Zo he hadden jullie allemaal een schrijf kick vandaag

Wat is er veel geschreven zeg!
Kersjes het is Tuincentrum Het Oosten geworden en daarna ook nog Tuincentrum Osdorp

Maar wat was het druk zeg overal! Gelukkig wel goed geslaagd en vanmiddag lekker de boom samen met Linde versierd

Hebben jullie ook een mooie boom gekocht? En was Devin ook zo onder de indruk van alle ballen en lichtjes?
Urla dat klinkt wel heel erg hoor dat je meisje steeds zo'n last heeft. En dan ook steeds naar de huisartsenpost moeten, pff heel zwaar lijkt me. Geen enkele mama wil toch steeds haar kindje pijn zien hebben. Wat naar dat je moet wachten tot ze 1 jaar is, liefst wil je toch dat ze zo snel mogelijk wat doen lijkt me...
Welkom Poppejans en Wolf! Wat een prachtige roze... eh blauwe wolk hebben jullie gemaakt zeg!
Graeme wat kan jij boos zijn zeg! En tessie gewoon alweer naar het volgende topic net als Mikoxx. Terwijl het lijkt alsof jullie kindjes er gewoon pas net zijn
BJ wat een prachtige foto van Evie

En wat fijn dat het allemaal goed gaat
En een waar poepfestijn voor Amelie

Had je voor je moeder werd gedacht dat je ooit zo blij kon zijn met poep Huup?
Stef lekker buiten geweest! Bijzonder is dat he als je voor het eerst naar buiten gaat. Alsof je tegen iedereen zou willen schreeuwen: Kijk nou dit is gewoon MIJN kindje!!

En het was ook zulk heerlijk weer! En die foto is zo lief!!! Kijk 'm nou lekker liggen die kleine Stef! En je was toch wel weer aangekleed voor de storingsmonteur er was he?
Karin en Mikoxx dat klinkt echt heel niet verkeerd zo'n shopdagje! Lekker he om naast mama ook gewoon jezelf te kunnen zijn. Na zo'n dagje kan je er dan weer veel beter tegen merk ik zelf!
Twinkly gewoon zoveel mogelijk van je mannetje blijven genieten hoor. Alle mooie momenten zijn meegenomen en je zult zien dat het er steeds meer worden!
Claudia ik moest wel lachen om je knuffels-collage hoor

Die namen er ook zo mooi bij!
Oh en ik herinner me ook nog een kleine rocker *zwijmel* inderdaad net een hartje dat gezichtje

En dat prachtige kinnetje, om op te vreten gewoon!
Mefke bij ons heeft Esmee dat weekje weg in de kinderwagenbak geslapen. Ging prima!
Vrijdag een heerlijk etentje met mijn werk gehad. Met een overheerlijk wijnarrangement erbij, dus gisteren was een bijkomdagje geloof ik

Vandaag met Esmee en Linde en mijn ouders een kerstboom gaan kopen en Esmee vond het ook zo leuk

Ik had haar in het tuincentrum in de draagdoek en dan kon ze mooi naar alle lichtjes kijken. Dat deed ze dan ook vol overgave, soms konden haar ogen echt niet nog verder open

Echt na de best moeilijke start die we hebben gehad, begint alles nu wel behoorlijk roze te kleuren. Mijn kleine punkertje met haar grote blauwe kijkers