quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Hij lijkt inderdaad effectiever te 'klokken'.
Ik kolf trouwens wel belabberder dan ooit. Een paar weken geleden zat ik nog op 105 ml uit 2 borsten per keer, en nu mag ik blij zijn met 60 (gister kwam er zelfs maar 35 uit). Zal wel door de vermoeidheid komen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Sorbootje het volgende:
Pffffffffffffffffff Isabeau weet nu hoe je shopt till je dropt!![]()
![]()
Maar 't ging geweldig goed! Ze heeft heerlijk om zich heen gekeken in de doek. ging zelfs naar wildvreemde mannen lachen in de trein... Klein flirtstertje!
Heb alleen een probleempje. Morgen babyochtend van zwangerschapsgym en manlief heeft de maxicosi meegenomen naar antwerpenDat betekent een ongelooflijk pokkenend lopen door leeuwarden morgenVROEG.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef Xenia het volgende:
Vermoeidheid en stress kunnen inderdaad je produktie verminderen Claudia.
Even een knuffel voor Nijna en troel en een <3 voor Rocka.
Hier is het even niet zo goed. Xeentje heeft nog steeds een darminfectie. Ze is sinds vrijdag al 200 gram afgevallen, terwijl ze donderdag juist voor het eerst sinds haar geboorte in het groen was![]()
Vanmorgen naar de huisarts geweest. Ze is gelukkig niet uitgedroogd -dankzij de ORS, Seilram big thanks to you voor die tip- maar het overgeven moet morgen toch echt stoppen anders wil de dokter haar doorsturen.
Zelf heb ik de darminfectie gisteren ook gehad. De hele dag overgeven en diarree. Vandaag alleen nog diarree. Dan realiseer je je pas goed hoe dapper mijn meisje zich hier doorheen slaat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:19 schreef Poppedein het volgende:
Och Xenia...potverdikke zeg! Doet ze zo hard haar best om sterk te worden, krijg je zo'n rotvirus! Ik help je duimen dat t overgeven gauw stopt en je haar thuis kan houden!voor je kleine meisje en ook een
voor jou, want een ziek kindje lijkt me (vooral de eerste keer) zo moeilijk, laat staan als je zelf ook ziek bent..dan heb je eigenlijk dáár al je handen vol aan!
Sorbootje..wat @$^%^dat je zonder maxicosi zit! Heb je geen mensen in de buurt ofzo waar je voor een uurtje even een MC zou kunnen lenen?
Ook hier ging het helemaal goed in de trein.. T kleine ding heeft zo heerlijk liggen slapen. Gezellig gedronken in een lunchcafe, vrolijk lachend daar rondgekeken en op de terugweg in de trein weer heeeerlijk liggen slapen... Oeh man, wat voelde ik een trots... Das gewoon ff mijn grote kleine meisje die zich zo voorbeeldig gedraagt!
En over t "Poppedeintje"...maar moeder zei dat laatst ook tegen Lena (vandaar ook de nick, zo noemde ze mij vroeger ook altijd) en ik schrok en dacht "Hoe weet zij wie ik ben op Fok!"![]()
Beutje dom, helemaal bedenkende dat mijn moeder misschien op zn hoogst de powerknop op de computer zou kunnen vinden
![]()
Tijn heeft vanochtend zijn prikjes gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef martine1984 het volgende:
Even in de herhaling
Jamie krijgt donderdag zn prikjes, iemand tips zodat hij er zo min mogelijk last van heeft? Het CB is hier 10 minuten vandaan lopend, kan het kwaad die kou of kan ik beter met de auto gaan?
Als je zorgt dat jullie hier de 12e voor 9 uur zijn gaan we samenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef innepin het volgende:
ZwemmenIk ben jaloers mefke
Heerrrrlijk lijkt me dat
nouja! dat eerste had ik dus getikt en weer weggehaaldquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb dat dilemma ook al een paar keer gehad huups, wel of niet met de doek, maar deed t uiteindelijk niet omdat ik bang was dat als ze last van de prikplekjes zou hebben de doek misschien juist zou gaan drukken daar. Maar ach nu denk ik ook weer...die prikplekjes doen toch niet meteen zeer, dus in de doek is wel net zo fijn!
Wij moeten de 28e weer..maar dan heb ik dienst en gaat Lena met dr paps... huuuu dát vind ik nou spannend! Niet dat hij t niet kan ofzo hoor, maar gewoon, omdat ik er niet bij ben, geen controle over die situatie hebben ofzo...
Dat laatste was hier vrijdag het geval: schaap alleen met Senna naar het CB. Heel vreemd idd, vooral omdat ik ineens heel sterk de behoefte had om erbij te zijn, maar dat ging niet. UIteindelijk hebben papa en Senna het samen prima gedaan, natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb dat dilemma ook al een paar keer gehad huups, wel of niet met de doek, maar deed t uiteindelijk niet omdat ik bang was dat als ze last van de prikplekjes zou hebben de doek misschien juist zou gaan drukken daar. Maar ach nu denk ik ook weer...die prikplekjes doen toch niet meteen zeer, dus in de doek is wel net zo fijn!
Wij moeten de 28e weer..maar dan heb ik dienst en gaat Lena met dr paps... huuuu dát vind ik nou spannend! Niet dat hij t niet kan ofzo hoor, maar gewoon, omdat ik er niet bij ben, geen controle over die situatie hebben ofzo...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
Amélietje heeft vandaag de dag met papa doorgebracht en ze heeft zich goed vermaakt
Maar toen ze me op kwamen halen van het station en ik haar uit de cosi haalde om boodschappen te gaan doen zag ik dat ze alleen een maillotje aan had![]()
> waarom heeft ze alleen een maillotje aan?![]()
< is dat geen broekje dan?![]()
> ehm... nee...
< oh... t leek me wel lekker warm eigenlijk!
Muh.Leek me niet zo warm met dit weer haha, dus wat doe je dan... dan trek je je kind je wanten aan om de beentjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |