Zo! Even de tijd om uitgebreid te reageren

BJ wat ontzettend fijn dat je kleine prulleke zo goed vooruit gaat zeg! Wat is ze een volhoudertje hè

en een mooierd ook nog <3
Incantrix ben je er al uit wat je goed doen donderdag? Moeilijk hè zulke dingen? Wikken en wegen.
Wel fijn dat het goed lukte met kolven enzo
Is Graeme gewoon alweer bijna 6 maanden?!

jeeeeeeeumig wat gaat het hard!! och ventje we gaan je missen hier, die foto's Tessie
De Mikoxx-mannen ook al een half jaar

ik voel me net een bejaarde, ik blijf maar roepen waar de tijd toch blijft

tot snel in het volgende topic mennekes!

Fijn dat het goed ging bij je ouders, is toch prettiger dan het gehannes van vorige keer.
Poppejans wat fijn dat alles zo goed gaat
die
roze blauwe wolk hè, heerlijk of wat?

Ahw Claudia wat sneu is dat hè als je merkt dat het teveel is voor je kindje. Maar die lach zeg oooooh

Mefke bepakt en bezakt

wat een zooi heb je dan ineens hè?

een campingbedje kun je heel eventueel ook nog gebruiken als box, mocht je dat willen, maar das geloof ik vooral handiger als je kindje wat ouder is.
En over die draagdoek, misschien eens een andere knoop proberen? Of een andere draaghouding?
Fijne vakantie! oh en fijn dat je gesprek goed ging
Stiemie wat vind ik het fijn om te lezen dat je steeds meer verliefd raakt op je punkertje

Ik gun(de) het je zo dat die nare periode nu gewoon ns over is. Het is tijd om lekker te genieten nu <3
BE ja!

brabbelen, lachen en bovenal dat aandachtig kijken, bestuderen bijna en dan ook lachen (of soms huilen). De interactie neemt zoveel toe, het is zo leuk

en het wordt vast nog veel leuker allemaal! Ook al kan ik me dat nu soms haast niet voorstellen

Wat lastig dat jullie nu de kogel door de kerk is ook nog voor dit soort keuzes staan zeg. Goed inlezen dan maar inderdaad. In Tilburg meten ze ook helmen aan hè, maar dat was je vast al tegengekomen op je zoektocht.
Karin wat lief

Chan

hoe is het nu met je? En hoe gaat het met Timo?
Hè Martine wat rot

Twinkly fijn dat je zoveel tips hebt gekregen van je fysio. Hopelijk zit Niels snel beter in zn velletje. En voor nu gewoon stiekempjes genieten van dat warme lijfje in de doek tegen je aan

Troel wat groeit Jochem goed!

Ik ben ook wel benieuwd naar het okselverhaal

daar is hier niets over gezegd... nou deed ik dat in het begin niet, maar nu wel.
Zo, volgens mij ben ik weer bij zo.
Miss al terug uit het Duitse? Alles goed gegaan? Jawohl toch?

Nouja wij zijn dus terug, duh

en het was super <3
eventjes lekker eruit met zn drietjes. We hebben heerlijk geluierd, en met zn drie in het grote bed gelegen en televisie gekeken enzo. En bij de open haard gezeten en gegourmet en en en

nouja dat dus.
Amélie was wel een pak huileriger en gehumeurder dan normaal. Ze heeft de vrijdag nog 1 en zaterdagochtend ook nog 1 zetpil paracetamol gehad en dat leek erg goed te helpen. Ik heb geen flauw idee wáár ze nou eigenlijk pijn had maar ze was zo zielig soms. En het feit dat ze een half uurtje na die zetpilletjes weer helemaal kalmeerde geeft me wel het idee dat ze flink pijn had. Zielepietje.
Ohja en poepfest dus

nouja het viel op zich allemaal wel mee, maar het kan er maar weer uit zijn ook al was het geen giga-hoeveelheid. We blijven voorlopig toch nog maar even aan de lactulose. Het kwijlen wordt trouwens nog erger

ik moet dr gewoon omkleden af en toe omdat alles doorweekt is, tot op dr borstkasje is het nat dan! En rode wangen erbij. Pfff. Maar zolang ze op dr knuistjes kan knauwen is er weinig aan de hand.