat ik hem bij mij in bed liggen en slapen we nog een paar uur. Zo knus! Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.
Ohh dat van die bloedsuikerspiegel is wel logisch idd Tot hoe lang zou dat zo zijn? Want ik denk dat ze, wanneer ze wat ouder zijn, het wel weer inhalen overdag zoals MissSly beschrijft.

Niels laat 3-4 uur tussen de voedingen, de laatste tijd weer richting de 3 uur.

Het slapen gaat hier net zoals jij beschrijft, overdag krijg ik hem bijna niet in slaap in zijn bedje, dan is het echt huilen. Maar 's nachts gaat het wel goed, dan valt hij na de voeding in slaap en slaapt door wanneer ik hem in zijn bedje leg. Zelfstandig in slaap vallen kan hij heel af en toe, maar meestal vecht hij zo tegen zijn slaap dat hi jiedere keer weer wakker schrikt en gaat huilen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75872954
Er was een regeltje toch? Een uur per pond? Dus een baby van 3kg mag 6u achter elkaar slapen
Lotte!
Noah!
pi_75873260
Trix, au hopelijk wordt t snel beter

Jamie zn smetplekje is genezen door bepathen
pi_75873288
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Linda2205 het volgende:
Er was een regeltje toch? Een uur per pond? Dus een baby van 3kg mag 6u achter elkaar slapen
dat ja

Trix ooooh brr. arme meid

BE goed dat je nog even checkte dan zeg!
en fijn dat zn lijntje mooi normaal afbuigt. Op naar de 18e dan voor de prikjes
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75873455
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Linda2205 het volgende:
Ivan was bij geboorte zo'n 10 pond, maar hij had zijn voedingen juist heel hard nodig om niet te veel gewicht kwijt te raken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')