Goodmornings! Hiero een redelijk uitgerust Incantrixje, en ik ben van plan het zo te houden.. Het is opvallend dat ik gisteren voldoende heb kunnen slapen en vervolgens niet eens moest huilen toen de CV stuk was en Stef aan het brullen was om eten, ik kan het zó veel beter aan als ik goed slaap merk ik. Daar ga ik me dus echt even aan houden 

De CV is inderdaad gisteravond nog gemaakt (en ja, ik had mijn kleding ondertussen ook weer aan, whehe 

) en ik heb ook een afspraak om vanavond voor het eerst met Stef op visite te gaan: we gaan op bezoek bij mijn ouders 
want ik moet even met mijn moeder praten.. 
 . Zodadelijk moet ik even naar het ziekenhuis voor hechtingencontrole en Stef moet mee, dus over pak 'm beet een minuut of 5 a 10 ga ik beginnen met weggaan, hopelijk ben ik dan op tijd (het is maar een kwartiertje rijden, maar ik moet krabben zie ik net) 

Nijna, wat verdrietig dat je je zo voelt, ik kan me heel goed voorstellen dat je je dan even terugtrekt. Ik wens je sterkte hiermee en ik spreek de hoop uit dat je snel terug zal zijn en dan net zo hard aan het genieten bent als de rest.. Dikke 

!
Mefke, vertrekken jullie vandaag? Veel plezier alvast! 

Chan, jeumig, dat is geen feestje zeg 

Hopelijk gaat het ondertussen beter en kun je een beetje uitrusten 

Martine, wat heb jij een stoere vent!! 

Dat lijkt me echt wel een mijlpaal hoor 

Bar, slaapt hij al?