abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75603077
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
En zomer-mama's, zijn jullie kindjes ook zo heel leuk ineens?
Of nou ja, ineens... dat waren ze natuurlijk al, en alle andere kindjes ook, maar ik vind dat Oscar ineens zo hard gaat met ontwikkelen? Dolenthousiast aanvallen op zijn knuffeltje, praten, zingen, lachen met geluid, zo heel lief met zijn hele lijfje trappelen als je hem uit bed komt halen, smakken, soppen en op allerlei manieren duidelijk maken dat hij er is. Echt heerlijk om te zien!
Helemaal mee eens! Ze is zo'n echt persoontje aan 't worden

Chan

En een snelle voor alle mooie kindjes BJ bij mij is ie wel een stuk kleiner hoor, is helemaal goed gegaan! 640x480 is nog ietsje te groot eigenlijk voor Fok, maar een stuk beter dan wat het eerst was!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75603789
Hebben jullie nog tips voor hoe je (min of meer) veilig met je kind in bed kunt slapen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75603818
Claudia, ik zag je vraag in het bv topic, het gedrag dat jij beschrijft is hier typisch voor een sprongetje. Dan is er maar 1 doel en dat is: bij mama zijn. En owee als ik effe niet in het zicht ben, brullen! En ik geloofde dus echt niet in die sprongetjes, maar tot nu toe klopt het gewoon precies. Op www.oeiikgroei.nl kun je zien wat ze doen voor een sprongetje en dat is dus heel vaak bij mama willen zijn. Het goede nieuws, het gaat over!

En ik heb helemaal geen last van die grote foto's, heb 1 of andere instelling aanstaan dat alles verkleind wordt, werkt ook perfect op de mobiel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75603853
Dank je, mefke! Fijn dat het herkenbaar is. Ik zag pas je tip over Oei ik groei al en heb me toen meteen aangemeld voor de sprongenwekker!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75604005
Claudia ik leg Finn altijd naast mijn kussen als hij bij ons in bed ligt, zo weet ik zeker dat hij niet onder de dekens kan komen. Ik heb ook wel eens de tip gehoord het aankleedkussen op bed en daar op laten slapen dan.
  maandag 14 december 2009 @ 09:13:53 #206
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75604061
Chan, kan me voorstellen dat je je gesloopt voelt. Misschien voelt Timo zich niet zo lekker of maakt hij een groeispurtje door?

Haha Claudia, die knuffels!!

Stiemie, dat klinkt als genieten! Hopelijk geen geen ziekte en al helemaal geen terugval voor je kleine meid, succes straks

Al die mooie foto's
Okay, het hoort hier inderdaad niet, maar ik vergeet dus echt altijd in het foto-topic te kijken en ben er stiekem wel blij mee dat hier foto's gepost worden

BE, herkenbaar inderdaad
Al was hij gister niet zo gezellig. Mopperdemopper, veel keihard huilen en veel spugen ook, ik bleef maar verschonen... Ik denk dat hij toch behoorlijk last van zijn maag heeft, ondanks de Antagel die hij krijgt.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 14 december 2009 @ 09:15:23 #207
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75604076
Niet veel tijd om bij te lezen, dus.......................ff snel

Wat een mooie babies hier allemaal

Chan, wat vervelend zeg van die regeldagen. Een dikke voor je, ik hoop op wat zonneschijn voor je heel snel!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 14 december 2009 @ 09:16:20 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75604093
Claudia, Toby slaapt tussen ons in. Idd met zijn hoofd ter hoogte van de bovenkant van mijn kussen zodat hij het dekbed niet over zijn gezicht krijgt.
.... met gevoel voor drama....
pi_75604151
Ik trek me even terug hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
pi_75604176
Jeetje Nijna wat moeilijk voor je, ik hoop dat ook jij snel kan gaan genieten
  maandag 14 december 2009 @ 09:25:54 #211
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75604251
Nijna een dikke knuffel geeft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75604313
Claudia, ik kreeg het advies om het aankleedkussen op te maken als bedje en Jamie daar op te laten slapen tussen ons in ter hoogte van onze eigen kussens.

Nijna ik hoop dat jij ook snel gaat genieten

BE, Jamie is inderdaad een jongentje

Wat een mooie plaatjes van jullie schatjes

Jamie heeft vanacht voor het eerst op zn eigen kamer geslapen in t ledikant. Ging best goed hij werd om 2 uur wakker en toen heb ik hem weer zn speentje gegeven. Daarna weer om 4 uur en toen heb ik hem gevoed en weer terug gelegd... toen heeft hij door geslapen tot 7 uur. Ben trots op mn kleine mannetje
  maandag 14 december 2009 @ 10:01:48 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75604887
Ach Nijna, ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen, maar er is zo weinig... Dikke dikke
pi_75605427
Nijna, ik snap het ergens wel dat je terug trekt, tis ook lastig! Hopelijk tot snel, komt vast goed!

Zooo, alle zooi zit wonderwel in de auto, prikken zijn al gehaald (er was niets te doen), slr gelei zit al op de prikplek (ik hoop maar dat het helpt, voel em nu al) en antibioticakuur is ook al binnen. Gelukkig maar 1 dag en dan 4 pillen, zou genoeg moeten zijn.

Claudia, aankleedkussen heb ik ook gehoord als tip en zelf legden we het voedingskussen als een u om Driekus heen en dan Driekus tussen de hoofdkussen in, met het hoofd aan de bovenkant van het hoofdkussen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 14 december 2009 @ 10:42:43 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75605960
veel he dat je dan mee moet nemen
Geniet er maar lekker van

Hier ligt er ééntje onder luid protest in zijn bedje, er was al even niks meer goed, dus maar even in zijn bed gelegd.
hopelijk wilt hij dan zo toch nog even slapen...
En anders zo maar weer lekker gaan wandelen, in het heerlijke winterzonnetje
  maandag 14 december 2009 @ 10:54:41 #216
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75606364
Goodmornings! Hiero een redelijk uitgerust Incantrixje, en ik ben van plan het zo te houden.. Het is opvallend dat ik gisteren voldoende heb kunnen slapen en vervolgens niet eens moest huilen toen de CV stuk was en Stef aan het brullen was om eten, ik kan het zó veel beter aan als ik goed slaap merk ik. Daar ga ik me dus echt even aan houden De CV is inderdaad gisteravond nog gemaakt (en ja, ik had mijn kleding ondertussen ook weer aan, whehe ) en ik heb ook een afspraak om vanavond voor het eerst met Stef op visite te gaan: we gaan op bezoek bij mijn ouders want ik moet even met mijn moeder praten.. . Zodadelijk moet ik even naar het ziekenhuis voor hechtingencontrole en Stef moet mee, dus over pak 'm beet een minuut of 5 a 10 ga ik beginnen met weggaan, hopelijk ben ik dan op tijd (het is maar een kwartiertje rijden, maar ik moet krabben zie ik net)

Nijna, wat verdrietig dat je je zo voelt, ik kan me heel goed voorstellen dat je je dan even terugtrekt. Ik wens je sterkte hiermee en ik spreek de hoop uit dat je snel terug zal zijn en dan net zo hard aan het genieten bent als de rest.. Dikke !

Mefke, vertrekken jullie vandaag? Veel plezier alvast!

Chan, jeumig, dat is geen feestje zeg Hopelijk gaat het ondertussen beter en kun je een beetje uitrusten

Martine, wat heb jij een stoere vent!! Dat lijkt me echt wel een mijlpaal hoor

Bar, slaapt hij al?
3!
  maandag 14 december 2009 @ 10:57:45 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75606453
Het is stil Incantrix
s6 met je bezigheden voor vandaag

Chan hoe gaat het nu?
Miss-sly jullie vandaag alweer terug , hebben jullie het beetje naar jullie zin gehad? en ging het allemaal een beetje?
  maandag 14 december 2009 @ 10:58:31 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75606474
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! Hiero een redelijk uitgerust Incantrixje, en ik ben van plan het zo te houden.. Het is opvallend dat ik gisteren voldoende heb kunnen slapen en vervolgens niet eens moest huilen toen de CV stuk was en Stef aan het brullen was om eten, ik kan het zó veel beter aan als ik goed slaap merk ik. Daar ga ik me dus echt even aan houden De CV is inderdaad gisteravond nog gemaakt (en ja, ik had mijn kleding ondertussen ook weer aan, whehe ) en ik heb ook een afspraak om vanavond voor het eerst met Stef op visite te gaan: we gaan op bezoek bij mijn ouders want ik moet even met mijn moeder praten.. . Zodadelijk moet ik even naar het ziekenhuis voor hechtingencontrole en Stef moet mee, dus over pak 'm beet een minuut of 5 a 10 ga ik beginnen met weggaan, hopelijk ben ik dan op tijd (het is maar een kwartiertje rijden, maar ik moet krabben zie ik net)
  maandag 14 december 2009 @ 11:00:03 #219
95408 Incantrix
pi_75606527
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Stiemie het volgende:
Stef lekker buiten geweest! Bijzonder is dat he als je voor het eerst naar buiten gaat. Alsof je tegen iedereen zou willen schreeuwen: Kijk nou dit is gewoon MIJN kindje!! En het was ook zulk heerlijk weer! En die foto is zo lief!!! Kijk 'm nou lekker liggen die kleine Stef! En je was toch wel weer aangekleed voor de storingsmonteur er was he?
Nou, datte! Ik ben zó trots op hem, hij is zo lief! Ow, en hey, een wijnarrangement, dát klinkt echt yumz!

Thnx Bar, jij ook!

En Asy Dikke voor jou, kan niet wachten tot jij ook hier mee komt posten!
3!
  maandag 14 december 2009 @ 11:05:56 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75606718
Even een egopost, lees straks even bij...

Pff... vandaag precies een half jaar geleden heb ik gewoon een megaprestatie geleverd met als resultaat twee supermooie mannen die er zo helemaal bij horen!! Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat ze er niet zouden zijn Dit is zo'n onwerkelijk gevoel, mama zijn, kan het gewoon niet uitleggen, maar alle mama's zullen het begrijpen of gaan begrijpen. Wat is dit iets moois, ik had het nooit willlen missen Nu zijn onze mannen alweer een 'grote baby', al voelt dat nog niet zo hoor. Ik ga jullie verlaten, maar zal zeker nog meelezen hier! Mama's, tot in het volgende topic
  maandag 14 december 2009 @ 11:07:52 #221
95408 Incantrix
pi_75606777
Hè, Mikoxx, ik wilde mijn post nog wel beginnen met jou gedag zeggen, maar ik vergeet het gewoon, wat een nest! Jammer dat je ons gaat verlaten, al is de gelegenheid ertoe natuurlijk wel heel mooi Veel plezier in het volgende topic, zie je daar weer!
3!
pi_75607719
Mikoxx! Tot over een maand of vier!
pi_75607765
Oh en voor het eerst naar buiten met je kindje is

En de honderdste keer is nog steeds
  maandag 14 december 2009 @ 11:43:36 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_75607982
Mikoxx, gefeliciteerd met de halfjaardag van je mannen!

Voor de statistieken: 58,5 cm en 4760 gram
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75608196
Nijna ik heb nu al 5 keer iets geschreven, maar ik kom maar niet op de juiste woorden. Alles lijkt zo onzinnig om te zeggen... Heel veel sterkte in ieder geval voor jou, je man en jullie prachtige meisjes

Vanmorgen CB geweest en de prikken zijn niet doorgegaan. Vannacht werd Esmee een paar keer wakker met een enorme dichtzittende snotneus en vanmorgen had ze 37,7. Dan maar beter niet prikken toch Al was het volgens de wvk geen probleem. Esmee weegt nu 5600 gram en is 57,5 cm. Ik had haar alleen laatst thuis gewogen en daar woog ze 6 kilo Nou ja dat is dan het bewijs dat onze weegschaal gewoon teveel aangeeft toch? Maandag weer een nieuwe prikafspraak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')