Dag Mikoxx met je stoere mannen...Veel plezier in het volgende topic en tot over een tijdje!

Alle lieve nieuwe verse babietjes...gezellig dat jullie ons komen versterken!
BJ, blij te horen dat er zoveel verbetering in blijft zitten! Ik ben heel benieuwd hoe vannacht is gegaan!
BE...oehh wat lijkt t me plaatsvervangend moeilijk om dat soort keuzes te maken voor je kind..altijd dat poppetje op je schouder wat maar zeurt en blijft vragen of je wel de beste keuze maakt. Ik ben blij voor jullie dat jullie een knoop doorgehakt hebben en had geloof ik dezelfde keuze gemaakt als jij na wat her en der rondgelezen te hebben!
FTA..Wat goed en heerlijk dat Finn een langere ruk gemaakt heeft! Ik hoop dat t je goed gedaan heeft, zowel qua even bijgetankt te hebben als qua vertrouwen hebben dat t vast goed komt! Al kan ik me heel goed voorstellen dat julle enorm schrokken allebei..brrr!
Huups en Miss_sly en Mefke nog still on holiday..Wat fijn dat jullie er zo van genoten hebben! Dan voel je je nóg meer gezinnetje dan thuis hè!

Jammer dat je jas niet helemaal was wat je hoopte Miss, hopelijk lukt het je om m nog een beetje te tailleren zodat ie meer naar je wens is. Ging je Senna nou vandaag weer wegen of heb ik dat verkeerd onthouden? Ik duim voor je dat je weer wat geruster durft te vertrouwen op dat t wel goed komt met dr gewicht en dat ze gewoon even bij moest tanken! En Huups...I knew dat Amélie dr heule veul te kleine CP huisje onder zou poepen..fijn! Was het trouwens goed te doen met zn 3tjes toch in dat huisje?
Ssserpente...ben je weer toonbaar?

Wat een gezellige stem heb jij trouwens (filmpje in fototopic)
En als antwoord op de zomerkindjesvraag...ohhh jaaaa

Ik beaam zo wat jullie ook zeggen.. Het wordt gewoon steeds leuker, elke dag dat je merkt dat je meer reactie terug krijgt, dat je haar beter begrijpt, dat ze zichzelf beter kan vermaken en dat de kamer zich meer en meer vult met gezelligheid als zij wakker is...elke nieuwe dag lijkt leuker... En juist daarom voor de mama's die dat nog niet helemaal zo kunnen voelen een hele dikke

Op een gegeven moment ben je er gewoon zooo aan toe dát t elke dag leuker begint te worden, dat t me ontzettend frustrerend en verdrietig lijkt als dat niet zo is of niet zo voelt! En toch..ik weet zeker dat dat over een tijdje voor ullie ook komt, met t voordeel dat je er dan dubbelop van geniet! Tot die tijd kan ik me heel goed voorstellen dat je even afstand neemt (Nijna

)
Zo... Wij hebben net weer heerlijk gezwommen saampies.. T was diplomazwemmen vandaag, compleet met kleren aan enzo.. maar..MIJN KIND KREEG NOG GEEN DIPLOMA OMDAT ZE NOG TE JONG WAS

puuuuuuuuuuuuure discriminatie zeg ik je

Maar goed, mn uk is weer helemaal munt nu en ligt tussen haar Sophie en Little people Kindeke Jezus in te slapen... Een slimme moeder zou natuurlijk even snel door het huis vliegen nu om alle zooi es ff op te ruimen, maar ach,.. zo slim ben ik nou ook weer niet..dus ik heb met een dikke bak latte machiatto es even tijd om Fok! bij te lezen

Wij gaan zo ons eerste ritje met de trein maken.. Ik moet naar Zwolle, maar heb geen zin om erheen te rijden..nieuwe spanning ende sensatie maar es opzoeken dan...ik ben benieuwd hoe t gaat! (En anders kan ik blijven herhalen...jaaaaaaaaaaaaa lieve mensen die helemaal naar schiphol doorreizen, ik en mijn schreeuwend kind gaan er bij Zwolle alweer uit...no worries

)
[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 15-12-2009 11:02:34 ]